Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נפל לידי הרמקול של פירלס מסדרת hds

חשבתי לחבר אותו מקדימה אבל הוא לא נכנס לי בדלת אז הוא יהיה מחובר מאחורה

כקומפוננט עם טויטר שעדיין לא בחרתי . מישהו אולי שמה או יודע משהו על הרמקול הזה אני ישמח לדעת .

דרך אגב הרמקול הוא 8 אום .

123.JPG

1234.JPG

12345.JPG

פורסם

זה אפשרי אבל ידרוש ממך המון ציוד נילווה כי זה לא פשוט כמו שאתה חושב, דבר ראשון אתה תצטרך לחתוך אותו אקטיבית דרך רדיו דיסק או לבנות במיוחד בשבילו קרוס פאסיבי, דבר שני זה רמקול 8 אוהם, עם איזה ציוד בדיוק אתה הולך להגביר אותו, דבר שלישי מהתמונה קשה לראות את הגודל שלו אבל אם הוא 7" וזאת אומרת שהוא וופר לא מיד באס מה שאומר שהוא לא מנגן את צלילי המיד ותצטרך להרכיב סט מ 3 חלקים, בקיצור רמקול טוב מחברה טובה בלי שום אפשרות להרכיב אותו ברכב כמו שרצית

פורסם

או קיי עדיין, צריך להיתגבר על 2 בעיות, עניין ה 8 אוהם, ודבר שני האם יש לך אפשרות לחתוך אותו אקטיבית או לבנות לו קרוס פאסיבי, למורת שאולי אם תחפש מספיק קרוסים פאסיביים של כל מני סטים ויש המון אנשים שלא משתמשים בקרוסים, קרוסים של אילייט או של פוקל והם יתאימו מבחינת החיתוך אז כן תוכל להשמיש אותם, בכל מקרה הקישור לרמקול:

http://www.madisound.com/catalog/product_info.php?manufacturers_id=143&products_id=1609

 

תרא מה רשום לגבי גודל התיבה שהוא דורש:

Suggested box alignments:

Sealed box of 8 liters (0.28cf); F3 of 80Hz

Vented box of 14 liters (0.5cf); F3 of 48Hz; 2" port by 5.5" long

פורסם

יש לי קרוסים של אייליט אז בקטע הזה אני חושב שאני מסודר רק אני מקווה שזה ישמע טוב...

פורסם

הקרוסים של האילייט בנויים לרמקול בהתנגדות 4 אוהם מה שאומר שנקודת החיתוך שלך תהיה שונה לחלוטין, אם אני לא טועה כמעט פי 2 יותר גבוהה בתדר החיתוך מה שאומר שהרמקול שלך יתחיל לנגן אם אני לא טועה ב90 הרץ בזמן שהוא מסוגל כנראה לרדת הרבה יותר מזה - או שאני טועה וזה בדיוק ההפך ונקודת החיתוך תהיה נמוכה יותר ויש סיכוי שתפגע ברמקול אבל אני חושב שנקודת החיתוך תהיה גבוהה יותר.

 

דבר שני - בשביל לנגן נכון הרמקול הזה צריך נפח אטום קטן יחסית, כלומר תיבה. זה אומר שאתה צריך להתקין את הרמקול הזה בבניה בשביל להוציא ממנו תוצאה מירבית.

 

דבר שלישי - המגבר שלך יספק לרמקול חצי מהעוצמה שהוא מוצהר עליה משום שהרמקול עובד בהתנגדות כפולה מרמקול לרכב ומדובר ברמקול של פירלס טימפני, 95 אחוז שמדובר ברמקול שהוא ממש לא פראייר של אף אחד והוא ידרוש הגברה מתאימה בשביל לעבוד נכון ונקי.

 

עד כמה שהרמקול הזה הוא בטח נפלא, לא בחירה חכמה לפי הנתונים שלו.

 

אבל... אחרי עשור כמעט בתחום אני רק יכול לאמר לך שעד שלא תנסה, לא תדע.

 

בגדול - רד מזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תשמע אני ינסה אין לי מה להפסיד במקרה הכי גרוע וזה לא ישמע טוב אני ישר

בונה לו תיבה לרמקול לבית עם טויטר שיש לי ברמה שלו לבית ...

פורסם

הנפח זה לא העניין היחידי כאן, זה שאתה תבנה לו תיבה לא פותר את כל הבעיות עם הרמקול הזה.

 

מה עם נקודת חיתוך? מה עם עומס על המגבר?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תראה בעיקרון הוא היה אמור ליהיות מקדימה אבל הוא לא נכנס לי בדלת .

עכשיו אני לא יודע עדיין איזה רמקול לשים מקדימה בעיקרון אני רוצה את האייליט אבל הרבה מפחידים אותי

שאני עושה טעות בגלל שאייליט בנוי לעבוד בתיבה ואני הולך לשים אותו בנפח של דלת אבל אטומה לגמרי...

מה אתה אומר על האייליט ?

והאם יש לך רמקול ברמה של שניהם שיכול לנגן וישמע טוב בנפח של דלת ?

פורסם

אני אומר שזה מידבאס מדהים, פשוט מעולה ומחזיר לך אהבה - תשים לב, זה המידבאס בחתימה שלי.

 

אבל! מנסיון - ההבדל של אילייט בתוך תיבה הוא הבדל מורגש מאוד לבין אילייט שעובד בנפח דלת.

 

בתוך דלת אטומה היטב הוא ישמע טוב אפילו טוב מאוד, אבל ברגע שאתה תתקין אותו בתיבה - הוא ישמע מעולה וזה יהיה הבדל מורגש.

 

זה מידבאס שבועט כמו סאב וופר לכל דבר וגם מסוגל לנגן תדרי מיד, אצלי הוא עובד כוופר בלבד וזה בכלל שם אותו עוד ליגה אחת למעלה.

 

רכיב מעולה אבל דורש המון "תשומת לב". אם אתה יכול להביא מידבאס עם אופי דומה שמתוכנן לנגן לנפח של דלת - עדיף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תראה כל המערכת שלי כבר מוכנה אני מחכה רק לסט קומפוננט טוב ...

ושאני אומר מוכנה זה אומר חיווט ברמה גבוהה מאוד ואיטום בדלת ממש טוב ...

זה רק מה שתוקע אותי הקומפוננט .

אז אתה אומר שאין לי מה לפחד לקנות את האייליט ולשים אותם בלדת ?

פורסם

אני אומר שאתה לא תקבל את ה100 אחוז שהוא מסוגל לתת אבל גם 75 אחוז של אלייט הם 75 אחוז שמעלים חיוך על הפנים.

 

זה שיש לך חיווט טוב ואיטום טוב זה נהדר ומוסיף המון (בקטע של החיווט אני פחות משוכנע אבל לא נכנס לזה) אבל בסופו של דבר רכיבים טובים או אפילו הרכיבים הכי טובים שיש - לא עושים מערכת טובה.

 

תדאג למתקין טוב שיודע לכוון כמו שצריך כי בסופו של דבר זה 80 אחוז מהמערכת שלך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הבנתי סבבה תודה רבה לך ...

אני יעדכן אותך בהמשך מה עשיתי . למרות שאני כבר סגור על האייליט עכשיו

ולגבי קומפוננט מאחורה זה בשלב מתקדם יותר .

פורסם

אין על מה, אני רק מקווה שאתה שמעת אי פעם בחייך סט של אילייט לפני שאתה הולך וקונה אחד.

 

לא כל אחד אוהב מורל, לא לכל אחד זה מתאים.

 

אם לא יצא לך לשמוע את הסט בפעולה - עצור.

 

אל תקנה לפני ששמעת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כח הלאנוס, אמרת נכון מיבחינת זה שהקרוס יחתוך בנקודה גבוהה פי 2

 

לדוגמא (על חצי רגל) לחתוך ב 80 על 4 אוהם צריך קבל עם סימון 500, ולחתוך על 160 ב 4 אוהם צריך קבל 250

לחתוך 80 ב 8 אוהם צריך קבל 250, זאת אומרת שאם לדוגמא הקרוס חותך ב 50 ב 4 אוהם הוא יחתוך ב 100 ב 8 אוהם.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...