ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
הי זוג + 1 (ועוד אחד בדרך), מתלבטים בין 2 הרכבים הנ"ל. צריכת דלק/הוצאות נלוות אינן שיקול - הרכבים בעלי עלות כמעט זהה עבורנו ובכל מקרה ללא הגבלת ק"מ. השיקול היחידי שלנו נגד הקיה נירו הוא נושא הקרינה - במיוחד במושב האחורי. נשמח לדעת חברי הפורום בנושא שבוע טוב
הודעה אחרונה מאת senpani, -
-
-
- אחראי פורום
- 91 תגובות
- 23.9 אלף צפיות
יש ברשותי את דגם הכניסה של ה CX5. עברו 3 שנים ואני מאוד ציפיתי למאזדה החדשה שתצא. אך אבוי, המערכות שחשבתי / רציתי שיכנסו לCX החדשה לא נכנסו בגרסת הבסיס. אני מדבר על מערכת בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) ושמירה אקטיבית על נתיב (LAS). הנתון הזה אכזב אותי והתחלתי לחפש רכבים עם המערכות הללו ועד כ 165 אלף שח. נסעתי על היונדאי איוניק. למרות שעל הנייר היא בול מבחינת המערכות וגם המידות היבשות סבבה, הנהיגה בה בנסיעת המבחן הרגישה לי צפופה והמרחב הפנימי "סגר" עלי. לאחר מכן עשיתי נסיעה בקיה נירו. מבפנים הכל היה סבבה וגם הנסיעה טובה, אך אבוי לבושה ברגע שייצאתי מהרכב... מילא הרכב היה אמור להיות משפחתי, אבל הוא מתיימר להיות ג'יפון והחיצוניות שלו מאכזבת. על נסיעה בCHR של טויוטה ויתר…
הודעה אחרונה מאת Alon BenHarosh, -
-
- 19 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
מתלבט בין טויטה ורסו 2016 לאאוטלנדר 2014-15 חברות הליסינג דורשות אותו סכום - מבקשים להוסיף כ 100K על טרייד אין לפורד פוקוס 2018. ההתלבטות בעיקר סביב שני נושאים: 1. השוואת עלויות התחזוקה (טיפולים וחלפים) 2. השוואת הבטיחות אקטיבית - האם אאוטלנדר בגלל הגובה שלו לא יהיה נחות משמעותית באחיזת כביש ובסכנת התהפכות במקרי קיצון? לא שאני מתכנן על מקרים כאלה, אבל תאונות קורות ובשברירי השניה האלה החיים של המשפחה זה הדבר הכי חשוב.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 30 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום חברים. בקרוב אני אמור להחזיר רכב השכרה לטווח ארוך, ולקבל במקום פיאט טיפו חדשה לתקופה של שנתיים. אני טיפוס שמחליף רכבים די מהר מתחושה של מיצוי, והקביעות הזאת קצת מציקה לי. ככל שהמועד לקבלת הרכב החדש מתקרב, מכרסמת בי ההתלבטות לגבי לקחת/לא לקחת. בדרגת המס שלי, אני אשלם על הרכב בסביבות 1300-1200 שקל מהנטו. בלי חלילה לזלזל בפיאט, שנראית כמכונית חמודה מאוד. בחישוב שנתי זריז הרכב הנ"ל יעלה לי בסביבות 15.5K. יש לי חשק עז מאוד לקנות רכב יוקרתי יותר, כזה שיחזיר לי את החשק לעלות על ההגה, סביב ה50K-60 שקלים. אגב, אני נוסע ממש ממש מעט בשנה. משהו כמו 5-6K. תקנו אותי אם אני טועה, אבל בכמות הנסועה השנתית שלי וללא בלתמ"ים מיוחדים אין סיבה שאח…
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש רכב מיני עם דגש על חסכון בדלק. שימוש הרכב בעיקר לעיר ולפקקים. ממה שקראתי הבנתי שהפיקנטו וה I-10 לא חסכוניות. אולי לא שותות אבל לא חסכוניות. המיקרה חסכונית אבל ישבתי בפנים וזה בכנות הרכב הכי לא נוח שישבתי בו בחיים. אייגו/108/C1 גיר רובוטי = לא תודה. עם מה נשארתי? ספארק וספייס סטאר. שתיהן גיר רציף. השוק של הספארק לא טוב, אבל אפשר להגיד שגם המיצובישי לא ממש שומרת על מחיר. הספארק מעוצבת יותר יפה אבל התא מטען פשוט מעפן, בספייס העיצוב מעפן אבל הבגאז יותר טוב כמו גם המרווח. חברים בעלי פיאט 500 ומיקרה וידאו את מה שחשבתי, אף רכב מיני לא כיף לנהיגה מעל 90, כולם מרעישות, כולם עפות ברוח וכולם בהכללה גדולה פשוט רכבים שבנויים במחשבה של לחסוף…
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רכב עד 10 אלף. מעדיף כמה שיותר אמין סופר מיני ומעלה. לא הולך לנסוע מעל 100 קמש אז 1-12 מספיק בשבילי. שאיר עוד כסף בצד לישור קו. חשבתי על מזדה 3.
הודעה אחרונה מאת Benor, -
-
- 6 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
מתכנן לקנות אחד מהרכבים מאזדה 3 או יונדאי i35 .(שנת2014+) מה עדיף מבחינת: צריכת דלק אחיזה בכביש ורעשים. בטיחות יופי חיצוני ופנימי ואבזור צבע תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Lior200, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לעשות טרייד אין לרכב שלי והם דרשו ממני לעשות בדיקה לרכב (המליצו לי לעשות את הבדיקה דרכם, מניסיון אני לא אעשה את זה דרכם בחיים). אני גר בין טבריה לכרמיאל, ואשמש להמלצות על מכונים שעושים בדיקה לרכב לפני מכירה/קניה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Violex, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 712 צפיות
אני שוקלת לקנות פיאט פנדה רובוטית. אני סטודנטית והנסיעות שלי הן בעיקר עירוניות. הרכב עבר 113,000 ק"מ, יד 3 ושמור היטב. אבל ממה שהבנתי הגיר הרובוטי באופן כללי הוא בעייתי. אמרו לי גם שלאחר 100,000 קמ כדאי להחליף את הקלאץ' והבחור שהרכב שלו לא עשה את זה. באמת יש צורך לבצע את ההחלפה הזו? אשמח לקבל המלצות על הרכב ממי שמכיר. תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי, לאחרונה הקורולה שלי התחילה לעשות בעיות והחלטנו להתחדש ברכב (משומש). אני מחפש רכב משפחתי מרווח, שיש מקום ל2 כסאות ילדים מאחור (אולי בעתיד 3), שיהיה אמין וזול לתחזוקה. דלק נראה לי פחות קריטי מפני שאנחנו לא עושים הרבה ק"מ. הכיוון שלי הוא שנתון 13-14 עם כ 50K ק"מ. תקציב כ 70K. כמה רכבים שחשבנו, אשמח לקבל פידבקים והצעות נוספות כמובן SX4 קרוסאובר קיה סיד סטיישן סקודה אוקטביה סטיישן (שלא הצלחתי למצוא ביד2...) כמו כן, איפה מומלץ לקנות? פרטי או מגרשים שונים? מה לגבי מליסינג? תודה!
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לקחתי ג'ולייטה יד שנייה לנסיעת מבחן לפני קנייה שמתי לב שבעמידה ברמזור ובהאצה הרכב קצת רועד וגורם לזמזומים מכל חלקי הפלסטיקה ברכב לי זה נשמע כמו רעידות שמועברות מהמנוע למרכב הרכב (תושבות מנוע פגומות?) הבעלים מצידו טוען שככה זה האוטו וזה כתוצאה מתיבת ההילוכים הרובוטית , שילוב קלאץ' בתיבה וכו' בעמידה ברמזור כשלוחצים על הברקס חזק הרעידות מפסיקות (כנראה זה מנתק את הקלאץ' מהמנוע ?) וכשמגיעים למהירות נסיעה (כבר לא האצה) הן גם נעלמות. בעלי ג'וליייטה בפורום - האם זה ככה האוטו או שזו אכן תקלה ?
הודעה אחרונה מאת MMi, -
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום לכולם וחג שמח, ברשותי כיום מאזדה 626 נפח מנוע 2000 שאני מאוד אוהב הבעיה היא שכל פעם יש חלקים שצריך להחליף כמו למשל פולי מנוע תחתון ששבק חיים. לאחרונה התעניינתי ברכישת פיגו 107 ידנית השאלה שלי האם הרכב נחשב יחסית לאמין? האם הוא יכול להחזיק בכיף עד 200,000KM או שאי אפשר לצפות ממנו להיות אמין ויציב כמו ה 2000 שיש לי במאזדה כיום?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
מגנום 2001
מאת איפון 2003-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 939 צפיות
שלום חברים. אני זקוק להתייעצות בכמה נושאים על מגנום 2001. אחרי שכבר חרשתי את האינטנט בשפה העברית אני עדיין לא בטוח בנושא. האם השנתון הזה,גיר אוטומט נוטה להתחממות יתר? מה צריך לבדוק בשנתון הספציפי הזה,מחלות ותקלות ידועות. כמה צריכים לעלות לוקרים אוטומטיים לרכב הזה?האם הלוקרים בו הם חשמליים או על ידי ואקום? וגם ישנה איזשהי תקלה בנורית חיווי של ה4×4. במצב נסיעה רגיל של 2×4 הנורית מהבהבת כזה מידי פעם.היא לא דולקת קבוע אלא מהבהבת. מה יכולה להיות הבעיה? הבחור אמר שהוא ניסה לסדר אבל לא הצליח והוא נוסע עם זה ככה כבר די הרבה זמן ושאין שום בעיה מכנית,הטרנספר בסדר והוא לא משולב ב4×4. כמה צריך לעלות רכב כזה? תודה מראש על העזרה
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתכנן לקנות סיאט ליאון בקרוב. אני מתלבט עם לקנות את דגם ה-Tsi או ה-FR. אני יודע שהכ"ס ביניהם עצום - לקחתי את זה בחשבון, ועוד כמה מאפיינים (מחיר!) אני זקוק לעזרת החברים כדי לברר את הפן של המראה החיצוני של הרכב, בבקשה מי שמבין תפרטו לי: 1) האם עיצוב הפח/מתכנת (דלתות,מכסה מנוע, גג וכו'), מעוצבים באופן שונה בין 2 הדגמים ? 2) האם הפנסיים האחוריים / הקדמיים מעוצבים באופן שונה ב-2 הדגמים ? 3) בנוגע לפנסים, אני כימעט בטוח שכן. ואם כן, כמה יעלה (סדר גודל) להחליף את הפנסים של ה-Tsi כדי שיראו כמו של ה-FR והאם זה אפשרי? [ב-2 הדגמים מדובר בדגם החדש של 2013+] תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת HellCat, -
-
שלום, אני חושב על 208 ידנית 1.2 וכרגע עומד על הפרד אקסמפלר מודל 2013 (אוקטובר 13 עלייה לכביש), 125K ק"מ, מחיר 30ל אך יש גמישות קלה. השאלה אם הרכב מומלץ, מה צריך לבדוק לפי הקנייה והאם מודל 2013 זה הדגם המומלץ כי משיטוט פה באתר אני רואה שהרכב מומלץ. אגב מדובר על 208 דגם acces, יד שנייה כל הידיים פרטיות. אשמח להמלצות / דיס-המלצות?
הודעה אחרונה מאת zivk, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
אחות במשפחה רוצה ניסאן ג'וק ידני, בעבר שווק פה הניסאן בשתי גרסאות בהספקים -94 כ''ס החלש יותר ו117 כ''ס לגרסה החזקה שמשווקת עד היום, האם כדאי להתאמץ טיפה ולהתקדם ל2013 2014 עם ה94 כ''ס לעומת 2011 עם 117 כ''ס ויותר אבזור? ההבדל בניהם די זניח 6 אלף ש''ח. השאלה העיקרית זה איך המנוע 1.6 עם ה94 כ''ס? חגורת טיימניג או שרשרת? מחלות ידועות? כבד?
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- 22 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אהלן חג שמח. גולף חדשה מליסינג פרטי טרנדליין 1.4 . ברירת המחדל - לבן כל צבע אחר חברת הליסינג גובה בהמשך ליבואן 2000 ש"ח . הצבע הלבן בגרסא הזו הופך את הרכב ליותר אנמי ומשהו שמזכיר לי מונית. ברור לי שצבע זה עיניין סובייקטיבי , אך בכל זאת הייתי שמח לשמוע דעתכם האם שווה להוסיף 2000 שח לצבע ואם כן מה הצבע שמחמיא יותר לגולף בגרסא זו . ובכלל הגיר שאני מבין גם יכול לעשות לי צרות בגלל שזה ליסינג ויש אחריות יבואן במשך התקופה שהוא יהיה אצלי אז זה איכשהו מרגיע אותי . המון תודה
הודעה אחרונה מאת eitanm, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
אהלן אני מתלבט בין שתי הרכבים קראתי עליהם ביררתי קצת ועד עכשיו המיצובישי ספייס סטאר נשמעת יותר מתאימה לי, צורכת פחות דלק, יותר אמינה חלקים יותר זולים וכו', רציתי לדעת האם אתם יודעים על תקלות חוזרות באחד מהרכבים האלו? ולדעתכם, מה עדיף? (על שתיהם מדובר דגמים 2014-15) התקציב עד 45000. אם מישהו יוכל לשפוך לי עוד קצת אור על הנושא אני אודה לו מאוד
הודעה אחרונה מאת Murzilka, -
-
היי המשפחה גדלה ואנחנו צריכים רכב 7 מקומות. חשוב לי בעיקר נושא האמינות, מרחב וצריכת הדלק. הייתי עד עכשיו בעניין של לבדוק את האוטלנדר בסביבות שנה 2014, המחיר כ100K חבר הזכיר את הפיגו 5008 כרכב טוב , הסתכלתי על ירידת הערך שלו והתחלחתי... מישהו עם היכרות עם הרכב ויודע להסביר את ירידת הערך? מה האמינות שלו? אשמח לכל פידבק מנסיון עם הרכב בשנתונים 2011-2014. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי חברים, זוג עם ילדה בדרך רוב הנסיעות עירוניות דרישות- אמין, שיהיה כוח שצריך, בגאז שיכיל עגלה פלוס קצת דברים, כיף לנהיגה. תקציב 50K-60K הכיוון קיה סיד האצ'בק 2013-2014 או מיצובישי ספורטבק 2015 דעתכם?
הודעה אחרונה מאת gal3333, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל עזרה ויעוץ בעניין. אנחנו משפח עם 4 ילדים, החלטנו לעבור לרכב 7 מקומות... לא התחברתי למיניוואנים המשפחתיים הסטנדרתיים.. ראיתי בטעות אאוטלנדר באחד המגרשים והתאהבתי. היה נראה לי הרבה יותר מרווח. חשבתי מעט גם על טויוטה ורסו, אבל ירדתי מזה. לא התחברתי לרכב הזה וגם נראה די קטן. התקציב שלי הוא באזור ה90,000. זאת אומרת שהשנה המתאימה היא 2014 בערך. לפני יומיים הגעתי שוב למגרש ופתאום האאוטלנדר נראתה לי צרה מדי ופחות מרווחת ממה שחשבתי... חזרתי שוב להתלבט. סקירה מלמעלה הביאה אותי להגיע להחלטה בין האאוטלנדר לבין הקשקאי+2 גם אותו מודל. שלפי הבדיקות שעשיתי מבחינת גודל/צפיפות הן כמעט אותו הדבר. הקשקאי אמנם פחות חסכונית בדלק. מה דעתכם לגבי האמינות של שניהם? החוזק? ב…
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
היי לכולם, אני מחפשת ג'יפון חדש וקטן בתקציב של עד 140 אלף ש"ח, עם רמת אבזור גבוהה אני נוסעת נסיעות בינעירוניות, חשוב לי שהרכב יהיה נוח לנסיעות ארוכות ושיהיה חסכוני בדלק עד כמה שאפשר אני נהגת יחידה כך שלא יפריע לי אם הפגאז' יהיה קטן או אם צפוף מאחורה הרכבים שחשבתי עליהם - CX3, ארונה, קרוסלנד, ASX, קאפצ'ור אשמח להמלצות תודה
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
- 3 תגובות
- 778 צפיות
שלום לכולם, עובר בקרוב להתגורר במרכז ולכן מחפש רכב שישמש אותי ליום יום (נסיעות קצרות יחסית לעבודה ופעם בחודש בערך נסיעה ארוכה של מספר שעות) מתלבט האם לקנות רכב יד 2 או לקחת ליסינג פרטי, הגעתי למסקנה שכדי שישתלם לי לקנות רכב יד שניה המחיר לא יכול לעלות מ 60,000 (אפשר לחרוג מעט). וכאן אני צריך את עזרתכם, חשוב שיהיה רכב אמין ולא יגרור אותי למוסך מעבר לטיפולים או תקלות סבירות. עלויות תחזוקה נמוכות יחסית. מצפה מהרכב לשמש אותי לזמן ארוך יחסית (בהתחשבות שהוא אינו חדש). אז אשמח שלרכב יהיה קצת אופי, ז״א שלא ימאס לי ממנו לאחר שנתיים. מעבר לכך אין חשיבות מיוחדת לשאר המאפיינים של האוטו. הייתי במגרשי רכב ששם המליצו לי בעיקר על סופר מינים לסוגיהם, הרכבים שהיו רלוו…
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מדובר ברכב חדש. סובארו עכשיו במבצע 140k - לחובתה צריכת דלק גבוהה ומנוע+גיר שאני פחות אוהב (בוקסר מרעיש ותיבה רציפה מסרסת). קיה היברידית יותר יקרה אבל יותר שקטה וחסכונית. אין לי מושג מה המחיר לקניה בפועל. אני מניח שהשוק יהיה בעייתי במכירה באותה המידה... אשמח ליעוץ.
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היי אנחנו זוג פלוס פעוטה בת שנה וחצי. מחפשים רכב שיהיה ברובו בשימוש בתוך העיר (נתניה) ומדי פעם נסיעות לירושלים (פעם-פעמיים בחודש). יש עוד רכב בבית, מאזדה לאנטיס 2003 שמשמש כמעט ורק בעיר. אין לנו כסף בצד בשביל רכב אבל תהיה לנו עזרה משפחתית של כ-800 שח בחודש. אנחנו מתלבטים אם לקחת ליסינג פרטי או לקחת הלוואה מהבנק. גם לא ממש בטוחים לגבי מה הסכום שכדאי להשקיע ואיזה רכב.. בקיצור אין לנו קצה חוט. אציין כי בשנים הקרובות בעזרת ה' מתכננים להרחיב עוד את המשפחה. נשמח מאוד לעמת המומחים והמנוסים
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
- 21 תגובות
- 15.1 אלף צפיות
אני חושב לקנות את הרכב הנ״ל מנוע 1600 טורבו בנזין , 165 כ״ס (המנוע המשופר) לרכב הזה ישנה חוות דעת כללית לא טובה במיוחד בעיקר בגלל המנוע בדגם הקודם (1600 טורבו , 156 כ״ס) אני פחות מפחד מדעות קדומות ולכן אשמח לקבל חוות דעת אובייקטיבית אני מחזיק היום באופל זאפירה שנת 2013 , 112 א׳ ק״מ וממש לא מרוצה מהאמינות של הרכב. תקלות מים חוזרות ונשנות, לאחרונה החלפתי טורבו ועכשיו הגיר מתחיל לזייף... הפלסטיקה מתפרקת השאלה היא אם אני לא מחליף פרה בחמור...
הודעה אחרונה מאת kadiel, -
- 7 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
אני מחפש רכב, מצאתי לקסוס ct200h שנת 2011 שעברה כמעט 105,000 ק״מ אני מחפש רכב אמין, נוח, חסכוני לנסיעות בין עירוניות ואוטומט מה אתם חושבים על הרכב הזה? למה לשים לב לפני שאני לוקח את הרכב לבדיקה? נאמר לי שבעוד חודש האחריות של הסוללה נגמרת וצריך לחדש, אחריות עולה 350 ש״ח, מה האחריות הזאת כוללת? האם הרכב הזה יכול לעבור 300-400 אלף ק״מ ללא בעיות ? הבנתי שזה המנוע של פריוס, האחזקה של הלקסוס יקרה משמעותית מטויוטה? האם יש סיכון לשהות ברכב היברידי שעות רבות? אני נמצא רוב היום בתוך הרכב מצרף את היסטוריית הטיפולים של הרכב, האם יש משהו יוצא דופן בטיפולים שעבר הרכב? תודה רבה לא מוצא אפשרות לעלות תמונות לפוסט, איך אני מעלה תמונות לפוסט הזה?
הודעה אחרונה מאת sashatelaviv, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם , אז ככה , עוד לפני הפוסט בדקתי וחפרתי בתקופה האחרונה בפורום הזה ומול אנשים המון הגיע זמני והתלות ברכב נהייתה מורכבת יותר , גרתי במרכז חסרון הרכב פתר לי המון בעיות היום אני גר בצפון ואין מנוס מקניית רכב קטן מיני-סופר מיני (חסכוני) שיכול להתמודד עם נסיעה בעליות הייתי רוצה להתייעץ לגבי מספר רכבים שעומדים על הפרק אל מול עלות הביטוח שלהם (אם מישהו יודע להגיד) יש לי תקציב של בערך 30K עם גמישות , אין עדפיות אוטומוט/גיר ידני לא מחפש עכשיו רכבים מהחברה , שנתון 2008-2014 נראה לי ראלי לחלוטין פיגו 208 פורד פיאסטה I10 I20 אם יש רכב מומלץ אחר אשמח לשמוע השוק היום מפוצץ מכוניות יד2 איזה לדעתכם מרכבים הנל יכול לתת מענה הולם תודה
הודעה אחרונה מאת abl155, -
- 2 תגובות
- 933 צפיות
הבנתי שיש לרכב מערכת סטייה מהנתיב שמזיזה לי לבד את הרכב,האם זה יכול להפריע בנהיגה? כלומר שאני יזיז את ההגה אבל הרכב יחליט אחרת ויתחיל לתקן ויגרום לי לתאונה? כמו כן הבנתי בכמה מקומות שבמהירות של 100 קמש הרכב מתחיל להרעיש,האם זה נכון? כמו כן שאלה אחרונה לגבי התא מטען,האם הוא קשיח או שאם מעט משקל הוא קורס פנימה? תודה מראש לכל העוזרים,אני לפני רכישה והשאלות האלה מאוד יעזרו לי בהחלטה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, מה ניתן להסיק על טיב המנוע מהתוצאות והאם יש צורך לקחת לבדיקת מנוע מקיפה יותר כמו שמבצעים בקומפיוטסט
הודעה אחרונה מאת rotemb,
