Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לדעת מה הם השינויים החוקיים שאפשר לעשות לרכב...

למשל יש לי גלגל 12\145 ואני רוצה לשים 14\165 , זה אפשרי מבחינה חוקית? אפשר לשנות את גודל הצמיג ברישיון רכב?

לגביי צבע אני יודע שאפשר ומה לגביי מנוע? מותר לשים נפח גדול יותר ממה שיש ברישיון?

haters will hate

פורסם

(1)צמיגים ניתן לשנות מידות בהתאם למה שקבע היצרן/מח' טכנית וקיבל ע"כ אישור בכתב.

(2)שינוי נפח מנוע ניתן לבצע בדגמים מסויימים של כלי רכב אשר שוב קיבלו לכך אישור.

 

למשל יש לי גלגל 12\145 ואני רוצה לשים 14\165

 

לפי מידת הצמיג אני משער כי הרכב הוא משהו בסגנון של "סוויפט",ולפי מיטב זכרוני המידה שהינך יכול לקבל הינה ה-155/70R13,לא נראית לי אפשרות סבירה לקפוץ לחישוק 14".

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ואיך אני אמור לעשות את זה? פשוט לבוא אליהם ולהגיד להם שבסוויפט אפשר לשים 13 ושישנו????

אני חושב שיעיפו אותי בבעיטה.

haters will hate

פורסם

בכל מכון רישוי קיים אוגדן/חוברת עם שינויים מותרים ואפשריים לדגמי הרכב השונים(לא כל הרכבים קיימים האוגדן מאוד מיושן).

אצל המהדרין שבהם ישנם ספרים כגון:AUTODATA.

רישום שינוי מידת צמיגים עולה 15 ש"ח.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מה דעתך על להוסיף לידע שלי לגבי מנועים על רכבים

לדוגמא מנוע מסוים של פורד על אוטו משנתון יותר מוקדם משנת הוצאת המנוע?

 

המנוע מתאים בדוק... השאלה היא חוקיות הדבר מבחינת טסאט

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ניתן לבצע הח' מנוע מפירוק ולהשתילו ברכב אחר.

התנאים הדרושים:

(1)דגם מנוע זהה/תואם.

(2)נפח מנוע זהה.

 

לגבי נפח ודגם שאינם זהים יש לקבל ע"כ אישור.

 

רישום מנועים מפירוק(שהוצאו מרכבים אחרים בארץ) מתבצע אך ורק במשרד הרישוי.

רישום מנועים מיבוא בעלי נפח ודגם זהים יכולים להתבצע גם במכוני הרישוי.

מנועים מיבוא בעלי נפח שונה הרישום יתבצע במשרד הרישוי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לבנצי , ילד חמוד של אמא......

 

יש לי 4 ג'נטים עם צמיגים של סיאט איביזה דור ראשון , ברר אם זה בכלל מתאים לסוויפט "טורבו" שלך ואם כן אז בגלל שהכרתי אותך בראשון אני אקח לך רק 23,768 ש"ח .

 

סתם... רק תממן דלק לחדרה לקחת אותם......

 

( אגב , אני לא זוכר מה המצב של הצמיגים.... )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לבנצי , ילד חמוד של אמא......

 

יש לי 4 ג'נטים עם צמיגים של סיאט איביזה דור ראשון , ברר אם זה בכלל מתאים לסוויפט "טורבו" שלך ואם כן אז בגלל שהכרתי אותך בראשון אני אקח לך רק 23,768 ש"ח .

 

סתם... רק תממן דלק לחדרה לקחת אותם......

 

( אגב , אני לא זוכר מה המצב של הצמיגים.... )

 

המידה 155/80/13

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

מידה צמיג של 155/80R13 אינם אפשריים בהרכבה בסוויפט,כמו-כן החישוקים אים מתאימים מבחינת מירכוז הגוז'ונים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...