Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הייתי בכינרת.

עשיתי טיול חופים עם חבר ברגל.

בדרך ראינו גולף. שעושה הרבה רעש. (הרבה)

אז עצרנו ודיברנו איתו.

 

והמערכת.!

פיוניר דולפינים מקדימה.

2 קומפוננטים מקדימה. סט כפול. 2 וופרים ו 2 טיווטרים בכל צד. (חברה לא מוכרת.זבל כל שהוא)

8! רמקולים, שוב אני חוזר. 4 סטים של פיוניר 460 מאחורה. מותקנים על פלטה עומדת. לתוך הרכב.

4 מגברים של קרדינל 12V. מחוברים כל הבלגן הזה. (כמות מפצלי ה Y עצומה)

ו 2 סאבים של פיוניר בתיבות על חצי בג'ז.

 

והרעש של המערכת היה פשוט בלתי נסבל. צועק. וסורט. ובס מרוח כמו שוקולד בשמש.

 

התכוונתה לערסים האלה: (16 רמקולים 8 סטים פיוניר,4 סאבים של פיוניר כמבון, ואלוהים יודע מה יש עוד..)

systemje6.jpg

 

system2pw2.jpg

 

system3bw6.jpg

 

system1jc2.jpg

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה פשוט רכב להופעה חיה מאולתרת :wink:

יש לו מקדימה גם בטח אקולייזר 30 ערוצים ופרוססור יוקרתי..

 

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם
פה אתה כבר סתם מלכלך.שמעתיה פיונרים ושמעתי JBLים(יש לי אחד כזה בבאגז',אגב)ויש ביניהם הבדל תהומי.וJBL לא עולה 300 ואפילו לא "טיפלה" יותר,אלא עולה 800-900 והוא מוציא הרבה יותר באס מאשר הסאבים שאתה אוהב(ID משהו):-)

 

אז זה כמו שאמרו קודמי זה מוסיף לפיוניר יתרון כי במחינת "איכות" הסאב וסתם לא מצדיק את המחיר של JBL בהיום ב1000 שקל יש לך מגוון סאבים שטובים יותר לדעתי מי JBL כמו הרץ,סרווין,רוקפורד וID משהו ועוד רבים וטובים בעלי אופי סאונד טוב יותר בהרבה.

 

ואני לא מתלכלך אני מציב עובדות מניסיון.

פורסם

נראה לי שכולכם מתבלבלים בנוגע לתמונות של שתי הגולפות והמטרה של המערכות שלהם...כול קשר בין מערכת סטריאו להנאה הוא מקרי בהחלט. אנחנו בסך הכול עדים לסוג חדש של מלחמות ותגרות בין חמולות. במקום להשתמש בנשקים ובאלימות, הם הלכו בשיטה קצת יותר מתוחכמת. "בוא נראה מי יותר משוגע!"

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

כל דבר שמרחיק אלימות ורובים מהרחוב מבחינתי - משובח.

 

אפילו אם זה "פיושיט" :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אז זה כמו שאמרו קודמי זה מוסיף לפיוניר יתרון כי במחינת "איכות" הסאב וסתם לא מצדיק את המחיר של JBL בהיום ב1000 שקל יש לך מגוון סאבים שטובים יותר לדעתי מי JBL כמו הרץ,סרווין,רוקפורד וID משהו ועוד רבים וטובים בעלי אופי סאונד טוב יותר בהרבה.

 

ואני לא מתלכלך אני מציב עובדות מניסיון.

 

 

"אמרו את זה קודמי"?זה שאמר אמר את זה בציניות,אני מניח,ואם הוא אמר את זה ברצינות,אז הוא סתם אחד שאינו ראוי לתגובה.מניסיון?כל האלה שאומרים "מניסיון" הם אותם אנשים שאמרו שהסאב הזה לא ממש חזק,אלא הולך יותר לכיוון של SQ(מה שהוא בדיוק ההיפך).הרץ,סרווין,רוקפורד וID(אלה שלא עולים יותר מ1000) לא מתקרבים לעוצמה שיש לJBL 1202D להציע.וגם בדיוק הם לא עולים עליו הרבה(אם בכלל).ואגב,בלי קשר,לא מזמן ראיתי שני משתמשים ששמעו את הסאבים שאתה משווק במפגש והם אמרו שהם לא הרגישו שיש בכלל סאב באוטו,אלא זה היה נשמע להם כמו סתם מיד וופר חביב,אז אני לא יודע איזה JBL שמעת,אבל תאמין לי,כתשמע את הJBL שלי,על הבאס הכי נמוך במגבר ועל התדר הכי נמוך שלו בHU,אתה בהחלט תרגיש שיש סאב באוטו.

 

נ.ב אני לא חושב שחברת JBL מתקרבת ברמתה לחברות כמו JL Audio ודומיו,אבל עדיין, לא ראיתי בשום מקום(כולל בפורום)מישהו שקנה מוצר של JBL ויצא מאוכזב(בין אם זה קומפוננט,רמקולים,סאב או מגבר).אז אני אומר,אדי,תשמע את הסאב לפני שאתה סתם זורק מילים באוויר.אני מוכן לשים אלפייה שלא שמעת אף פעם את ה1202D(לפחות לא בתיבה אטומה) ואתה חי רק משמועות ומזה שאיזה חבר חשב "שזה סאב חרא".

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

חבוב, נראה לי שיש לך איזה דבר או שניים עוד ללמוד, לראות ובעיקר לשמוע.

 

נתחיל בזה שאתם מדברים על שתי דברים שונים לגמרי - אתה מדבר על כמה ה- JBL שלך הוא מפלצת SPL ואדי מדבר על סאבים בעלי אופי הרבה הרבה יותר עדין, נעים, מדוייק - בקיצור ההפך ממה שאתה מתאר. ומה שאתם עושים זה להשוות ביניהם. בקיצור אבסורד.

 

נמשיך בזה שאתה בכלל לא בקיא בנתונים היבשים של אותם הסאבים שעליהם אתה מדבר או שאינך יודע בכלל מה הנתונים של הסאב שלך. הנתונים הם אותם נתונים (מבחינת וואט RMS, ואל תטרח לענות לי עם PEAK וואט).

 

אתה אומר שלא כדאי לדבר על רכיב כזה או אחר מבלי להתנסות איתו, אבל את החוות דעת שלך על ה- ID קיבלת משתי חברים שהיו במפגש ולא אהבו אותו...אז איפה אנחנו עומדים?

 

זה שאתה מבסוט עד לשמיים מהסאב שלך זה יפה מאוד ובהחלט מחמם את הלב לראות בעל מערכת שכ"כ מבסוט ומרוצה - אבל ברגע שאתה כבר מכסה את העיניים וכותב כאן דברים כמו עיוור זה כבר מוגזם...

 

גם מנסיוני (למרות שהנסיון של אנשים כאן לא משחק תפקיד בעולם שלך), JBL לא יכולה להיכנס לקטגוריה (של מה שתבחר) שנמצאות בה סאבים של סרווין או של הרץ, בטח לא של רוקפורד וה- ID למיניהם. אבל בטח רק שמעתי את זה ממישהו שאמר למישהו...

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

כ"כ הרבה מלל כתבת בלי להגיד שום דבר חשוב והתייחסות משמעותית לעצם הויכוח שאדי גרר אותי(שJBL זה ברמה של פיוניר) שזה מדהים.הדבר היחד שצדקת הוא שאמרת שהבעתי דעה על הID מבלי לשמוע אותו,וזה בהחלט דבר שלא צריך לעשות,ועוד מאחד שמטיף כל הזמן על כך שלא צריך לעשות כך.אז כן, קבל את התנצלותי.לגבי הסאבים האחרים,אז תעשה חיפוש בהודעות הראשונות שלי,ותראה שאת כל הסאבים שציינת,מלבד הID,שמעתי גם שמעתי והם לא משתווים ברמה לJBL,והייתה לי אפשרות לקנות כל סאב אחר אפילו בפחות כסף,והעדפתי את ה1202D.וד"א ,את הנתונים של הסאב שלי אני אדקלם גם אם יעירו אותי באמצע הלילה.יש לי הרגשה שאתה כנראה לא יודע אותם,אז אם כן,אתה תמיד מוזמן לפנות אלי בפרטי ולשאול.

 

בנוגע למשפט האחרון שכתבת,ניסיון נחמד לעקוץ,אבל כשאתה כותב את מה שאתה כותב,יש סיכוי לא קטן שזה נכון.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

אם הקאפה והקאפה פרפקט של אינפינטי נחשבים סאבים מעולים לכל הדיעות, איךJBL לא ? הרי הם מאותו בית .

 

חדל קשקשת מה יותר טוב .... JBL זה בטח לא 306 של פיוניר .

 

לבנתיים יש לי מגבר של JBL ששם בכיס הקטן כל מגבר בקטגוריה שלו , כולל רוקפורדים למינהם .

 

אין מי שקנה JBL לא משנה איזה מוצר והתבאס , ככה שזבל זה לא :)

 

 

 

ולמה לגולף יש דשא ברכב? האם זה האיטומים של הערסים ?

פורסם

או,סוף סוף אחד שיודע על מה הוא מדבר:-)

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

איזה מזל שיש לי עכשיו כ"כ הרבה זמן פנוי (מסיבות אישיות) ואני ממש ממש ממש משועמם...

 

ה- JBL האלוהי שלך הוא 300 וואט RMS, הסרווין - 300 וואט RMS, לגבי ה- ID - אני לא סגור על איזה סאב אתם מדברים ספציפית כי אני לא זוכר איזה דגם מדוייק יושב אצל אדי ברכב - אבל אם זה ה- ID12 הרגיל אז אנחנו מדברים פה גם כן משהו באיזור ה- 400 וואט ואילו הרוקפורד (בהנחה שמדובר ב- P2) נמצא ב- 200 וואט.

 

אין ספק שה- JBL שלך בולט במפלצתיותו. הוא אומנם יותר נציל מהשאר ( 93db) אבל מכאן ועד ללא מתקרב בעוצמה שלו לכול השאר?!?! צא מהבאגז' שלך!

 

בד"כ, מאוד מקובל כאן בפורום שברגע שמישהו אומר שהוא מאוד מבסוט מכול רכיב שהוא במערכת שלו, ולא משנה איזו חוות דעת ייתנו שאר החברים כאן, אז זה הכי חשוב ואף אחד לא יכול לערער על כך - אתה תופס על זה טרמפ קצת יותר מדי...

 

בנוגע למשפט האחרון - דווקא כשאתה כותב את מה שאתה כותב, נראה שאני יודע טוב מאוד על מה אני מדבר. ואת זה בטוח לא שמעתי מסתם מישהו.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

אם אתם רוצים להמשיך את הדיון בצורה עינינית את בכיף.

אם אתם רוצים להמשיך עם העקיצות ההדדיות השרשור ינעל .

תחליטו לבד מה אתם מעדיפים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני חושב שהסאבים הכי נמכרים יהיו ה306C, קיקר C12 וכנראה מגנט בול פאוור או למי שאוהב "איכות" סרווין HED12.

 

אתה יודע שבדרך כלל אני לא חולק על דעתך אבל תיקון

הסרווין ווגה זה איכות ולא "איכות"

יותר מהרוקפורד ובטח שלא באותה שורה עם הנ"ל

 

בקשר לJBL

הJBL בתיבה פתוחה נשמע חזק יחסית אבל מאוד מרוח - תיבה סגורה ויש לך את האינפיניטי רפרנס (סדרה מקבילה)

התיבה המקורית\פורטד כלשהי עושה לסאב הזה עוול מכיוון שהוא יכול להיות מדוייק ולעמוד בכבוד עם שאר הסאבים בקטגוריה

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...