Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורט-אלגנט עם דגש עם הספורט: Subaru Legacy 3.0R Spec B


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמיד שמישהו בא להתייעץ איתי לגבי איכותו וכדאיות הרכישה של רכיב אודיו (יענו, סטריאו) כזה או אחר אני נותן את אותה עצה: תיקח הביתה לכמה ימים ותקשיב. אח"כ תחזיר לחנות. אם אתה מתגעגע מספיק לסאונד על מנת לחזור לחנות, לשים את הכסף ולקנות את הרכיב, הוא שווה את הכסף אם לא... טוב, זה כבר ברור. רכיב "טוב" במערכת אודיו זה רכיב שעושה לך חשק לשמוע עוד מוסיקה ומכונית ספורטיבית טובה היא מכונית שעושה לה חשק לנהוג עוד. לנהוג כדי לנהוג, לא על מנת להגיע. כל השאר זה פרטים, סיבות והסברים.

 

כשחזרתי הביתה בחצות לאחר כמה שעות די מפרכות עם Subaru Legacy 3.0R Spec B (או בעברית: סובארו B4 שלוש נקודה אפס מפרט ב'), שאמנם לא בכולן אני נהגתי אבל בכל זאת היו מעייפות, כבר הייתי מוכן מנטלית ללכת לישון.

מצד אחד.

מצד שני המוח לא הפסיק לחפש בזיכרון מישהו שגר מה זה רחוק ושאפשר להתקשר אליו ולהקפיץ לו בדחיפות את הגזיה שהוא הלווה לי למילואים או משהו כזה. בסופו של דבר התקשרתי לחבר מהזן שלא ישן בלילה והצעתי לי סיבוב. לפני מספר חודשים עשיתי לו נסיעה ב-3.0R הרגילה והאוטומטית והוא אהב את האוטו, אז למה לא להיות חבר טוב ולתת לו להנות גם מזו?! אם הוא ישמע שהאוטו היה אצלי ולא עשיתי לו סיבוב הוא ייעלב ולמה לפגוע בחברים?

תוך שלוש דקות הייתי בדרך.

 

כלומר דבר אחד כבר אפשר להסיק, אני חושב שה-Spec B היא אחלה מכונית. בת זונה של מכונית. כמכונית נהיגה היא טובה מה-BMW 328Ci (אם כי אוטומטית), אוכלת בלי מלח Audi A4 TFSI ברמת אבזור וציוד "ספורט" ומקרקסת אלפא 156 בכל היבט דינמי (להוציא אולי קלות קבלת היגוי יתר). מכוניות רלוונטיות אחרות אני לא מכיר. להוציא אולי 3.0R רגילה, מכונית טובה אבל ה-Spec B טובה ממנה משמעותית (עוד בהמשך).

 

אם אתה חושב על המחיר של ה-Spec B אין ממש מתחרות. מהבחינה הזו היא מזכירה לי מאוד את ה-Accord Type R, מכונית ספורט-אלגנט שהיא יותר ספורט מאלגנט, אבל עדיין לא מענישה אותך ביומיום. אני לא ממש זוכר מספיק בבהירות את ה-Type R על מנת לעשות השוואה ישירה. נקודת התורפה של האקורד היתה המנוע הבלתי גמיש. מהבחינות האחרות הן די מזכירות זו את זו משום שמדובר במכוניות שכשאתה מבקש מהן, הן עובדות ומתנהגות כמו מכונית ספורט. בלי תירוצים, בלי גימגומים, בלי שהנהג חושב לעצמו: "אח, המתלים קצת רכים" או "אוי, ההגה טיפה קל מדי" או "המממ... ההילוכים קצת ארוכים" ומתרץ לעצמו: "לא נורא, לא נורא, זה גם אלגנט, לא רק ספורט". שתיהן מסתמכות בעיקר על מערכות מכניות לשיפור האחיזה וחלוקת הכוח (דפרנציאל מוגבל החלקה באקורד, מערכת AWD בסובארו) שעובדות יותר לינארי מכל ESP לסוגיו משאירות יותר לשיקול הדעת של הנהג (יש לשתיהן גם מערכות אלקטרוניות שלא צריך בכלל, אלא אם אתה אידיוט). שתיהן בעלות אחיזה גבוהה, התנהגות נייטראלית וצפוייה לחלוטין במגבלות ומידה נכונה של תחושה ופידבק בהגה, בדוושות בהילוכים. מכונות נהיגה.

לא מכונות נהיגה קיצוניות, אבל מכונות נהיגה.

 

עם זאת, כשאתה רוצה לשייט בנחת, הן משייטות בנחת ולא מענישות אותך יותר מדי גם בעיר (להוציא אולי תגובת מצערת סופר עצבנית בסובארו ומנוע לא מי יודע מה גמיש באקורד). ביומיום הן שימושיות כמו כל אחת מהמגירסאות הסטנדרטיות ודיסקרטיות כמוהן. שים סטיקר של "ניו קופל" או "אוויס" על החלון האחורי של ה-Spec B, הורד את הכיתוב "3.0R" ומעטים יבחינו שיש לה חישוקי "18 או מושבים מעור. בשבילי, רק יתרון (חבל רק שהאוטו לא בשבילי).

 

קצת יותר פרטים, יותר מאוחר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצד שני המוח לא הפסיק לחפש בזיכרון מישהו שגר מה זה רחוק ושאפשר להתקשר אליו ולהקפיץ לו בדחיפות את הגזיה שהוא הלווה לי למילואים או משהו כזה.

לא מבין , איבדת את מספר הטלפון שלי , או מה ?

פורסם
לא מבין , איבדת את מספר הטלפון שלי , או מה ?

זה נכתב רק לשם הסיפור, אתה לא באמת חושב שלאנטיפט כמוני יש חברים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
זה נכתב רק לשם הסיפור, אתה לא באמת חושב שלאנטיפט כמוני יש חברים...

בשביל סיבוב על ה spec B אני מוכן להיות חבר שלך :-D

 

וברצינות, כתיבה יפה ואוטו מדהים.

פורסם
זה נכתב רק לשם הסיפור, אתה לא באמת חושב שלאנטיפט כמוני יש חברים...

כנראה ששמר מעוניין בגזיה שהצעת.:wink: .

 

בכל אופן,הרכב הוא אכן מדהים, נראה לי שקצת יהיה קשה להתעלם מחישוקים של 18 אינטש וסלון עור..

אבל המחיר...המחיר....

under construction..

פורסם

אני לא מצליח להבין למה אף ירחון רכב ישראלי לא ערך נסיעת מבחן על הרכב המעניין הזה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

כדאי שתוסיף את המילה "לדעתי" כשאתה מתכוון ל328CI.

למה זה ממש ממש לא אותה חווית נהיגה, 328 יותר מהנה מWRX ! אז בטח ממכונית ששוקלת הרבה יותר ממנה.

פורסם

היחס בין משקל להנאה לא עומד על 1 ל-1. נכון, מכוניות כבדות לרוב פחות מהנות, אבל די קל לתת המון דוגמאות יוצאות מן הכלל לכאן ולכאן... אבל בכל מקרה, ההבדל במשקל בין ב.מ.וו 330 קופה אוטומטית (Falou מדבר על 328 קופה אוטומטית) לסובארו הנ"ל הוא 30 ק"ג בלבד. לא משהו משמעותי לכל הדעות.

 

ולסיום, מן הסתם שהוא חושב שזה לדעתו... :wink: הוא נהג, הוא כתב - דעתו...

פורסם
כדאי שתוסיף את המילה "לדעתי" כשאתה מתכוון ל328CI.

למה זה ממש ממש לא אותה חווית נהיגה, 328 יותר מהנה מWRX ! אז בטח ממכונית ששוקלת הרבה יותר ממנה.

יש לך מבחן דרכים שעל בסיסו העלת את טענתך? (אשמח אם תפנה אותי אליו)

מאחר ואני מעריך שלא ממש נסעת בSPEC B (אולי אפילו לא ראית אותה על הכביש) אז אני אשמח לתת לך מספרי גיליונות מירחונים בעולם, (אני מעריך שהם "קצת" יותר מבינים ממך!)שם כן משווים את הסובארו ל156 והסדרה 3 והפלא ופלא! הסובארו לא נפלה מהם בתחומים הדינאמים.אגב, בדוק את מחירי הB4 SPEC B (באנגליה ואוסטרליה) ותשווה למתחרות הישירות שלה כמובן שיש שניים בולטות: 156 וסדרה 3, שם תוכל לראות שהפער במחירים (אם קיים) לא עומד על יותר מ-5% (במקרה של הB.M.W) למרות שבארץ פערי המחירים גדולים יותר.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
יש לך מבחן דרכים שעל בסיסו העלת את טענתך? (אשמח אם תפנה אותי אליו)

מאחר ואני מעריך שלא ממש נסעת בSPEC B (אולי אפילו לא ראית אותה על הכביש) אז אני אשמח לתת לך מספרי גיליונות מירחונים בעולם, (אני מעריך שהם "קצת" יותר מבינים ממך!)שם כן משווים את הסובארו ל156 והסדרה 3 והפלא ופלא! הסובארו לא נפלה מהם בתחומים הדינאמים.אגב, בדוק את מחירי הB4 SPEC B (באנגליה ואוסטרליה) ותשווה למתחרות הישירות שלה כמובן שיש שניים בולטות: 156 וסדרה 3, שם תוכל לראות שהפער במחירים (אם קיים) לא עומד על יותר מ-5% (במקרה של הB.M.W) למרות שבארץ פערי המחירים גדולים יותר.

 

תכתוב עוד תגובה שאני יבין.

דבר שני תחזור עם אותה תגובה ש99 אחוז מעולם הרכב יגדירו אותה כמכונת נהיגה מושלמת.

הרי אתה אחד שדעת הכתבים משפיעה עליו אבסולוטית.

פורסם
תכתוב עוד תגובה שאני יבין.

דבר שני תחזור עם אותה תגובה ש99 אחוז מעולם הרכב יגדירו אותה כמכונת נהיגה מושלמת.

הרי אתה אחד שדעת הכתבים משפיעה עליו אבסולוטית.

א, כן, אני אוהב מאוד לכתוב הודעות ולשכפל אותן פעמיים (העתק לעצמי והעתק לעו"ד)

ב. עוד יותר גרוע התגובה שלך. אתה מנחש איך הרכב נוסע עפ"י מה שהעולם חושב (אגב, על סמך איזה סקר התבססה טענתך ש 99% רואים את הB.M.W כמכונת נהיגה?). אם כך, העולם (הכוונה לארץ- אני מניח שאתה לא באמת יודע את התדמיות והמעמד של החברות הללו בעולם) חושב שהלנטיס מכונית טובה ורוכש אותה בהמוניו האם היא באמת מכונית טובה יותר מאופל אסטרה לדוגמא?

 

אני כן נסעתי על שני המכוניות ועדיין אני מרשה לעצמי להתבסס גם על דברי כתבי רכב שהנסיון שלהם בשילוב האינטנסיביות של נהיגה ברוב סוגי המכוניות עוזרת להם לדעת טוב יותר את ההבדל בין המכוניות. זאת למרות שהסקר שלך (שלכול היותר כולל 5 אנשים) מראה אחרת.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

רק נדייק גאנט 18 מגיע רק בגרסה הידנית..מנסיעה על הידנית והאוטומט בערך 20 פעם זה אוטו מדהים{בעיקר הידני}אוטו חזק ביותר,מאובזר,נוח ומתנהג טוב..

הגיעו לארץ בערך 5 ידניות..


×
×
  • תוכן חדש...