Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שהוא לא מורשה, מגיעות אליו הב.מ.וו הכי חדשות.

מעניין איזה אדם יפקיד מכונית כ"כ יקרה עם חלקים שעולים כמו זהב אצל מוסך שלא עבר הכשרה מתאימה אצל היצרן?

פורסם
למרות שהוא לא מורשה, מגיעות אליו הב.מ.וו הכי חדשות.

מעניין איזה אדם יפקיד מכונית כ"כ יקרה עם חלקים שעולים כמו זהב אצל מוסך שלא עבר הכשרה מתאימה אצל היצרן?

 

אותם אלו שקונים את הרכב עם השקל האחרון שלהם או שמלווים מעל הראש בשביל הרכב. וכמובן שוכחים שיש גם עלויות אחזקה יקרות !!!

פורסם
כן, אותם אלה שקונים מכונית יד 10 בלי מנוע, העיקר שיראו אותם בב.מ.וו.

 

דיברנו על חדשות או חדישות לא?

 

בכל מקרה אלו שהחכמה מהם והלאה ולא מחשבים עלויות עד הסוף או שאומרים "יהיה בסדר", הם בדיוק אלו שכפי שכתבו מעלי "לא ליצור איתם קשר עין"

 

אגב, זו בעיה ישראלית ידועה שנכונה גם להתחייבות בקניית דירות, שכירת דירות שלא משאירה כסף לחשבונות ואוכל ועוד הרבה דוגמאות.

פורסם
אני חושב שלהכניס רכב כזה למוסך כללי יהיה טעות נוראית, אתה נוסע על bmw לא על סובארו.

אתה חושב שמי שעובד ב"מוסך מורשה" בהכרח מכונאי טוב ואמין יותר ממי שעובד ב"מוסך לא מורשה"? בכלל מורשה לא מורשה זה טריק שיווקי של יבואן המונופולי. כל המוסכים החוקיים ונורמליים בארץ, עובדים בהם מכונאים עם הכשרה והסמכות. מי שאין לו הסמכות לא רשאי לבצע את העבודה. יותר נכון לנסח "מוסך מורשה" כ"מוסך מטעם היבואן". כי גם מוסכים כלליים מורשים מבחינה חוקית לבצע עבודות שיש להם הסמכה.

יש מוסכים שהם לא מטעם היבואן, אבל מוסכים ברמה גבוהה, שעושים בהם עבודה הוגנת מכל הלב, בצורה מקצועית ועוד במחיר תחרותי.

 

למען האמת, הגדרה "מוסך מורשה" נועדה להפחיד לקוח שירגיש שהוא פושע כאשר הולך למוסך כללי שכיביכול "מוסך לא מורשה".

עוד דוגמא של טריק יבואן שהחליט פתאום לקרוא למשפחתית גדולה "מנהלים", כדי שכולם ירגישו טוב שהם כאילו מנהלים. דגש כאן על כאילו, כי כל ההגדרות האלו הן כולם כאילו.

חברים, בוא ניתקן את הסטיגמא של "מוסך מורשה" ו"מוסך לא מורשה" ונתחיל לקרוא למוסך שהוא מטעם היבואן כפי שזה ראוי: "מוסך מטעם היבואן".

אפשר לקנות פילטר מקורי במוסך, ושמן שמתאים לרכב,

ולהחליף במוסך כללי.

+1 אני עושה ככה תמיד 8)

 

ומי יאפס לו את התצוגה של הטיפול בלוח השעונים?

יש מוסכים שיש ברשותם מחשב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כן, אבל ההבדל הוא שמוסך מורשה יבואן עובר הדרכות של היצרן, למוסך מורשה יבואן יש את התוכנה של חלקי החילוף של היצרן, למוסך מורשה יבואן יש כלים מיוחדים שנדרשים לפעמים למכוניות הספציפיות האלה, וכיו"ב.

פורסם

במוסך מטעם היבואן אכן יכולים להיות כלים מיוחדים. אבל גם במוסך רגיל לעיתים יהיו את אותם כלים.

 

למשל מוסך שאני מטפל בו יש כלים מיוחדים לרכבים ספציפיים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

האם ישנה חנות חלפים ספציפית, שמחזיקה מלאי זמין של חלקי חילוף , ( After market OEM) ,ל BMW?

 

(הכוונה לחנות פרטית, כלומר ללא שום קשר ליבואן)

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...