Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 147 GTA מעלה את הדופק!+תמונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנוך הוא מנכ"ל החברה .

וזה ממש לא המקום או הזמן לדבר על הרכוש שלהם

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם

צודקים - לא מנומס לדבר על רכושם של יבואני הרכב, הנובע מהרווחים המוגזמים לכאורה שלהם.

 

חוץ מזה - מה מדברים פה על רכוש? בואו נדבר על רוחניות:

ללובינסקי יש פין זעיר. הוא רצה להחליף אותו אבל לא מצא את המפתח כוכב המתאים.

פורסם

1הרכב יובא לארץ ע"י יבואן של אלפא,לאנציה,פיאט(סמל"ת)

2והיה של הבת של אחד המנהלים שם...

3וחבר שלי קנה אותה ממנה..

 

 

1 נכון.

 

2 שטויות במיץ.זה רכב ההדגמה שלנו.עאלק של בת של מנהל......... :lol:

 

3בולשיט ברמות מטורפות.

 

4 אני מכרתי את האוטו ללקוחה שלי.בחורה מקסימה ונטולת ילדים (אולי חבר שלך בן שלה....אבל בהתחשב בגיל,לא נראה לי)

 

5 הנה תמונה....(אני זה שדוחף,דויד זה שנוהג)

t_gta_is_stuck.jpg

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
וחבר שלי קנה אותה ממנה.(אני לא מבין מה היא עשתה עם רכב כזה?! :roll: )

 

1

קודם כל.. יש נשים שהיית מת להגיע לחצי מרמת הנהיגה שלהן.. (טייל קצת ברחבי פורום מועדון אלפא רומיאו הישראלי)

2

ושנית - אילו רק היית יודע איזה עוד רכבים יש לבית משפחת אנוך (יבאן סמל"ת)... (שיהיה להם לבריאות)

3

והייתי שמח מאוד אם תספר לי איזה עוד רכבים יש לבית משפחת אנוך(יבואן סמל"ת)...

 

תודה אלעד.

4

פרארי

 

אתה צריך גם דגם? :twisted:

 

 

1

וגם לרמת השריטה שגורמת להן לחיות חיים שלמים סביב פוזה של מכונית....

2

לבן יש פונטו.לאבא (שהוא הבוס שלי) יש אוטו מהחברה.אלפא.אכלתי היום בצהריים עם "אנוך" ולא ראיתי את "המכוניות" שלו...

 

3

כן.בבקשה.מכיוון שאתה כל כך מקורב למשפחה המהוללת (ד"א - יקי אנוך אינו הבעלים.הוא המנכ"ל בפועל),בבקשה,ספר גם לנו!!!!!!

 

4

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

פרארי....הפרארי של אנוך.... :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

אני חולה על השירשורים המפגרים האלה.......הבת של המנכ"ל....למנכ"ל אין בת.

 

לבעלים יש בת.היא בת 15.אני שמח שילדה בת 15 מכרה לחבר שלך את האוטו "שלו".

 

 

 

 

חזק...... :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

4

פרארי

 

אתה צריך גם דגם? :twisted:

 

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

פרארי....הפרארי של אנוך.... :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

אני חולה על השירשורים המפגרים האלה.......הבת של המנכ"ל....למנכ"ל אין בת.

 

לבעלים יש בת.היא בת 15.אני שמח שילדה בת 15 מכרה לחבר שלך את האוטו "שלו".

 

 

 

 

חזק...... :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

:oops:

אז למי יש את הפרארי?

 

בזמנו אמרת שלמישהו שם יש פרארי. בעינייני שמות משפחה אני לא בקיע.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

1הרכב יובא לארץ ע"י יבואן של אלפא,לאנציה,פיאט(סמל"ת)

2והיה של הבת של אחד המנהלים שם...

3וחבר שלי קנה אותה ממנה..

 

 

1 נכון.

 

2 שטויות במיץ.זה רכב ההדגמה שלנו.עאלק של בת של מנהל......... :lol:

 

3בולשיט ברמות מטורפות.

 

4 אני מכרתי את האוטו ללקוחה שלי.בחורה מקסימה ונטולת ילדים (אולי חבר שלך בן שלה....אבל בהתחשב בגיל,לא נראה לי)

 

5 הנה תמונה....(אני זה שדוחף,דויד זה שנוהג)

 

תומר, אני לא רשמתי את כל השטויות האלה. זה אלעד RSI רשם כתגובה לשאלה ששאלתי.

פשוט זה נראה כאילו אני רשמתי את הבולשיט הזה.

second is the first looser

פורסם

לא יצא לי לדבר איתה...הייתי רוצה להיות הביביבסיטר של הילדים שלה :lol:

 

ובקשר לפרארי אני יודעת שהבעלים של אלפא לפחות עד לפני כמה שנים גר בבניין של סבתא שלי והייתה שם איזה פרארי בחנייה אני לא ראיתי אותה אבל יש או הייתה

ד"א יש בחנייה שם גם 156GTA

×
×
  • תוכן חדש...