Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בזה משהו, אבל אני חושב שממיר 24BIT יקרא יותר טוב את ההדיסק ולא יחסיר פה ושם מידע.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
24 ביט הוא בעיקר גימיק שיווקי. אין הרבה משמעות לממיר/ים 24 ביט, כל עוד המידע הנמצא בתקליטור האודיו הוא רק 16 ביט לא מדוייק בכלל, קראתי הסבר די גדול וארוך על ממירים שונים , עם דגש על היחידות שקלריון משתמשות בהם בדגמים הגדולים , ויש הבדלים הן בצורת הקלוק והן בטיפולו בדאטה , והן בתיקון טעויות . להסביר את זה אני לא יכול אבל יש מספיק מאמרים .

הנכון הוא שלהגיד יש לי 24 BIT כאשר אין לך בDAC עצמו טיפול בכול המשתנים האחרים ו/או הטיפול בחלק האנלוגי שלך הוא לקוי , אזי אין משמעות לDAC 24 . אבל במכשירי עילית של קלריון יש הבדל וודאי

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

כן מוכר לי הויכוח הזה לגבי ה-24 ביט...הוא התנהל כאן בעוד איזשהו שרשור.

 

אם כך, נותרו בהתלבטות מכשירי הקלריון מסדרת ה-8 וה-9 ומכשיר ה-775 אם יש בארץ או עתיד להגיע בזמן הקרוב, ומכשירי האקליפס - ושוב האם ידוע לכם היכן ניתן לרכוש?

פורסם
כן מוכר לי הויכוח הזה לגבי ה-24 ביט...הוא התנהל כאן בעוד איזשהו שרשור.

 

אם כך, נותרו בהתלבטות מכשירי הקלריון מסדרת ה-8 וה-9 ומכשיר ה-775 אם יש בארץ או עתיד להגיע בזמן הקרוב, ומכשירי האקליפס - ושוב האם ידוע לכם היכן ניתן לרכוש?

 

ה- 755/756 זה דגם ישן במיוחד שנת 2005

766/765 = שנת 2006

והיום כבר יש 775/776 = 2007! ולו יש 3 WAY קרוס ו 24 ביט

ומה שחשוב עוד יותר הוא שבדגמי ה- 2007 אין יותר סידרה 8 ו 9 כי הם פשוט מיותרים! כאשר בסידרה ה- 7 כבר יש הכל!

אחרי ה- 7 מגיעה דגם העל 9255/ HX-D2..

 

http://www.clarion.com/us/en/products/2007/audio/source_units/cd/index.html

 

http://www.clarion.com/sg/en/products/2007/audio/source_units/cd/index.html

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

באמת שאני לא מבין כל כך מה הסיפר עם ה24 ביט בתור אחד שהיו לו רדיו דיסק של קנווד עם 24 ביט וקרוספנימי וכל החרטה שיש במכשירים היו לא הייתי חוזר אליו העדפיות שלי היא הקלריון שברשותי כרגע ה755MC שאין בו 24 ביט ואין בו קרוס 3WAY יש בו רק את השטות החדשה של קלריון הADF וLPF מעבר לזה המגברים עושים את שאר החיתוכים ושומעים פי כמה יותר טוב ממקודם

פורסם
באמת שאני לא מבין כל כך מה הסיפר עם ה24 ביט בתור אחד שהיו לו רדיו דיסק של קנווד עם 24 ביט וקרוספנימי וכל החרטה שיש במכשירים היו לא הייתי חוזר אליו העדפיות שלי היא הקלריון שברשותי כרגע ה755MC שאין בו 24 ביט אתה בטוח בזה ? כי אם זכרוני אינו מטעני הוא כן 24 BIT ם

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

עד כמה שאני יודע, ה755 הוא בלי 24 ביט.

אבל באמת, אם אין לך מערכת ברמה ממש גבוהה, ואוזניים טובות מאוד, אני בספק אם מישהו יוכל להבחין בין 24 ביט לבין 1 ביט.

זה שיש מכשיר שיש לו 24ביט זה נחמד, זה יפה , זה מגניב, אבל זה ממש לא אומר שלא ישמעו עם HU אחר יותר טוב על אותה המערכת.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

×
×
  • תוכן חדש...