Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמר, מה הקשר? דבריי לא נאמרו כתגובה להודעתך.

התכוונתי בדיוק למה שכתבתי: יש הבדל בין התחושות ומכאן גם ההתנהגות (וזה שורש העניין) כשאתה בבית בהקלדה או בכביש בנהיגה.

לא רק במקרה הלנצ'יה אלא בכלל.

 

 

אבי

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה אוחז בהגה בידיעה שלנצ'יה תמה מתקרבת לצומת בו אתה נמצא במהירות של 187 קמ'ש

אני חוזר ואומר:

 

אנשים, תפתחו את העיניים והאוזניים

 

 

הקלות הבלתי נסבלת בה אתם בולעים תעמולה מכוונת פשוט מדהימה. אני חוזר ואומר את מה שאמרתי קודם:

 

תחשבו טוב מדוע דווקא הסיפור הזה פורסם.

 

התשובה פשוטה: מדובר בסיפור שכל אחד מאיתנו יכול להזדהות איתו. זה סיפור שעובר ממש טוב לתקשורת. קל לאנשים להזדהות איתו. קל להאשים כאן את הנהג (זה לא שהוא לא אשם. )

 

אני מסתכל על הידיעה המקורית - גם כסטודנט לתקשורת וגם כעיתונאי וקולט שערכו אותה לפי כל כלל שכתוב בספרים על איך להשפיע על דעת קהל. יש כאן את כל האלמנטים הנכונים. האקט האסור, קלות ההזדהות, העבירה החמורה, שבירה קיצונית של מוסכמות חברתית קדושה, העבריין שאי אפשר לטעות בהיותו מרושע וכו וכו וכו.

 

מגיע למי שפרסם את הידיעה צל"ש. זה ממש בזמן הנכון ובמקום הנכון.

 

ואתם אוכלים את זה עם כפית וחוגגים כאילו שתפסו את בן לאדן.

 

הרי זה כל-כך מתבקש שיבוא מישהו ויגיד "אבוי. אם אשתי והתינוק היו באוטו".

 

ואם, למשל, משאית שצמיגיה אינם תקינים היתה מוחצת אותך במהירות 90 קמ"ש? היית מגיע לעולם הבא באותה יעילות שהיית מגיע אם תמה היתה נכנסת בך מאחור.

 

אתה יודע שלפני כחודש יצא חוק שפוגע ביכולת להעניק היתרים שמאפשרים למשאיות להסיע בישראל מטען חורג? (למשל טנקים). לא ניכנס לחוק, אבל בשורה התחתונה, תיזהר בפעם הבאה שאתה עוקף משאית עם ציוד כבד.....

 

אז למה המשטרה לא פרסמה כלום?????????

 

הרי משאית אחת שנושאת טנק מחיפה לתל אביב נעקפת מאות פעמים. זה קצת יותר מתפיסה אחת בחודש של טייס כבישים. מאות נשים וילדים יכולים להימחץ כל רגע. למה זה לא גורם לתגובה מתלהמת?

 

הבעיה היא שלפרסם:

"עצרנו משאית שצמיגיה יבשים!" או "אכפנו באומץ תקנות משקל יתר"

לא עובר טוב בתקשורת. זה לא גורם לציבור להגיד "כל הכבוד למשטרה".

 

אתם מודעים לעובדה שבגלל זה לא אוכפים עבירות כאלה?

 

אתם קולטים שיתכן בהחלט שהפעם הבאה שנהג סמיטריילר ירדם או שאוטובוס יחליק ותלמידי בי"ס יהרגו יכולה היתה להימנע אם המשטרה היתה אוכפת עבירות שאומנם לא "נשמעות" כל כך טוב ברדיו- אבל מצילות יותר חיים?

 

זה לא ויכוח על הצדקה של מה שעשה הבחור עם התמה. ככל הנראה מדובר באידיוט. הבעיה היא הקלות שמנגנון תעמולה שנועד לחזק את תקציביה של משטרת התנועה משפיע על אנשים כאן.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אני חוזר ואומר:

 

אנשים, תפתחו את העיניים והאוזניים

 

 

הקלות הבלתי נסבלת בה אתם בולעים תעמולה מכוונת פשוט מדהימה. אני חוזר ואומר את מה שאמרתי קודם:

 

תחשבו טוב מדוע דווקא הסיפור הזה פורסם. .

תומר,

זו אינה תעמולה מכוונת. פירסמתי על דעתי האישית. הנה, אתה הוא זה שפשוט בלע והגיע למסקנה מוטעית לגבי תעמולה ודעת קהל.

 

 

התשובה פשוטה: מדובר בסיפור שכל אחד מאיתנו יכול להזדהות איתו. זה סיפור שעובר ממש טוב לתקשורת. קל לאנשים להזדהות איתו. קל להאשים כאן את הנהג (זה לא שהוא לא אשם. )

 

אני מסתכל על הידיעה המקורית - גם כסטודנט לתקשורת וגם כעיתונאי וקולט שערכו אותה לפי כל כלל שכתוב בספרים על איך להשפיע על דעת קהל. יש כאן את כל האלמנטים הנכונים. האקט האסור, קלות ההזדהות, העבירה החמורה, שבירה קיצונית של מוסכמות חברתית קדושה, העבריין שאי אפשר לטעות בהיותו מרושע וכו וכו וכו.

 

מגיע למי שפרסם את הידיעה צל"ש. זה ממש בזמן הנכון ובמקום הנכון..

תודה עבור הצל"ש. אני רגיל לקבל משוב מצויין עבור הכתיבה העיתונאית שלי במגזינים "מגה מוסך" ו"מגהמה"

 

 

ואם, למשל, משאית שצמיגיה אינם תקינים היתה מוחצת אותך במהירות 90 קמ"ש? היית מגיע לעולם הבא באותה יעילות שהיית מגיע אם תמה היתה נכנסת בך מאחור.
תתפלא, אבל המשטרה בודקת גם את הדברים האלו, ולא רק במסגרת פעילות ניידות הבטיחות. במתנ"א ישנם סיירים בוחנים עם מלוא הסמכויות להשבית כלי רכב עקב תקלות ובהן צמיגים.

 

אתה יודע שלפני כחודש יצא חוק שפוגע ביכולת להעניק היתרים שמאפשרים למשאיות להסיע בישראל מטען חורג? (למשל טנקים). לא ניכנס לחוק, אבל בשורה התחתונה, תיזהר בפעם הבאה שאתה עוקף משאית עם ציוד כבד.....

 

אז למה המשטרה לא פרסמה כלום?????????

לא חוקק שום חוק חדש. אגף הרכב במשרד התחבורה עושה בעיות לגבי רישום ראשוני של רכב כבד להובלת "ציוד חריג". בגליון האחרון של מגזין "מגהמה" התחלתי בסדרת כתבות על נושא מרכבים וגרורים לרכב כבד, ובגליון הקרוב אני מתייחס בדיוק לבעיה זו של אי מתן היתרים לרכב חדש לציוד חריג. אין זה מענינה של המשטרה לקבוע למשרד התחבורה איזה סוג של כלי רכב יהיה רשאי לקבל רישוי במדינת ישראל.

 

הרי משאית אחת שנושאת טנק מחיפה לתל אביב נעקפת מאות פעמים. זה קצת יותר מתפיסה אחת בחודש של טייס כבישים. מאות נשים וילדים יכולים להימחץ כל רגע. למה זה לא גורם לתגובה מתלהמת?
דווקא בחריגים המצב טוב יותר ממשאיות "רגילות" ההקפדה שם על נושאי אחזקה ובטיחות מקבלת דגש ראוי, וחבל שלא אצל כולם.

 

הבעיה היא שלפרסם:

"עצרנו משאית שצמיגיה יבשים!" או "אכפנו באומץ תקנות משקל יתר"

לא עובר טוב בתקשורת. זה לא גורם לציבור להגיד "כל הכבוד למשטרה".

 

אתם מודעים לעובדה שבגלל זה לא אוכפים עבירות כאלה?

אוכפים גם אוכפים את העבירות האלה !!!

 

הבעיה היא הקלות שמנגנון תעמולה שנועד לחזק את תקציביה של משטרת התנועה משפיע על אנשים כאן.
תומר, אני אינני מנגנון התעמולה של המשטרה, למרות היותי מתנדב במשמר האזרחי. מה שאתה, אני ועיתונאים נוספים נפרסם, לא ישנה את תקציב אגף התנועה ולו בשקל בודד. התקציב הזה מקוצץ מידי שנה בכל השנים האחרונות.

 

בברכה,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
recover- אתה קראת במה הוא נכנס??? עמוד להולכי רגל. משמע יש באיזור הרבה פעמים הולכי רגל. ואם בדיוק לפני העמוד היה הולך רגל? עזבו משפחה של 4 בקורולה. קורולה היא בטוחה. משפחה של 4 מחכים לחצות את הכביש במעבר החצייה.

 

אין לי בעיה עם נהיגה מהירה. אפילו מאוד. כפי שרובכם כבר יודעים. אבל אתה רואה שאין לך איך ולאן לברוח- למה לנסות?

קורולה בטוחה? אני ספק עד כמה היא בטוחה כשנכנסת בה לנצ'יה ב187 קמ"ש, או אפילו ב100 קמ"ש. בקיצור - לא נעים.

 

לעומת זאת, הסובארו לאונה לא ממש בטוחה, מישהו פה לא מכיר את הסיפור על הח"כ שהייתה לו לאונה ועבר בה תאונה והיא פשוט נחצתה לשניים? אני לא זוכר אם הוא שרד את המכה.

 

בכל מקרה, זו לא המהירות, זה החינוך וההגיון וצריך לדעת לפעמים מתי לנסוע ואיך לנסוע.

 

אני בן אדם שמגיע פעמיים שלוש בשבוע ל150 קמ"ש, סתם בשביל הכיף כשהכביש ריק. אבל אני לא אתחיל להרים אמברקסים ליד גני ילדים או אסע ב8 בבוקר כשכל הילדים בדרך לבית הספר על 80 קמ"ש בעיר כשכל רגע יכול לקפוץ לי ילד קטן שפשוט רוצה להספיק להגיע לשיעור הראשון שלו בכיתה א'.

 

כמו שאמרתי, חינוך והגיון בכביש, פשוט ביותר. לא יותר מזה. לא צריך להיות גאון גדול בשביל לנסוע על 150 ל30 שניות או לעקוף מבלי להכנס בעמוד.

 

בברכת שנה בטוחה,

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

מקוצץ? כל ה-B4 החדשות ? זה קיצוץ חריף כמעט כמו לפגוע בקיצבת הילדים (כפי שמוצע עכשיו). צי האופנועים החדש - כמו כיסוח קצבאות הזיקנה.

 

אורן , יש לי הרגשה של דיבור באוויר איתך , במלוא הכבוד הראוי.

 

כולנו יודעים שמשטרת התנועה עושה עוד דברים. אתה יודע מה ? טעות שלי. אני יודע שמתנ"א עושה עוד דברים. לא אחרים.

 

כמה יחסי ציבור מושקעים בדברים האחרים ?

אתה חושב שאני לא יודע שיש למתנ"א בוחנים שמורידים משאיות מסוכנות מהכביש?

אתה חושב שאני לא יודע שיש למתנ"א ינשופים/נשיפונים וכו'?

אתה חושב שאני לא יודע שבמחסני המשטרה שוכבים אחר כבוד מכשירי המרו"ם שהומצאו כדי למדוד את נושא שמירת המרחק (ובפועל שימשו למדידת מהירות , ופסילתם בידי בית משפט הייתה על רקע זה)?

אתה חושב שאני לא יודע שיש שוטרים שעושים משמרות יום שישי כדי לתפוס ילדים משתוללים/שיכורים?

 

 

השאלה היא רק כמותית.

כמה מאמץ משקיעה המשטרה באכיפת עבירות אלה ואחרות , שבאמת מסכנות חיי אדם , וכמה מאמץ מושקע באכיפת המהירות ?

 

על פי נתוני המשטרה משנים עברו , כ-20 אחוז מכלל הדו"חות נרשמו על מהירות מעל המותר בחוק (שבינה לבין מהירות מופרזת יש לרוב קשר קלוש מאוד). וזה אם ניקח את כלל העבירות , כולל הטכניות של רשיונות (לא תקפים או לא בנמצא), חוסר ביטוח וכו'.

תוריד את העבירות הטכניות (שגם אם נסכים שהן חשובות , אין בינן לבין תאונות ולא כלום) , וקיבלת כ-50 אחוז אכיפה על עבירה אחת , שתרומתה לתאונות בפועל מוערכת בין חות מאחוז בודד לשני אחוזים.

 

אתה טוען שהמצב שונה ? לטענתי אין הבדל. מהיכרותי עם הכבישים - עדיין האכיפה השלטת היא המהירות.

 

טרם ראיתי שוטר שמוריד מישהו לשוליים על כך שלא שמר על הימין (יש מקרים. בודדים.) או שוטר שמוריד מישהו הצידה על אי שמירת מרחק. על גניבת נתיבים , ועוד כהנה וכהנה. קשה לאכוף ? אז מה? שיתאמצו. יודע מה? שלא ייתנו דו"ח. שיעצרו את הנהג בצד וישטפו אותו 5 דקות. אותו נהג לא יחזור שמאלה כ"כ מהר.

 

רוצה עוד דוגמה?

מצלמות. רוצה להשקיע את הכסף במצלמות ? חסוך את המצלמות שעומדות באמצע הכלום ורק חולבות כסף , ושים אותן בצמתים - שם חיי אדם באמת בסכנה.

 

תומר כבר כתב את הסיבה.

זה לא מביא רייטינג.

מתי ראית כותרת "נתפס כשמשאיתו מעלה אבק ואבנים שסיכנו את חיי האופנוע שמאחוריו" ?

אבל כותרת של "נתפס על 180" , יש ויש.

 

עוד דבר - אם המהירות נוראית כ"כ, מדוע לא שללו מיידית את רשיונו של נהגו של חה"כ אבי יחזקאל כשהיה סגן שר התחבורה? את רשיונו של נהגו של שאול לא-זז (מהכסא) ? את רשיונם של חברי כנסת שנתפסו במהירויות גבוהות ?

 

בקיצור - חוץ מיחצ"נות , הכל בלבולי שכל. לא שיש לי בעייה עם בלבולי שכל, אבל כשזה בא על חשבון חיי אדם , זה חורה לי.

פורסם
קורולה בטוחה? אני ספק עד כמה היא בטוחה כשנכנסת בה לנצ'יה ב187 קמ"ש, או אפילו ב100 קמ"ש. בקיצור - לא נעים.

 

לעומת זאת, הסובארו לאונה לא ממש בטוחה, מישהו פה לא מכיר את הסיפור על הח"כ שהייתה לו לאונה ועבר בה תאונה והיא פשוט נחצתה לשניים? אני לא זוכר אם הוא שרד את המכה.

לח"כ קראו מיכאל (מיכה) רייסר, והוא לא שרד את המכה, תאשים את דליה איציק, היא שקלה אז יותר.

אבל מה הקשר? ראית יפנועממית עדכנית והרגשת צורך להיזכר ביפנועממית הלא עדכנית שהייתה לך?

אין שום קשר לסוג הרכב, הבחור פשוט ציין שיכלו להיפגע גם הולכי רגל, ועליהם שום דבר לא מגן.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
לח"כ קראו מיכאל (מיכה) רייסר, והוא לא שרד את המכה, תאשים את דליה איציק, היא שקלה אז יותר.

אבל מה הקשר? ראית יפנועממית עדכנית והרגשת צורך להיזכר ביפנועממית הלא עדכנית שהייתה לך?

אין שום קשר לסוג הרכב, הבחור פשוט ציין שיכלו להיפגע גם הולכי רגל, ועליהם שום דבר לא מגן.

הקשר הוא שנזכרתי שלבחור יש סובארו לאונה, רק רציתי שיידע כמה לא בטוח האוטו הזה ושיידע שלא משנה באיזה רכב אתה יושב, אפילו אם קוראים לו מרכבה סימן 4, הכל יכול לקרות ושצריך לשים לב ולהזהר בכביש.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לא חשבתי לרגע שהאוטו הזה בטוח.

אבל אני משוכנע שהוא בהרבה יותר בטוח מאשר להיות הולך רגל- חשוף לכל.

בקורולה, שסתם השתמשתי בה כדוגמה מכיוון שמישהו אחר שאל מה אם במקום עמוד הייתה זו משפחה שלמה שקורולה שהתמה נכנסה בה, אז נתתי דוגמא מעט יותר כואבת. משפחה עומדת בצומת. מחכה לחצות, בלי כריות אוויר, קדם-מותחנים או עודפי פח שיגנו עליהם, רק הגוף שלהם יספוג את המכה הכואבת.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
110 היא מהירות מספקת למדי ? למי ?

 

זהה , לדוגמה , למס הכנסה+ביטוח לאומי.

שמים מעל 50 אחוז מס , ומתפלאים מדוע כ"כ הרבה עובדים בשחור ומעלימים מס.

תוריד את אחוז המס למשהו הגיוני , אבל תאכוף את החוק.

 

כנ"ל במהירות - קבע מהירות סבירה , על פי תנאי הדרך , ואז תהיה הצדקה לאכיפתו.

שמר,

כמו שכבר אמרת בעבר, תן לי הפסקה...

מה אתה מתלהם פה ומקשקש דברים חסרי שחר?

יש לך נתוניםלהציג על המיסוי במדינות אחרות?

יש לך נתונים להציג על עכיפת המהירות במדינות אחרות?

מדינת ישראל (כנראה לצערך) היא מדינת חוק ויש לציית לחוק! החוק לא מתאים לך? אתה מוזמן לפנות לנבחר הציבור המועדף עליך ולשכנע אותו לנסות לשנות את החוק.

מה שאתה עושה (מזלזל ועובר על חוקי התנועה וחוקי המיסוי) הוא פשוט עבריינות. חד וחלק.

אין לי בעיה (דוקא כן)עם זה אבל אח"כ אל תבוא לבכות כאן שמישהוא אחר מזלזל בחוק אחר וגנב לך את האוטו/ דפק מכות לאחיך/ אנס את שכנה שלך/ רצח את השכן שלך וכו'.

או לחילופין, נהג בשכרות ב 190 קמ"ש וחיסל משפחה!

אם אתה מכיר קצת נתוני פשיעה אתה יודע שמרבית הרציחות שלא על רקע משפחתי/רומנטי הן רציחות במהלך גניבה/שוד שהתפקששו. אותו גנב עלוב פתאום נהיה רוצח ועדיין יש מספיק שחושבים שצריך להיות סלחנים לגנבים כי הם מסכנים/עניים/באו ממצוקה/ אבא הרביץ להם בילדותם.

כל זלזול בחוק גורר הסלמה של הזלזול, אם לא על ידיך, על ידי אלא שרואים אותך ולוקחים את זה צעד אחד קדימה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מדינת ישראל (כנראה לצערך) היא מדינת חוק ויש לציית לחוק! החוק לא מתאים לך? אתה מוזמן לפנות לנבחר הציבור המועדף עליך ולשכנע אותו לנסות לשנות את החוק.

הבעיה היא לא החוק!

 

הבעיה היא מה אוכפים יותר ומדוע, ועל זה שמר מדבר כבר במשך 3-4 עמודים

פורסם

היום (כמו בעבר) , השוטרים עסוקים יותר באכיפה (לשם האכיפה) ולא במניעת תאונות - ומפקירים את הכביש להתנהגות בהמית וברוטאלית של עבריינים שונים.

.

אני אחזור בפניך על התשובה שלי לאותם אלה שאני עוקף ופוגשים אותי ברמזור ("אתה רואה? הגענו ביחד").כן , אבל אני נהניתי !

הנסיעה המהירה אינה רק בגלל הצורך להגיע במועד מסויים , אלא כי אני נהנה מכך. כל עוד אני עושה את זה במקום שהדבר לא מזיק לאחרים , ובמהירות סבירה - לא רואה מדוע המשטרה צריכה להתנכל לי על כך.

.

 

שמר, אתה בעצם מתכוון שהשוטרים מפקירים את הכביש להתנהגות בהמית וברוטאלית של עבריינים שאתה אחד מהם, לא?

או שאני פשוט לא עודכנתי לגבי "חוק שמר" שעבר אתמול בכנסת שקובע שאם אתה רואה שהכביש פנוי ואתה לא מזיק לאחרים, מותר לך לנהוג בכל מהירות העולה על רוחך ו 189 קמ"ש זה דוקא סבבה?

 

בנוסף, אתה סותר את עצמך כי אם מישהוא העיר לך ברמזור וזה לא מישהוא זה "אותם אלה", ככה שזה קורה לך הרבה כנראה, אז אתה כן מפריע למישהוא בכביש ואתה כן עושה את זה שהכביש לא פנוי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הבעיה היא לא החוק!

 

הבעיה היא מה אוכפים יותר ומדוע, ועל זה שמר מדבר כבר במשך 3-4 עמודים

מה זה הקשקוש הזה?

אתה גם בודק אם אוכפים יותר גניבות מרציחות?

יותר מקרי אונס משודים?

את מי זה בכלל מעניין?

יש חוק? תציית!

אנרכיה כל אחד ואחד כאן מוזמן לנהל, בביתו שלו, לא על הכביש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה אתה מתלהם פה ומקשקש דברים חסרי שחר?

מדינת ישראל (כנראה לצערך) היא מדינת חוק ויש לציית לחוק! החוק לא מתאים לך? אתה מוזמן לפנות לנבחר הציבור המועדף עליך ולשכנע אותו לנסות לשנות את החוק.

מה שאתה עושה (מזלזל ועובר על חוקי התנועה וחוקי המיסוי) הוא פשוט עבריינות. חד וחלק.

מי שמקשקש ומעוות דברים הוא דווקא אתה.

 

1. בנושא הזה - מדינת ישראל אינה מדינת חוק, לחלוטין. נסיעה אקראית בכבישי ישראל תבהיר לך שמעל 95 אחוז מהנהגים הם עבריינים (אם אתה כבר מתיפייף וטוען שיש לציית לחוק, אז זה לא ממש משנה אם אתה נוסע 91 או 191. עדיין עברת על החוק). הסיבה היחידה שבעטייה התקנה הזו לא מתעדכנת (שים לב, תקנה, לא חוק. יש הבדל) הינה פוליטית ותו לא. לראייה הבאתי מקרים רבים מספור של צפצוף ארוך ומתמשך של נבחרי הציבור עצמם על התקנה (רוצה עוד דוגמאות ? גש לארכיוני מגזין "אוטו" , חפש את הכתבה בחוברת מסץ 1 על כמות הח"כים והשרים שנתפסו עוברים על המהירות המותרת. מה שהיה הוא שיהיה).

2. איפה קראת שאני תומך או מעלים מיסים ? מה שאמרתי הוא שגביית היתר מעודדת את עבריינות ה"הון השחור" במדינת ישראל. בחישוב זריז תגלה שמעל 80 אחוז מכל שקל שאתה משתכר הולך לטובת מיסוי (לא מאמין ? נסה , לאחר ניכוי כ-50 אחוז מס הכנסה וביטוח לאומי , להוסיף את המע"מ. אח"כ את הארנונה , בלו על דלק , מיסי קנייה ורכישה שונים ,מס על חסכונות , אגרות על הרכב, על הטלוויזיה, על הרדיו , מיסים כדי להיכנס ולצאת מהארץ , מס בריאות , מס (אגרה) על כל שירות ממשלתי (רשיון מכל סוג שהוא).

בסופו של יום , גם אם יש לך משכורת נאה למדי שממקמת אותך בעשירון העליון (נניח לרגע שמדובר על 30 אלף שקל ברוטו) , אתה נשאר עם כ-5 עד 6 אלפים שקל לצרכיך האישיים.

דבר זה מוביל בהכרח לנסיונות שונים ומשונים להשאיר לעצמך יותר כסף בכיס , ולכן הרבה אנשים פונים לפתרון הקל - העלמת מיסים ו"עבודה" על הרשויות.

לכולם ברור שניתן להוריד את נטל המס ע"י חלוקה שונה של אכיפת המס (שמת לב למשהו מקביל ? חלוקה שונה של אכיפה) , אבל לאף אחד אין אינטרס אמיתי לשנות את המצב , כי אלה שמשלמים ממשיכים לשלם כמו טטל'ה , ולא מרימים קול צעקה - בדיוק כמו ציבור הנהגים שמשלם קנסות שוב ושוב , ולא מתקומם.

 

ותעשו לי טובה - כל אלה שנורא מזדעזעים מהמהירות הנוראית של 187 קמ"ש. העניין אינו המקרה הבודד של אותו נהג אידיוט.

העניין הוא צורת האכיפה של מתנ"א - זה מה שרקוב. הם יודעים בדיוק מה גורם לתאונות - שיתרכזו בזה.

 

אגב , אתה מוזמן להשאיר לי את מספר רכבך וכתובתך , ואשמח להגיש לך כעבור חודש רשימה נאה של עבירות תנועה שעשית , אל תשחק אותה כאילו אתה מגן החוק בכבודו ובעצמו.

פורסם
מה זה הקשקוש הזה?

אתה גם בודק אם אוכפים יותר גניבות מרציחות?

יותר מקרי אונס משודים?

את מי זה בכלל מעניין?

יש חוק? תציית!

אנרכיה כל אחד ואחד כאן מוזמן לנהל, בביתו שלו, לא על הכביש.

את מי זה מעניין בכלל?

אני בטוח שאם המשטרה היתה מפסיקה לחפש רוצחים ומתחילה לחפש יותר ילדים בני 8 שגונבים סוכריות מהסופר זה לא היה מעניין אותך בכלל

 

להזכירך, אנחנו בפורום של מכוניות, אם היינו בפורום בעלי חיים, אולי הייתי כותב על אכיפת החוק שאוסר לחיית מחמד לטייל חופשיה ברחוב ללא חגורה ורסן, אבל בפורום הזה זה לא ממש קשור אז אני מדבר על חוקי תנועה

פורסם
מי שמקשקש ומעוות דברים הוא דווקא אתה.

 

 

2. איפה קראת שאני תומך או מעלים מיסים ? מה שאמרתי הוא שגביית היתר מעודדת את עבריינות ה"הון השחור" במדינת ישראל. בחישוב זריז תגלה שמעל 80 אחוז מכל שקל שאתה משתכר הולך לטובת מיסוי (לא מאמין ? נסה , לאחר ניכוי כ-50 אחוז מס הכנסה וביטוח לאומי , להוסיף את המע"מ. אח"כ את הארנונה , בלו על דלק , מיסי קנייה ורכישה שונים ,מס על חסכונות , אגרות על הרכב, על הטלוויזיה, על הרדיו , מיסים כדי להיכנס ולצאת מהארץ , מס בריאות , מס (אגרה) על כל שירות ממשלתי (רשיון מכל סוג שהוא).

שטויות במיץ עגבניות, תקרת המס השולי המקסימלי בארץ ישראל היא 65%.

שמר, הפתרון מאוד פשוט, לא טוב לך? סע לנתב"ג ותעשה חיים עם מוטי בארץ האפשרויות הבילתי נגמרות או לחילופין, עשה מאמץ אמיתי לשנות את החוק.

אבל... לעבריינות אין תירוצים.

אם נסטה מהעניין, עבריינות ההון השחור בארץ היא עבריינות "מאורגנת". היא "מעודדת" ע"י הבנקים תאווי הממון שלנו וע"י חוסר אכיפה מספקת והעדר חוק מתאים.

כל הנושאים הללו טופלו וצומצמו בצורה רצינית והדלת נסגרה בנושא.

הבעיה היא שעדיין נשארה רגל בדלת שמונעת את סגירתה הסופית והוצאת אותה רגל מהדלת כמעט בילתי אפשרית.

בסופו של יום , גם אם יש לך משכורת נאה למדי שממקמת אותך בעשירון העליון (נניח לרגע שמדובר על 30 אלף שקל ברוטו) , אתה נשאר עם כ-5 עד 6 אלפים שקל לצרכיך האישיים.

טלפון זריז לרואה החשבון שלך (או לחשב החברה שאתה עובד בה) יוכיח לך שאלה שטויות מוחלטות.

תבדוק ותדווח.תתדיין איתי עד הירח וחזרה על מוטוריקה, אולי אפילו תשכנע אותי, בכלכלה אני ממליץ לך לא להתדיין איתי, זה מה שאני באמת מבין בו 8)

דבר זה מוביל בהכרח לנסיונות שונים ומשונים להשאיר לעצמך יותר כסף בכיס , ולכן הרבה אנשים פונים לפתרון הקל - העלמת מיסים ו"עבודה" על הרשויות.

אולי בסביבה שלך יש אנשים כאלה, בפועל שנת 2005 הייתה שנת שיא בגביית מיסים ועם עודפים גדולים וזה לא בשל נטל המס אלא בשל הקלת נטל המס.

הורידו את המיסים אז אנשים הפסיקו לקמבן.

לכולם ברור שניתן להוריד את נטל המס ע"י חלוקה שונה של אכיפת המס (שמת לב למשהו מקביל ? חלוקה שונה של אכיפה) , אבל לאף אחד אין אינטרס אמיתי לשנות את המצב , כי אלה שמשלמים ממשיכים לשלם כמו טטל'ה , ולא מרימים קול צעקה - בדיוק כמו ציבור הנהגים שמשלם קנסות שוב ושוב , ולא מתקומם.

שמר, על מה אתה מדבר? באיזה מדינה אתה חי בדיוק?

לפני שנתיים המעמ היה 16.5% בשתי פעמים נפרדות הוא הורד לרמה העכשווית של 15%.

הריבית במשק הורדה בצורה משמעותית ביותר ע"י הנגיד הקודם.

מס החברות ירד.

התנאים רק הולכים ונהיים יותר טובים אבל כנראה שבמהירות 189 קמ"ש, לא שומעים חדשות .

ותעשו לי טובה - כל אלה שנורא מזדעזעים מהמהירות הנוראית של 187 קמ"ש. העניין אינו המקרה הבודד של אותו נהג אידיוט.

 

אכן כולנו עבריינים ואף אחד לא נוסע 90 קמ"ש (כולל אני) אבל 189 קמ"ש?

בכביש ציבורי? ועוד להצדיק את זה? אתה רציני?

 

אגב , אתה מוזמן להשאיר לי את מספר רכבך וכתובתך , ואשמח להגיש לך כעבור חודש רשימה נאה של עבירות תנועה שעשית , אל תשחק אותה כאילו אתה מגן החוק בכבודו ובעצמו.

בשמחה, אבל לא עדיף מספר רשיון נהיגה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...