-
הודעות
45 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי נירקום
-
-
-
שלום, רציתי לשתף בחוויה הטובה שהייתה לי ברכישה והתקנת צמיגים שביצעתי שבוע שעבר. חיפשתי הרבה זמן צמיגים במידה 225/35/19 ו- 255/30/19, והסתבר שיש מעט מאד היצע במידות האלה. אחרי שעברתי הרבה מאד ספקים וחנויות, הגעתי לרן מחברת היפר צמיג בפתח תיקווה. רן היה שירותי מאד, וחזר אלי עם מחירים אטרקטיביים, וגם עם היצע גדול יותר ממה שקיבלתי במקומות אחרים. התהלבתי מזה שהוא מצא לי Goodyear Eagle F1 במחיר מצויין, וקבעתי להתקנה שבוצעה לפני כמה ימים. רן היה מאד שירותי ונחמד, ועשה עבודה מצויינת. הוא גם מילא את הצמיגים עם חנקן ללא תוספת תשלום. בקיצור, מומלץ בחום. היפר צמיג - הירקונים 25, פתח תיקווה 057-777-1782 בהצלחה, ניר
-
היי, בלב לא שלם בכלל, אני מוציא למכירה את ה- M3. אני לא ממש רוצה למכור אבל לצערי לא מתאים לי יותר להחזיק שני רכבים, ואני רוצה לקנות משהו אחד שישרת אותי כל הזמן. הפרטים היבשים: דגם: E36 M3 S50B30 ייבוא אישי מגרמניה מודל: 1995 הספק: 286 כ"ס צבע: madeira violet - individual ק"מ: 178 אלף יד: 04 ברישיון טסט: 12 חודשים הרכב מגיע במקור עם גג נפתח, מושבי עור, חלונות חשמל וכו'. הרכב מקורי לחלוטין למעט הדברים הבאים: בולמים: בילשטיין קפיצים: Eibach pro (חדשים) ג'אנטים: BBS RC רפידות:EBC Yellow צינורות בלימה: ECS TUNING מסרק הגה: Z3 תושבות גיר ותושבות בולם אחורי: Rouge Engineering אני מחזיק ברכב כבר 4 שנים והושקעו בו כ- 40 אלף ש"ח רק בזמן שהוא אצלי. עשיתי לו את אם אמא של יישורי הקו. החלפתי ים של דברים החל מכל הבוקסות במתלה האחורי דרך קלאץ, חיישנים, צלחות בלימה, צינורות בלימה, מייסבים ועד חלקי פנים כמו גומיות ודיפונים. הכל מתועד, ועל הכל יש קבלות. מי שמכיר אותי יודע שאני שרוט וכל פיפס קטן מתוקן מייד ובאופן הטוב ביותר. הרכב מתודלק רק 98, נוסע על סינטטי מלא וחונה בחנייה מקורה ושמורה כבר 4 שנים. שורה תחתונה, רכב מדהים ונדיר. מחיר מבוקש: 95 אש"ח. ניר 052-8907886
-
שלום, המחסן מתפנה ויש כמה חלקים שאני מוכר: סטריאו מקורי של Blaupunkt שהגיע במקור עם דגם ה- GTI6. מחיר: 140 ש"ח. הרבה בתי מנורה חדשים + נורות ללוח שעונים. חלקן מקוריות (רגילות) וחלקן LED + נורות רגילות ספייר + 4 מחוגים צבועים ללוח שעונים (גם ירד מ- GTI6). את המחוגים ניתן להחזיר לצבע שקוף או לצבוע בצבע אחר. מחיר לכל החבילה: 90 ש"ח. קוייל ל- 306 GTI6, מחיר: 170 ש"ח. פרטים בטלפון: 052-8907886 ניר
-
ג'נטים 18 מדהימים ל- ב.מ.וו
נירקום פרסם הודעה בנושא של נירקום בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
נמכר! -
ג'נטים 18 מדהימים ל- ב.מ.וו
נירקום פרסם הודעה בנושא של נירקום בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
למי שלא מכיר, מדובר ב- Style AC Schnitzer type II. הם תופסים לי הרבה מקום...ומקום שווה כסף, אז המחיר מעודכן ל- 2500 ש"ח. אה, ומספר הטלפון שפורסם קודם היה שגוי. הנה המספר התקין: 0528907886. -
ALUTEC-M-polished 8.5X18 5 ברגים כולל 4 צמיגים Toyo T1R במידות: קדימה: 225X40X18 אחורה: 255X35X18 מחיר: 3,500 ש"ח 052-9178573
-
מחפש לרכוש ג'נטים מסוג DS2 של ב.מ.וו (Style 39). מדובר על מידה 17, שהגיעה במקור על E36 M3. אם מישהו מעוניין למכור או מכיר מישהו שמעוניין, אשמח אם תפנו אלי. תודה. 052-9719632
-
[למכירה] ב.מ.וו 330 קופה ידנית
נירקום פרסם הודעה בנושא של נירקום בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
BUMP... -
ב.מ.וו E46 330CI שנתון 2003 שמשרתת אותי בנאמנות ואמינות כבר מספר שנים מוצעת למכירה. יד 5, 150 אלף ק"מ בלבד, צבע לבן. מנוע 3 ליטר, 6 צילינדרים בטור, 231 כ"ס, גיר ידני (נדיר – אחת מהיחידות בארץ!). ברכב לא בוצעו שיפורי מנוע והוא נוסע חזק וטוב. ברכב מורכבים דיסקים ורפידות בלימה של OMP, בולמים של BILESTIN וקפיצים של EIBACH. הרכב כולל קיט M – (טמבון, חצאיות ומראות) וניתן לקבל אותו עם מערכת סטריאו בשווי 10,000 ש"ח. הרכב נקי לחלוטין מתאונות שילדה (בהתחייבות), מטופל באהבה בלי לחסוך שקל. הרכב יושב טוב על הכביש, בלי חריקות ובלי רשרושים. בקיצור, לא מדובר ברכב שצריך "ליישר בו קו" ולהשקיע בו כסף, אלא פשוט להניע ולנסוע. הרכב אמין ומאובזר (מושבי עור, בקרת אקלים, מחשב דרך וכו') ושמור מאד גם מבחינה חיצונית וגם פנימית. המחיר: 117 אלף ש"ח ניתן ליצור קשר בטלפון: שי - 054-6662526 אם אני לא עונה, אפשר להשאיר הודעה (או SMS) עם מספר טלפון ואני אשתדל לחזור אליכם. נא לא להשאיר הודעה פרטית באתר.
-
ג'נט מגנזיום. המחיר לרביעייה.
-
אני מעוניין לבצע חידוש/צביעה של הג'נטים בצבע כסף. הצביעה בה אני מעוניין היא צביעת אבקה, שאמורה להיות עמידה יותר מצביעה רטובה רגילה (העבודה כוללת ניקוי חול). הצביעה תעשה במקום שנקרא חצם, שמתמחה בעבודות מסוג זה. צביעה מסוג זה היא בדר"כ מאד יקרה. כדי שצביעת אבקה תהיה שפויה מבחינת מחיר, צריך לארגן קבוצת אנשים (יש עלויות קבועות גדולות). השאיפה היא להגיע למחיר של כ- 1200 ש"ח לסט של 4 ג'נטים. אם יש מישהו שמעוניין, אתם מוזמנים להגיב או לשלוח ה.פ. נירקום
-
נמכר!
-
הקפצה
-
למכירה קליאו ספורט MKII, מודל 2003, צבע כסף. קילומטרז' נמוך מאד: 97 אלף בלבד מקורית ושמורה מאד, מטופלת בזמן בלי חיסכון בכסף. מתודלקת באוקטן 98 בלבד ורצה רק על שמנים סינטטים. לובשת צמיגי TOYO T1R במצב טוב. מחיר מבוקש: 56 אלף ש"ח ניר 052-8907886
-
[מכירה] ליפטרים הידראולים לפיג'ו 306 GTI6
נירקום פרסם הודעה בנושא של נירקום בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
הופה! -
נמכר!
-
הופה.
-
[מכירה] ליפטרים הידראולים לפיג'ו 306 GTI6
נירקום פרסם הודעה בנושא של נירקום בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
הופה. -
הופה.
-
גם אני מצטרף במידה והמחיר אטרקטיבי. זקוק לרביעייה של 195.45.16.
