ערב טוב.יש לי בעיה שהכניסה אותי לדילמה.גולף v5 כאמור,ניכנס שמן למים והמנוע קצת מזייף.הוצאתי פלגים בתיקוה למצוא סימנים של מים,אין שום סימן,בדקתי שמן מנוע.לא חסר אפילו גרם.יש לי חשש שזה מהקולר של הגיר,והזיוף נובע מיכך שחיישן
הטמפרטורה "משתגע" בגלל השמן שבמים.אבל אני לא סגור על כך.האם יש מישהו ששמע או שניתקל בבעיה כזו?
האם זה סימפטום מוכר ברכב זה?
אשמח לקבל חוות דעת מקצעיות
בתודה מראש
w78