התקשרתי למכון גיר און ודיברתי עם מוטי הבחור עזר לי מאוד והסביר לי שאין צורך להחליף
את כל הגיר אלה אפשר רק את הגלגל שיניים להחליף
רציתי להגיד תודה עזרת לי מאוד (בעיקר בכיס) התקשרתי למוסך שהרכב נמצא שם ומסתבר שהם
ידעו שאפשר להחליף רק את החלק התקול ללא הגיר.
בכל אופן את הרכב הוצאתי משם
לכן ידידי שוב תודה