Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לעשות טיפול לBMW 320 שנת 2004

טיפול רגיל 10000 שמן פילטר שמן ופילטר אויר ובדיקה של הברקסים

אני מב"ש ופה מוסך כדורי {הרישמי היחיד} דורש 1250 ש"ח לטיפןל

אני מוכן להצפין עד ת"א אם משהו מכיר מוסך רישמי שזול יותר

חוצפה רק על השמן הוא רוצה 630 ש"ח

פורסם

שלום.

יש את מוסך "דכה" בת"א.מורשה bmw.נמצא בר"ח קיבוץ גלויות.בדוק ב-144 את מ"ס הטלפון ובדוק מחירים.

פורסם

אני חושב שלהכניס רכב כזה למוסך כללי יהיה טעות נוראית, אתה נוסע על bmw לא על סובארו.

המחיר דרך אגב לא נורא כל כך יחסית למוסך מורשה יבואן, טיפול למזדה 3 או פורד פוקוס במוסך מורשה לא הרבה יותר זול.

630 ש"ח זה מחיר לא ריאלי כיום.

פורסם

איזה מנוע זה ה2200 או או 2.0 וולטרוניק?

 

בגדול זה ממש שטויות לעשות טיפול 10K לרכב הזה, גם לאפס את הנורה זה שטויות ברכב הזה בסה"כ צריך לגשר בין מחברים במכסה מנוע.

 

תשאל אותו כמה הוא רוצה בעד העבודה? והאם הוא מוכן לעשות לך את הטיפול ,במידה ותרכוש רכיבים עצמאיים.

 

הוא כמובן יבלף לך שהוא לא יתן לך אחריות על הטיפול, אבל בתחלס סביר להניח שלא יהיו תקלות גם ככה.

 

הבעיה בBMW ,זה שהרבה חולרות מחזיקים ברכב הזה ואם אין לרכב ספר טיפולים חתום ישר אומרים שזייפת את הק"מ.

 

לכן אולי אתה תחסוך פה בקטנה על הטיפול, אבל אז אתה תקבל "לקרדה" (כן הדג מלוח המסריח) שתרצה למכור את הרכב.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

עצות למי שמגיע למוסך דכה:

לא ליצור קשר עין עם הלקוחות

לא לריב עם הלקוחות

אם מישהו רוצה את התור שלך- תוותר לו

אם מישהו רוצה את האוטו שלך- גם תוותר לו

:lol:

פורסם

אל תמהר לנסוע כל כך רחוק, שכחת שגם דלק זה עניין יקר? אני משוכנע שיש עוד מוסכים באיזה ב"ש או אשקלון שמכירים BMW ובאמת שלא מוכרחים מוסך מורשה יבואן אך אל תצפה למחיר אטרקטיבי במיוחד שמדובר ברכב גרמני.

דבר עם חבר הפורום דוד ברזילי לגבי המלצות למוסכים בב"ש.

פורסם
עצות למי שמגיע למוסך דכה:

לא ליצור קשר עין עם הלקוחות

לא לריב עם הלקוחות

אם מישהו רוצה את התור שלך- תוותר לו

אם מישהו רוצה את האוטו שלך- גם תוותר לו

:lol:

 

הרגת אותי מצחוק על הבוקר

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

×
×
  • תוכן חדש...