Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפעם האחרונה שראיתי את נדב, הוא בא עם סטים מורכבים צמיג-ג'אנט לשטח :lol:

מכיוון שההחלפות מהירות יותר, ומחיר חישוק ברזל הוא סביב "0", זה נראה לי יותר נח, קל, מהיר, וחוסך זיעה בימים טרופים אלו.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חפשו הוראות לבניית מתקן צמיגים בגוגל או בכל מקום באינטרנט, לא צריך את ספארקו בשביל זה רק קצת הבנה טכנית.

 

 

1. אשמח אם תוכל לכתוב פה איזה סטרינג לחיפוש - שיעזור לקדם את הרעיון

2. אביחי - עד שלא יוצאים ניצוצות - הצמיג שמיש לגמרי... חבל להפסיק להשתמש בצמיג לפני שהוא "מת" באמת... [ניצוצות עקב רצועות צמיג על אספלט - לא ניצוצות עקב ג'אנט על אספלט]

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אולי במגרש נטוש לאימוני נהיגה הייתי מדרפט עד שהיה יוצא להם הנשמה (האוויר), אבל בכביש ציבורי, אני לא יכול לקחת את הסיכון שאני מוביל את הרכב לדריפטים במהירות תלת-סיפרתית..

 

אביחי

פורסם

שאני אבין - הרכב שלך יוצא לדריפט (דריפט, כן? תחת כח, כן?) על מהירות תלת ספרתית ? :shock:

 

נשמע לי (קצת) מופרך. אבל רק קצת.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אני עד לכך שהוא צודק...

מי שיודע לשחק עם המשקל של הרכב( וזה לא פשוט ) לא צריך הרבה כוח , מספיק 100 סוסים כדי להרים רכב הנעה אחורית עם מנוע קדמי!

כמובן שמדובר על צמיגים אחוריים לא עבים ולא אוחזים ממש ( כמו שכותב השרשור מחפש ).

פורסם
למה להתאמן על כבישים ציבוריים?

 

that just was my next question........

בכבישים ציבוריים במהירות תלת ספרתית?

שור שור מהר לאשדוד או לאיזה מגרש ריק - לא בכבישים ציבוריים....

 

 

 

רון.

-ואם אתה מחליט לעבור באשדוד מחר - סביב הצהריים - תן צילצול-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
למה להתאמן על כבישים ציבוריים?

 

אני פשוט קמצן מידי כדי לשלם דמי כניסה למסלול המירוצים. :roll:

וקונדסון, הבעיה שלי זה דווקא במהירויות של עד 60-70 קמ"ש, אין מספיק מהירות לצאת לדריפט ממש ארוך, אבל במהירות גבוהה יותר,

זה יותר קל להוציא את הזנב, ואפילו לגרום לו להישאר שם.

 

רון, סגור.

 

אביחי

פורסם

בסיירה קשה לי להאמין שאתה בדריפט "כח" במהירות תלת סיפרתית, אתה מקסימום מאבד אחיזה מאחור ומתקן ע"י נגיעות גז או נעילות הגה.

בכל מקרה, בתור אחד ששיפורים הם האויר שהוא נושם מרגע שהשמש זורחת ועד שהיא שוקעת (וגם חולם על זה בליילה), אם אתה עושה דריפטים (או סתם החלקות) במהירות תלת סיפרתית בכבישים ציבוריים, כל שנשאר לי הוא להתפלל שתקבל שלילה ארוכה ואינשאללה בקרוב!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מי שמשקיע ברכבו בסט שיפורים מקיף (מנוע ואחיזה) עושה זאת ליופי?

כניראה שלא.

 

אז למה אתה בעד שיפורים?

 

 

אני מבטיח לך שרוב מי שמשפר את רכבו נהנה מהרכב גם ביום יום - בין אם זה אחיזה גבוהה יותר ולכן סיבובים מהירים יותר, ובין אם מנוע חזק יותר ולכן האצות טובות יותר.

Back to the original - NC again.

פורסם

על מה אתה מדבר? נראה לך שיש לי בעיה עם רכב ששיפר אחיזה ולוקח סיבוב ב 130 ולא ב 70? נראה לך שיש לי בעיה עם אימפרצה טורבו שנוהגת בכביש הערבה על 160?

דבר ראשון, קשה לקרוא לסיירה הזאת משופרת בצורה מקיפה (אין לי עם זה בעיה בכלל)

דבר שני, הוא נוסע בכוונה עם צמיגים שחוקים וגמורים ודקים (תתפלא, גם עם זה אין לי בעיה).

דבר אחרון, הוא יוצא להחלקות על הצד במהירות תלת סיפרתית בכבישים ציבוריים? עם זה יש לי בעיה גדולה.

אם סבתא שלי לימדה אותי פיזיקה בצורה נכונה, רכב לרוחב הכביש לא יכול להיות ברוחב של נתיב, לכן או שהוא נוסע על השוליים, או שהוא חוסם חלק מהנתיב הנגדי או שהכביש דו מסלולי והוא חוסם את כולו, כל אפשרות לא מוצאת חן בעיניי.

 

בנוסף, בתור אחד שנוהג כבר שנים במכוניות הנעה אחורית אני יודע שמהחלקת כח אי אפשר לצאת בשניה אחת. זה לא שאתה נוסע מהר מידי ובולם וישר מאט את הרכב, בהחלקת כח אם פתאום גילית איזה מכשול בדרך שלך, הכי טוב שתגיד שמע ישראל ותקוה שהוא יזוז או שאתה תיעצר, המקסימום שאתה יכול לעשות בחרום הוא ליישר את הרכב, רוב הנהגים מרוב לחץ יכנסו להחלקה לכיוון ההפוך מתיקון יתר של ההגה.

 

דבר אחרון, אם יש לך ידע ונסיון בהחלקות שכאלה (כתוצאה מנהיגה במסלולים/מרוצים/קורס וכו') ופעם בכמה זמן אתה מכיר איזה סיבוב קבוע שבא לך לחרמן אותו לרוחב, לך על זה, מי יודע שגם אני חטאתי/חוטא/אחטא בזה, אבל הבחור מעיד על חוסר נסיונו ועל זה שהוא יוצא ל"אימונים" בכבישים ציבוריים!

אם בא לך שאמא שלך תסיע את אחיך הקטן לגן ותיתקל מולה בסיירה ב 120 לרוחב הכביש נא לכתוב הודעה שאומרת "כן".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יצא לי כבר לאבד ישבן במהירות תלת סיפרתית. זה לא כיף ומאוד מסוכן (היה לא מכוון, בכביש דו נתיבי, 125 קמ"ש. ולא באמצעות כוח). מעבר לכך, המיאטה לא יכולה ממש למשוך דריפט כזה בעזרת כוח. אלא אם זה החלקה בעזרת האטה (כמו שיכולה לעשות כל קליאו ספורט, יאריס T וכו).

 

אני בספק גדול עם הסיירה יכולה למשוך דריפט בעזרת כוח במהירות כזאת. פשוט אין לה מספיק.

 

בקשר לסיכון. אני בספק אם הבחור מבצע דריפטים באיילון בשעות העומס. בסיבובים עם ראות מלאה ורחבים מספיק ניתן לבצע דריפט במהירות תלת סיפרתית ללא סיכון איש, מלבד עצמך... וזה כבר עניין שלו.


×
×
  • תוכן חדש...