Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, רציתי לברר כמה דברים לגבי פאנל 2DIN.

אני רוצה שהיה לו Bluetooth, מצלמת רוורס ,DVD, GPS. מה מומלץ?

ומה לגבי יבוא אישי של מכשיר מחול, האם ניתן להזמין מחול ולהפוך את המכשיר שהיה בעברית וGPS בעיברית ושל מדינת ישראל בקיצור שהכל היה בעברית ויתאים לארץ ?

חשבתי על משהו בסגנון של Pioneer AVIC-Z2 \RB

 

cachedimageserviceac8.jpg

פורסם

כל מה שכתבת פה זה תוספות למכשיר זה לא בא עם המכשיר(למעט דיוידי). BT הוא בכל מקרה לא בעברית כך שאתה יכול לרכוש אותו גם בחו"ל יחד עם המכשיר את השאר עדיף שתקנה בארץ(GPSׂ רק בארץ).

פורסם

נראה לי שאולי זה בכיוון של מה שאתה צריך....שיש את כל מה שאתה צריך.

כל עוד הניווט זה לא הדבר הכי חשוב לך במכשיר אז בטח יש עוד מערכות אפשריות בסגנון הזה אני חושב. מכשיר עם ניווט מחו"ל פשוט לא יעבוד (הניווט) בארץ מהסיבה הפשוטה שהוא מגיע עם מפות של ארה"ב לדוג'...

 

 

http://www.pioneerisrael.co.il/Pioneer/news.asp?id=117

 

http://www.pioneerisrael.co.il/Pioneer/Main/Products/product.asp?id=378&catid=11&subcatid=47

פורסם

לא חושב שיש דרך ל"הכניס" לתוך המכשיר כרטיס עם מפות ישראל.

לדעתי אפשר להוסיף ניווט של IGO אבל זה יעבוד בתור יחידה חיצונית שתוצג על המסך ולא יעבוד במגע מהמכשיר

פורסם

בטוח אני לא יודע כי לא ניסיתי...לדעתי ב99% לא יעבוד אלא אם זה יהיה חיצוני.

 

נראה לי שאם זה היה עובד היו מוכרים מכשירים כאלה בארץ. בגלל שכל הדבר העיקרי במכשיר הזה (AVIC) זה הניווט המובנה והוא לא מתאים לארץ אז לא מוכרים

פורסם
לא חושב שיש דרך ל"הכניס" לתוך המכשיר כרטיס עם מפות ישראל.

לדעתי אפשר להוסיף ניווט של IGO אבל זה יעבוד בתור יחידה חיצונית שתוצג על המסך ולא יעבוד במגע מהמכשיר

 

במכשירים עם כרטיסי הרחבה שעובדים על WIN CE אין בעיה (דורש קצת הבנה..לא יותר)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...