Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תכלס אני לא מבין מה העניין יש בחור שיש לו JBL והוא נשמע לו יותר טוב מ-IDQ.

זה הכול עניין של טעם הוא יכול לאהוב אותו יותר מכול סאב כי זה הטעם שלו.

דרך אגב לי יש IDQ ואני חושב שהוא נשמע בהרבה יותר טוב מה-JBL כי לי היה גם את ה-JBL.

ה_IDQ יותר מדוייק בהרבה!(לטעמי)

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נכון זה דבר אישי ,הוויכוח פה מיותר.

לדעתי הJBL הזה יותר לעשות קצת רעש חוץ מזה כלום,יכול להיות שגם ההרץ שלי ישמע לבחור עם הJBL גרוע.

אין פה על מה להתווכח,זה בסך הכול סאב פשוט לא נועד להתחרות עם הID וסאבים ברמה שלו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני גם בטוח שאני לא אלמד הרבה על איכות מהפולס שלי ,

אני גם בטוח שאתה לא תלמד הרבה איכות מה DLS שלך ביחס ל B&W Nautilus , אז מה ?

יש תקציב ויש תקציב , אני לא מבין מה אתה מדבר .

אני אומר שה IDQ הוא בהישג יד , והוא נשמע מצויין מאוד בשביל סאב ב 270 דולר פלוס מינוס .

תראה לי מיד אחר ב 300 שקל שטוב יותר מטמפו ( וכן הוא טוב יותר מפולס ) , כי אני גם בטוח שאם אני אקנה ULTIMATE IRIDUIM ב 3 אלף אני אדע להגיד לך שהוא נשמע טוב יותר .

הזוי , וואלה אנשים שעברו מ IDMAX לאיזה אוטופיה של פוקל באיזה 1000 דולר אומרים שהוא חזק יותר ? ... מה אתה אומר .

 

אני גם יודע להגיד לך שסאבים של ID נשפטו כסאבים הכי מוזיקליים ל 2007 באיזה תחרות של EMMA או משהו כזה , אה ... כי אני לא שמעתי אותם אז אני לא מאמין ?

 

מה זה המשפט הזה " לא לשמוע למה שאנשים אומרים " אני לא מבין ? למה לחכות שנים עד שאני אלמד להקשיב אם אני יכול להקשיב לדעות של אנשים שכן יודעים להקשיב והם מקשיבים שנים :) ... בוא גם לא נקשיב לג'רמי קלרקסון כי אני בטוח שהוא לא יודע על מה הוא מדבר במכוניות סה"כ 30 שנה בעסק ונהג על כל דבר אפשרי , אז מה אם הוא אומר ? קודם אני צריך לנהוג ברכב למרות שאני לא יודע כלום על נהיגה ... להתנגש חזיתית בעמוד תאורה , ואז להגיד שהאוטו מתנהג כמו חרא , כי כולם פה נהגי שודים על איביזות וסיוויק . נכון ?

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אתה מאמין שDLS נובליום זה הסט הכי טוב שיש ? (אני לא) אבל מסתבר שהוא גורף הכי הרבה פרסים בEMMA.

 

ודרך אגב B&W זה חרא רמקולים(יש לי ניסיון איתם ) :)

 

חוצמזה לא אמרתי שID לא טוב .

 

אמרתי שאינפינטי כן טוב וגם הסטים שלהם טובים (פי10000000 מהפולס טמפו).

 

תראה לי חחות דעת רעה על הקאפה פרפקט (חפש בכל פורום שאתה רוצה )

 

הכי חשוב אל תהיה בעדר .

 

וכדיי להכיר רכיב באמת צריך לחיות איתו :)

פורסם

אני רק אומר , שאם אנשים כמוני וכמוך , עם ניסיון מוגבל , אומרים שסאב מורל אולטימו לא נשמע משהו .

ובארה"ב אנשים שיש להם ניסיון עם מגוון רחב יותר של מוצרים ומגברים , שמקבלים כסף על להגיד מה הם חושבים ( כנראה לא לחינם ) אומרים שעם מגבר 1000 RMS ב 4 אוהם של HERTZ זה נשמע להם הזוי בצורה של סאב ה SQ הכי טוב בעולם , אני אאמין להם יותר .

תלוי כמובן הגברה , רכב . אקוסטיקה , משתנים רבים , אבל בפני עצמו אני גם מאמין שליין גבוה טוב יותר מליין נמוך יותר כי כנראה DLS יודעים מה הם עושים ...

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אז מורל אולטימו יותר טוב מהMAX?

 

איזה סאב יש לך ..

 

 

ואגב זה לא תמיד נכון שסדרות יותר גבוהות יותר טוב ..

 

לדוגמא .. יש לי נסיום עם נוביליום UR וUPI של DLS כולם מסדרת אולטימייט ובחרתי הסט שלי הוא בכלאה כי בחרתי מה שנשמע לי וותר טוב מנסיון ברכב שלי וזה לא יצא שיש לי נובליום שהוא הכי גבוהה.

פורסם

חברה, התרד הזה הפך מדיון על סאבים לדיון על תגובות, לא מתאים. אין מה לעשות כל אחד שומע אחרת, אבל על דבר אחד צריך להסכים, על גילוי נאות; לא שמעת רכיב, ציין שלא שמעת אותו, תן קישור לדיון או סקירה שמחזקת את תענתך, אנשים אחרי זה קוראים את התרדים האלה, עם תגובות ללא ביסוס וככה משתרשים כל מיני שמועות.

 

אריק.

בשיפוצים

פורסם

קצת איבדתי אתכם בדיון הזה.

אבל אני חייב להוסיף את העניין הזה שדיפורס ואדי תקועים בעולם משלהם.בעולם שבו רק הסאב שהם משווקים, הID והIDQ קיימים.שום סאב אחר לא שווה כלום, רק שלהם.ממש כמו ילדים בני 4 שחושבים שהצעצוע שאבא קנה להם הוא הכי טוב.כשבאתי לפורום חשבתי שיש פה אנשים מקצועיים בלי אינטרסים כמו של המוכרים בחנויות של האודיו לרכב.מקצועיים,יש פה לא מעט,אבל מסתבר שיש פה גם כמה אנשים שלא שונים מאותם מוכרים הנגועים באינטרסנטיות מגעילה שרק גורמים למשתמשים מסכנים שאין להם הרבה מושג בעניין להוציא כסף מיותר והרבה.חבל.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

כסף מיותר ? וואלה .

 

כל אחד פה חכמולוג גאון , AVK אתה לא מבריק במיוחד . הצעצוע שאבא קנה לי , ממש .

 

תביא לי אלטרנטיבה טובה יותר מ ID עד 1000 שח , וטובה יותר מ IDQ עד 1500 ש"ח .

כי כל העולם טועה , ואנשים פה שמהללים Phoenix gold שעולה בערך 80 דולר ( ומשלמים עליו 800 ש"ח , ואז אומרים שזה השקעה טובה ) , כל כך צודקים ...

סאבים של ID עומדים ראש בראש עם חברות שלא שמעת עליהן בחיים ( חלק כן .. כמו FI , אבל בארץ הוא נמכר במחירי שחיטה כי יש בלעדיות לעומת זאת ID מוכרים בהרבה מקומות ולכן המחיר שפוי) ושאני בקושי שמעתי עליהן ... לא אומרים ID באותו משפט עם דברים עממיים כמו רוקפורד אינפיניטי JBL סרוין וגה וכבר עברתי על יותר מ 50% מהמבחר של הסאבים שאתם קוראים להם " איכותיים " בארץ אז תעשה לי טובה .

 

 

איזה אופציות טובות יותר יש ? בבקשה תאיר את עיניי ... כל אחד פה מקשקש מבלי לתת לי דוגמא אחת . רק להמליץ לי על בהמות אמריקאיות שאני לא אנקוט בשם שעולים כ 3 אלף שקל .

 

כי אין , בן אדם שמבקש תקציב עד 3 וחצי אלף ( כי יש לנו בארץ כל כך הרבה אנשים שמשקיעים מעל 10 אלף ... נכון ? )אני לא אמליץ לו על פיוניר JBL או אינפיניטי עם סאבים שמשתמשים בהם רק במדינות עולם 3 , אף אחד לא משתמש בסאבים מהחברות הנ"ל בשום התקנה ראוייה , בשום התקנה עם קצת חשיבה מאחורייה ועם תכנון , כי אלה מוצרים לקהל פשוט של בדיוק כמו שאמרת ... ילדים , לא . אני אמליץ לו על ID כי זה ריאלי יותר , ברור שיש טוב יותר , אבל בארץ לא הרבה , אז לכן שוב אני חוזר ואומר ... אנשים שמבקשים מערכת בתרציב של 5 אלף , זה לא ריאלי להציע לו משהו אחר , ובגלל שכמות האנשים שמבקשים מערכות בסכומים כאלה ולא סכומים הזויים של 10 אלף ויותר גדולה יותר , ככה אנשים שמבינים מציעים לו ID יותר , וככה תשמע את השם הזה יותר , היגיון פשוט .

 

לעומת זאת אתה יכול לקרוא לבד ( אם אתה יודע לקרוא אנגלית ) על IDQ V2 או V3 ולהראות לי מקום אחד שאומרים משהו רע עליו . עשה זאת , תראה לי ואני אשתוק .

 

עד אז אל תגיד לי " צעצועים שאבא קונה להם " כאילו אני הבן שלך .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

איכות טובה זה מתי שהיא מתקרבת לצלילים מקוריים

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

אני אישית עד 1000 שקל הייתי ממליץ רק על ZR12 למה כי הוא עולה 750 שקל. למה? כי הוא יחסית מדוייק ועושה את העבודה מעולה.

את הID 12 לא שמעתי אז אני לא אמליץ עליו.

יש הרבה מאוד סאבים טובים ID מייצרת סאבים גם טובים.

יש 2 קטעים כרגע בפורום.

להמליץ על ID ולרדוף את מי שממליץ על ID צאו מהסרט שלכם. לא כל ת'רד עכשיו צריך להפוך לוויכוח, כן ID לא ID.

כל אחד יכול לשמוע בסוף וראות מה הוא אוהב ומה לא וזאת ההמלצה שתמיד תקפה, פה בפורום אנחנו מכוונים לאיזה מוצרים כדאי לבדוק.

אבל לא צריך לקנות שום דבר בלי לשמוע אותו, בייחוד שהכל עניין של טעם ברמקולים בבית ובאוטו כאחד.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

כן זה עיניין של טעם כשאני רק נכנסתי לזה גם הפיוניר W300 ששמעתי אצל בן דוד שלי היה נשמע לי הזוי בצורה מטורפת והדבר הכי טוב ששמעתי , אולי אני ארוץ לקנות ?

 

מה הבעיה בלמצוא מקורות טובים למידע רלוונטי על סאב שאתה רוצה לקנות ? וללכת על פי זה ?

 

טוב אין פה נכון או לא נכון , אני מסכים , אבל להגיד שיש הרבה אופציות זה דבר מפגר להגיד , אני עדיין מחכה לעוד אופציות וידעתי שאופציית הדיי יחידה של Phoenix תקפוץ ..

 

MATAN , מורל דוטק אוביישן פשוט מבייש סט של KAPPA PERFECT כמעט בכל תחום אפשרי , תעשה לי טובה ... אין פה טעם , אין פה שמיעה , יש פה משהו טוב ומשהו עלוב מבית עינפיניטי , הליין הכי גבוה של אינפיניטי הן סטים זולים ולא טובים ביחס למתחרים ... אני לא מתפלא למה הם לא עושים ליין גבוה יותר מ KAPPA PERFECT , כי היא חברה עממית עם מוצרים לילדים , הכל זול כדי שהיא תישאר בתחרות , סט אחד יקר או סאב אחד יקר ואף אחד לא יהיה הזוי מספיק בשביל לקנות .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

דיפורס, אני מבין שאתה רוצה שינעלו את התרד הזה ולכן אתה מתנסח כמו (תשלים לבד), אם יש לך משהו לרשום תתנסח כמו בן אדם.

 

סאבים שנותנים סאונד מקורי, תקרא לזה אחרת; סאבים שמשתלבים במערכת שנותנת הרגשה של מקור סאונד אחד, לינארי, בלי שיש תחום תדר מודגש מידי (גבוה, אמצעי, נמוך). עכשיו יותר מובן? יש הרבה סאבים שנותנים את התוצאה הזאת (כמובן עם תיבה מתאימה, התקנה, כיוונים וכ"ו...) והם במחיר סביר, ולא ID, ושוב לי יש ID 8 ואני אוהב אותו מאוד.

בשיפוצים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...