Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה מסתכל על נתון לא מתאים.

 

אתה צריך REAR HUB ומומנט הסגירה הגבוה מעיד שקיים ברכב מייסב כדורים כפול ורגיל ולא מייסבים קוניים.

פורסם

שלום.

 

קודם כול אסור לדפוק על מיסבים ביכלל!!!

מיסבים מרכבים בפרס ואו אחרי קרור במקפיא.

לדעתי הבעיה אצלך היא אחת!!! המכונאי הראשון שהחליף את המיסבים גרם נזק בבתי המיסב ,הכוונה נישאר גרד קטן בתוך בית המיסב והמיסב החדש לא מיתישב כראוי. גרד=שבב.

הבעיה השניה היא לצערי בעיית הנקיון לא שוטפים ומנקים היטב את בתי המיסב לפני ההרכבה וליכלוך חודר בין המיסב לתושבת.

אין צורך להחליף נבה או דרם יש לפרק לתקן את הנזק לנקות היטב ולהרכיב פעם אחת כמו שצריך.

צרפתי מיספר תמונות להמחשה.

 

בברכה בני ל.

CIMG2684.JPG

CIMG2687.JPG

CIMG2690.JPG

CIMG2692.JPG

CIMG2694.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אילו מיסבים ראשיים של המנוע ומיסבי הטלטל אין להם קשר למיסבי גלגל אחורי.

לגבי גאומטריית מטלה אחורי מומלץ להכנס למכון לכיוון פרוט - ממוחשב עדיף לבדיקה\תיקון של גאומטרית המטלה\סרן אחורי.

פורסם

בנוסף לכל העצות הטובות שקבלת ויש לשם לב אליהן מספר שאלות ברשותך

1 האם מותקנים חישוקי אלומוניום לא מקוריים בעלי אופסט?

2 האם בוצעה בדיקת זויות המתלה האחורי?

3 צלם את סוליית הצמיג והעלה לכאן?

יגאל

פורסם
בנוסף לכל העצות הטובות שקבלת ויש לשם לב אליהן מספר שאלות ברשותך

1 האם מותקנים חישוקי אלומוניום לא מקוריים בעלי אופסט?

2 האם בוצעה בדיקת זויות המתלה האחורי?

3 צלם את סוליית הצמיג והעלה לכאן?

יגאל

 

1. לא.

2. לא, כנראה ותבוצע בהמשך השבוע.

3. בדרך

 

 

באופן כללי הבעיה במיסבים היא בשני הצדדים כאשר בכל כמה זמן אחד מהם מרעיש ויש צורך בהחלפה

 

כיצד ניתן לדעת אם ישנו נזק לדרם?

מהתגובות כאן אני מתחיל לחשוב שבבאר שבע יש רק סנדלרים ולא מכונאים..

אולי אני אביא את האוטו אל דוד מזר או בני ל. ונסיים את הסאגה אחת ולתמיד.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

למישהו יש את שם המוסך ואת הכתובת של דוד מזר

או של בני ל.

תודה

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

לדוד מזר כבר אין מוסך הוא בפנסיה, מידי פעם הוא עוזר ללקוחות הנאמנים מהעבר, ומחלק את החלקים שנשארו לחברי הפורום

חינם.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אלה מונחים של מיסבי החלקה שבתוך המנוע.

MAIN- המיסבים ("קליפות") בבלוק שמחזיקים את גל הארכובה - במנוע של 4 ציל' בד"כ יש 5

BIG END- מיסבי הצד הגדול של הטלטל - שמחובר לקרנק. ( הצד הקטן בתוך הבוכנה - מחובר לה ע"י ה GUDGEON PIN )

פורסם
תודה דוד

 

מה ההבדל בין main bearing ל big end bearing ? ומה משמעות שלבי הנעילה ?

אלה מונחים של מיסבי החלקה שבתוך המנוע.

MAIN- המיסבים ("קליפות") בבלוק שמחזיקים את גל הארכובה - במנוע של 4 ציל' בד"כ יש 5

BIG END- מיסבי הצד הגדול של הטלטל - שמחובר לקרנק. ( הצד הקטן בתוך הבוכנה - מחובר לה ע"י ה GUDGEON P

איפה אני בודק את זוית המתלה האחורי (מכון כיון פרונט/מוסך) ?

ןןןןןן

פורסם

טוב, אז נשארנו עם בני ל.

 

גם אחרי חיפוש מעמיק בפורום כולל בשירשור מוסכים מומלצים לא הצלחתי למצוא את הכתובת של בני

מישהו יכול לשלוח לי לפרטי ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
אפשר בבקשה לקבל כליה ולבלב? :twisted:

כן. יש לי בפריזר יחד עם המייסבים כליה ולבלב של אסיר סיני, שהוצא להורג עקב היותו פדופיל חולה איידס.

החלקים ינתנו חינם כל הקודם זוכה, רוצה ?.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

כתוב אל בני הודעה פרטית ועם מס' טלפון להתקשרות והוא יחזור אליך.

הוא פדנט, דייקן, ועובד נקי ומסודר וכמובן ששי לו נסיון מקצועי וידע רב.

אצלו, כבונוס, גם תלמד כמה חידושים מעניינים של השפה העברית.

בברכה - רפי לין :-)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, זה הזמן לעדכן :

 

הרכב נגרר לבני ל. והוחלפו דרמים, מחזירי שמן ומיסבים (הדרמים הלכו לאחר המקרה האחרון שבו נשרף המיסב ובעקבותיו נפתח השרשור).

 

לאחר שהרכב תוקן נסעתי בו עוד כ - 200 ק"מ ואז שוב החלו רעשים ובבדיקה שלי נמצא כי האומים אינם ננעלים אלא משתחררים/נפתחים (תלוי בצד) בזמן הנסיעה, שוב הרכב נגרר לבני ושם להפתעתו התגלה משהו חריג

ישנו הבדל בקוטר טבעת המיסב המקורית של יונדאי והטבעת התחליפית (המיסב עצמו נבדק ע"י בני והושווה למקורי לפני ההרכבה הראשונה ונמצא תואם).

 

לפרטים הטכנים ואת התמונות מן ההחלפה אני משאיר את הכבוד לבני ל.

 

ובהזדמנות זו גם אודה לו על הטיפול המקצועי והמתחשב, ועל הסבלנות לפרנויה שקיבלתי מהמיסבים האלו.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP


×
×
  • תוכן חדש...