Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה המוזיקה שמתנגנת לכם ברמקולים קשורה לחווית הנהיגה שלכם?

האם אתם מוצאים קשר ישיר בין הכייף שלכם לנהוג לבין המוזיקה שמתנגנת לכם ברמקולים?

גילוי נאות:

כותב ההודעה הוא אמנם צעיר בן 19 אך לא מתלהב,בעל מערכת סבירה מינוס ושומע מוזיקה בווליום סביר מאוד וכשיש איתו חברים באוטו הוא שומע פחות חזק את המוזיקה.

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

אני לא יכול לנהוג בלי מוזיקה,הרעש מנוע של הדהייטסו שרייד שלי לא כ"כ נעים לשמיעה.

זה גם חלק מההנאה בנהיגה,לא סתם קניתי מערכת,אני אוהב לשמוע מוזיקה ,גם אם זו נסיעה של 5 דקות אני מוציא את הדיסק שאני הכי אוהב ונוסע.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לדעתי בהחלט יש קשר ישיר בין מוזיקה לכיף שבנהיגה.

כמובן שחלקכם יגידו שהמוזיקה הכי טובה היא רעש המנוע,

אבל (אבל גדול) רעש מנוע ברלינגו (לא טורבו דיזל) הוא לא הנעים ביותר.

ולכן, תלוי במצב הרוח, לפעמים אני מקשיב לרוק (בעיקר הישנים, PINK PLOYD וכאלה...)

ולפעמים לטרנסים, וכמו שאתם יודעים אין טעם להקשיב לטרנסים בשקט, אז כן, שומעים חזק :lol:

ולפעמים, גם נוסע ללא מוזיקה בכלל.

 

ולמרות שאני בן 17, גם אני לא מתלהב גדול מהמערכת שלי, ויש לי מערכת סבירה גם כן. :-)

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

אני שומע מוזיקה קלאסית, משינה, כוורת וגם מטאליקה.

זה מאוד קשור לצורה שאני נוהג בה ולמצב הרוח שלי באותו יום.

 

אם אני שומע כוורת אז אני נוהג רגוע ויחסית לאט, אבל אם אני שומע נגיד BLOODHOUND GANG, זה אומר שאני ממהר לאיזשהו מקום.

פורסם

חשבתי ש-Bloodhound Gang זה אומר שאתה נוהג בקפריס קלאסיק באיזי עם צינגלה ביד.

 

או שזה Fun Lovin Criminals? :roll:

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

אצלי ברכב ישנם מספר מצבים ולכל מצב סגנון מוזיקה משלו:

1. האהוב עליי נסיעת אטרף , כבישים ריקים בד"כ שעות בוקר מוקדמות, כבישים מפותלים- בד"כ מוזיקה אלקטרונית בווליום גבוהה, גם רוק יכול להתאים אבל זה לא הסגנון שלי כל כך.

2. נסיעה עם המשפחה- גלגלגל"צ או מוזיקה מיינסטרימית אחרת שנעים לשמוע בווליום נמוך מאוד, אם הילדים מתחילים לריב אני אמצא שיר טוב ואגביה את הווליום.

3. נסיעות עם חברים- מתחלקות לנסיעות אטרף (אלקטרו או היפ הופ בווליום גבוהה) לנסיעות שכולם נוחרים (העיקר שהווליום נמוך והשיר איכותי) לעתים נדירות עושים חאפלות באוטו, מוזיקה מזרחית, ווליום גבוהה, מחיאות כפיים של החברים ועינטוזים של הבחורות.

 

בנסיעה חזרה מהכנרת סביבות השעה 5 בבוקר, הפיאסטה משייטת לה בין הפיתולים, ובמערכת מתנגן הדיסק של עידן יניב מתחילתו ועד סופו- היה מעניין.

 

לסיכום בחירת המוזיקה מושפעת ומשפיעה על אופי הנהיגה, מטרת הנסיעה והנוסעים ברכב.

 

האזנה ונהיגה מהנה.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

חדשות בשעה עגולה, וזהו.

במכוניות שאני נוהג בהן אין בדרך כלל שום סיכוי לחוויית האזנה איכותית,

(בידוד רעשים מימים עברו, לא משהו שאפשר לתקן) אז אם כבר - רעשי צמיגים, מתלים ודחיפי שסתומים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

חובה דיסק טוב ברכב,למזלי הקנגו החדשה באה עם MP3,כך יש לי דיסק אחד עם כל הסיגנונות שאני אוהב,ועל כך תודה לאסף ולת'רד המוזיקה שלו.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

האמת? אני נוהג בשביל לשמוע מוזיקה :lol: במיוחד באוטו של אחי שמלא בבאס :-)

בשבילי, לנהוג בלי לשמוע מוזיקה באיכות ועם באסים, זה כמו לנסוע ברכבת. משעמם, מתעצבנים, אבל מגיעים ליעד בהצלחה. עם מוזיקה כל נסיעה היא חוויה. טוב, תגידו שאני בן 19 ומתלהב :wink:

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כשיש חברים באוטו, המוזיקה דיי מיותרת.

אבל כשאני לבד, אני חייב אותה.

ולא בווליום גבוה, אלא דיי נמוך.

גם אם היה לי מגבר וסאב ורמקולים סוף-הדרך, עדיין הווליום היה נשאר נמוך.

רק לעיתים דיי נדירות, המוזיקה מתחברת לי ישירות לצורת הנהיגה, וגם אז זה רק בלילה כשאין את מי לסכן על הכביש...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לאחרונה התקנתי מערכת שמצליחה להתגבר על הרעש של הצנרת של האוטו שלי

אבל מה שקורה בפועל אני מרגיש מנותק ולא קשוב לאוטו ולהתנהגות שלו.

עם וליום אני בעיקר במצבי שיוט או פקקים .

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

בהחלט שיש קשר! ועוד קשר ישיר.

 

1. גלי צהל,רשת ב' בבוקר או בצהריים- נסיעה מנהלתית רגועה.

2.גלגלץ או 88 אף אם, נסיעה איטית תוך כדי התמקדות בתוכן השירים.

3.ביטלס או פינק פלוייד , מהירות רגילה תוך כדי הצמדות למין הדרך.

4. טראנס, האוס או ראפ משיכת הילוכים סדרתית, האצות חזקות ברמזורים ובדיקת גבולות אחיזת הכביש של הרכב...

5. ללא מוזיקה -האזנה למנוע ולחילוף ההילוכים תוך כדי נסיעה שגרתית שבה אני מנסה להיכנס למוחם של המהנדסים

שתכננו את הרכב במטרה להבין לפי איזה קריטריונים הם החליטו

על יחסי העברה בגיר...

כמובן תוך כדי התענגות על צליל המנוע....גררררר......

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

×
×
  • תוכן חדש...