Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

לפני שלושה שבועות החלפתי רבעיית מיסבים בגלגלים האחוריים(זוג בכל צד) לאחר שהקודמים הרעישו תקופה ארוכה(אבל לא נשרפו או נשברו).

בזמן ההחלפה המוסכניק טען שאם המיסבים ישרפו/ירעישו שוב אז כנראה יש בעייה בבית המיסבים ואני אהייה חייב להחליף את כל הדרם. כמובן שאחרי שבועיים המיסביים הרעישו וחזרתי אליו והוא החליף אותם שוב תוך הערה שבטוח והתוף לא תקין וצריך להחליפו.

 

השאלה היא מה מחירו של דרם מפירוק ומהו מחיר סביר לעבודה ?

 

האם האופציה היחידה היא דרם מפירוק או שיש מקומות בהם מוכרים גם חדשים?

 

תודה לעונים

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שקט ואורך חיים במיסב קוני רגיש מאד לסגירה במומנט המדויק-לא פחות מראש מנוע. אי דיוק ייפגע גם בדרם ו/או נבה. (התחממות ,רעידות , הרס טבעות אטימת הגריז -התייבשות -התפרקות הרוליקים)

פורסם

במהלך ה 6 שנים שהאוטו אצלי הוחלפו המיסבים ב 5 מוסכים שונים(בשני הצדדים), אף אחד לא סגר במומנט מסוים או עם כלים מיוחדים בעיקר פטיש ובוקסה.

 

לדעתך המיסיבים נשרפים אצלי בגלל התקנה לא מקצועית ? כל המוסכים בהם החלפתי את המיסבים הינם מוסכים ותיקים שאין זו הפעם הראשונה שהם מחליפים מיסבים קשה לי להאמין שהם לא יודעים על הזהירות שצריך להרכיב מיסבים קונים.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

קודם כל, החלפה של מיסבים 5 פעמים במשך 6 שנים זה מאוד חריג ומעיד על עבודה רשלנית. לצערי מכונאים בארץ אלרגים לידית מומנט ולא משתמשים בה כמעט אף פעם.

אני כמעט בטוח שאצלך המיסבים "הולכים" עקב עבודה (מאוד) לא מקצועית.

פורסם

ואם להיות יותד ממוקדים, המייסבים מאחורה בדגמים אלו אינם קוניים ואין צורך להקפיד על המומנט הנכון למרות שרצוי.

יש לבדוק האם הורכבו מייסבי גלגל מאיכות טובה, שהנאבה תקינה וישרה כולל בית המייסב, ומצב זוויות המתלה האחורי.

פורסם

בכל הפעמים דאגתי למיסביים איכותיים (skf, ngk), בגלל שהוחלפו 5 פעמים מיסבים ב6 שנים המוסכניק העריך שהבעייה לא במיסב אלא בבית המיסב. בלנטרה זה בעצם כל הדרם, טבעת המיסב נלחצת בכוח אל בית המיסב (כאן יש שימוש בפטיש ובבוקסה) ואחרי שהטבעת יושבת במקומה המיסב נכנס עם קצת עזרה.

מצד אחד אני מודע לכך שיש חשיבות למומנט בו נסגר כל חלק מצד שני קשה לי לדמיין איפה השימוש בידית מומנט נכנס בהרכבת המיסב.

 

אני אמור להחליט מחר מה לעשות או להחליף 2 דרמים אחוריים (ואולי את כל הציר) או לדעתכם עדיף לקפוץ למוסך מורשה (אולי הם מכירים את השימוש בידית המומנט?) ולחליף את המיסבים שוב ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

תודה,

אבל אני מאזור ב"ש יש מוסכים מומחים באזור?

ובאופן כללי העדפה שלי היא לחזור למוסך שבו הוחלפו המיסבים (במידה ובאמת הבעייה היא בדרמים ולא בעבודה רשלנית)

 

למישהו יש מושג מה העלות של החלקים והעבודה ? יש דברים נוספים שכדאי שאחליף/אבדוק אם כבר אני מחליף את הדרמים ?

 

תודה

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
בכל הפעמים דאגתי למיסביים איכותיים (skf, ngk), בגלל שהוחלפו 5 פעמים מיסבים ב6 שנים המוסכניק העריך שהבעייה לא במיסב אלא בבית המיסב. בלנטרה זה בעצם כל הדרם, טבעת המיסב נלחצת בכוח אל בית המיסב (כאן יש שימוש בפטיש ובבוקסה) ואחרי שהטבעת יושבת במקומה המיסב נכנס עם קצת עזרה.

מצד אחד אני מודע לכך שיש חשיבות למומנט בו נסגר כל חלק מצד שני קשה לי לדמיין איפה השימוש בידית מומנט נכנס בהרכבת המיסב.

 

נו, אני חושב שדי ענית לנו לגבי איכות העבודה, מומלץ לא לעבוד עם פטיש שמחליפים מייסב אלא עם מכבש (פרס). יתכן כי בהחלפה הראשונה כבר נגרם נזק לבית המייסב.

 

מייסבי NKG? אני לא מכיר.

פורסם

טוב, עכשיו אני מתחיל להיות מבולבל, מצד אחד כולם טוענים שאסור לדפוק עם פטיש על הטבעת (ובטח לא על המיסב עצמו..)

ומצד שני כל המוסכים בהם ביקרתי לאורך 6 שנים החליפו אותם ככה אני מאמין שאם זה היה דופק את המיסב כל מי שהחליף שם מיסב היה חוזר אחרי חודש עם אותה בעיה לא? ומתישהו הם היו מבינים שאסור להם לדפוק על המיסב..

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

מיסב אמורם להרכיב עם ציוד יעודי שמחמם את הבית/טבעת אבל אני לא מצפה מאף מוסך לעבוד ככה (בקושי הם מסוגלים לעבוד נקי).

 

הדרך הבאה בטיבה היא באמצעות מכבש וגם אז יש להקפיד ללחוץ רק על הטבעת אותה מכניסים לבית ולא על כל המיסב.

 

SKF ו NGK עם כל הכבוד למוצרים שלהם מייצרים בכל מיני מדינות ויש הבדלי איכות מאוד גדולים ביניהם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אין צורך בחימום כלשהו של בית המייסב רק לעבוד נכון עם המכבש, עם מכבש יש פחות מקום לטעויות.

לעבוד עם פטיש צריך לדעת, ולא כל מכונאי יודע לעשות זאת בצורה תקינה והרבה נזקים נגרמים מכך ולא רק בעבודה עם מייסבים.

פורסם

רצוי להרכיב את המייסב עם פרס, אבל אפשר גם להרכיב עם פטיש, ולא לגרום נזק במידה שיודעים איך.

אומנם לי יש פרס, ראיתי בהרבה מוסכים שאין. כאשר עדיין לא היה לי פרס, הייתי מרכיב את המייסב החדש לאחר שהכנסתי אותו לפריזר למשך רבע שעה, עקב כך הוא היה מצטמק בקוטרו החיצוני 2-3 אלפיות המ"מ, ונכנס לבית המייסב בקלות עם דפיקות קלות של פטיש, על צינור פליז באורך 10 ס"מ שהיה מונח עליו, ומותאם(בקוטר) לקוטר החיצוני של המייסב.

אסור לדפוק על החלק הפנימי של המייסב. כמו כן במצב המתואר רצוי לבדוק את זוויות המתלה האחורי.

המידות לסגירה בקובץ המצורף.

נ.ב. יש עוד שיטה נפוצה לסגירה, סוגרים האום חזק ופותחים רבע. מכונאי מיומן יודע לבצע זאת.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

תודה דוד

 

מה ההבדל בין main bearing ל big end bearing ? ומה משמעות שלבי הנעילה ?

 

איפה אני בודק את זוית המתלה האחורי (מכון כיון פרונט/מוסך) ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP


×
×
  • תוכן חדש...