שלום לכל החברים,
לחבר שלי יש לנטיס.במהירות של 120 קמ"ש בערך נוצרת רעידה בהגה ומרגישים גם קצת רעידה ברכב עצמו.
לאחר נסיעת מבחן במוסך המליצו ללכת ליבדוק צמיגים וג'נטים.בבדיקה נמצאו תקינים.לאחר מכן הרכב נלקח לכיוון פרונט גם נמצא תקין.הציעו להחליף צריות קומפלט,
הוחלפו צריות והבעייה עדיין לא נעלמה.
יש למישהו מושג מה עוד יכולה להיות הסיבה?