Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התלבטתי אם מקומו של אשכול זה כאן, בפורום שיפורים או בטכני.

אבל בסופו של דבר, חשבתי שכאן יותר רלוונטי, למרות שהמוצר - לא בדיוק סוג של שיפור.

אם אחד המנהלים חולק על דעתי, הוא יכול להעביר לפורום המתאים בעינייו, ואני מתנצל ומודה מראש.

 

אחרי 4 זוגות צמיגים (16 צמיגים) ב-3 חודשים, החלטתי שנמאס לי לשלם.

הצמיגים שחוסלו, היו צמיגים משפחתיים בינונים לגמרי, ובניהם - מישלן ארנג'י.

לכולם ה-TW היה בין 400 ל-500, ואף אחד מהם לא החזיק לי יותר מידי.

 

אני מחפש צמיג מאוד קשיח, כמעט פלסטיק. עם TW של מעל 700, לפחות.

יש צמיגים ייעודים לדריפטינג? שנכנסים בחישוק 14"? (מידה מדוייקת לא הכי רלוונטית. המקור - 14\65\185)

או שעליי לפזול לאליאנס ושות'? :lol:

 

אשמח להמלצות.

 

אביחי

 

 

נ.ב - אם למישהו יש צמיגים 14" למסור עם בשר, אשמח לקבל.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אאוץ

 

תעשה סיבוב בפנצריות, לדעתי, עבור אימונים, חפש צמיגים משומשים שזרוקים שם, כל צמיג עם TW 400 ששכב עוד כמה חודשים בשמש יתן לך TW של פלסטיק קשיח, אני מניח שיתנו לך כמה כאלו בחינם ...

 

לגבי חדשים, הנה TW 620

http://www.tirerack.com/tires/Spec.jsp?make=BFGoodrich&model=Traction+T%2FA+T&tirePageLocQty=

 

640

http://www.tirerack.com/tires/Spec.jsp?make=Dunlop&model=D65+T+Touring+Elite&tirePageLocQty=

 

ועכשיו ברצינות, יש לי צמיגים לדריפט של רכבי שלט, יש להם בחלק הפנימי טבעת מחומר מאד קשיח, כמעט כמו אוקולון, לא מצאתי מקביל כזה בעולם ה"גדול" אבל זו נקודה למחשבה ......

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אהלן ליאור,

המקדם שחיקה לא כזה רחוק ממה שיש לי, אז יקח עוד שבועיים לחסל אותם. מה עשיתי בזה?

היום הרכבתי צמיגים אחוריים דנדשים, ואני משתדל, בנתיים, להתרחק מכבישים מעניינים.

 

הפס פלסטיק שאתה מדבר עליו, למיטב זיכרוני, קיים במכוניות דריפטינג.

לי זה נשמע שהוא עוזר לפרפר יותר ולא מאריך את חיי הצמיג, אולי אני טועה.

 

לי אין בעיה של להוציא את הזנב, אלא לשמור אותו בחוץ. (דיפ' פתוח והספק צנוע מאוד).

מאמין שצמיג פחות אוחז ישמור את הזנב בחוץ לאורך יותר מזמן, אבל זה לא הבעיה הגדולה שלי. אלא אורך החיים של הצמיגים.

 

אם אני אמצא צמיגים עם TW מאוד גבוה, אני מרוויח פעמיים- פחות שחיקה ויותר זמן דריפט.

למרות שצמיג טוב מאחור - יצמצם מאוד את הסיכוי שלך לעשות ספין. ומהסיבה הזו מצאתי לנכון להחליף את הצמיגים לחדשים למספר פעמים.

 

אפשר סיבוב על ה-RC שלך?

 

אביחי

פורסם

מה רע באליאנס

 

 

חוצמזה זה כן קשור לפורום כי זה גם פורום...אחיזה ומה שביניהם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אפשר סיבוב על ה-RC שלך?

אביחי

 

כן

נשארה רק הימנית, HPI PRO4, או מיני מיינור הנעה קדמית :-(

 

norm_9B66C2DE1EFA413EBAF31BC9AD1D2C5D.JPG

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
מה ה-TW בדר"כ של האליאנסים?

 

אביחי

 

אתה לא רוצה לדעת (או שכן). יש בוודאות (נהגתי על אופל אסטרה עם כאלו 15") עם 750.

פורסם

הו, 750 נשמע יותר מזהיר.

נבדוק את העניין.

 

גאנטים פח, הרבה צמיגים משומשים ומתקן לפרוק והרכבת צמיגים לשטח (כמו לראלי) שניתן למצוא באתרים כמו של ספארקו...

 

אני נועל מאחור חישוקי פח במיוחד אחרי התאונה האחרונה שלי (דריפט לא הכי מוצלח ב-140 קמ"ש = התרסקות)

אני לא גומר צמיגים עד שהברזלים נחשפים, מספיק שהם מקבלים דמוי סליקס מלא, והם מוחלפים.

 

אשמח לשמוע אם אכן יש צמיגים ייעודים לדריפטינג.

 

אביחי

פורסם

צמיגי דריפט ייעודיים הם דווקא צמיגים עם אחיזה טובה, הדריפטרים הרציניים לא יכולים לקחת צמיגים ללא אחיזה שהם מחליקים במהירות תלת סיפרתית...

 

הפתרון שלי הוא למצוא צמיגים משומשים של אחרים ולהשתמש בהם מאחור. עלויות מינימליות ותוצאות טובות לדריפט.

פורסם

ולכן הצעתי גאנטים יעודיים (פח זולים) והרבה צמיגים משומשים...

 

הכוונה הייתה לשימוש במגרשים פנויים לא ליום יום! אפשר גם בלי לאזן (!)

 

אפשר לפרק ולהרכיב צמיגים מהג'אנטים בשטח

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

אין לי מקום ריק וסטרילי להתאמן בו באיזור מגוריי.

האימונים, בעצם מתבצעים יום יום. על כבישים טובים בדר"כ, ואלו בדר"כ דריפטים מזדמנים ולא יום שמוקדש לכך.

 

אני חולם על כביש חד סיטרי בסגנון נס הרים, זה היה יכול להיות נפלא ובטוח במיוחד.

כנראה שהצמיגים הבאים הם אליאנס, ואני אשמור במחסן כמה צמיגים משומשים לימי דריפט.

 

תודה לכולם :).

 

אביחי

פורסם
...ומתקן לפרוק והרכבת צמיגים לשטח (כמו לראלי) שניתן למצוא באתרים כמו של ספארקו...

אפשר לפרק ולהרכיב צמיגים מהג'אנטים בשטח

 

נשמע מעניין, אפשר עוד פרטים ? ניסיתי לחפש משהו כזה ולא מצאתי.

 

ניר


×
×
  • תוכן חדש...