Jump to content

w78

  • הודעות

    120
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי w78

  1. תודה על התגובה המהירה. חיזקתם את דעתי.אבל אני אשמע חוצפן ותיסלחו לי מראש, בבקשה.אבל ציינתי שהמנוע גם קצת מזייף,ועל הקטע הזה דילגתם?
  2. ערב טוב.או שלא הבנת נכון,או שניסו לדחוף לך גיר קומפלט כי יש להם אותו במלאי כבר 20 שנה.ואם אתה לא תיקנה את הגיר הוא ישאר במלאי מן הסתם עוד 20 שנה.אבל בגדול אפשר להחליף רק את החלק הלקוי במליון אחוז אני מחזק את המלצתו של רפי לין לגשת למוטי הוא אלוף בגירים מרצדס ואולי תימצא את החלק
  3. ערב טוב.יש לי בעיה שהכניסה אותי לדילמה.גולף v5 כאמור,ניכנס שמן למים והמנוע קצת מזייף.הוצאתי פלגים בתיקוה למצוא סימנים של מים,אין שום סימן,בדקתי שמן מנוע.לא חסר אפילו גרם.יש לי חשש שזה מהקולר של הגיר,והזיוף נובע מיכך שחיישן הטמפרטורה "משתגע" בגלל השמן שבמים.אבל אני לא סגור על כך.האם יש מישהו ששמע או שניתקל בבעיה כזו? האם זה סימפטום מוכר ברכב זה? אשמח לקבל חוות דעת מקצעיות בתודה מראש w78
  4. שלום ,אל תהיה בטוח, כי בשביל להחליף פילטר גיר בהונדה 97 ציך לפרק את הגיר לגורמים. אז כדאי לך לנסות להחליף רק שמן. נ.ב יש ליבדוק שכבל הקיק דאון לא מתוח יותר מידי.
  5. שלום.רכשת.סורק תקלות תקן obd2 מארה"ב ויש לי כמה פרמטרים שאני לא מבין. אשמח אם תוכלו לעזור בפיענוח. calcload? iat? ign adv(deg? lt ftrm.1? st ftrm.1? veh speed? נ.ב הפרמטרים נמדדים באחוזים.האם בכל הרכבים בעלי obd2 נמדדים אותם נתונים?
  6. ערב טוב. שאלתי האם מישהו יודע אם קיימת יוניט לחץ שמן ברנו אקספרס? ואם אין איך אפשר לחבר? הבעיה שלי ברכב כשמסובבים את ההגה הרכב נכבה. נ.ב ברנו קליאו בדקתי ויש יוניט וזו כמעט אותה מערכת .
  7. שלום .היום ניסיתי לחבר ממסר לסטרטר והרכב לא הניע .המסקנה של חיבור הממסר הגיע לאחר שוחלפו 2 סטרטרים מחודשים.ועדיין פעם מניע ופעם לא.הרכב טויויטה קורולה שנת 95.אחרי חיבור הממסר בכלל לא היה גם מכה של הבנדיקס .ובלי הממסר היה.שבדקתי עם מנורת ביקורת מגיע פיקוד וגם יוצא מהממסר.החיבור לממסר נעשה כך:30+קבוע .86- .85כניסה.87יציאה.האם בקורולה לא ניתן להרכיב ממסר?
  8. מחלה ידועה במזדה. 99% מד זרימת אויר
  9. אני ממליץ בחום על מוסך אמיר & חזי יצחק שדה 5 ת"א . 2 חברה צעירים שפתחו לא מזמן את המוסך הם מקצועיים מאוד ובעיקר אמינים וזולים ט"ל 5611987
  10. זה מנוע צעדים ומחירו כ600ש"ח מפירוקים כולל הרכבה
  11. קודם כל אין לנסר 95 אולי אתה צריך של סופר לנסר. וסופר לנסר. שונות לחלוטין .גם מהגלנט ציין מה אתה צריך לדעת בדיוק
  12. נורמלי לחלוטין בכל קווליר
  13. תיפנה למוסך אמיר את חזי יצחק שדה 5 ת"א הם יגידו לך מה הבעיה בקלות
  14. שלום לך הבעיה שלך ברכב ידועה. אתה צריך להחליף את גומיות מובלי השסתומים .אם אתה מהמרכז אני יפנה אותך למוסך שיפתור לך את הבעיה
  15. w78

    סעפת סדוקה

    יש דרך לטפל ברחוב המסגר בת"א במוסך רון יש מחלקת אגזוזים ושם הם מתקנים סעפות
  16. שלום לך בני ל צודק לחלוטין גם לי היתה בסיויק שלי אותה בעיה והמוסכניק שלי החליף לי את הגומיות . לא מדובר בסכום גבוה
×
×
  • תוכן חדש...