Jump to content

w78

  • הודעות

    120
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי w78

  1. בוקר טוב איפה כל התותחים של הפג'ו?
  2. שבת שלום. מישהו אולי מכיר או שיש לו כיוון מה יכולה להיות הבעיה הבאה? חום מנוע לא עובד בכלל.מאוררים היתחילו לעבוד קבוע.הנורית שנמצאת על ההגה כשמדליקים סוויץ גם לא נידלקת. כל התקלות הגיעו יחד.יש קשר? מה יכול ליגרום לבעיה? בתודה מראש. w78
  3. חברה תודה רבה לכם .צדקתם לחלוטין לגביי הממסר.הוחלף והרכב מניע. ושוב תודה רבה w78
  4. דוד שלום. פיוזים בדקתי גם בתא המנוע וגם בתוך האוטו.לגבי הממסרים אני לא יודע איה ממסר בדוק שולט על ההצתה.יש לך אולי כיוון?
  5. ערב טוב לך. קודם כל תודה על התגובה.אבל מערכת ההזרקה ברכב היא רב נקודתית.אבל עדיין ראיתי את הממסר הכפול שיושב ממש ליד המחשב.אבל היית בטוח שהוא קשור רק למערכת הדלק.יכול להיות שהוא גורם לכך שלא מגיע מתח אל סליל ההצתה? ואיך בדיוק אני בודק את תקינותו? אתה יכול לפרט? בתודה מראש w78
  6. בדקתי עם נורת ביקורת (נורת לדים)
  7. ערב טוב. את הקודן ניתקתי וגם לפי מה שידוע לי .ההזעקה לא פועלת כבר הרבה זמן.
  8. ערב טוב. הרכב הגיע בנסיעה .משאבת מים הוחלפה.המנוע נידלק ועבד כמו שעון,פיתאום אחרי כ10 דקות כבה המנוע ומסרב להניע. פיתאום אין ניצוץ.ולא מגיע זרם לסליל ההצתה (לא אחרי סוויץ ולא תוך כדי סטרטר).ובנוסף הוחלף מרכב תקין סליל + חיישן גל ארכובה לבדיקה. אקבל בשימחה כל תשובה או הצעה (והמבין יבין). בתודה w78
  9. בארצנו לפחות.כל הרכבים מאמצע שנת 01 הם בעלי תקן obd2 .באמריקה התקן הוא משנת 96 . מצאתי באתר של לדיקו חלק מהפירושים.זהו הקישור. www.ledico.com/parts/?did=232
  10. נ.ב חבר הפורום עובד .ב. שלשמחתי זכיתי ללמוד ממנו הרבה , ליפני כמה שנים טובת בביה"ס.הוא לא המתרגם הבלעדי.כי לצורך העניין גם לחברת פטרוטק (יבואנית k44) יש חוברות של obd2 מתורגמות ותורגמו לפי דברי הסוכן על ידי אחד העובדים שלהם.
  11. שלום 1.קודם כל אני ביקשתי שישלחו לי למייל .ולא ביקשתי שיעשו מזה שום עניין מיסחרי . 2.הפורום הזה נדמה היה לי שהוא גם לחובבנים.שיוכלים מן הסתם לבקש מחברי הפורום המקצועיים קצת עזרה. 3.אף אחד לא יקח "שעורי תיגבור באנגלית" בשביל תרגום קודי תקלה.כי לפעמים גם מי שאנגלית היא שפת האם שלו , לא יבין את קיצורי הדרך שבה הם כתובים. 4.תנסו בבקשה להתייחס לבקשה ולא לתת הצעות שמבחינתי שוות לת......
  12. חג שמח לכל חברי הפורום. שמעתי שקיים ספר שמפרש בעיברית את קודי התקלות של obd2.ניסיתי לחפש באינטרנט,לצערי לא מצאתי. אולי למשהו מהחברים יש את הספר? או אולי ידוע לכם אתר כלשהו שאני יכול למצוא בו את מבוקשי? אם למשהו יש את הספר אשמח לקבלו למייל [email protected]. בתודה מראש w78
  13. שלום. היו ימים שהמנוע של הלאונה היה נפוץ מאוד.היום קשה מאוד לימצוא מנוע 1.6 איכותי מיבוא, וכשתמצא .המחיר שלו יהיה הרבה יותר גבוה מהמחיר שכתוב למעלה.אם תמצא מפירוק מקומי אולי זה יהיה המחיר.
  14. שלום. לפי דעתי הבעיה שלך נובעת מתת לחץ שנוצר במיכל הדלק.עקב כך קשה למשאבת הדלק לשאוב.ואז יכול להיות שלאחר שהרכב נח .משתחרר התת לחץ דרך פתח מילוי הדלק ,או מאיזה חריר קטן באזור. נסה להניע את הרכב ללא מכסה מיכל הדלק.
  15. אחלה. אבל לפי דעתי לרכבים שבקישור שלך יש שרשרת טיימינג ולא רצועה
  16. אני כתבתי שזו שאלה לכלל הרכבים.אבל במקרה הספציפי יונדאי אקסנט 96
  17. צביקה אני מהצד שלך (מכונאי) .פשוט מאוד היום קרה לנו מקרה במוסך ואני רוצה לדעת אם יש עדיין אנשים עם היגיון כמו שלך(ושלי)אני מקוה לישמוע עוד תגובות
  18. שלום לכולם את השאלה הזאת ברצוני להפנות לבעלי המוסכים ולחברי הפורום המקצועיים. השאלה שברצוני לשאול היא לגבי רצועות הטיימינג בכלליות.כפי שידוע בממוצע מחליפים טיימינג כל 5 שנים או בסבביבות ה90.000ק"מ.ברכב שהחליפו טיימינג+מותחים ואחרי שנה נקרעה הרצועה. המוסך אמור ליספוג את הנזק? כמה זמן נותנים אחריות על הטיימינג?
  19. שלום לכולם הרכב הוא ברלינגו שנת 2004 טורבו. ביום שישי החליפו לרכב מצבר(שבק חיים)לאחר מכן הרכב נסע פיקס.ביום שבת ניסו להניע את הרכב היה סטרטר חזק אבל המנוע לא נידלק .אני מציין שיש סטרטר טוב אבל לא רוצה להניע המנוע.שמרססים קצת אתר המנוע נידלק לשניה ונכבה, מגיע סולר למזרקים,הוחלף הממסר פיקוד של המחממים לחדש.יש מצב שברח הקידוד לאחר החלפת המצבר?
  20. מה נפח המנוע? יש פער משמעותי במחירים בין נפח 1.3 ל1.6 ל1.8
  21. שלום לכולם הרכב הוא ברלינג שנת 2004 טורבו. ביום שישי החליפו לרכב מצבר(שבק חיים)לאחר מכן הרכב נסע פיקס.ביום שבת ניסו להניע את הרכב היה סטרטר חזק אבל המנוע לא נידלק .אני מציין שיש סטרטר טוב אבל לא רוצה להניע המנוע.שמרססים קצת אתר המנוע נידלק לשניה ונכבה, מגיע סולר למזרקים,הוחלף הממסר פיקוד של המחממים לחדש.יש מצב שברח הקידוד לאחר החלפת המצבר?
  22. שלום לכולם ברצוני לרכוש autodataבגירסת cd ברשיון.(לא מהאימיול)יש למישהו אולי מושג לגביי מחיר?
  23. שלום לכולם.היום קרה לי מקרה מוזר.מחוג הק"מ ירד אל מיתחת לפין שממנו אמור היה להתחיל.פירקתי את לוח השעונים, הוצאתי את המחוג וסידרתי אותו כמו שצריך היה להיות.נסעתי עם הרכב והופ ,המחוג ,בשבריר של שניה שלא סמתי לב,חזר שוב אל מיתחת לפין התומך.מה לדעתכם הבעיה?
  24. שלום לכולם.היום קרה לי מקרה מוזר.מחוג הק"מ ירד אל מיתחת לפין שממנו אמור היה להתחיל.פירקתי את לוח השעונים, הוצאתי את המחוג וסידרתי אותו כמו שצריך היה להיות.נסעתי עם הרכב והופ ,המחוג ,בשבריר של שניה שלא סמתי לב,חזר שוב אל מיתחת לפין התומך.מה לדעתכם הבעיה?
×
×
  • תוכן חדש...