Jump to content

מנואל

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מנואל

  1. התקשרתי למכון גיר און ודיברתי עם מוטי הבחור עזר לי מאוד והסביר לי שאין צורך להחליף את כל הגיר אלה אפשר רק את הגלגל שיניים להחליף רציתי להגיד תודה עזרת לי מאוד (בעיקר בכיס) התקשרתי למוסך שהרכב נמצא שם ומסתבר שהם ידעו שאפשר להחליף רק את החלק התקול ללא הגיר. בכל אופן את הרכב הוצאתי משם לכן ידידי שוב תודה
  2. שלום יש לי מרצדס 320 שנת 83 הגלגל שיניים של ההתנעה שבור ובכל הצתה הוא מחליק לוקח זמן עד שהוא נתפס הוסבר לי במוסך שבכדי לסדר את הגלגל שיניים ולהחליפו צריך להחליף גם את הגיר מכיוון שהוא מגיע כחלק אחד (הגיר שיש לי אוטומט) האם נכון הדבר אשמח לתשובה .
  3. שלום שמי מנו חדש בפורום גר בירושלים עיר מוקפת חומה נוסע על מרצדס 230 שנת 83 אחד הרכבים הטובים שיוצרו אי פעם תחביבים אין הרבה כדורגל בעיקר בדשא מחוץ לבית וגם בתוך הבית מכיוון שאני חדש ועדיין לא מכיר את האתר יש אפשרות שמישהו ידריך אותי לגביי בעיה מכנית שיש לי ברכב
×
×
  • תוכן חדש...