Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מסכים לחלוטין עם ברווז1

ודרך אגב , נעשו בעבר מחקרים המוכיחים קשר ישיר בין סגנונות מוסיקה ועוצמתה לבין תאונות דרכים .

 

מוסיקה זה דבר נפלא , שירים גם כן , וצלילים גם הם יכולים להוסיף לחווית הנהיגה של כל אחד ואחד .

אבל למה לעזאזל בעל הערסמובייל שחולף ביישוב שלנו לעיתים בשעות הלילה חושב שהמוסיקה הערבית \ מזרחית שצועקת מהרמקולים ' בקופסא על גלגלים שלו ' צריכה להתנגן בעוצמות כאלה ?

פורסם

שירים מומלצים לנהיגה:



 

Jimi Hendrix - Crosstown traffic

Queen - I am in love with my car

משינה "אני רוצה מכונית"

 

ועוד כמה ששכחתי.

 

לטעמי אי אפשר לנהוג בלי מוזיקה. בסוכות נהגתי לבד מירושלים לאילת וחזרה - משימה בלתי אפשרית בלי מוזיקה טובה.

 

ברכב שלי המערכת המקורית היא בסדר, לא משהו אקזוטי אבל סביר בהחלט. כשנוסעים יותר מהר המוזיקה נעשית חזקה יותר וניתן לכוון את יחס הקשר בין השינוי במהירות לשינוי בעוצמה. כשמכוונים את זה ליחס גבוה זה די מטריף...

 

הוראות ל-BMW עם רדיו מקורי: http://m3.madrussian.net/diy_volume.shtml

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

לא נוהג מטר בלי מוזיקה ברכב.

השקעתי במערכת טובה ואני נהנה ממנה בכל תוואי נסיעה שלי.

שומע בד"כ את אותו סגנון (האוס קלאב, דאנס, ניו-יורק האוס) ולפעמים נוהג בהתאם מתי שמתאפשר (בעיקר בלילה/לפנות בוקר).

פורסם

מוזיקה חזקה ברכב רק בנסיעה רגועה חלונות סגורים ומוזיקה רגועה

מוזיקה אלקטרונית בנסיעת אטרף לעיתים רחוקות מאוד

מעדיף לשמוע את הרכב כשאני נוהג מהר

אולי יש בעיה שאני לא יזהה בגלל שאני לא שומע את הרכב או לא מרוכז ב100 אחוז בנהיגה

×
×
  • תוכן חדש...