Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל נתחיל עם קצת רקע על הרכב בכדי לא לגרור את השרשור.

 

סקודה אוקטביה TDI שנת 2000 ידנית 109,000 ק"מ.

 

בזמן האחרון , שמתי לב שכאשר אני מתניע את הרכב הסטרטר מושך כמה סיבובים. בד"כ הסטרטר לא היה מספיק להסתובב והאוטו היה מתניע.

 

קפצתי לצ'מפיון ,שאגב נתנו שירות מאוד אדיב, חיברו את הרכב למחשב, ולפי טענתו של החשמלאי ישנם שני מזרקי סולר עיקריים במנוע אשר אמורים לעבוד על תדר זהה. הוא הראה שאחד מראה על 49 והשני מראה על 100 (אין לי מושג באיזה יחידות זה נמדד). הוא שאל אם בוצעה החלפת טיימינג, ואשרתי לו שבוצעה ב90,000 במוסך המרכזי בחיפה. הוא שאל האם בוצע כיוון הזרקה לאחר מכן , ועניתי לשלילה.

 

הוא ניסה להסביר שלאחר החלפת טיימינג במנועי הדיזל צריך לבדוק ע"י מחשב את תדר המזרקים.

 

שאלתי היא, האם יש כל קשר בין החלפת רצועת הטיימינג לכל העסק הזה, ומה גורם לבעייה הזאת.

 

הוא הסביר לי שהתיקון יחסית פשוט, ושזהו בערך שעת עבודה מול מחשב הרכב.

 

תודה על התגובות

 

גיא.

פורסם

משאבת הסולר זקוקה לכייון הזרקה.

הטיימינג למעשה - הוא הכיוון.

זה לא הטיימינג מנוע ! זה הטיימינג משאבת הזרקה.

מכוונים אותו לא בעזרת מחשב אלא בעזרת שעון פותחים תטיימינג עד שמכוונים את זה ליחס הנכון. אצלי למשל היתה בריחה של 3 מילימטר. אסון מהלך. מה שקרה לי אוי ואבוי.

הטיפול הנ"ל עלה לי 100 שקלים. פתר לי את כל בעיותיי. שכללו בעיות הנעה למינהם קטיעות מדי פעם וגם עשן.

אם הרכב הנל זה אוקטביה אני לא יודע לגבי המוסכים של פולקסוואגן אוכל להמליץ לך בדרום על מקום מצוין

דיזל דרומית קרית מלאכי - מכון לשיפוץ טורבו ומשאבות הזרקה לדיזל.

עלות: 100 ש"ח.

בערך שעה.

פורסם
קודם כל נתחיל עם קצת רקע על הרכב בכדי לא לגרור את השרשור.

 

סקודה אוקטביה TDI שנת 2000 ידנית 109,000 ק"מ.

 

בזמן האחרון , שמתי לב שכאשר אני מתניע את הרכב הסטרטר מושך כמה סיבובים. בד"כ הסטרטר לא היה מספיק להסתובב והאוטו היה מתניע.

 

קפצתי לצ'מפיון ,שאגב נתנו שירות מאוד אדיב, חיברו את הרכב למחשב, ולפי טענתו של החשמלאי ישנם שני מזרקי סולר עיקריים במנוע אשר אמורים לעבוד על תדר זהה. הוא הראה שאחד מראה על 49 והשני מראה על 100 (אין לי מושג באיזה יחידות זה נמדד). הוא שאל אם בוצעה החלפת טיימינג, ואשרתי לו שבוצעה ב90,000 במוסך המרכזי בחיפה. הוא שאל האם בוצע כיוון הזרקה לאחר מכן , ועניתי לשלילה.

 

הוא ניסה להסביר שלאחר החלפת טיימינג במנועי הדיזל צריך לבדוק ע"י מחשב את תדר המזרקים.

 

שאלתי היא, האם יש כל קשר בין החלפת רצועת הטיימינג לכל העסק הזה, ומה גורם לבעייה הזאת.

 

הוא הסביר לי שהתיקון יחסית פשוט, ושזהו בערך שעת עבודה מול מחשב הרכב.

 

תודה על התגובות

 

גיא.

 

ותתקן את הכותרת.אין הצתה בדיזל...

פורסם
קודם כל נתחיל עם קצת רקע על הרכב בכדי לא לגרור את השרשור.

 

סקודה אוקטביה TDI שנת 2000 ידנית 109,000 ק"מ.

 

בזמן האחרון , שמתי לב שכאשר אני מתניע את הרכב הסטרטר מושך כמה סיבובים. בד"כ הסטרטר לא היה מספיק להסתובב והאוטו היה מתניע.

 

קפצתי לצ'מפיון ,שאגב נתנו שירות מאוד אדיב, חיברו את הרכב למחשב, ולפי טענתו של החשמלאי ישנם שני מזרקי סולר עיקריים במנוע אשר אמורים לעבוד על תדר זהה. הוא הראה שאחד מראה על 49 והשני מראה על 100 (אין לי מושג באיזה יחידות זה נמדד). הוא שאל אם בוצעה החלפת טיימינג, ואשרתי לו שבוצעה ב90,000 במוסך המרכזי בחיפה. הוא שאל האם בוצע כיוון הזרקה לאחר מכן , ועניתי לשלילה.

 

הוא ניסה להסביר שלאחר החלפת טיימינג במנועי הדיזל צריך לבדוק ע"י מחשב את תדר המזרקים.

 

שאלתי היא, האם יש כל קשר בין החלפת רצועת הטיימינג לכל העסק הזה, ומה גורם לבעייה הזאת.

 

הוא הסביר לי שהתיקון יחסית פשוט, ושזהו בערך שעת עבודה מול מחשב הרכב.

 

תודה על התגובות

 

גיא.

 

ותתקן את הכותרת.אין הצתה בדיזל...

 

התעקשתי להסביר לבחור הצעיר (במסנג'ר) שאין כיוון הצתה בדיזל, אבל הוא בשלו....

 

אחחח, הצעירים של היום... :roll:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בדיזל אין הצתה.

דיזל עובד על עקרון פשוט - כל עוד אין נזילות/כניסת אוויר למערכת - הרכב מצוין.

כשיש - מתחילים בעיות.

כשעושים טיימינג (אצלנו כל 60K) יש צורך לכוון את היחס שריפת דלק. לא להציף את המנוע ביותר מידי /אוויר/דלק. מה שנקרא אצלכם "תערובת עשירה"(תקנו אותי אםא ני טועה. אני לא מבין בבנזין דבר וחצי דבר.)

כיוון הטיימינג נעשה רק במקרה שיש בעיה בהתנעה/קטיעות/משחק בטורים(תערובת עניה?)/

פורסם
בדיזל אין הצתה.

דיזל עובד על עקרון פשוט - כל עוד אין נזילות/כניסת אוויר למערכת - הרכב מצוין.

כשיש - מתחילים בעיות.

כשעושים טיימינג (אצלנו כל 60K) יש צורך לכוון את היחס שריפת דלק. לא להציף את המנוע ביותר מידי /אוויר/דלק. מה שנקרא אצלכם "תערובת עשירה"(תקנו אותי אםא ני טועה. אני לא מבין בבנזין דבר וחצי דבר.)

כיוון הטיימינג נעשה רק במקרה שיש בעיה בהתנעה/קטיעות/משחק בטורים(תערובת עניה?)/

 

דיזל עובד על עקרון פשוט - חום.

כשדוחסים אוויר ,הוא מתחמם (נסו לנפמפם משאבה של אופניים וגעו בה).

כנ"ל גם תערובת של אוויר עם סולר.

את התערובת הנ"ל דוחסים בלחץ גבוה יחסית ,עד להייוצרות מספיק חום בתא השריפה של המנוע , עד שהתערובת ניצתת ונוצר פיצוץ. לכן לא צריך פלאגים במנוע דיזל , וגם בגלל זה הומצא החימום המוקדם של תא השריפה שהוא למעשה גוף חימום כמו בכל טוסטר (אחרת צריך לתת סטרטר ארוך).

פורסם

קבלו תיקון.

 

אני מודע שאין הצתה בדיזל, מדובר על כיוון הזרקה. משום מה המילים מתבלבלות לי כל הזמן, למרות ששני הדברים קונים. :roll:

 

תודה עת התשובה עומרי.

פורסם
.

 

 

דיזל עובד על עקרון פשוט - חום.

כשדוחסים אוויר ,הוא מתחמם (נסו לנפמפם משאבה של אופניים וגעו בה).

כנ"ל גם תערובת של אוויר עם סולר.

את התערובת הנ"ל דוחסים בלחץ גבוה יחסית ,עד להייוצרות מספיק חום בתא השריפה של המנוע , עד שהתערובת ניצתת ונוצר פיצוץ. לכן לא צריך פלאגים במנוע דיזל , וגם בגלל זה הומצא החימום המוקדם של תא השריפה שהוא למעשה גוף חימום כמו בכל טוסטר (אחרת צריך לתת סטרטר ארוך).

 

- זה ידוע

דיברתי על ההבדל בין בנזין לדיזל

מנוע דיזל לא יסבול נזילת סולר. והיא תעלה לך בהרבה יוקר ועצבים

התענות מובטחת.

×
×
  • תוכן חדש...