Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם חוקי להפוך פיז'ו 406 לפרארי 360 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נגיד ככה...במקרה הכי גרוע, אבל באמת הכי גרוע ומה שאני לא חושב שיקרה והוא יקבל הורדה על שינוי מרכב- תמיד אבל תמיד יש מי שיחזיר את האוטו לכביש. אפשר להכנס לפורום הנכון/ לגשת למישהו שיש לו רכב מיוחד ולבקש עזרה וכו וכו'....

באמת שאני לא מכיר רכב שהורד מהכביש ולא החזירו אותו. אלא אם כן אתה מנסר את הגג או משהו...כי אחרת תמיד אפשר לימצוא קומבינה כזאת או אחרת שתעלה קצת כסף ולהסתדר.

ושוב יש מספיק מכוני רישוי שיעבירו אותו גם אחרי הורדה כזאת. בלי קומבינות!

לא אומר שהכל יהיה כמו באנגליה ובטוח יעצרו אותו יותר לבדיקות ויציקו אבל לפעמים זה שווה את זה...אם רכב מסוים זה החלום שלך.

אגב, אני מחיפה וכולם מכירים את ה"עבמים " שמסתובבים פה על הכבישים בצפון שלנו, אבל באמת חברה, מספיק שתגיעו למפגש של מועדון ה5 ותראו חלק מהרכבים( לא האימפרזות אלה רכבים כמו חיפושית שהנמיכו את הגג שלה, או הטנדר עם הידיות בדלת מוחלקות ) ותראו שאנשים חיים אם זה והרכבים שלהם נוסעים והכל בסדר. תמיד יש דרך בקיצור :-)

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז עכשיו אתה מבין למה המדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית? עכי הכל קומבינה. אתה רוצה את זה? שלם XXXX ותקבל גם אקסטרה אם שילמת קצת יותר... נו באמת! אם המדינה לא היתה מורכבת מקומבינות, החיים פה היו הרבה יותר יפים!

כל המדינה שלנו זה קומבינה אחת גדולה!

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

הלוואי והמצב היה כמו באירופה או בארצות הברית, אבל מה לעשות שהמדינה לא מתעסקת אם זה. שמישהו יסביר לי איך חלק מהאנשים פה טוענים מה חוקי ומה לא כששוטרים ובוחנים שעוצרים רכבים לבדיקה, אחד אומר זה חוקי ואחד אומר לא חוקי...נתקלתי בזה המון!! לי אישית היו 4 הורדות עם האוטו שלי הפרטי ככה שיש לי טיפה נסיון בכל זה. שוטר אחד מוריד את הרכב על קיט, השני והשלישי אומרים זה חוקי ומוריד על דוושות אלומיניום, הרביעי אומר זה חוקי ומוריד על הגה קטן, החמישי אומר שזה חוקי ומוריד על אגזוז בולט מהרכב. למה כשאתה עובר באדום אין שוטר אחד שיגיד שזה חוקי ? כי יש חוק...כל מה שקשור בקוסמטיקה וכאלה אין וכל אחד זורק משהו אחר. כנל הטסטרים...

אז בעצם הקומבינה שאתה מדבר עליה זה לא בדיוק קומבינה כי בעצם אם תחפש טוב תמצא מישהו שבטוח שזה חוקי ויעביר אותך ללא בעיה טסט.

אגב ההורדה היחידה מהכביש של והייתה כשנסענו כמה רכבים למרכז...כניראה בצפון זה חוקי ושם לא...:roll:

ובקיצור שיסע לנצרת לכל מכון רישוי ויעבור טסט לא שום בעיה בגלל קיט פירבגלאס....בלי קומבינות!!!

דרך אגב...ב160 אלף ש"ח אתה קונה ברוב המקומות בעולם פרארי משומשת. אולי כדי לך לעבור לשם וזהו ולסנוע על הדבר האמיתי...

פורסם

אכן מגניב ביותר ואף מעלה חשק .....

 

אבל :

א- אחי זה לא קצת דפוק לנסוע עם אוטו שמתחפש לפאריירי ?

ב- איך בדיוק המשטרה תזהה את הרכב ? מה יהיה כתוב לה במסוף ? טיוטה לבנה מחופשת לפריירי צהובה אנה לשים לב ..!?

ג- 11000 אלף פאונד אתה יודע כמה כסף זה ? חבל ביותר אפילו על החשיבה

 

 

 

הרעיון סתמי ואין בו שום הגיון במיוחד לא בארץ הקודש שפה אסור לשים אפילו מתאר אוויר "מיוחד" ...

פורסם
אכן מגניב ביותר ואף מעלה חשק .....

 

אבל :

א- אחי זה לא קצת דפוק לנסוע עם אוטו שמתחפש לפאריירי ?

ב- איך בדיוק המשטרה תזהה את הרכב ? מה יהיה כתוב לה במסוף ? טיוטה לבנה מחופשת לפריירי צהובה אנה לשים לב ..!?

ג- 11000 אלף פאונד אתה יודע כמה כסף זה ? חבל ביותר אפילו על החשיבה

 

 

 

הרעיון סתמי ואין בו שום הגיון במיוחד לא בארץ הקודש שפה אסור לשים אפילו מתאר אוויר "מיוחד" ...

 

לחץ על הקישור, רד לסעיף 12. תודה, אחד שאכפת לו.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

לדעתי הרעיון נחמד אבל יש אבל גדול כי אתה חי בארץ אזוב אותך מהנושא החוקי של העניין מה יקרה כאשר תחנה באיזה מקום ולידך מרכב נוסף יצא ילד שיפתח בכל הכוח את הדלת שלו על האוטו שלך מה אתה חושב שישאר מהפיברגלאס אחרי כמה מקרים כאלו. או חוצפנים שמתיישבים על הרכב כדי לשתות בירה בלילה. ברגע שזה ישבר\יסדק ותתחיל אם כל מיני תיקונים על הרכב זה כבר לא יראה יפה ואזה היוזמה לא שווה.

ואני כבר לא מדבר על תאונה אפילו קלה איפה בדיוק תשיג חלקים?

לא נראה לי שתתחיל ליבא קיט כל פעם.

פורסם

לא פרקטי בארץ בכלל.

כי אין לך חלקים במקרה של תאונה.

+

ראית איזה ספיסרים עצבניים צריכים כדי שהרכב לא יראה טיפשי בגלל שהבודי יותר רחב מהבסיס גלגלים?

א.אתה לא יודע איך זה ישפיע על ההתנהגות של הרכב

ב.זה רוצח בדם קר את המתלים.

ג.אתה גם צריך ג'אנטים גדולים ורחבים עם צמיגים רחבים,שזה בטוח לא יאשרו לך בארץ.

ד.המנוע של הMR2 לא בנוי להתמודד עם ג'אנטים בכזה גודל ובכזה רוחב,תצפה לצריכת דלק גבוהה מהרגיל + האטה בתאוצה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

11 אלף פאונד זה כולל משלוח?

 

פיברגלאס זה חומר כבד מאוד, אם מחיר המשלוח הוא בנוסף אז צפה לעוד כמה אלפים טובים של פאונדים למשלוח.

 

ומה עם מכס?

 

ומה עם שינויי מבנה שצריך לעשות לרכב בנוסף?

 

אני חושב שזה יעלה לך לפחות 200 אלף שקל

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מנסיון! זה רעיון דיי מעפן

קודם כל ,זה לא נראה כזה משהו ראיתי כמה רפליקות באנגליה ישר רואים שזאת לא פרארי אמתית

מלבד סוג אחת של רפליקה וזה קורבט שהפכה לה להיות לא פחות מפרארי daytona ספיידר(דיי נפוץ בארהב)

כל ה355,360 למנהם יש עיוותים מוזרים בבודי ובצבע זה נראה כמו פרארי עם זוויות מוזרות

דבר שני אין קיט לתא הנוסעים מה שאומר שאתה עדיין תשאר עם הלחצני מזגן של פזו\טיוטה

ומעל הכל,תראה את זה ככה,מכיר את כל הערסים שתוקעים על הסובארו dl שלהם מדבקה של טורבו או v5 או אפילו פעם ראיתי אחד גאסטי עם מדבקה של יגואר אז מה שאתה עומד לעשות הולך להיות מאוד דומה רק שערסים האלה וודאי קילפו את המדבקה מאיזה אוטו וזה לא עלה להם שקל אתה הולך להוציא לפחות 100k כדי להראות כמו דביל על הכביש...

Porsche 944 turbo

פורסם

הרעיון שלך נחמד.אולי יצליח בקרב צעירים אבל לא ניראה לי שהוא ימשוך הרבה לקוחות.

חוץ מזה אתה צריך יותר מאוטו אחד כדי שהעסק ישתלם.

אני לא מבין אבל מה זה שווה לנהוג בפז'ו עם תחפושת של פרארי?

אם אתה תשפר את המנוע בצורה שהרכב יסע קרוב לפרארי אז זה יכול להיות נחמד אבל עדיין לדעתי זה ממש מיותר(ויקר) כל העניין

 

נ.ב.

ראיתי את הסירטונים וה-360 ניראת די אמיתית.ה355 קצת פחות.

פורסם

דווקא לדעתי מבחינה עסקית יש הגיון - כמות ה"פוזאיסטים" שישמחו להשכיר רפליקת פרארי לחתונה/אירוע לא מבוטלת כלל.

לא משנה בכלל מה המנוע למטה, זה לא העניין.

 

נניח שהשגת 406 קופה (ככל הידוע לי יש 2 בארץ, הצהובה ועוד אחת) והחלטת שאתה רוצה לרצוח את הרכב היפהפה הזה:-).

עד כאן אני מעריך כ 70K ש"ח.

 

ייבוא הקיט זה כמעט 90K ש"ח לפני משלוח , נניח שעם הכל יעלה לך 100K ש"ח.

 

הרכבות, צביעה וכו' לפחות 5K ש"ח כדי שיראה נורמלי.

 

יצא לך 175 אלף שקל לפני שוחד כדי שתעבור טסטים.

 

תשקיע כבר עוד כמה עשיריות אלפים ותייבא פרארי אספנות אמיתית וחוקית.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...