ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,542 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אחרי 3.5 שנים עם יונדאי I10 חדשה שהייתה מצויינת לנו כזוג וכלב גדול, עכשיו המשפחה גדלה ומחפשים רכב יותר גדול שיענה על הצרכים שלנו גם מבחינת מקום לתינוק שמצטרף נשמח להמלצה על רכב שיענה על הקריטריונים הבאים: תקציב - 50K אפשר אולי להימתח עוד טיפונת, גג עוד 5K אם יהיה מאוד שווה את זה נסועה - כ25K בשנה. עירוני+בינעירוני בערך חצי חצי שנה - החל מ2013, מעדיף רכב עם פחות מ100,000 קילומורז גודל -כאמור למעלה, זוג+תינוק שבדרך+כלב גדול ואולי כדאי לקחת בחשבון עוד התרחבות במשפחה למשך השנים רכב ידני תופס אמינות כולם רוצים לא? פחות בעניין רכבים עם גיר DSG בתקציב שלי כי הבנתי פה שהאמינות לא משהו (אני טועה?) ביצועים - אחרי היונדאי עם מנוע ליטר 66 כ"ס ככל הנראה רוב הרכב…
הודעה אחרונה מאת maxkid88, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז התחלנו לגלגל בראש את רעיון החלפת הרכב. שלא תבינו ל נכון , מרוצים מהרכב אבל מרגישים שרוצים עוד קצת. טיפה יותר מרווח פנימי , תא מטען שנוכל לשים לילדים את האופנים שלהם ולצאת לטייל. בראש יש 2 אופציות : גראנד סניק וגראנד פיקאסו. תקציב באיזור 100K ואולי אפשר למתוח טיפה. אשמח לרעיונות נוספים ומה דעתכם על הרכבים שבחרנו חג שמח ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת electro78, -
- 1 תגובות
- 727 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב שני ומתלבט בין מספר דגמים, הרכב ישמש את אישתי לנסיעות קצרות+ נסיעה ארוכה של 1.5 שעות לכל כיוון פעם בשבוע (כן- לימודים...) מניסיון רע עם גיר VAG ועם מכוניות אירופאיות יש עדיפות ברורה למכוניות מהמזרח הרחוק, מה דעתכם על הדגמים הבאים בסיביבות השנתון 2008? סובארו B3 ניסן נוט דיהטסו סיריון ניסן מיקרה (בגלל העיצוב- לא הגודל) תודה!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי חברס השתחררתי לא מזמן ואני צריך את עצתכם אני מחפש רכב ראשון ידני (חובה) בעל כוח סביר פלוס חסכון בדלק פחות מעניין אותי ופוזה כמובן תקציב עד 23 אלף גג, לא אכפת לי אם ישן או חדש פשוט ידני עדיפות לקופה.
הודעה אחרונה מאת orbah1, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מתלבט לגבי רכישת לקסוס CT200 חדשה 2018 רמת האבזור פרימיום הגבוהה או לחכות לשנה הבאה (2019) שתגיע טויוטה אוריס החדשה שהוצגה לא מזמן בתערוכת ג׳נבה. אשמח לשמוע המלצות התלבטות נוספת היא לגבי הלקסוס UX שתגיע שנה הבאה אבל פה הדילמה האם הרכב יעלה סביב 185,000 ש׳׳ח או שיעלה באזור 215,000 ש׳׳ח ואז זה יהיה מעל התקציב
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן חברים, מחפש רכב חדש לזוג פנסיונרים בני 70. הרכב יסע כ 7k-9k בשנה בלבד. עד היום נסעו בi20 אבל מכיוון שהם די "רחבים" צפוף להם לשבת אחד ליד השני מקדימה. ולכן מרווח ליושבים מקדימה זה הפרמטר הכי חשוב בבחירת הרכב. הרכב צריך להיות בטיחותי, אוטומטי, אמין ופשוט לתפעול. כשאני אומר פשוט לתפעול זאת אומרת בלי כל מיני גאדג'טים כמו שליטה במזגן דרך המערכת וכו' הכל רצוי שיהיה כמה שיותר בסיסי. הם מחזיקים כל רכב 7-10 שנים ולכן גם אופציה של 0 קילומטר אפשרית. עד עכשיו נשקלה הסוזוקי crossover החדשה. אבל בגלל הגיל יש קצת עקשנות שלא לקנות רכב עם טורבו, אבל אני עובד על זה ולכן אין צורך להמנע מרכבים בעלי טורבו בהמלצתכם. הם בתכלס לא צריכים רכב ככ גדול כמו הc…
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הרכב עם 96,000 ק"מ מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
-
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום, חוזר לכתוב אחרי כ 5שנים. כרגע מתנייד על 206 2006 1.4 אוטומט (AL4 ). מחפש משהו שינעים לי יותר את הדרך לעבודה. מדובר ברכב שני (אישתי נוסעת בפלואנס 2.0 המצויינת) תקציב: 30-40 אש"ח, התקציב הוא מאד גמיש, יש קצת בעיה בראש להוציא סכום גבוה יותר (מה לעשות פרסי...) נסועה: הרכב יישמש בעיקר אותי ובעיקר בנסיעה לעבודה וחזרה, 15 KKM שנתי ברובו בין-עירוני שנתון: לפחות 2011 (כמובן יותר חדש = יותר עדיף) גיר: ידני או אוטומט, לא רובוטי חד-מצמדי, DSG רק מומלץ ללא היסטוריה בעייתית (לא ברור לי עם גיר רציף - כמו שיש לי בפלואנס, הוא קטגוריה בפני עצמו, בכל מקרה מועדף אם קיים). מנוע: ככל הנראה יידרש טורבו, אבל לא חובה. כמהנדס מכונות, ברור שיש משמ…
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
- 1 תגובות
- 888 צפיות
אשמח לשמוע כל מידע על הרכב. קראתי עליו בכתבות וקצת בפורומים בחו"ל וניראה מאד מעניין. אשמח לדעת על עלות טיפולים בארץ, עלות אחזקה שוטפת, אם יש תקלות מיוחדות ? ועוד פרטים. אוהבים מכוניות אמריקאיות. חג שמח
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 17.5 אלף צפיות
אהלן אני רוכש לראשונה רכב חדש מהניילונים. מדובר על CV ולא מהיבואן אלא דרך עסקאות 0 ק"מ. ישנן 3 אפשרויות, אני מתלבט ואשמח להתייעץ. אציין שבשלושתן מדובר על התצורה הישנה ולא על 2018 החדשה. 1: מנוע 2000, שנתון 2017, אבזור מלא (פרמיום. האמת, שלהבנתי את ההבדלים זה לא כה חשוב לי). 2. מנוע 1600, שנתון 2018 - במחיר כמעט זהה לאפשרות 1. אבזור זהה. אמנם 2018 אבל תצורה כמו של שנתון 2017 3. מנוע 1600, שנתון 2017. במבחנים ראיתי שדגם ה 2000 לא רע בשטח. אני לא הולך לטפס איתו בשטח כל יום אבל כן הייתי רוצה להנות ממנו מעבר לשבילי עפר (מה שהקשקאי למשל יודע לעשות והוא אינו 4 על 4). באופן טבעי אני נמשך למנוע ה 2000. 1. כמה משמעותי יהיה ההבדל בתחושה בין ה…
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- 1 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אהלן, אני אמור לבדוק רכב מחר (פיאסטה) באזור אשקלון. איזה מכון מומלץ בעיר/אזור? ראיתי שיש את הקומפיוטסט ואת מכון דביר. אשמח לקבל המלצה על אחד מהם או משהו אחר באזור.
הודעה אחרונה מאת גל1, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, אני מתכנן לקנות פיג'ו 208 שנת 2016, אוטומטית, דגם 1.2 Active Pro עם 110 כ"ס. רציתי לשאול לגבי מערכת ה-stop&start: 1. האם המערכת נכנסת לפעולה גם כשמזדחלים בפקק? 2. האם אפשר לנטרל את המערכת גם באמצע נסיעה, או רק בהתחלה? 3. האם המערכת לא מורגשת, נסבלת או נוראית? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת elal12345, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
היי, מחפשת רכב למשפחה של 3 (2+תינוקת). מאוהבת בקבוצה של ג'וק\קפצ'ור\קיה סול. הבנתי שתא המטען של הג'וק קטן מדי לעגלה ושלא סוחבת בעליות. אשמח לעזרה לגבי שלושת הרכבים. תקציב בסביבות 60-70. תודה (:
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
ניסן נוט 2015
מאת רוקי- 10 תגובות
- 6 אלף צפיות
חבר של אחי מוכר ניסאן נוט 2015 עם 30 אלף ק'מ במחיר מחירון (56 אלף), הרכב עם מנוע 1.2 טורבו וגיר רציף, מישהו מכיר את הרכב ויכול להמליץ? כרגע נייד עם יונדאי I20 מודל 2011 ומרוצים מאוד ומעוניינים בשדרוג לרכב מתקדם יותר, אשמח להמלצות נוספות בתקציב עד 60 (רכבים עם 5 דלתות ולא סטיישן)
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 586 צפיות
המוכר שלח לי טופס בדיקה מטסט של ספייס סטאר 2015 שאני מעוניין לקנות מה אני יכול להבין מהטופס הזה?
הודעה אחרונה מאת lahav28, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. ברשותי קורולה שנת 2000 מזדקנת. ב 3 השנים האחרונות נסעתי כ 100K ללא תקלות מיוחדות. אני מעוניין להחליף את הקורולה כי כבר קשה לנסוע איתה, מרעישה ורועדת לא בטיחותית וכו'. או שאולי להשאיר אותו לאישה בבית כרכב שני לתוך העיר. כרגע אנו זוג + תינוק. מאמין שיבוא עוד אחד בשנה הקרובה. ראיתי שאפשר לרכוש דאצ'יה סנדרו 2016 ידנית מנוע 1.2, עם כ 40K ק"מ עדיין באחריות יבואן בכ 25-30K ש"ח. מהחיפוש שעשיתי, זה הרכב הכי חדש שאפשר למצוא בתקציב הזה. יש לי 2 שאלות: 1. האם היבואן הציע 5 שנות אחריות גם לדגם הרכב הזה? 2. איך הרכב? חשוב לי נוחות, אמינות וצריכת דלק. תודה
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 0 תגובות
- 537 צפיות
היי חברים, אני נוהג כיום על סיויק 2010 ex והכל טוב ויפה, אבל כבר הרבה זמן שאני רוצה לקנות רכב ידני עם יחסית הרבה כוח. שמתי עין על פוקוס אקובוסט וה208 gti. על הפוקוס נכתב כאן הרבה, בעיקר בשרשור של הבחור שסיפר על החלפת המנוע בגלל הצינורית. די ירדתי ממנה בגלל שהיא משנתון ישן יותר וגם העלויות של כל הבעיות הידועות שיכולות לקרות לה וכמובן זמינות חלפים לאותו מנוע. אז ה208 gti. רציתי לדעת האם יש בעיות ידועות לדגם הזה? מה עלויות התחזוקה (מתאר לעצמי שהן יחסית יקרות לעלויות של הסיויק שלי)? נמכרת מעל או מתחת למחירון? ובכללי אשמח לחוות דעת מבעלים (בהווה ובעבר). תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Airpekk, -
- 1 תגובות
- 721 צפיות
שלום לכולם, מחפש לקנות פיגו 208 0 ק"מ, יש למישהו המלצות מתוך נסיון? (CARCOST, MotoDeal, וכו)
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, לפני רכישה של רכב חדש למשפחה חשבתי שיותר נכון לנסות להעריך כמה יעלה הרכב לאורך 5 שנים (תקופה משוערת להחזקת הרכב) כולל דלק (לפי צריכה ממוצעת בשנים האחרונות), טיפולים, ביטוח וירידת ערך (לפי מחירונים פחות 10 אחוז). לדוגמא: איוניק: [TABLE=width: 334] [TR] [TD]מחיר[/TD] [TD] 140,000[/TD] [/TR] [TR] [TD]אחרי 5 שנים[/TD] [TD]57,512[/TD] [/TR] [TR] [TD]דלק[/TD] [TD]23,384[/TD] [/TR] [TR] [TD]ביטוחים[/TD] [TD]22000[/TD] [/TR] [TR] [TD]עלות כוללת[/TD] [TD]127,871[/TD] [/TR] [TR] [TD]חודשי[/TD] [TD]2,131 [/TD] [/TR] [/TABLE] פיג'ו 3008: [TABLE=width: 252] [TR] [TD]מחיר[/TD] [T…
הודעה אחרונה מאת stum, -
רכב ראשון 18K
מאת BenE- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 861 צפיות
היי, מחפש רכב אמין (כמה שפחות מוסך) לנסיעות בינעירוניות בעיקר. מתפשר על חווית נסיעה סבירה אבל אשמח לבטיחותית. חסכונית בדלק זה פלוס ואם אפשר לא האצ'בק (לא מתחבר) אבל אם כן סופר מיני, לא מיני. מעדיף רכב מסביבות 2007 חשבתי על האקסנט, אימפרזה, סיוויק אולי פיג'ו 308 אשמח לתשובות מפורטות, תודה.
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 966 צפיות
שווה לרכוש כזאת עם יד גבוה שהוחלף בה מנוע ? אם לא אז למה לא? מחפש רכב ספורט אמיתי ולא tsi למינהם תקציב עד 50000₪
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני נוהג היום על קיה ריו ידנית 1.2L והחלטתי שאני מעוניין ברכב קצת יותר נמרץ במיוחד כיוון שאני נוסע כל יום 80 קילומטר לפחות. התלבטתי בין כמה רכבים עד 30k ואשמח לחוות דעת מבחינת נמרצות, צריכת דלק, וסה"כ חוות דעת כללית: 1. Hyundai i30 2008 2.0L 2. Ford mondeo 2008-2012 2.3L/2.0L 3. Chevrolet cruz 2010-2011 1.8L 4. Subaru B4 2008 2.0L 5. Lancer 2009 1.8L 6. Mazda 3 2008-2009 2.0L אני יודע שיש פה הרבה אפשרויות אבל כל חוות דעת תעזור, כדי שאדע לצמצם אפשרויות
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 965 צפיות
היי חברים, עשיתי רשימה של כ24 רכבים פוטנציאליים (כולם 206 + 2 מודעות של C1) אני מחפש מישהו שיעשה לי סדר בבלאגן, יתקשר וישאל את השאלות הנכונות בשביל לסנן מה טוב ומה לא. מכירים שירות כזה שישתלם כלכלית? (התקציב הוא 10K, אולי 15K אם אלך על הC1) חייב לרכוש השבוע או שבוע הבא. תודה
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם, מחפשים לקנות רכב שני למשפחה בתקצי 60K (שנתון 15-16) אוטומט. לאחר קצת עבודה הגענו לכמה אופציות: 1. פיגו 208 1.2T 2. סיאט איביזה 3. טויטה יאריס לפי אינטרנט (מבין שזה לא מדעי יותר מדי), נראה שלכול אחד יש בעיות משלו... סיאט בעיות גיר, פיגו שוק/גיר/וכו... לא מצליח להבין מה אמיתי ומה סתם רב-סרן שמועתי. אודה לכם על העזרה.
הודעה אחרונה מאת nepet, -
-
- 1 תגובות
- 783 צפיות
שואל עבור חבר איך הרכב מבחינת אמינות, צריכת דלק וגיר האם ישנן מחלות ידועות לדגם? איזה שנתונים מומלצים ואיזה פחות (2010 ומעלה) תודה רבה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 2 תגובות
- 682 צפיות
אהלן חברים, התייעצתי פה בעבר עבור רכב בשבילי ועזרתם לי מאוד להגיע להחלטה (קליאו 0.9 ידנית שאני מרוצה ממנה עד הגג לבינתיים בלי עין), עכשיו הגיע תור אחי הגדול והמבוסס יותר חחח הוא רוצה לקנות רכב אבל לא חדש בגלל ירידת הערך הגבוהה, הוא נדלק על הקשקאי (דגם אוטומטי) אבל הדגמים האחרונים באים עם מנוע טורבו קטן וקצת עגלה לכן הוא רוצה קשקאי מ 2013 עם המנוע 2 ליטר ו 140 כח סוס. לא הצלחתי למצוא את המחירון לוי יצחק של הרכב וכששאלתי את אחי כמה עולה הוא ענה שהוא מאמין ש 80-90 אלף ש״ח, מה דעתכם על הרכב הזה? הייתם ממליצים עליו או שלדעתכם יש אפשרויות יותר טובות בכסף הזה? רוצה גם לציין שאמינות היא חשובה במיוחד עבורו.
הודעה אחרונה מאת טירון רכבים, -
היי חברים, אני חדש בפורום... אני מחפש לרכוש רכב ראשון (לא נהג חדש). הרכב ישמש בעיקר לנסיעה של 35 ק"מ הלוך וחזור בכל יום (70 בסך הכל,בינעירונית) הרכב ישמש רק אותי, אין צורך במשפחתיות ורכבים גדולים. אשמח לדעת מה אוכל לקבל בתקציב של 5-6 וגם בתקציב של 10K וגם האם בסכומים כאלו מומלץ יותר לרכוש מאנשים פרטיים או מסוכנויות כאלו ואחרות. תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום , אני שוקל רכישה של רכב הנ''ל עם רמת אבזור אקסקלוסיב עם M SPORT EDITION כרגע אני נוהג על סדרה 1 בת שלוש עם קיט M. רוב הנסיעה שלי היא עירונית ככה שרכב היברידי עושה שכל במקרה הזה למרות שברמות המחירים האלה זה לא כזה קריטי. יש כמה שאלות שהייתי שמח לקבל עליהן את דעתכם . 1. אני יודע שסדרה 3 החדשה אמורה לנחות בארץ בעוד כשנה . מה המשמעויות לגבי אפשרות מכירה של הרכב בעוד כשנתיים כאשר הרכב החדש כבר יהיה על הכביש. האם המשמעות היא שרכבים מדגם ישן נחתכים בחדות במחיר? האם למישהו יש ניסיון עם מכירת רכב דומה , דגם ישן בן שנתיים+ כאשר יש כבר רכב חדש אצל היבואן? 2. מה המשמעות של רכב היברידי כמשומש , האם זה מוריד ביקוש? ( חשוב לציין שאחריות יצרן היא לשלוש שנים ושש …
הודעה אחרונה מאת gil.geler, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב בתקציב של עד 30 אלף ואם זו מציאה אפשר גם 35 אלף. בגדול הנסיעות שלי יהיו לרוב: 1. נסיעות קצרות במהלך השבוע חלקן בעיר חלקן בבין עירוני 2. נסיעה פעמיים בשבוע בכביש מהיר ממרכז הארץ לאריאל (לטובת לימודי ערב לשנים הקרובות) 3. לרוב נסיעות לבד או שני אנשים 3. סה"כ נסיעה של בערך 2,000 קילומטר בחודש 70/30 בין עירוני ושיסחוב לי נסיעה לסופ"ש בצפון מדי פעם הפרמטרים שהכי חשובים לי לפי סדר: 1. גיר ידני 2. אמינות 3. חיסכון בדלק 4. נוחות+ בטיחות 5. מראה וצבע החלטתי לא להגיד איזה רכבים עניינו אותי עד עכשיו כדי לשמוע דעה אובייקטיבית ככל האפשר! אז מה לדעתכם הרכב שיתן מענה בצורה הכי טובה לדרישות שלי? תודה! (מציין שהא…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מה קורה חברה רציתי לשאול יש לי רנו קליאו שקניתי לפני שנתיים וחצי ולקחתי הלוואה ממימון ישיר של 63 אלף ש"ח עכשיו בכללי שילמתי כבר איזה 35 אלף ש"ח רציתי לדעת אם אני יכול לעשות טרייד אין על הרכב שלי ( ראש בראש או להוסיף עוד 5 אלף ש"ח ) על רכב אחר (כמו סיאט לאון) זה אפשרי הדבר הזה או שאני משועבד לרכב? חלק אמרו לי שאני צריך להחזיר את ההלוואה ואז לקחת אחת חדשה וחלק אמרו לי שזה לא משנה כול עוד אני משלם להם מישהו פה יכול לסדר לי את הראש? אני יכול להחליף את הרכב שלי על רכב אחר (מבן אדם פרטי \ מגרש ?) ולהמשיך לשלם את ההלוואה רגיל?
הודעה אחרונה מאת Nemesis,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 303 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- kagan217
- Itzik-b
- Igalz
- nadavd4
- רפי לין
- daniel.asu
- שביט
- נומד
- Shaike.Zam
- borsood
- פינדר
- mcshmupi
- eyalgr
- yosi554
- KipodYam
- אודי זק
- parnuk
- Night Driver
- Coresh
- mottis
- Avia
- shai590
- דובצע
- yossiaviel
- EliC25
- סולל הדרך
- עמרי לייט
- BRAVO_SX
- hans
- `Infinity
- meir_gi
- Yuvalino
- chrono
- natco
- ELI001
- shlomiko
- פריג'י
- BoazB11
- dj_dani
- zaf
- RBRB
- SurfHigh
- David32
- SlowRide
- guy.a
- amosbmw
- נירו72
- yoav911gt2
- blackpolo
- ypz
- kfirg
- Koby Millo
- menir1
- om2
- gpm11
- itaysamurai
