Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אחדד את מה שניב אמר.

 

 

בשעות הצהריים אני בטח ובטח מסכים עם הדיעות שלך.

יכול להיות ילד קטן שמשחק עם כדור או אנערף מה ולכן כל דבר הוא מסוכן פי כמה וכמה.

 

אבל ב 1 לפנות בוקר, בכביש רחב, דו נתיבי, שהראות בו היא מושלמת?

מה הבעיה להסתכל, לראות אם הכביש פנוי ומצידי שיעשה גם (חס וחלילה) ספין. מה שבטוח, אוטו אחר הוא לא יוריד איתו.

תמיד יכול להיות הסיכון שמישהו יחליט לעבור את הכביש לא במעבר חצייה בשעה הזויה שכזאת\שמן שיעיף אותך עד לנתיב הנגדי ובחזרה וכו', אבל גם ברייסים היו בעבר לא מעט תאונות שאנשים לא הצליחו למנוע.

 

שני דברים אחרונים:

1.

אני לא מכיר את הבחור ולא יודע מה הניסיון שלו אבל גם נהג שעשה 20 קורסים אצל שומאכר בעצמו, כל החלקה כזאת היא לא רק הנאה, היא גם סוג של אימון.

אם אתה שם לב, ההבדל בהשקפות שלנו זה שאתה נדבק ל"אימונים" שלו, בעוד ש"פה ושם" זה בסדר. מתי "פה ושם" הופך להיות אימונים?

 

2. זה ממש לא משנה עכשיו על איזה רכב מדובר, ועם איזה צמיגים הוא נוסע. מצידי שיהיה לו מנוע קוזי בתוכו, ההודעה שלי היא באופן כללי ולא פרטני עליו.

Back to the original - NC again.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יאללה, נו,לא משנה, אין לי כח למלחמות, באנו להנות כאן ולא להוכיח אנשים (אעפ"י שלפי עניות דעתי זה עדיין מסוכן), נסגור את העניין ונלך להנות מהסופ"ש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בקשר לסיכון. אני בספק אם הבחור מבצע דריפטים באיילון בשעות העומס. בסיבובים עם ראות מלאה ורחבים מספיק ניתן לבצע דריפט במהירות תלת סיפרתית ללא סיכון איש, מלבד עצמך... וזה כבר עניין שלו.

 

 

בדיוק.

 

ובגירה - הבן אדם נוסע על צמיגים שחוקים וגמורים?? הכי אתה עד לכך שבשירשור הזה אני מציין שאני מחליף צמיגים בתדירות גבוהה רק כדי לצמצם את הסיכון של להיכנס לדריפט לא נשלט\ לספין מכוער לתוך עץ.

 

זה משהו שאני בעיקר עושה כדי לשמור על החיים שלי, כי רמת הסיכון שאני מסכן אחרים - שואפת לאפס.

שואפת = לא אפס. כי לך תדע, וזה מקרה שגם יכול לקרות לך בסתם נהיגה ספורטיבית מהירה. החיים לא מושלמים.

אבל אני האחרון שיגיד, עלא כייפק, אז נדרוס את הזקנה הזו.

 

רק כבישים שאני מכיר נורא טוב, ועם ראות בלתי מתפשרת, ונס הרים זה ממש לא הכביש לדריפטים, וציינתי את זה.

 

דריפט ממהירות מסויימת (80, אני מניח) ועוד 130-140 הוא מאוד אפשרי עבורי, בשל מחסור בכוח (שבתקווה יתקבל בקרוב תוספת של 30% ויגיע עד ל-100% מהמקור), הרכב פשוט פוסע הצידה, והכוחות הצנטריפוגליים הפועלים על הישבן והפירפור האיטי (גם אם הוא איטי! הוא ימשוך את הדריפט הרבה יותר זמן בהנעה קידמית, מנסיון על אותו סיבוב, אותה מהירות ואותה טכניקה כמעט).

 

אני עדיין במרדף אחר הכביש המנוחש והחד סיטרי (לא משנה אם זה אומר שהוא גם חד נתיבי).

אם מישהו מכיר כביש כזה, מוזמן לשלוח ה"פ.

 

אביחי

פורסם

תראה, ברור שאין לי שום דבר נגדך. כשאני שומע נסיעת אימונים על כביש ציבורי אני מתחלחל, בעיני רוחי אני רואה הקפצות מהיגוי יתר שמאלי לימני וכל זה בכביש ישר :wink:, אם זה מידי פעם בסיבוב ספציפי שאתה מכיר אז כמו שציינתי, שיהיה לבריאות.

מכיר את העליה לזכרון מכיוון כביש 4? יש שם HAIR PIN שבדיוק בה נתיב הנסיעה נהפך ל 2 נתיבים.

כשאני מגיע לסיבוב הזה באישון לילה אני בד"כ לוקח אותו בהחלקת רוחב מתחילתו ועד סופו.

לפני איזה שנה, באמצע החלקת כח שכזאת באה לי פתאום מולי ניידת תנועה.

ישר הוא עצר אותי ואני תמים שכמותי עשיתי פרצוף נורא נבהל ואמרתי לו "אדוני השוטר, ראית מה קרה? איך איבדתי שליטה על האוטו? איזה פחד, מזל שלא עפתי לתהום :shock: ".

השוטר הסתכל על האוטו (מנטה 79 עם פח וצבע מגעיל והפתעה מתחת למכסה מנוע), הסתכל עליי (קשיש בסוף שנות ה 30, שמנמן ומקריח) ואמר לי, סע בזהירות חביבי, הכביש מאוד מסוכן :-D

 

 

יש לי כביש מעולה בשבילך לאימוני דריפט, ביום ובליילה יש לך ראות של 3 סיבובים קדימה והתנועה בו דלילה ביותר.

זה בכלל כביש קישור ולא ממש כביש ציבורי. מאיזה אזור אתה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני דקה מנס-הרים, אומר לך מאיפה אני? :wink:

אני אסע בגבולות ההגיון לאיפה שצריך, אז כך שהמידע שברשותך רלוונטי עבורי.

 

אגב, גם לי היה קטע כזה, כמעט.

באמצע הלילה בירידות משער הגיא, רדפה אחרי איזה 106. לא הצלחתי לאשש איזה דגם (מצטער, לכל המורעלים :lol:),

ובדיוק הגעתי לחלק הטוב, מתחיל לכשכש בזנבי, ונהג הפיג'ו פשוט נבהל והבהב באורות הגבוהים מאחוריי (תודה גבר, זה נורא עזר לשמור על הדריפט :lol:).

 

ברשותך, הייתי רוצה להתייחס למשהו שאמרת קודם.

אמרת שאין לי רכב משופר (ואתה חצי צודק), אם לדעתך זה משהו שלילי שאני מתקרב למגבלות של רכב סטנדרטי?

הדעה שלי, שרכב כזה הוא טיפה יותר ממותן במגבלות, וכן, הרבה יותר קשה לנהוג איתו מהר.

בשבילי, זה הכי נכון "לנהוג" שהרכב עוד סטנדרטי, ואם אתה מצליח לנהוג בו על המגבלות, ודי נמאס לך, זה אומר שהגיע השלב לשפר את המיתלים.

 

כבר יצא לי לראות אנשים שקוראים בפורום שקוני\בילישטיין\קוייאלוברים(ושאר ירקות) עושים את הרכב חיית מסלול, וישר ניגשים לרכוש, שבעצם, היכולת שלהם לנצל את הרכב עם הבולמים המקוריים, מאוד רחוקה מהמגבלות האמיתיות.

 

אבל עדיין, הם ינהגו מהר יותר עם מיתלים משופרים מאשר מבעבר, ורק בשל תחושת הביטחון שהקשחה מעניקה.

בשבילי, עדיין, זה סוג של פיספוס.

 

מודה אני ומתוודה, עוד לא הגעתי לשליטה המוחלטת ברכב עם מיתלים רכים (אפילו מאוד), ולא מדובר בהכרח בדריפטינג.

עובדים על זה. (עכשיו, בדיוק השעה לסטייג' בנס הרים)

 

שבת שלום לכולם!

 

אביחי

פורסם

אני שמח שאתה מעריץ את הגורו של עולם הדריפט .

 

ואני אגיד לך את האמת , זה ממש לא רלוונטי לשרשור .

 

בכל מקרה , אם אין למישהו משהו להוסיף על צמיגים לפותח השרשור , אני אשמח לעשות לעמוס השרת חיים קלים .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

PREMIUM אם אינני טועה. (או שכן, כי זכור לי שהאסטרות הצבאיות הגיעו עם דגם אחר). אני אשתדל לבדוק.

 

אביעד. (בברכת 'ונשמרתם לנפשותיכם').

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אביחי

באם אתה רוצה להתאמן אז לפחות תעשה זאת בשעות הקטנות של הלילה ועדיף באזור רמת הגולן ששם יש מקומות נידחים שלא מסכנים אחרים .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

יפי נפש, את מי הוא מסכן כשהוא עושה במקום ריק כמה סיבובים?

 

בכל מקרה, אם יש לך הזדמנות להגיע לחיפה, אשמח להפנות אותך לפנצ'ירה אשר בסיום יום עבודה פשוט זורקת עשרות צמיגים לפח, ואני גם אשמח להפנות אותך למקומות מדהימים בחיפה לדריפטים, ויותר מאשמח להצטרף אליך.


×
×
  • תוכן חדש...