ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ערב טוב וחג עצמאות שמח, פוסט ראשון שלי כאן בפורום. אז ככה, אני עתיד להתחיל לימודים באוניברסיטת אריאל כבר מחודש יוני ולשם כך אני זקוק לרכב. אני מחפש רכב סופר מיני משנתון לא פחות מ 2014, אמין, חסכוני למדי, שיהיה חזק וזריז ועד 55k. חשוב לציין שאני אסע עם הרכב בכל יום כ100 ק"מ הלוך וחזור כך שהרכב יסע המון. אני חושב לא מעט על רנו קליאו 1.2 טורבו - הוא די עונה על הדרישות שלי, אך הייתי שמח לשמוע מכם על עוד אופציות לרכב עבורי. בברכה, גיא
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שרשור התייעצות קצת מפורט *מידיי*, אבקש סבלנות [emoji851] עלו בי תהיות להחליף את הרכב, כיום אני מתנייד עם פיקנטו 13’, בבעלותי כבר שנתיים שתחיה. אנחנו מתגוררים במרכז וכל סופש נוסעים להורים בצפון, יוצא לנו לנסוע בין 18-20K ק״מ בשנה, לא הכי כיף לעשות את זה עם פיקנטו, גם לא כל-כך נוח לי וגם שותה המון דלק (רגל לא כזאת כבדה, רוב הזמן בין 100-120 בכביש החוף). הבת זוג מבחינתה- לא מבינה מה אני רוצה והיא לא רוצה להחליף, אוהבת את הגודל הזה של רכב, לי אישית נמאס. על מה חשבתי? רכב בסגנון סופר מיני מרווח-משפחית האצ׳בק, (דגש על מרווח, לא מחפש ספינה אבל צפוף לי בפיקנטו). מה הכי חסר לי היום? בקרת שיוט, משענת יד, מולטימדיה (לא באמת חסר, סתם יכול להיות נחמד), בלוטות׳, נורות LE…
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי אנחנו מתלבטים לגביי רכישת רכב חדש... בנתיים האופציה העיקרית שלנו היא הפיקנטו 2018 בדרגת האבזור הגבוהה ביותר מהיבואן מדובר על רכב שיסע לרוב נסיעות עירניות ובין עירוניות לא ארוכות מידי.. אבל בשביל השקט הנפשי קונים חדש... בכל אופן ראינו את הפיקנטו ודיי אהבנו גם את כל האבזור וכו' והמחיר.. סביר אני חושב.. יש למישהו פה חוות דעת על הרכב? יכול לומר איך הוא מרגיש לו לעומת נגיד מיני אחרות אם הוא התנסה בהם.? ובכלל?.. יש רכבי מיני בטווח מחירים הזה שהם יותר משתלמים כלכלית? (אזור ה80K) תודה רבה!!
הודעה אחרונה מאת airwolf1980, -
-
- 1 תגובות
- 756 צפיות
הי, מעוניין לקנות קאדי דיזל ידני 2013 מה אתם אומרים על הצריכת דלק? ובכלל על האוטו. אחרי שראיתי כמה קנגויים אם כל הפלסטיקה הזולה חשבתי אולי ללכת לכיוון. ובכלל עד כמה הרכב יכול להגיע בקילומטרים בהנחה שהוא מטופל מסודר? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- 10 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום לכולם טרחתי לדפדף ולהסתכל על ייעוצים אך אני עדיין מאוד טרי בעניין-בכל הייעוצים אנשים כבר היו סגורים בין דגמים לי כרגע יש הרבה דרישות ומרוב דובים לא רואים יער עדיין: 1. אוטומט. 2. לא לשבת כמו סרדין(למשל מיקרה) וכעדיפות שגם הנוסעים מאחורה לא ימעכו. 3.חסכוני בדלק. 4. תא מטען בינוני+(לא צ'יקמוק). 5.אני גר בחיפה אז חשבתי על סופר מיני וגם בשביל ההנאה בנהיגה-ללכת על 1400 או איזה 1000 או 1200 טורבו שיעשה את העבודה כשצריך). בהקשר זה גם לסחוב בעליה בלי להרגיש שמאמצים אותו. 6. שמירת ערך- לאבד לא יותר מ2 כל שנה בממוצע לשימוש של שנתיים לפחות. 7. אני והמוסך לא רוצים להכיר מעבר לטיפול שנתי.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 10 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום, האם מישהו יודע מהן עלויות האחזקה של הרכבים הנ"ל? טיפול כל 15 אלף קילומטר? טיימינג כל 90 אלף? צלחות, רפידות, בלמים וכו'? מתלבט אם את הכסף שאחסוך בקניה של רכב כנ"ל בשנתון מתקדם לעומת ורסו בשנתון ישן, פשוט אשקיע בתיקונים וטיפולים שוטפים.
הודעה אחרונה מאת FixTrics, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אהלן, יש לי התלבטות מאוד גדולה בין שני הרכבים שבכותרת,מדובר על מאזדה 6 2008 מנוע 2000 הצורה החדשה לבין המונדאו שנת 2011 מנוע 2.3 לאחר מתיחת הפנים. אודה על כל מידע לגבי שני הרכבים. קראתי את כל המידע שיש בפורום אבל אשמח לשמוע עוד חוות דעת. תודה.
הודעה אחרונה מאת cars-@-lover, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברי הפורום חג שמח פרשתי לגימלאות ואני רוצה לפנק את עצמי ברכב חדש בצפיה בעולם הרכב יוצאים מבולבלים אשמח להציע הצעות לרכב פרטי חשוב תא מטען גדול כיסא גבוה אחזקה סבירה המלצה לסוג תיבת הילוכים רמת שירות חברה ומוסכי שירות שמירת ערך היה לי בעבר הונדה ,טויוטה ,אודי ,גולף תודה
הודעה אחרונה מאת Michazzz, -
- 24 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אהלן,אני בן 23 ומחפש רכב ראשון כמובן שאין לי ניסיון יותר מדי על הכביש וכבר תקופה שאני מחפש רכב. התקציב הוא בין 15 אלף עד 20 אלף גג ומבחינת שימוש ברכב אני לא מתכוון לנסוע מרחקים גדולים. בעיקרון חיפשתי רכב אמין חסכוני ושיהיה לי כיף לנסוע בו חבר של אבא שלי שמתעסק עם רכבים עזר לי לחפש רכב ומצא לי מאזדה 3 ספיריט 2005 הצאבק עם כל התוספות גלגלי מגנזיום וכו', איך שראיתי אותה לא חשבתי על הדלק היא מאוד שמורה יד 00 מה שטיפה הרתיע אותי זה הקמ הגבוה והמנוע שהוחלף (קמ 240000) אפילו שהוא אמר לי שהמנוע במצב מעולה ומה שצריך לעניין אותי זה רק לנסוע ולטפל בה בזמן חשוב לומר שהמחיר שהוא רוצה עליה הוא מתחת למחירון בכמה אלפים. חשוב לי לומר שאני לא מתכוון לעשות שטויות ולא מחפש ללחוץ על הג…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 0 תגובות
- 711 צפיות
מחפש רכב קבריולט חייב מושב אחורי, עדיפות גבוהה לרכב בעל נטייה ספורטיבית , עדיפות לגג קשיח. תקציב עד 150k. לקסוס is250, אופל קסקדה, אינפיניטי g37 , קרייזלר סברינג מבין כל אלו כרגע נראה שהאופל והקרייזלר הכי "משתלמות" ביחס לשנתון למרות שאני מאמין שהן הכי פחות מהנות. האינפיניטי הכי מושכת אותי למרות שהיא לא פרקטית למעט הגג הקשיח . אשמח לשמוע עוד המלצות על רכבים שעונים לדרישות וכמובן המלצות או אזהרות לגבי הדגמים שציינתי.
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי אני שוקל לקנות i35 מליסינג. אשמח לקבל המלצה איפה לעשות בדיקה לפני קניה *באיזור רחובות* ובכלל אם יש משהו מיוחד שצריך לשים לב לפני רכישת רכב מליסינג? כמה הבדיקה צריכה לעלות? האם יום ראשון בבוקר זה זמן טוב או לא להגיע? האם יש צורך לעשות בדיקות משכון\שעבוד למינהן או כאשר הרכב היה בליסינג אין חשש כזה? תודה
הודעה אחרונה מאת shlomiik, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כמידי כמה זמן איכשהו אני מתגלגל לרכישה והחלפה של רכבים, לא אכנס לזה יותר מדי כי אין לי כוח, מקווה שזאת תהיה לכמה שנים טובות. עיקר היעוץ לגבי הסובארו שאני אמור ללכת לראות, יד 3, כמעט 90 אלף ק''מ, 2.0 ידנית שנת 2009. הוחלף מצמד, טיימינג כנראה צריך לעשות בקרוב/במיידי, נראת שמורה ומתוקתקת. מבחינת נסועה איכשהו מגיעים לכ 20k בשנה. נסיעות בעיר לפיזור ילדים וחזרה, נסיעות ארוכות עם שני ילדים, מזוודה ועגלת טיולון. מושב אחורי עם 2 כסאות בטיחות גדולים לילדה בת כמעט 3 וילד בן כמעט שנה, אחת לכמעט אף פעם נוסעים 3 מבוגרים והילדים. אציין שלא מתכננים עוד ילד ב שנתיים + הקרובות אבל יש הפתעות בחיים. דלק ברור לי שהצריכה גבוהה ואשקול הסבה לגז, מה חוץ מזה? נוחות ידוע שיחס…
הודעה אחרונה מאת otaltj, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
רנו פלואנס 2014 אפשרות 1: 67,000 קמ, יד 1 מליסינג אפשרות 2: 65,000 קמ, יד 2 - ליסינג פרטי + בעלות פרטית היד 2 ב4500 שח פחות. אני לא מתכנן למכור אותו בשנים הקרובות. האם משתלם לחסוך 4500 שח ולהוסיף "יד" כך שאהיה יד 3, או לשלם עוד כמה אלפים ולהישאר רק יד 2 ? עד כמה יד נוספת תשפיע בעוד כ10 שנים ?
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
- 0 תגובות
- 514 צפיות
שלום לכולם! ברצוני לייבא רכב מגרמניה באופן עצמאי, הייתי רוצה ללמוד את הנושא לכן לא רוצה לפנות לחברות שמתעסקות בייבא רכב הכל ברור חוץ מעיניין המכס והעניינים הקשורים לאישורים ורישום בארץ ממה להתחיל? איפה אפשר לקבל מידע ולמי לפנות אם יהיו שעלות או בעיות? תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת lonka, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היי, מחפשת רכב שישמש בד״כ לנסיעות קצרות בתוך העיר. מאוד חשובים לי ברכב: בטיחות (ולכן מיני לא מתאים) אמינות, ירידת ערך נמוכה וגם נראות. חסכון בדלק, יתקבל בברכה, אבל לא נורא אם יהיה 1 ל10 כי לא אשתמש ברכב כל הזמן. לא כ״כ רוצה להוציא הרבה כסף ומוטרדת מירידת הערך ברכב חדש (יחסי), אבל מתלבטת אם רכב ישן (בעלות 10-15) יהיה אמין מבחינת תקלות. מניחה שבטווח הארוך, ירידת ערך ברכב חדש יחסית, זה בערך 20/30 אלף. האם תיקונים ברכב ישן יהיו יותר זולים? מתלבטת בין: רכב ישן 2006-2008: run-x או סיד לבין רכב חדש (2012-2014): סוויפט glx / glx-i גולף i30 מה עדיף? אשמח גם לקבל הערכה למחיר שוק לרכבים אלו, איך יודעים כמה לשלם? תודה
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם. ראיתי היום קיה פורטה 2012 דגם Lx הרכב היה בליסינג פרטי עד לפני שנתיים שבו המוכר קנה את האוטו (האוטו יד שנייה), האוטו עבר 100 אלף, ונראה מאוד טוב, המחירון הוא 47500 לפי לוי יצחק, ואחרי ויכוח של הורדת ליסינג וכדומה הוא מעוניין למכור אותו ב36500 וכמובן שמתחייב בדיקה, מה אומרים איך הנתונים? שווה לא שווה? והכי חשוב איך ההמלצות על האוטו? ראוי לציין שהאוטו טופל במוסך מורשה חוץ מהטיפול האחרון.
הודעה אחרונה מאת GABIUBOGI, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
שלום, אני מחפש לקנות רכב בתקציב של 25,000 והחיפושים מאוד מבלבלים אותי, אני אתחיל בזה שיש לי המון דרישות מתקציב יחסית נמוך ויכול להיות שאני מגזים עם הדרישות לכן אני צריך את עזרתכם. הדרישות מהרכב הם: רכב אוטומטי. עד 3 ידיים שהעדיפות היא עד 2. עד 160,000 ק"מ. אמינות. חיסכון עד כמה שאפשר. חשוב לי מאוד המראה של הרכב, כמובן שאפשר להתפשר על זה. אבזור כמה שיותר. לא רכב מיני, אני בן אדם גבוה. שנתון כמה שיותר חדש. קצת מפריע לי רכבים שהיו בעבר בליסינג אבל גם על זה אפשר להתפשר. הרכב הולך לשרת אותי לפחות שנתיים, עם נסיעה של בערך 20,000 ק"מ בשנה. אני מחפש כמה שפחות להפסיד כסף, אם זה במכירת הרכב ואם זה בהוצאות שוטפות, לכן אני מאוד מתלבט או…
הודעה אחרונה מאת MrCola, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 984 צפיות
היי, אני מחפש רכב לנסועה של כ-90 אלף קמ בשנה, בכוונה להחזיק אותו 3-4 שנים לפחות. פרמטרים חשובים הם: אוטומט. צריכת דלק חסכונית(רוב הנסיעה תהיה בין עירונית שגם ככה) אבל שיוציא סביבות ה1-17 לפחות. שיהיה אמין יחסית-ידוע שעם נסועה כזאת החלקים מתבלים מהר יותר והטיפולים תכופים יותר, אבל שלא יהיה עם הרבה מחלות מעבר. ודבר אחרון, התקציב הוא גג גג גג 60 אלף שקל. תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, מחפש טיפים ונקודות לשים לב אליהן בבחירת רכב משפחתי חדש. בדקתי טויוטה קורולה, פולקסווגן ג'טה וסקודה אוקטביה. אשמח לחוות דעת, והמלצות, כולל רכבים דומים בתקציב ובקטגוריה. אשמח גם לחוות דעת כללית על בחירה בין היברידי או רגיל. הנטייה לרגיל. ההנחה שהיברידי יעלה בערך 25-30K מעל התקציב, והשאלה היא תוך כמה זמן מחזיר את העלות הנוספת בדלק, בקיזוז בעיות תחזוקה נוספות אם יש. עשיתי השוואה ראשונית של הפרמטרים היבשים. חסר לי בעיקר הבדלים בעלויות אחזקה, ביטוחים ונטייה לתקלות. דברים חשובים: גודל הרכב הפנימי (לנוסעים ותא המטען), בטיחות ואבזור, עלויות אחזקה וביטוח, תקלות/אמינות, אובדן ערך, פונקציונליות. דברים פחות חשובים: חויית הנסיעה, מראה הרכב. נוסע 15-20 אל…
הודעה אחרונה מאת majer, -
-
- 4 תגובות
- 757 צפיות
שלום לכולם לקחתי אאוטלנדר לבדיקה ף שנת 2014 הרכב מכולמוביל (מצורפת בדיקה) נא חווד האם הדברים קריטים על מה להתעקש לתקן וכו תודה רבה לכולם אאוטלנדר.pdf
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 965 צפיות
מישהו מהמומחים כאן כבר התנסה ? יש חוו"ד כלשהי ? חשוב לי כהשוואה לפורד קוגה טיטניום X תודה מראש לעונים !
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום, בחברה שבה אני עובד אנו רוצים להוזיל משמעותית את עלויות הרכב החודשיות. כיום חלק מהרכבים בבעלות החברה (רכישה של רכב חדש) וחלק בעסקת שורט ליס (רכבים משומשים בתשלום חודשי - פורד פוקוס / אופל אסטרה). מבדיקה של העלויות, רכבי השורט ליס, אומנם זולים בתשלום החודשי אך עלות הדלק גבוהה שכן הרכבים לא חסכוניים. המטרה שלי להוזיל את המרכיב של העלות החודשית + דלק לכן חשבנו לקנות רכבי יד2 חסכוניים כמו הפלואנס או המגאן דיזל או היברידי בעסקת מימון כזו או אחרת ולהנות מדלק זול יותר ובכך להוזיל צד אחד במשוואה. לנו בחברה פחות חשוב שהרכב יהיה חדש או נראות של הרכבים בתור חברה (רק רכבים מאותו הסוג או צבע או שנה) חשוב לנו השורה התחתונה חסכון חודשי. הרכבים צפויים לעבו…
הודעה אחרונה מאת mosheva, -
-
- 8 תגובות
- 863 צפיות
קצת רקע - זוג +תינוק, כרגע עם רכב אחד בבית (יונדאי i20 שנת 2011) שמשרת אותנו לכל הנסיעות שצריך. עלה עכשיו צורך לרכב נוסף שישמש בעיקר לנסיעות קצרות בתוך העיר. מה חשוב? א. בטיחות - יסיע תינוק, אנחנו רוצים אותו איתנו לעוד הרבה שנים (-: ב. הרכב ככל הנראה יוחלף לרכב משפחית גדול יותר עוד שנה וחצי שנתיים - אם קיים דבר כזה אני מעדיף לשלם קצת יותר על רכב שהערך שלו יהיה יחסית גבוהה גם עוד שנתיים (אני יוצא מנקודת הנחה שהרכב שיש לי כרגע כבר לא יימכר ויהפוך בהמשך ל"רכב שני") ג. אוטומטי - ידני לא בא בחשבון. ד. לא יודע כמה זה משפיע - אני מתכנן לעשות את הרכישה באחת הסוכנויות. אין לי זמן כרגע להתעסק בקנייה יד 2 מאדם פרטי וצריך לבצע את הרכישה במהירות תקציב, כפי שצ…
הודעה אחרונה מאת omercar, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רכב שיהיה יפה חיצונית, שנתון 08 ומעלה, לא מנהלים. עדיפות לקופה..
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מדובר על רכב יד 1 פרטית של אוטו סנטר. אלו ממצאי הבדיקה (מפורטים בקובץ המצורף) לגבי הבולמים נאמר שיש הזעה קלה ואפילו לא נזילה. הסעיף המדאיג: תיקוני פח וצבע מסביב למרכב. האם זה פוסל קניית רכב בן 5 על הסף ? דעתכם כי אני מבולבל.. דוח המנוע ד"א למי שוואל: צילינדר A ו B על 100%, C 91ֵ% D 96%
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
שלום, מבקש חוות דעת לרכב מסוג מאזדה 3 הצורה החדשה (דור 2), צריכת דלק, אמינות, מרווח, תקלות, וכו' אני מדבר על מנוע 1600 בלבד, יש ברשותי לאנסר 2010 מנוע 1.8 שמרגישה כמו מנוע 1400, תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yossefavr, -
- 1 תגובות
- 537 צפיות
היי שוקל קניית i30 החדשה האם מישהו מכיר ? התנסה ? תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אנחנו מחפשים רכב משפחתי אוטומט, בתקציב של K20 בערך, אנחנו גרים באיזור הררי רציני, אז הרכב צריך לסחוב בעליות. הייעוד העיקרי הוא לנסיעות בין עירוניות. מחפשים רכב בטיחותי ונורמלי גם לשלושה ילדים במושב האחורי, עם תא מטען נוח לעגלה וכו. השאיפה היא לרכב לחמש שנים בערך. בעיקרון המחשבה שלי עכשיו היא על סוזוקי ליאנה, אבל בשרשור אחר כאן (https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?636118-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94-%D7%A2%D7%93-15-20K) ראיתי שבעיקר ממליצים על פורד פוקוס או B3. יש למישהו מה לייעץ בנידון? אשמח לעזרתכם המלומדת, בתודה!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
רכב למשפחה עם 3 ילדים- 1 תינוק עם טונה ציוד...- סובארו B4/ קיה נירו/ יונדאי ספורטז'?
מאת Saar Berman- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מעדיף קצת מרחב בקבינה בטח בגלל הגדולים יותר. בגאז' גדול זה מאסט. אני מאוד אוהב את האמינות והנוחות של הסובארו- אבל יש משהו שאני מפספס? גם מונדאו בחשבון. תודה
הודעה אחרונה מאת inon007, -
- 0 תגובות
- 447 צפיות
האם יש המלצות או דיס על הגיר הזה? מה שיצא לי לשמוע- לא ממש מתים עליו אשמח לתגובה ממישהו שהחזיק כזה
הודעה אחרונה מאת Edvin Rahamimov,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- yor2
- SlowRide
- אהרן ג
- Assafo2
- itsik170
- ELI001
- Pavlik
- יוני3227
- David32
- ברווז
- ברנד
- hans
- פריג'י
- הרקוליטו
- Dan___
- Shay Shd Dave
- chrono
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- Avia
- matan_mil
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- nglancer
- orankohn
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- gpro
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
