Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 147 GTA מעלה את הדופק!+תמונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אני בא ל חבר שלי ובחניה אני רואה רכב כסוף רכב איטלקי רכב שאני מאוד אוהב!

אני משפשף את העיניים וצובט את עצמי,זה חלום :shock: ?!

אחחח איזה רכב פשוט יפיפה!

איזה התרגשות נכנסתי לבית של חבר שלי ושאלתי...

"של מי הרכב בחוץ?"

חבר שלי מעלה חיוך :D "ידעתי שתשאל"(הוא יודע שאני חולה על רכבים)

ואז קם בעל הרכב ואומר "שלי למה?"

עניתי"סתם"(בתוך תוכי אמרתי"מנייאק תניע,תניע ונטוס מפה")

בקיצור יצאנו שוב למלכה "שלי" :roll:

אני מסתכל ובוחן את הרכב מבחוץ כאילו רק אתמול המציאו את הדבר המדהים "מכונית"!

ואז הגיע רגע האמת ההתנעה...איזה צליל של מנוע איטלקי בנפח 3.2 v6

בעל עדר של 250 סוסים :twisted:

הבעסה היא רק שלא נסעתי בה מספיק כדי לדעת מה שיא היכולת שלה :(

אבל גם כך נהנתי וגם כשאני רושם לכם את ההודעה אני נזכר ומעלה חיוך 8)

 

אז הנה תמנות (קצת מטושטשות אבל חפיף)

אלפא 4.JPG

אלפא 3.JPG

אלפא 2.JPG

אלפא 1.JPG

אלפא.JPG

נינג'ה לבנה!

פורסם
רכב מדהים ...

 

חבל שהתמונות לא באיכות גבוהה :cry:

 

חסר תמונות בגוגל ? :wink:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מנסיון הרכב באמת מדהים אומנם היא קשה כמו אבן ומידעת אותך על כל חרק שדרסת (כולל איזה סוג ובן כמה הוא היה במותו), אבל בכבישים הנכונים (ואלה חייבים להיות סלולים היטב) היא פשוט פורחת כמו כלנית באביב.

אגב הרכב של חבר שלך פרטי? כי היא נראית בדיוק כמו האלפא שאני נסעתי בה (של הנסיעות מבחן). שמעתי שהם מכרו אותה, מעניין אם זו אותה אחת.

second is the first looser

פורסם
מנסיון הרכב באמת מדהים אומנם היא קשה כמו אבן ומידעת אותך על כל חרק שדרסת (כולל איזה סוג ובן כמה הוא היה במותו), אבל בכבישים הנכונים (ואלה חייבים להיות סלולים היטב) היא פשוט פורחת כמו כלנית באביב.

אגב הרכב של חבר שלך פרטי? כי היא נראית בדיוק כמו האלפא שאני נסעתי בה (של הנסיעות מבחן). שמעתי שהם מכרו אותה, מעניין אם זו אותה אחת.

 

הרכב יובא לארץ ע"י יבואן של אלפא,לאנציה,פיאט(סמל"ת)

והיה של הבת של אחד המנהלים שם...

וחבר שלי קנה אותה ממנה.(אני לא מבין מה היא עשתה עם רכב כזה?! :roll: )

והיא עולה בסביבות 300 אלף.

נינג'ה לבנה!

פורסם
וחבר שלי קנה אותה ממנה.(אני לא מבין מה היא עשתה עם רכב כזה?! :roll: )

 

קודם כל.. יש נשים שהיית מת להגיע לחצי מרמת הנהיגה שלהן.. (טייל קצת ברחבי פורום מועדון אלפא רומיאו הישראלי)

 

ושנית - אילו רק היית יודע איזה עוד רכבים יש לבית משפחת אנוך (יבאן סמל"ת)... (שיהיה להם לבריאות)

פורסם
וחבר שלי קנה אותה ממנה.(אני לא מבין מה היא עשתה עם רכב כזה?! :roll: )

 

קודם כל.. יש נשים שהיית מת להגיע לחצי מרמת הנהיגה שלהן.. (טייל קצת ברחבי פורום מועדון אלפא רומיאו הישראלי)

 

ושנית - אילו רק היית יודע איזה עוד רכבים יש לבית משפחת אנוך (יבאן סמל"ת)... (שיהיה להם לבריאות)

 

אני לא בקטע להתכסח עם אף אחד.

אבל...איך אתה יודע מה רמת הנהיגה שלי?

אתה לא מכיר אותי בכלל! :mad:

 

והייתי שמח מאוד אם תספר לי איזה עוד רכבים יש לבית משפחת אנוך(יבואן סמל"ת)...

 

תודה אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם
וחבר שלי קנה אותה ממנה.(אני לא מבין מה היא עשתה עם רכב כזה?! :roll: )

 

קודם כל.. יש נשים שהיית מת להגיע לחצי מרמת הנהיגה שלהן.. (טייל קצת ברחבי פורום מועדון אלפא רומיאו הישראלי)

 

ושנית - אילו רק היית יודע איזה עוד רכבים יש לבית משפחת אנוך (יבאן סמל"ת)... (שיהיה להם לבריאות)

 

והייתי שמח מאוד אם תספר לי איזה עוד רכבים יש לבית משפחת אנוך(יבואן סמל"ת)...

 

תודה אלעד.

 

פרארי

 

אתה צריך גם דגם? :twisted:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

לא, אני לא מכיר אותך ולא יודע מה רמת הנהיגה שלך, אבל מדבריך הבנתי שאתה מתייחס בצורה מזלזלת לרעיון שלבחורה היה GTA... ורק ציינתי שיש נשים טובות ממך וטובות פחות ממך כמו שיש גברים טובים ממך ופחות טובים ממך..

 

 

ובקשר למשפחת אנוך - לא נראה לי שזה לעניין לדבר על הרכוש שלהם.

×
×
  • תוכן חדש...