Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם חוקי להפוך פיז'ו 406 לפרארי 360 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נושא הקיט היה בשיאו בשנות השבעים ,כאשר החיפושית היתה הבסיס הנפוץ ביותר ועליה הולבשה בודי של "באגי"

הבודי קיט יוצר כאן בארץ (באזור המרכז) וקיבל אישורים ותקינה

היו מספר דגמים בינהם באגי העתק של דגם קליפורני ,אשר דרש את חיתוך השלדה לקיצור מרחק הסרנים

בארהב אני חושב שקיט הAC COBRA הוא הקיט הנפוץ ביותר ,הנמכר על ידי מספר חברות אשר מתחרות על כיסו של הלקוח ,ממש תעשייה

הנושא מוכר לרשות הרישוי ומשרד התחבורה ,ונאסר לייבוא בתור כלי רכב אשר נע הכביש

ישנם כמה פרוייקטים המתנהלים בחשאיות כאן בארץ ,כולי תקווה שאכן המחסום יפרץ, ונראה על הכבישים קצת צבע

יגאל

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפותח השירשור שלום,

אני לא קראתי את השירשור מההתחלה עד הסוף, אבל בכל זאת יש לי מספר דברים לחדד.

*אין MR2 אחת מאותם שנים בארץ (פעם היתה אחת מיבוא , אבל היא כבר לא אקטואלית)

*ישנן 406 קופה בארץ אבל כפי שאני יודע יש רק שלושה ,וזהו רכב מאוד יקר!

*רפליקה כזאת קיצונית בחיים לא תהיה חוקית ומוכשרת על ידי משרד הרישוי בארץ חלם, לפחות לא בזמן הקרוב .

*לפי דעתי בזבוז זמן, להזכירך אנחנו חיים במדינה עולם שלישלית בתחום המוטורי על שלל ענפיו.

 

אסף.

פורסם

כדי לא להישמע שלילי (או יותר מידי ריאלי) אני מדגיש שאני מאוד רוצה שמישהו ירים הכפפה ויצא מול המערכת האטומה , אך אני חושב שבן אדם מן השורה לא יוכל לבצע את ההליך המסובך הזה , צריך הרבה כסף , הרבה קשרים והמון המון זמן.

 

אם אתה חושב שאתה עונה על הקריטריונים שהצגתי, לך על זה בלי לחשוב פעמים .

 

בחו"ל זה יוצא זול וכדאי לפעמים ,בארץ הקודש זה לא !

 

א.


×
×
  • תוכן חדש...