Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם חוקי להפוך פיז'ו 406 לפרארי 360 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש יותר מ-2 קופה בארץ

יש 2 עם מנוע 3 ליטר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב קראתי את כל התגובות ותודה לכולם..

הופתעתי לראות שכבר היה דיון דומה כאן בעבר מפני שלא מצאתי כלום בחיפוש שעשיתי לפני שפרסמתי את שלי..

עם חלק מהתגובות שלכם לצערי אני נאלץ להסכים - זה כרוך ביותר מידי כסף ובארדאק בשביל להשיג משהו שלא נראה לי מצדיק את זה.. אבל , אני עדיין חושב שזה דבר יפה. והמחירים שזרקתם פה כבר גבוהים..

המחיר באנגליה יוצא כ 9000 פאונד לקיט כולל ה MR2 המשומשת.. לא זול , אבל בהחלט לא כזה סיפור.

עוד אמרו וצדקו זה עניין הספייסרים של הגלגלים והרחבת הגוף בלא מעט מה שלא רק ייקשה על הנהיגה אלא גם ייחשב לשינוי מידות הרכב וככל הנראה לא ייקבל אישור בצורה רגילה..

טוב לסיכום, היה לי נחמד לחלום לכמה ימים שאולי תהייה לי פרארי בממש זול. אבל כנראה שזה לא ייקרה כרגע..

נ.ב - הסתבר לי בימים האחרונים של חיפושים באינטרנט שיש תעשייה שלמה של רפליקות מכל המינים וכל הסוגים.. וסתם ככה שתבינו את גודל התופעה :

http://www.kitcarlist.com/

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם

מתוך אתר משרד התחבורה

http://www.mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_40O/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_2EA/.ce/7_0_412/.p/5_0_3GO/.d/1?PC_7_0_412_subject=HE_FAQ_24&actionType=browse#7_0_412

 

כיצד מציינים ברישיון שינויים טכניים ברכב? במקרה של ביצוע שינויים טכנים ברכב (החלפת מנוע מרכב אחר, שינוי מבנה וכד'), יש לקבל על כך אישור מראש מהבוחן הטכני במשרד הרישוי המחוזי. לאחר השינוי יש לבקש רישיון חדש במשרד הרישוי. לשינויים כגון שינוי צבע, החלפת צמיגים והחלפת מנוע מיבוא, ניתן לקבל אישור במכוני הרישוי.

_________________________

הגיוני שאם שינוי צבע ומידות צמיגים הוא דבר שדורש עידכון, על אחת כמה וכמה שינויים מורכבים יותר.

 

להתייאש מהר זה טוב - כי כל מי שענה לך כאן הוא לא פחות מבוחן טכני במשרד הרישוי המחוזי.

מה שבטוח - הדרך לא קלה, אבל אופציות למימושה יתכן וקיימות

 

ואגב, רעיון ההשכרה לא ממש טוב - כי יש חוקים בארץ לגבי חברות השכרה וכיו"ב.

לעומת זאת, יכול להיות שאם תצליח להעביר את רכבך פעם אחת באופן מסודר ומורשה, אולי תוכל להפוך את זה לעיסוק שלך, בכך שתעזור לאחרים בכל הנדרש, ותקדם לאט לאט את הנושא בארץ.

 

מועדים לשמחה :)

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

ייבוא הקיט זה כמעט 90K ש"ח לפני משלוח , נניח שעם הכל יעלה לך 100K ש"ח.

 

שכחנו מכס? :roll:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אמיר - תודה. זה מעודד איכשהו..

אבל האמת היא שהקיט ל 406 קשה מידי משתי סיבות - הרכב התורם עצמו נדיר ויקר בארץ והקיט שלו גם די יקר..

האם מישהו יודע על טויוטה MR2 שנים 90-92 שמסתובבת בארץ אולי ?

הקיט ל MR2 הרבה יותר זול ופשוט להרכבה.. ובנוסף "הורסים" רכב הרבה פחות נדיר ויקר (לפחות בחו"ל..)..

עריכה -

עוד אפשרות היא ייבוא של MR2 כזאת מחו"ל.. היא ממש זולה שם ועולה סביב ה 20K ש"ח לאחת במצב טוב.. השאלה היא האם מותר לייבא רכב ישן / מיושן כזה ?

כי עד כמה שידוע לי לא ניתן.

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם

לייבא רכב משומש אפשר כל עוד גילו הוא עד שנתיים (לא נכנסתי לדקויות, אבל זה בכללי).

או 30 שנה ומעלה.

כל מה שבאמצע - לא ולא.

 

יש אופציה לתושב חוזר לחזור עם רכב שגילו עד 5 שנים, אבל לפני שאתה מוצא רכב, תמצא את התושב חוזר שמוכן לקחת את התיק עליו.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני ראיתי בעיניים שלי 2 פג'ו 406.

אחת כסופה ליד חוף בית ינאי

והשנייה צהובה (אם אני זוכר נכון) באיזור התעשייה בנתניה.

מי שמעוניין ;)

סוזוקי ג'ימיני ידני.

פורסם

לא יודע למה כולם קופצים ב"לאלאלא" פתאום.

זה בודי קיט לכל דבר.

ואם אישרו דברים כאלו בעבר בארץ. למה שלא יאשרו אחד כזה? כי זה בצורה של פרארי?!

 

אם יש לך את הכסף, מעט משעמם שלך, אני לא רואה סיבה שלא תנסה..

GS300.

פורסם

ויטלי,

באת בסוף, קפצת עם תגובה, רק לא הבנתי מה תורמת תגובתך לדיון.

אילו קראת את כל התגובות היית מבין שכבר נכתב כאן על אפשרות שקיימת.

לא מדובר בתהליך פשוט, רוב האנשים ירימו ידיים למרות האופציה הקיימת.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אם תיכנס לקישור תראה לבד לא?

למיטב זכרוני (בלי להסתכל) הוא כולל הכל, כלומר כל מה שצריך(פנסים, ג'אנטים, סמלים וכו').

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אם תיכנס לקישור תראה לבד לא?

למיטב זכרוני (בלי להסתכל) הוא כולל הכל, כלומר כל מה שצריך(פנסים, ג'אנטים, סמלים וכו').

 

מה עם מושבים,הגה,ידית הילוכים,דשבורד וכו'?

ראיתי את הפנים של 355 וזה לא ניראה כמו פרארי.

את הפנים של 360 לא הראו.

פורסם

הקיט הוא רק חיצוני.

הבעיה של הקיט הזה היא שהוא מרחיב את האוטו בהמון !! זה כבר לא המידות הרגילות של הרכב.. הוא יותר רחב ויותר ארוך מעט.. וצריכים להוסיף ספייסרים לגלגלים (ענקיים!) כדי שהם יגיעו לרוחב החדש..

בקיצור , אני האמת נראה לי יורד מזה נכון לעכשיו.. זה בהחלט מפתה לעשות את זה והייתי הולך על זה בוודאות אם היו בארץ MR2 במחירים פחות או יותר כמו בחו"ל (אוטו ממש זול שם).. הבעיה היא שלמרות שאת הכסף יש לי כרגע נראה לי שיהיה יותר חכם לשמור אותו ל 4 שנות לימודים שהולכות לעבור עליי החל מאוקטובר בהנדסת מכונות.. חסכתי אותו כדי שלא אצתרך לעבוד במקביל ללימודים..

מה שכן, בטוח העניין לא ירד מהפרק ! אני מבטיח ונודר את זה לעצמי. עוד כמה שנים כשאתחיל לגלגל בוכטות יהיה לי יותר כסף לשחק איתו לנסות דברים מעניינים כאלו..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם
הקיט הוא רק חיצוני.

הבעיה של הקיט הזה היא שהוא מרחיב את האוטו בהמון !! זה כבר לא המידות הרגילות של הרכב.. הוא יותר רחב ויותר ארוך מעט.. וצריכים להוסיף ספייסרים לגלגלים (ענקיים!) כדי שהם יגיעו לרוחב החדש..

בקיצור , אני האמת נראה לי יורד מזה נכון לעכשיו.. זה בהחלט מפתה לעשות את זה והייתי הולך על זה בוודאות אם היו בארץ MR2 במחירים פחות או יותר כמו בחו"ל (אוטו ממש זול שם).. הבעיה היא שלמרות שאת הכסף יש לי כרגע נראה לי שיהיה יותר חכם לשמור אותו ל 4 שנות לימודים שהולכות לעבור עליי החל מאוקטובר בהנדסת מכונות.. חסכתי אותו כדי שלא אצתרך לעבוד במקביל ללימודים..

מה שכן, בטוח העניין לא ירד מהפרק ! אני מבטיח ונודר את זה לעצמי. עוד כמה שנים כשאתחיל לגלגל בוכטות יהיה לי יותר כסף לשחק איתו לנסות דברים מעניינים כאלו..

 

החלטה נבונה.

וכשתתחיל לגלגל 'בוכטות' אני מציע לך לקנות רכב נורמלי ולא לקנות רכב ש'יתחפש' לפרארי.מי יודע,אולי תוכל להרשות לעצמך אחת אמיתית.


×
×
  • תוכן חדש...