Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מזמן התייאשתי מהנתיב השמאלי,רוב הזמן הימני הוא זה שפנוי לעקיפות.

 

שורה תחתונה,מהירות נוסעים לפי תנאי הדרך,לפי רמת הכבישים בארץ יש מקומות שצריך לנסוע 20 קמ"ש פחות מהמותר ויש מקומות 50 קמ"ש יותר.

פורסם

אני עם שמר... מדיניות מתנ"א הפכה למבישה, ומרוב שהיא מגמתית המצב

הוא שאזרחי המדינה מצפצפים על כל חוק תנועה שיש, חוץ ממהירות.

ולמה? כי רק את זה, או נכון יותר, בעיקר את זה אוכפים.

מקרה קטן שקרה לי בשבוע שעבר ממחיש את זה:

בכביש 443 בסביבות השעה 21:00 אחרי צומת עופר לכיוון ירושליים עומדת לה

בצד ניידת עם שוטר שממל"ז. שתי מכוניות אחרי נוסעת לה אקורד כחולה

ללא אורות בכלל. לא אור חניה ולא כלום. כמובן ש500 מ' קודם ניסיתי לאותת

לנהג האדיוט שהוא ללא אורות, אך ללא הועיל...

עברנו כולנו את הניידת(כולנו נסענו בנתיב הימני), והשוטר? נראה לכם שהוא

עצר את נהג האקורד שהיה ללא אורות? נראה לכם? הוא המשיך לחפש

אחרי ה"טייס" הבא. זה שייסע 20 קמ"ש מעל המותר.

ואל תגידו לי שאולי הוא לא ראה שאין לו אורות. אין מצב שהוא לא ראה את זה!

וכך יש לו מצב שכולם לא מאותתים, לא שומרים על הימין, נוסעים על השוליים

בפקק, חותכים, לא נותנים זכות קדימה, לא מקפידים על תחזוקת הרכב, ועוד

שלל עבירות, אבל ממה הם מזדעזעים? מנהג שנסע 187 קמ"ש.

אני לא מצדיק את אותו נהג, כי אני לא יודע מה היו תנאי הדרך, אבל יש לא

מעט מקומות, כבישים וסיטואציות שהדבר אפשרי, מבלי לסכן אף אחד.

אבל כל אלה שעוברים את אותן עבירות שמניתי, מסכנים פי עשרות מונים את

הנהגים והסביבה, וזאת ללא מחאה של אף אחד, וללא כותרות של אף אחד!

פורסם
יש אפשרות. אם אתה לא מזהה אותה כנראה ש...:

א. יכולת ההשתלבות שלך בתנועה לוקה בחסר.

ב. התנועה כבדה מדי.

ג. הרכב שלך לא מאיץ / בולם מספיק טוב.

 

או שתחליט שאתה נוסע בימין כמו כולם, או שאתה נוסע "בין" התנועה ואז עובר מדי פעם לימין ומדי פעם לשמאל.

 

"להתיישב" בשמאלי זה הדבר הכי גרוע שאתה יכול לעשות.

נקודה.

יכולת ההשתלבות שלי לא לוקה בחסר.

התנועה לא כבדה מדי, פשוט זה לא שהכביש ריק, ומלבד זאת הוא דו מסלולי.

הרכב שלי הוא רכב משפחתי נורמלי לחלוטין (פוקוס 2 ליטר) ואין לו שום בעיות בהאצה או בבלימה.

 

ובכל זאת, הנסיעה בכבישים מהירים בארץ הפכה לשדה קרב של ממש כבר מזמן. לנסוע בהם במהירות שיוט לכל דבר של 110 קמ"ש ולחזור לימני לאחר כל עקיפה, כשידוע מראש שתוך מספר שניות אאלץ לצאת לעקיפה שוב, הופך את הנהיגה בכבישים האלו למלחמה של ממש.

 

שלא תחשוב שאם אני רואה נתיב ימני ריק אני לא עובר אליו. אין לי שום משיכה לנתיב השמאלי :) מה שאני אומר הוא שאם אני רואה מכונית בנתיב הימני בעוד כמה עשרות מטרים, אני לא אעבור לנתיב הימני בכוח ואכפה על עצמי עקיפה נוספת. זה פשוט מיותר. גם אם היה נהג על הזנב שלי הוא היה צריך ללחוץ על הגז לא מעט כדי לעקוף בזמן ואם הוא לא היה עוקף בזמן הייתי צריך לבלום כדי לא לפגוע במכונית בימין.

 

 

ואגב - (לקונדסון) אם כך היה המצב באירוע שתיארת בדיון, אני מתנצל.

 

 

 

עריכה :

 

לגבי מה ששמר אמר על האידיוט שנוסע 70-80 קמ"ש בנתיב האמצעי: אחד הדברים היותר מסוכנים שיצא לי לראות בכביש. גורם לאנשים לחתוך אותך, לבלום בפתאומיות, להתעצבן, לקלל, להוציא את זה על הכביש ועל הנהגים סביב. למה שלא יוציאו חוק שאסור לנסוע בכבישים מהירים מתחת למהירות שהיא באמת סבירה ? אהה... זה לא מכניס כסף.

פורסם

הראייה שלי בנסיעה "בין" התנועה היא "אוטפנוענית" למדי, כלומר - לא להתייחס לכל עקיפה כדרך להגיע למיקום הבא בנתיב או על הכביש, אלא לסנות לך מסלול קדימה, לפחות 5-6 מקומות קדימה, ולראות איך אתה נוהג ומשתלב בין המכוניות בצורה שבה אף אחד לא ייאלץ לבלום / לסטות / להאיץ בגללך.

 

רק בצורה הזו אתה נוסע בין מכוניות, לא מפריע לאף אחד, לא משתמש כמעט בבלמים (נסעתי פעם ככה, 30 קמ"ש מעל מהירות התנועה, מחולון עד לצהלה, תוך שימוש פעם אחת בבלמים. בדקתי את זה עם תנועה, בתשע בערב.)

 

אתה לא מחפש את העק'יפה הבאה, אלא אתה משרטט לך נתיב נסיעה, ממש כמו קונוסים בג'ימיקאנה - בין המכוניות.

 

-----------------------------------------

 

שמר - כבוד על הכתיבה, בעיקר על המשפט האחרון!

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לא בעיה לנסוע כך אם אתה נוסע במהירות גבוהה בהרבה ממהירות התנועה - כי אתה פשוט עוקף את כולם. תהיה בשמאלי, בימני, באיזה זמן שתרצה.

 

כשנוסעים 110 קמ"ש לא כל כך פשוט להתנהל כך, והאמת שגם לא כל כך בטוח.

פורסם

יש משהו בדבריו של ברצי.

הרי השמירה על הימין נועדה ע"מ לאפשר קצב התקדמות שונה לכל אחד, בלי להסתכן במעבר נתיבים תכוף ומיותר.

לכן, אם אין אף אחד שאתה מפריע לו ואתה נוסע מהר יותר מהטור הימני אין שום טעם לקפוץ לימין על כל מטר אפשרי - לא זו ההגדרה של שמירה על הימין.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לא בעיה לנסוע כך אם אתה נוסע במהירות גבוהה בהרבה ממהירות התנועה - כי אתה פשוט עוקף את כולם. תהיה בשמאלי, בימני, באיזה זמן שתרצה.

 

שוב - זה כבר עניין של שיקול דעת, מיומנות בהשתלבות בתנועה, ותלוי הרבה גם בסוג הרכב וביכולת ההאצה / בלימה שלו.

 

אם "שקט" לך יורת לנהוג על 110 - תסע על 110.

 

ואם אתה יכול לנסוע על 100 רגוע בימני או 110 ולזגזג כל הזמן - זה באמת לא משתלם. אז גם אני נוסע על 100.

 

אבל אם אתה יכול או 100 רגוע או 130 מלפפונים / עגבניות / קמ"ש ויש מספיק "מרווחים" - זה כבר שיקול שלך.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לכל המגיבים אני הנהג אתם לא יודעים מה ביכלל קרה שם אז על תדברו סתם.....הברקסים לא עבדו כניראה היתחממו או משהו אשבאתי ליפנו לרחובות אז ענד שם אוטו ואז עם אבמרקס הסתתי את הרכב לעבר אי תנועה ופגעתי בעמוד!!!!!

ותאמינו לי שעם הייתם בימקומי הייתם יוצאים בנזק יותר או פוגעים באדם אחר ..

הלוואי ושלכולם היו את האינסטינקטים שלי!!!

פורסם
לכל המגיבים אני הנהג אתם לא יודעים מה ביכלל קרה שם אז על תדברו סתם.....הברקסים לא עבדו כניראה היתחממו או משהו אשבאתי ליפנו לרחובות אז ענד שם אוטו ואז עם אבמרקס הסתתי את הרכב לעבר אי תנועה ופגעתי בעמוד!!!!!

ותאמינו לי שעם הייתם בימקומי הייתם יוצאים בנזק יותר או פוגעים באדם אחר ..

הלוואי ושלכולם היו את האינסטינקטים שלי!!!

אהלן.

מכיוון שאינך הנהג, אלא מישהו שמתחזה לו ומנסה ליצור את הרושם שמדובר באיזה ערס (לכן אתה מרבה בשגיאות כתיב בצורה לא הגיונית), הרשה לי לתת לך עצה:

 

יש כאן מנהל בשם שמר. ברגעים אלה ממש סביר להניח שהוא מבצע בדיקת IP במטרה לבצע הצלבה ולבדוק מי אתה ע"מ לחסום את 2 הזהויות שלך-זו וגם האמיתית. אני במקומך היתי מוותר על שימוש בזהות זו.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.


×
×
  • תוכן חדש...