לכל המגיבים אני הנהג אתם לא יודעים מה ביכלל קרה שם אז על תדברו סתם.....הברקסים לא עבדו כניראה היתחממו או משהו אשבאתי ליפנו לרחובות אז ענד שם אוטו ואז עם אבמרקס הסתתי את הרכב לעבר אי תנועה ופגעתי בעמוד!!!!!
ותאמינו לי שעם הייתם בימקומי הייתם יוצאים בנזק יותר או פוגעים באדם אחר ..
הלוואי ושלכולם היו את האינסטינקטים שלי!!!