Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהי המכוניות היקרה בישראל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה שלו הוא גם, בד"כ, מקבל על זה כסף :hihi:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1) דיברנו על פעם, לא על היום.

2) הסיבה היחידה שטויוטה עושה את זה היא כדי לא לאבד לקוחות שבמקום לקנות מהם לנד קרוזר מאובזר ומפואר ב330 אלף שקל ילכו ויקנו FJ מאחת מסוכנויות הייבוא האישי.

3) מעניין מתי יגיע היום שלא נהיה חייבים באישור היבואן הרשמי לארץ בשביל להביא רכבים.. או אז תתחיל פה תחרות מחירים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני בכלל לא מבין מה הקשר של היבואן לייבוא האישי. ולמה בכלל המדינה צריכה שהיבואן יאשר לה איזה רכב מותר ומה אסור..

צריך להיות ייבוא פתוח לכל רכב שאדם חפץ להביא בתנאים מסויימים שייקבעו בתקן אחיד - כמו זיהום אויר , הגה בצד שמאל , יעבור בדיקת בטיחות לבלמים ולשלדה , פנסים ואיתותים שמשות וכו'..

האדם שבוחר להביא את הרכב בעצמו יוחתם על מסמך מול המדינה המיידע אותו שהוא אחראי בעצמו לטיפול תקופתי ברכבו ועליו להעמיד לבדיקה שנתית (טסט) את רכבו כמו כל רכב אחר שנוסע בכבישנו ובמידה ויימצאו ליקויי בטיחות או תחזוקה הוא לא ייקבל אישור לתקינות רכבו.

פשוט עד כדי כך.

מצחיק עד כמה המדינה שלנו מתנהגת בצורה כל כך מסורבלת וחסרת הגיון..

פשוט צריך לעשות COPY ו PASTE לצורה שבה מתנהלים העניינים בבריטניה.. זהו.

שם נותנים לאנשים לבנות מכונית מאפס בגראז' ונותנים להם אישורים בכיף ופה מורידים רכב מהכביש כי הוא שינה מידה של צמיגים..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם

אני אתייחס לשאלה המקורית,

 

אז ככה, בעיקרון יש כמה וכמה רכבים יוקרתיים שמחיריהם כמעט זהה אחד לשני.

 

בסביבות 1,500,000 - 1,600,000 ש"ח

 

הכל תלוי בתוספות שניתן להזמין יחד איתן, שהן עלולות אף לחצות את קו ה50% מערכו של הרכב ויותר.

 

לדוגמה, מרצדס S500 LONG ניתן לרכוש בערך ב900,000 ש"ח. תוספות נלוות כמו גג פנורמי, הגה עם תוספת עץ, ג'אנטים

 

גדולים יותר, מערכת Bi-Xenon, רמקולים Harman/Kardon + GPS, תוספת של LED פנים הרכב ועוד כמה וכמה תוספות,

 

עכשיו אנחנו מדברים על אותו הרכב עם כל אותן התוספות במחיר של 1,100,000 ש"ח.

 

ויש עוד המון תוספות ל- S. ובלי להתאמץ אפשר פשוט להגיע בסוכנות למחיר של 1,300,000 ש"ח, זה מניסיון.

 

אז נסכם את זה כך, הרכב הכי יקר ללא התוספות היקרות הוא בערך 1,600,000. כולל את ה- CL600 החדשה.

 

בין ה AMG ל 600 אין כאלו הבדלים רציניים במחיר. בטח שלא 2,000,000 פלוס.

 

לגבי התוספות, השמיים הם הגבול. אפשר לרכוש פה בארצנו גם רכב שנושק ל 3,000,000 ש"ח, כאשר כמעט חצי מהסכום הזה

 

זה העלות של כל הפינוקים הנוספים.

 

אז מרצדס היא החברה שמוכרת את הרכב הכי יקר בישראל. פורשה עומדת ממש לצידה עם ה 911 טורבו שעם עוד קצת תוספות

 

מתקרב גם הוא לסכומים רציניים של 2,000,000 ש"ח ויותר.

 

 

פשוט עצוב לרשום את כל הסכומים האלו, בארצות אחרות 150,000$ זה פשוט מעל ומעבר ויותר מדי, כל מה שתחשבו עליו.

 

מפרארי לבנטלי ועד ליוקרתיות ביותר של מרצדס, במוו, יגואר ואאודי.

 

(לא כולל רכבי על- זונדה, בוגאטי וכו'..)

 

 

מקווה שסיכמתי את העניין לכולכם,

 

תיידעו אותי אם אתם מזמינים משהו בסדר גודל כזה, אהה..... :)

do ya wanna check my ride skillz?

jah fag. :-)

פורסם

falko, הS CLASS מגיעה עם Bi-Xenon כסטנדרט.

תוספות בS CLASS ב200 אלף שקל זה לא הרבה תוספות ובטח שלא מיוחדות..

אני מכיר E CLASS וA6 עם תוספות של למעלה מ100 אלף שקל - אז S CLASS ?

רק המערכות של הראיית לילה, בקרת שיוט מכוונת רדאר וכו' עולות כמה עשרות אלפי שקלים על אחת.

 

לגבי המחיר, זה פשוט לא נכון. אתה מוזמן ללכת לסוכנות של מרצדס ולברר כמה עולה CL AMG חדשה בלי שום תוספת מיוחדת. המחיר מעל ל2 מליון שקלים. כך גם הS AMG.

 

ואין יותר מידי פרארי חדשות ב150 אלף דולר, בטח שלא אם אתה מוסיף קצת תוספות. גם 911 טורבו עולה מעל ל150 אלף דולר.

אני בכלל לא מדבר על הלמבורגיני מרצ'לייגו ופרארי 599 שנמכרות באיזור ה300 אלף דולר לפני תוספות..

 

 

נירקום, הפרארי 360 ממסודרים היא לא רכב ישראלי. אין לה לוחיות רישוי ישראליות (אלה שוויצריות) והיא גם לא יכולה לקבל תקינה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני שמעתי על רוילס רולס בארץ פעם שנת 64' אני חושב שעברה שיפוץ באנגליה רק השיפוץ עלה 250 אלף דולר אולי זאת אגדה אבל אם כן אז היא שווה יותר מכולן פה..

Mercedes-Benz UNIMOG 421 80' 80Hp

Renault Clio Sport MK1 01' 172Hp

פורסם

אם היא דרשה שיפוץ ב250 אלף דולר, כנראה שמצבה היה גרוע ואז גם עלות הקנייה שלה הייתה נמוכה.

משמע נגיד והבעלים קנה אותה ב50-100 אלף דולר (וגם זה הגזמה לדעתי) הוא הוציא עליה לא יותר מ350 אלף דולר.

350 אלף דולר, לפי שער דולר "סביר" (לא ה4 שקל לדולר של היום) הם כמליון וחצי שקלים.

זה ממש לא הופך אותה לשווה יותר מכל שאר המכוניות פה, בטח ובטח שלא אם נחשיב מכוניות של ייבוא אישי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אם היא דרשה שיפוץ ב250 אלף דולר, כנראה שמצבה היה גרוע ואז גם עלות הקנייה שלה הייתה נמוכה.

משמע נגיד והבעלים קנה אותה ב50-100 אלף דולר (וגם זה הגזמה לדעתי) הוא הוציא עליה לא יותר מ350 אלף דולר.

350 אלף דולר, לפי שער דולר "סביר" (לא ה4 שקל לדולר של היום) הם כמליון וחצי שקלים.

זה ממש לא הופך אותה לשווה יותר מכל שאר המכוניות פה, בטח ובטח שלא אם נחשיב מכוניות של ייבוא אישי.

יש רולס-רויס בארץ. יש רכבי אספנות עם שווי דיי גבוה בארץ.

ברור שלא במחירים שאנחנו מדברים עליהם, אבל במחירים של פעם..

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

יש CL63AMG בארץ שחורה שהגיעה בייבוא אישי

 

מייבאך אין בארץ

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

FunkyP, אני יודע שיש רולס רויס אספנות בארץ.. למיטב ידעתי יש גם יותר מאחת.

יש אחת שחונה קבוע בחנייה של אחד הבתים כמה רחובות מהבית שלי. במצב מצויין.

להגיד שהיא שווה מעל ל2 מליון שקל? ממש לא נראה לי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...