Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מפרש את השרשור כ"אנחנו זוג צעיר + תינוקת, חיים על הקשקש".

האם יש לכם 1500-2000 ש"ח פנויים כל חודש לצורך החזקת הרכב הנוסף? זאת, כאשר אתם מביאים בחשבון הוצאות שוטפות, תכניות לעתיד ורצוי גם יצירת כרית ביטחון כלכלית קטנה.

הייתי במצב הזה פעמיים בחיים. אפילו קצת פחות קיצוני. אלה היו השנים בהן הסתדרתי עם רכב אחד (במקרה שלי היה אצל אשתי, ואני הסתדרתי בכל מיני דרכים מוזרות). אם אני קורא נכון עדיף להמנע מהרפתקאות כלכליות בשלב זה בחיים, כאשר טיפול שורש אחד יכול להרוס לכם את כל התכניות.

 

האמת?

לדעתי מיותר עוד רכב, אבל מכיוון שיהיה לנו עוד 800 שח מההורים של בעלי אז כן נוכל לעמוד בהוצאות מסביב (ציינתי באחת התגובות שהכוונה היא 800 שח רק לרכישה של הרכב ולא להוצאות שוטפות). בעלי מתעקש שהוא צריך עוד רכב (עובד מספר פעמים בשבוע עד 3-5 לפנות בוקר ואז זה מחייב אותו לקחת מונית הביתה)

פורסם

רכבי המיני מ2011-12 כמו C1 או 107 יכולות להתאים.

הרכב עולה גרוש וחצי, פשוט מאוד מכנית, חסכוני בדלק וטיפולים ואין מה שיתקלקל במידה ורכשת רכב מטופל כמובן.

 

לא יודע אם אמרו לכם או לא - אבל נתניה ידועה לשמצה כעיר האמא והאבא של סוחרי הרכב מהגרועים במדינה הזו.

מציע לרכוש רכבים מאדם פרטי, מחוץ לעיר שלכם (אפילו אם זה אומר להשכיר רכב ליומיים ב200 שקל ולסוע לצפון או למרכז כדי לראות רכב פוטנציאלי).

בצעו חיפוש יש פה לא מעט מדריכים לאיך רוכשים רכב ומה לשים לב.

×
×
  • תוכן חדש...