Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה כאילו מערכת כזאת עושה יותר רעש מאשר מערכת שכוללת קומפוננט כמו אילייט וסאב כמו W7 / IDMAX , מוגברים היטב .

הכוונה היא לשמיעה בחוץ כדי להנות "ממערכת ניידת" גם שעושים על האש .

 

האם זה נכון ?

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

MAZDA(3)MAN-

קודם כל אני שמח שיש לך הרבה זמן פנוי.

שנית,לגבי מה שאמרת,נתונים יבשים על סאב זה מאוד נחמד,אבל השאלה היא מה הוא עושה בפועל,וכמו שרשמת,איזה נצילות יש לו.בוא אני אספר לך משהו,לפני שקניתי את הJBL "האלוהי שלי" היה לי סאב של חברת בזוקה(bazooka)שהנתונים שלו היו 600W ו300RMS.אז מה?אם לא הייתי שם ליל ג'ון בעוצמה של 80+6 לא הייתי מרגיש שיש סאב ברכב והייתי רץ להסתכל בבאגז' לראות אם באמת הסאב עובד,או שלא גנבו לי אותו.כל הזמן אמרו לי שאולי הסאב לא מכוון,אבל בפועל, עם כל ניסיון הכיוונים האפשרים(ובאותם ימים ישבתי שעות על גבי שעות באוטו לחפש "יותר באס")לא הגעתי לרבע ממה שיש לסאב "האלוהי שלי" להציע.כששמעתי לראשונה אותו אצל חבר,הייתי בהלם.כמעט אותם נתונים יבשים,אבל הבדלים בעוצמה היה כ"כ עצומים.

וכל הסאבים שציינת(חוץ מהID),בדקתי ושמעתי במרתון של 8 שעות עד שבחרתי בסוף בJBL.ושמעתי הכל(HED12 ,CVR12,פיונרים,רוקפורדים,ריינמבו ועוד).

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

נכון שJBL ואיניפניטי זה אותו בית.

אבל לא מחייב שהרמקולים זהים. כי יש סדרת מגברים זהים.!

מספיק שינוי אחד קטן כמו סראונד (הגומי מבסיס לרמקול) והרמקול יהיה שונה לגמרי!

או ספידר קשה/ רך יותר. מבנה מגנטי שונה . אורך סליל שונה. חומר שונה.

ועם יש שוני ביותר מאחד הדברים למעלה. אז בטוח שיש שוני בתוצאה.

 

JBL חברה מוכרת.

בעיקר במערכות ההגברה שלה. היא מוכרת בכל העולם!

אז היא לא משקיעה במוצרים לרכב כדי להיות HI END. אבל הציוד שלה טוב איכותי ואמין!

ונותן תוצאה טובה לכסף. וגם המגברים שלה. ויש סדרה חדשה עם חברת קראון.! מגברים מדהימים.

נחשבת לאחת חברות המגברים המקצועיים הטובים בעולם!! ומנסיון (כולל על 12W7) זה אמת!.

 

ולפי הסגנון הכתיבה שלך. אני בטוח! שיש לך המון מה ללמוד.

אז לפני שאני הייתי קובע. הייתי לומד שומע. ובודק עוד.

 

ויעקוב

לצור מערכת לשמיעה בחוץ זה לא מסובך. אגב לרוב המערכות האלו. ששומעים חזק בחוץ. אין בס נמוך!. תראה שהסאב לא נותן חזק בתדרים הנמוכים. מתחת ל 50HZ. כי הסאבים מנגנים חזק תדרים של 40-100HZ. ולכן הם חזקים בחוץ.

ואילו במערכות איכותיות. הסאב מנגן בין 20HZ ל 50-63HZ. ולעיתים נדירות עד 80HZ.

 

ובנוסף השמיעה בפנים לרוב מחורבנת!.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
ולפי הסגנון הכתיבה שלך. אני בטוח! שיש לך המון מה ללמוד.

אז לפני שאני הייתי קובע. הייתי לומד שומע. ובודק עוד.

 

לא הבנתי,זה היה מכוון אלי?

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

אני חייב להצתרף :)

 

שאני אבין , אתם מדברים על ה JBL הזה ?

http://www.woofersetc.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=3165

או על D120 ?

 

לנצילות אין שום קשר לטיב הסאונד , אין שוב קשר בכלל לכלום .

זה סתם נתון שבא ואומר שסאב נציל יתנהג טוב יותר עם 100 RMS מאשר סאב לא נציל ,

בשביל להגיע ל 100 דציבל , סאב נציל ידרוש 100 RMS , סאב לא נציל ידרוש 150 RMS , אבל ברגע שתביא לשניהם 300 ( אם זה ההספק המוצהר שלהם ) אז זה הופך ללא רלוונטי .

 

JBL לא עושים סאבים טובים , הם עושים סאבים שעושים בום כמו קיקר .

גם אינפיניטי לא עושים סאבים טובים ...

 

ובכלל , כל הדיון הזה לא רלוונטי בלי לדעת איך אתה מגביר אותו ועל מה .

אני בספק שהוא נשמע טוב יותר מ Phoenix gold ZR פשוט ... באמת .

 

אני חושב שלהשוות סאב חמוד זה לסאבים מפורסמים של IMAGE שכל מטרת חייה היא ליצור סאבים מושלמים זה קצת אבסורד

 

ה IDQ עולה יותר מפי 2 מה JBL הנ"ל , הוא מהונדס טוב יותר , הוא תוצאה של הרבה מאמצים .

ואילו JBL לקחו מגנט , שידחו לו ממברנה ובנוו סאב , כמו שכל חברה עממית עושה , רק בשביל "לסגור" את הפינות ... רק חסר להם HU , זה לא בהכרח דבר רע , אבל זה לא נתון לויכוח על מה "טוב" יותר באמת , אלה זה מצב של מה שנשמע למישהו שלא מבין הרבה - יותר טוב ... וסאב SQ מצויין לא דופק חזק יותר מהרמקולים , אלה משתלב איתם בהרמוניה .

אם בן אדם יושב באוטו ולא מרגיש את הסאב - זה כל השוני בין פיונאכס וקינקיניטי ו JBL שעושים לך מסג' בגב ושומעים בברור בומים מאחורה .

 

בכלל מה הם פרטי המערכת שברשותך

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

הכי קל לבוא ולהגיד שהליין הכי גבוה של חברה מסויימת נשמע נהדר ... זה לא אומר שאינפיניטי עושים אחלה סאבים .

הוא לא משהו מיוחד לטעמי . אבל אולי אני יותר מדיי .. אנטינפיניטי :)

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

דרך אגב, גם האינפיניטי הרגיל לא נשמע רע בכלל. ויותר פשוט מזה זה להגיד שכל הסאבים של אינפיניטי חרא. אני בזמנו התלבטתי הרבה בין הפרפקט לסאב הקודם שלי פייז טרילר 3000 הישן ושמעתי את הקאפה ואת הפרפקט הרבה, והדילמה הייתה קשה. אהבתי אותם מאוד.

בשיפוצים

פורסם

נו באמת ..... אינפיניטי עושים סאבים יותר ממעולים והקאפה עלה כ1200 שח בתיבה מקורית . אני מוכן בכל יום לעשות מבחן השוואה עם הIDQ(שאיכות ההרכבה נראית כאילו הורכב בערב הסעודית וצבעו אותו עם ספריי)

 

 

 

דיפורס אם אתה אומר שהקאפה או הקאפה פרפקטלא סאבים טובים , אז בטוח לא שמעת אותם .... וגם JBL אני ממליץ לך לבדוק את סדרת פאוור ולא את GTO שכן זה אנטרי לבל .

 

 

בוא נשווה IDQ חביב הפורום ל קאפה שכן הם באותו מחיר ונראה מה אתה תגיד .

 

ואגב אין דבר כזה לא להרגיש מסאז מאחורה .

פורסם

DFORCE - אתה מוזמן בכיף לשמוע אצלי את הקאפה בתיבה מקורית 1CFT.

 

הסאב הזה עושה בית ספר לכמה גדולים ממנו בכל הקשור לטונאליות. הוא נעים מאוד לאוזן ויש לו רמת דיוק סבירה ביותר - בשביל מוזיקה ששומעים יום יום ולא בשביל שחזור של מכונת ירייה - הוא מעל ומעבר בשביל המחיר שלו.

 

לא יודע על סמך מה אתה בא וקובע עובדות כאלה.

 

שמעתי המון מערכות, עד היום המערכת עם הבאס שהכי קלע לטעמי היה קאפה פרפקט בפאסאט שהיתה ליאריק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אתה אומר , אבל אני הבנתי שה IDQ V2 טוב יותר .

ואומרים שה V3 קצת טוב יותר ממנו .

 

בהתבסס על מה ? בוא אני אגיד לך , לא בהתבסס על השמיעה שלי , טועה ? צודק ? לא בטוח ...אבל אני סומך על אנשים שלא נמצאים בארץ הקודם עם המבחר המצומצם פה ... לא על איש 1 , אלה על תגובות ברשת על מוצר מסויים בדרך כלל נכונות אם הן באות במספרים גדולים , ממקורות שונים ועם טיעון משכנע מאחוריהם , בדרך כלל זה נכון .

אני לא דוגל בכל שיטת ה " שמע זאת בעצמך " על לנקודה של להתבסס רק על זאת , כי יש לנו פה בחור שבטוח שה JBL שלו עוקף במוזיקליות IDMAX 10 כי " ככה זה נשמע לו " .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

רוצה כמה חוות דעת מפורמים בחול של אנשים שהחליפו MAX לפוקל ???

 

אני מציע שלפני שאתה קורא בשמות גנאי לחברות מסויימות , תלמד איך לשמוע (זה כשלעצמו לוקח כמה שנים)

 

מהפולס שלך בטוח לא תבין איכות... שמע גם סטריאו לבית וכו' ואז תבין שזה לא עובד לפי מה שאחרים אמרו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...