ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברה,פתחתי פה פוסט לפני שבועיים בקשר ליעוץ לרכב ראשון נהג חדש כמובן ללא ניסיון לבסוף הגעתי לסוויפט מחר אני הולך לראות את האוטו כולל בדיקה אצל מישהו שאני מכיר האוטו יד 2 קמ 145 והמחיר הוא 19 אלף מה אתם אומרים? התלבטתי בינו לבין המיקרה אבל אהבתי את העיצוב של הסוויפט יותר וראיתי שהיא גם חסכונית אשמח לשמוע את דעתכם
הודעה אחרונה מאת ZarihEzra, -
- 13 תגובות
- 3 אלף צפיות
אני חושב לקנות את פיגו 3008 החדש. האם הרכב הזה שווה את הסכום שלו?(170 גרסת פרימיום). מה המנוע הכי טוב בין ה 3 שיש להם? והאם מנוע הדיזל אחרי כמה שנים יתחיל להרעיש? ובכללי מה אתם אומר על הרכב הזה והאם הוא יכול להחזיק כמה שנים טובות בלי בעיות? תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yoavmelamed, -
- 3 עוקבים
- 39 תגובות
- 9 אלף צפיות
שלום וברכה חברים, אשמח לעזרתכם, חיפשתי וקראתי ולא מצאתי תשובות מספקות. כיום אנחנו (אשתי) עם רכב ליסינג צמוד + דלק וטיפולים, ביטוח, טסטים וכו' מהעבודה שלה, הרכב יונדאי i35 , נסועה של כ 12000 ק"מ לשנה (לדוגמא, בשלושת השנים האחרונות יחד הנסועה הייתה 30000 ק"מ סה"כ) , בימים הקרובים שלוש שנות הליסינג מסתיימות, ועומדות בפנינו שתי אופציות: האחת, לקבל רכב חדש ולהמשיך, השנייה, להחזיר את הרכב ולא לקחת רכב חדש אבל לקבל כ 3000 שח לחודש (כרגע לא בדקנו עם החברה בדיוק על השקל) לתלוש כמובן, השאלה היא האם בשורה התחתונה ולאחר כל ההוצאות השוטפות, שונות, דלק, וירידת ערך, יהיה שווה לנו כלכלית לרכוש רכב פרטי בן שלוש בערך וסחיר בשוק, ולמכור אותו לאחר כ 3-5 שנים וכן הלאה.. …
הודעה אחרונה מאת israeln261, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם שואל עבור חבר קרוב כרגע הוא נוהג על סקודה סופרב שנת 2016, מרוצה ממנה מאוד. הגיע הזמן להחליף, בעיקר בגלל הקילומטראז' הגבוה - 210,000 ק"מ. מדובר על מנוע 2 ליטר דיזל. למה אני מדגיש את זה? כי הוא חושש לקחת מנוע בנזין, בגלל ששמעתי מכמה חברים שמנועי דיזל שורדים הרבה יותר קילומטרים ממנועי בנזין. האם זה נכון? התחזוקה - מצויינת (טיפולים בזמן, ועל כל רעש/רחש מיד רץ למוסך). הבעיה היא שאין להשיג בארץ דגם 2018 עם מנוע דיזל! הוא מוכן לשמוע על רכבים אחרים, ואלו הדרישות שלו: יוקרתי (למשל - לא יונדאי סונטה). תא מטען כמה שיותר גדול. מחיר - עד 250,000 ש"ח. חיסכון בדלק/סולר, בגלל הקילומטראז'. מחכה להארותיכם
הודעה אחרונה מאת Avi135, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי חברים. אני נוהג כבר כמעט 11 שנה ברכב הראשון והיחיד שהיה בבעלותי - יונדאי גטס 2007. תכלס - מאד מאד מרוצה ממנו חוץ מצריכת הדלק. לא עשה לי כמעט אף בעיה כל השנים האלה אבל לאחרונה הוא מתחיל להראות סימני זקנה שכוללים רעשים מהמנוע גם לאחר החלפת כל מיני גומיות ואטמים, נזילות שמן וכו', ובלי קשר הוא חבוט מאד והגיע הזמן להחליפו. מכיוון שאין לי שמץ במכוניות החלטתי להתייעץ כאן כדי שתעזרו ותמליצו לי איזה רכב כדאי לי לרכוש. הנה מספר נקודות להכוונה: תקציב גמיש יחסית - עד אזור ה80K-90K. ממש לא חייב רכב חדש - אין לי בעיה עם יד 2. הרכב ישמש אותי בעבודתי בתחום המזון ומכיוון שכך אני מעביר בתוך האוטו קרטונים למינהם וציוד נוסף. נוסע הרבה בתוך העיר (תל אביב).…
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
הפיקנטו חדשה- 0 קמ בליסינג (מנוע 1.25) תעלה כ 68 אלף הפז'ו 208 חדשה - 0 קמ (2018) מנוע 1.2 כ 72-73 אלף לשני הרכבים 3 שנים אחריות מה דעתכם מבחינת - נוחות נסיעה, עלויות טיפולים צריכת דלק (הרכב לא יסע יותר מ 10 אלף שנתי), בטיחות, ושווי אחרי 4-5 שנים תודה
הודעה אחרונה מאת Alkash, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 997 צפיות
שלום חברים, אחרי תקופה ארוכה שאני עוקב אחרי הפורום, אשמח להיוועץ עמכם. אנחנו מחפשים רכב שישמש רכב שני בבית, ולכן יסיע רוב הזמן נהג בלבד ובחלק מהזמן נוסע נוסף ו/או תינוק. הצפי לנסועה שנתית - עד 10,000 ק"מ, רובם בפקקי גוש דן, אך מידי פעם (אחת לחודש) נסיעות מחוץ לעיר (בעיקר ירושלים). התקציב - 30,000 - 40,000 ש"ח (כמובן רצוי לצד הנמוך). שנתון רצוי - 2013 ומעלה. בשל תוואי הנסיעה - קיימת עדיפות קלה לאוטומט, אבל גם גיר ידני נלקח בחשבון. לא פוסל רכישה מחברת ליסינג (כמובן לאחר בדיקה "עצמאית"). לאחר מחקר, אנו מתמקדים בדגמים הבאים (אך עדיין לא סגורים על "תת דגם"): 1. פיג'ו 208 - לא הצלחנו להבין האם דגם ה- 1.6 מומלץ או לא. בנוסף, גם הגיר הרובוטי (שאינו הגיר ב- 1.6)…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
צהריים טובים, אשמח לשמוע את דעתכם בנוגע למספר רכבים (מתעניין בכולם דרך מסלול ה-0 ק"מ): 1. קיה ספורטז' מנוע 1.6. האם המנוע מספיק חזק או שתהיה תחושה שהרכב "לא סוחב"? מה צריכת הדלק? תקלות נפוצות? הערות כלליות? 2. מיצובישי ASX. לא מכיר את הרכב בכלל והייתי שמח לשמוע מה דעתכם. 3. ניסן קשקאי דיזל. חוות דעת כללית (האם יקר יותר בכ15K משאר מקיה והמיצובישי, האם שווה להשקיע את הכסף עבור מנוע דיזל או לא משתלם?) פרטים כלליים, כרגע נוסע על יונדאי טוסון 2009, הרכב משמש בעיקר לנסיעות בתוך העיר ואני סובל מצריכת הדלק הגבוהה (1:6). מחפש רכב בקטגורית פנאי שטח, אך שיהיה חסכוני יותר. התקציב הוא עד 140K עם עדיפות לרכב חדש. תודה רבה! שי
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש איזשהו יתרון בליסינג פרטי אם יש לי את ההון לקנות רכב חדש?
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
קצת רקע כללי: אנחנו זוג עם כלב שבא איתנו לכל מקום, מעבירים דברים מפה לשם באופן קבוע, גרים בדרום השפלה ומרכז החיים שלנו באזור השרון, מכרנו לאחרונה את הרכב היחיד שלנו - סיטרואן פיקאסו 1.4 C3 ידנית (5) מאחר והיתה איטית ולא נוחה לנסיעות ארוכות, הבאדג׳ט שלנו הוא עד 40k, רוצים להשיג רכב נוח, יפה, יעיל, חזק ושקט. אחרי שבוע של חיפושים ביד2 וכל מיני סוכנויות שקצת קשה לנו לסמוך עליהם (בלי סיבה ברורה) אלו הרכבים שחשבנו עליהם: פורד פוקוס סטיישן או ספורט 2013-14 1.6/2.0 ליטר - עד 70,000קמ בגלל שמכירים את האוטו והוא טוב מבחינת רוב הפרמטרים אלפא רומאו מיטו ואם יתמזל מזלנו ג׳ולייטה עד 70,000קמ בגלל נראות בעיקר 2012-14 דאציה סנדרו סטפווי בגלל מחיר ושנתון 2015-14 שברולט קרו…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 14.8 אלף צפיות
משיחה עם נציג בשלמה סיקסט הוצע לי opel astra station 2014 לשנה ב 1700 ש"ח לא כולל מע"מ הכל הכל כלול. זה הרכב היחיד שיש להם במחיר הזה ובמידה אני רוצה נגיד kia sportage אז זה שנתון 2017 ב 2500 לא כולל מע"מ ואותו רכב חדש זה 2700. אחר כך התקשרתי ל lease4u ונתנו לי הצעה הרבה יותר זול - פה חשדתי . למישהו יש ניסיון עם עסקאות מהסוג הזה? למה לשים לב?
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- 0 תגובות
- 472 צפיות
איזה דגם הכי טוב של המיטו? ובכלל איך האוטו , אחזקה , דלק , מחלות , אמין או לא? שנתון 2009-10.
הודעה אחרונה מאת Mazda3spirit07, -
שלום, קיבלתי הצעה לקנות פולקסווגן גולף שנת 2011 1.6 102כ"ס, צבע שחור מטאלי הכי חשוב - 28k קילומטר, יד ראשונה הלכתי לראות את הרכב והוא במצב מעולה, חדש חדש. קראתי קצת על האוטו ושמעתי שיש בעיות עם הגיר DSG וכו' המחיר שהוא מבקש הוא מחירון (לפי מה שראיתי באזור ה-39-40k) מבקש את עזרתכם תודה רבה וחג שמח!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם. לאחרונה מכרתי את הרכב שלי ואני מעוניין בעתיד הקרוב לרכוש רכב אחר. אני לא נוסע הרבה, גג 6 7 אלף קילומטר בשנה. רוב הנסיעות שלי הן בעיר. התקציב הוא 30 אלף ש"ח. חשוב לי בעיקר שהרכב יהיה בטוח וכמובן אמין. אני מחפש לקנות רכב משנתון יחסית מתקדם. לא משנה לי אם הרכב ידני או אוטומט (הרכב הקודם היה ידני). חשבתי על i10 אבל המנוע ליטר קצת מדאיג אותי כי בכל זאת אם הרכב יצטרך לנסוע מחוץ לעיר מה יהיה אז? תודה על העזרה! Sent from my ZUK Z2131 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ברשותי יונדאי גטס gls 2008 1.4 ידנית עם 170 אלף ק''מ. חבר הציע לי לקנות את האוקטביה 1.8 tsi שלו שנת 2010 עם 300 אלף ק''מ, בעלות פרטית שלו יד ראשונה (הוא הוציא אותה מהחברה). קנה רכב חדש וחשב למכור ב 20k. בינתיים קפץ לו הטיימיניג והוא עשה לה תיקון ב3k. סיפר לי על כל התקלות של הרכב כולל החלפת מנוע ב157 אלף קילומטר באחריות של רצון טוב. השנה הוא עשה לה מוח גיר וקראנק (בתיקונים נפרדים ב5k). לפני שנה עשה לה קלאצ'ים. כרגע הוא מוכן למכור ב13k (העיקר להיפטר ממנה) 90 אחוז מהנסיעות שלי הן נסיעות ארוכות (באר שבע קריית שמונה) והרכב שלי עושה 12-15 אלף ק''מ בשנה. הרעיון קורץ לי כי זאת התקדמות משמעותית אבל הפחד שלי הוא אחזקה יקרה שלא אוכל לעמוד בה. כרגע אני מוציא פחות מ2000k בשנה תיקונ…
הודעה אחרונה מאת erez1111, -
-
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני רוצה לקנות רכב סביר בתקציב של 25.000 ש'ח ואני מתבלט מה כדאי לי לקחת , קיבלתי הצעה של שברולט קרוז 2011 שנראת נחמד עם 70k ק"מ אבל חבר אמר שהרכב הזה לא אמין במיוחד ועדיף לקחת משהו אחר , אז אני מתבלט בין טויוטה קורולה או הונדה סיוויק אבל לא בטוח שיש תקציב מספיק לאוטו טוב. למישהו יש עצה?
הודעה אחרונה מאת SwiftDank, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש גרנד סניק משנים 2013-2014 או C4 פיקאסו דיזל משנת 2014. ביד2 אין הרבה רכבים. ראיתי שהם קיימים בשתי הסוכנויות שבכותרת. יש למישהו ניסיון איתם? על מה לשים דגש? על מה מומלץ להתעקש?
הודעה אחרונה מאת Potato, -
היי , אני מחפשת לרכוש רכב 0 ק״מ וקצת אובדת בים ההשוואות התקציב 65-66 אלף שח כאשר בסוכנויות 0 ק״מ למיניהם הציעו לי את הניסן מיקרה .. ומאז קראתי פה קצת והדעות חלוקות האם יש רכב שאפשר להשוות לניסן שהוא עדיף במפרט ודומה בתקציב ? (אם אמצא טויוטה יאריס יד שניה מוכנה לדחוף את התקציב ל68 אלף .. ) תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת bv12, -
- 0 תגובות
- 587 צפיות
בהמשך לדיון הקודם אותו פתחתי החלטתי לרכוש את הפולו 2011. אני מודע לכל הבעיות שצפויות ברכב, ובוצעה החלפה של מכטרוניקס ברכב אותו אני מתכוון לרכוש. פניתי למוסך רון לפי המלצות הפורום, אך הם לא מבצעים בדיקה לפני קנייה. הייתם ממליצים לבצע בדיקה שכזאת במוסך מומחה שיכול לתת לי אומדן כמה המצמדים שחוקים או שאין צורך לבדוק את הרכב עד לרמה הזאת? ואם אתם כן ממליצים על בדיקה במוסך מומחה, איפה אני יכול לבדוק את הרכב ולקבל תמונה אמיתית ומעמיקה חוץ ממוסך רון? תודה
הודעה אחרונה מאת flyboy3, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום רב, הדרישה הינה לג'יפון עם תא מטען של פלוס מינוס 400 ליטר, מנוע 2.0 ככה שהמפרטים של הרכבים מתאימים לי בול. אני אשמח להתייץ איתכם האם כדאי לקנות רכב יד שניה או רכב חדש כאשר אני מתכוון להחזיק את הרכב לפחות בחמשת השנים הבאות. קצת נתונים: המאזדה הינה שנת 2012 יד ראשונה, (של ההורים) מנוע 2.0 עם קרוב ל 100,000 קילומטרים וללא תאונות. המיציבושי הינה רכב חדש או מהחברה או מ 0 קילומטרים (עדין לא החלטתי) ההפרש בניהן הוא 35000 שקל. נהגתי על שני הרכבים וננהתי משניהם. אני פחות משווה את איכות הניהוג או האבזור כי אותו אני מכיר טוב אלא עיקר ההתלבטות הינה אמינות שני הרכבים מפני שאני משווה רכב בן כמעט 6 שנים לרכב חדש. האם יש סיכון בלקנות מאזדה עם קרוב ל 100,0…
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
-
- 1 תגובות
- 674 צפיות
חושב על החלפת הרכב, מחפש רכב חזק קצת יותר מהגטס אבל עם האמינות הטובה . בנתיים חשבתי על - שברולט קרוז 1.8 140כס -פיאט בראבו 140 כס אבל אני קצת דואג מהאמינות של הרכבים אפשרות של חריגה ל30
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 911 צפיות
אהלן, אני וחבר הלכנו לשלמה סיקסט והציעו לנו שני רכבים, שניהם מליסינג פרטי, המחיר שהם רוצים זה 43K על כל אחד (עשו הנחה מהמחירון) אחד עם 70K ק"מ עליה לכביש במרץ 15 והשני עם 84K ק"מ עליה לכביש ביוני 15. ויזואלית הרכבים נראים בסדר, וכמובן שניקח אותם לבדיקה, אבל רצינו לקבל חוות דעת על הבדיקות המצורפות שהם נתנו לנו, ולדעת האם מבחינת אמינות שלמה סיקסט בסדר, והאם העסקה נראית הגיונית בהתחשב בקילומטרז הגבוהה יחסית, בעובדה שזה מליסינג פרטי ובמחיר. הגענו להסדר שהם מתחייבים בכתב לתת לנו זיכוי על סכום הבדיקה במידה ותתגלה בעייה בשלדה, מנוע או גיר. האם זה דבר מקובל או שאפשר להתווכח איתם שיחזירו במזומן את הסכום? הם ויתרו על מקדמה, העסקה היא במזומן ללא מימון.
הודעה אחרונה מאת justme!, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 769 צפיות
ראיתי רכב שנראה לי בסדר גמור, אבל כאשר ביקשתי היסטוריית טיפולים לבעלת הרכב היה תיעוד חלקי שהיא קיבלה מהמוסכים. לדוגמא, אני לא רואה טיפולים שנעשו בשנת 2017 או טיפולים שוטפים כל 15 אלף קילומטר. אם ועד כמה זה אמור להשפיע על ההחלטה שלי אם לקנות את הרכב או לא?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 11.1 אלף צפיות
היי, אני מחפש לקנות רכב חדש מהחברה ומתלבט בין הג'אז ליאריס. ממה שבדקתי עד עכשיו, שניהם פחות או יותר אותו מחיר, אותו תצרוכת דלק. ליאריס יש מנוע יותר גדול (1.5) ויותר כוחות סוס (112) מול הג'אז שלה מנוע 1.3 ו102 כוחות סוס. אך מבחינת קומפקטית ממה שבדקתי בג'אז הרבה יותר נוח ותא מטען יותר גדול. לפי דעתכם, מה עדיף לקנות?? יש פה מישהו עם ניסיון שיודע להגיד לגבי אחד מהרכבים?? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום רב, השכן שלי, נהג מונית לשעבר פרסם שלט על הרכב שלו עקב עזיבת התחום את רכבו. העניין הוא שלא מצאתי כמעט בכלל מידע על סיטרואן c4 דגם מנוע 9h05 עם 115 כס, אוטומטי 6 הילוכים ומעקב סטופ אנד סטארט. הרכב עם מעט קמ(יחסית לנהג מונית) וקרוב ל 120. שאלתי היא, האם יש מישהו בפורום שמכיר את הדגם, אמינות, צריכת דלק בפועל או פרטים כלשהם? אפילו במחירון לוי יצחק לא מצאתי את קוד הדגם שלו. מעבר להמלצות/או להפך אשמח לדעת מה מרווח הטיפולים, והאם הטיפול הבא הוא ב120,000 קמ. כמו כן מה צריך להחליף, וסדר גודל של עלות. עוד המלצות לפני קנייה יתקבלו בברכה. תודה מראש, לעוזרים! כל פרט אינפורמציה יעזור רבות!
הודעה אחרונה מאת momozal, -
-
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מתעניין ברכישת קאיה נירו חדשה עבור אשתי. מדובר ברכב שני במשפחה (רכב ראשון הנו רכב ליסינג מהעבודה בו מבוצעות רוב הנסיעות). הרכב ישמש בעיקר לנסיעה יומית מהבית לעבודה (כ 50 ק"מ סה"כ) ובד"כ לא בשימוש בסופי שבוע. הכוונה היא להחזיק את הרכב לזמן ארוך מאוד (מאמין שלפחות סדר גודל של 7 שנים). שאלות: 1. האם לפי נתוני הנסיעה אכן כדאי לקנות רכב היברידי או שלאור הק"מ הנמוך רכישת רכב היברידי אינה כדאית? 2. קיבלנו הצעה מהסוכנות של 134,000 לעומת רכב אפס ק"מ (אלבר) שם ההצעה הייתה 125,000. לאור הזמן הארוך אותו מתכוונים להחזיק את הרכב, האם היתרונות נוטים לרכישת הרכב מאלבר? 3. באלבר טענו שאין כל רישום שמדובר ברכישה מליסינג והזכירו רק את נושא הידיים (אנחנו נהיה יד שנייה). האם אכן כך או…
הודעה אחרונה מאת supsurf, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 880 צפיות
הבן החייל הוציא רישיון נהיגה בשעה טובה . הוא צריך רכב לנסיעות קצרות . מלבטים בין : שברולט ספארק קיה פיקנטו יונדאיI10 ניסן מקרה לא צרפתיות. מה שחשוב : נושא הבטיחות ברכב, נוחות,חיסכון בדלק . שאלה נוספת : מה עדיף רכישה מהיבואן או 0 ק"מ או ליסינג פרטי -אוויס אקספרס או בכלל רכב משומש תודה
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
ראיתי פרסומת שאומרת בקצרה: כל הטיפולים וההוצאות עלינו, אתה משלם רק על הדלק (כמובן שגם סכום מסויים על הרכב בתור ליסינג). השאלה איך אפשר לדעת אם זה כדאי או יותר נכון, עד איזה סכום זה כדאי? אני נוסע בשנה 10-11 אלף ק"מ האם החישוב אמור להתבצע לפי סך ההוצאות :דלק+ביטוח+טיפולים+טסט+אגרה לחלק ל12 חודשים או שצריך לחשב את זה בצורה אחרת? אני רוצה להחליף את הרכב בקרוב, האם כדאי לקחת ליסינג פרטי כאופציה? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מאזדה 3 2018
מאת slavik11- 1 תגובות
- 507 צפיות
שלום לכולם עלתה מחשבה להתדש במאזדה 3 החדשה, המחיר הוא 130,000₪ לדגם קומפוסט, אחרי עליה לכביש וקוברה 15. משיתות ביד שניה ראיתי שהירידת ערך לרכב הנל לא גבוה יחסית. עשיתי אליה נסיעת מבחן ואהבתי את הכוסות הזמין שיש לה. מעוניין להחזיק ברכב שלוש שנים מפה השאלה האם הרכב באמת לא נופל במחיר, ידוע לי שבקרוב יוצאת מאזדה 3 עם טכנולוגית מנוע חדשה, האם זה יפגע במחיר המכירה של הרכב? אם יש לכן הצעות אחרות אשמח לשמוע, חשוב להדגיש שאני מעוניין אך ורק בגיר פלנטרי ולא רציף, עדיפות למנוע אטמוספרי ולא גודש, ולא יצור צרפתי. כמובן קטגורית משפחתיות או מנהלים. תודה לעונים Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום למומחים לפני שאתחיל רק חשוב לי לציין, אני לא מבין דבר בעולם הרכב ולכן אשמח לשמוע עצות ממי שכן. ברשותי כיום 2 רכבים המשמשים את המשפחה (5 נפשות) הרכב הראשון הוא קיה סראטו שנת 2006 עם ק"מ יחסית נמוך - 140000 בערך, משמש בעיקר לנסיעות לעבודה וחזרה (ממוצע של 35 ק"מ נסיעה ליום לכל היותר) רכב מצויין ללא תאונות או תקלות כלשהן (טפו טפו טפו) הרכב השני הוא יונדאי I30cw שנת 2011 והוא הרכב העיקרי של המשפחה שמשמש לכל שאר הנסיעות ועושה די הרבה ק"מ (היום יש לו קרוב ל 190000)- הוא היה בעבר רכב ליסינג שהיה לי בעבודה שלאחר עזיבתה קניתי אותו. מכיוון ששני הרכבים כבר לא שווים הרבה כסף, ברור לי שאצטרך לגייס סכום נכבד אם ברצוני לשדרג/לרכוש רכב חדש וגדול יותר (מעוניין להחלי…
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
מי מחובר 48 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 397 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Arielz2405
- yahaga
- TvrSpee12
- winner
- sperial
- itzik123
- orankohn
- שביט
- Itaiosh
- `Infinity
- פריג'י
- mottis
- Shaike.Zam
- SlowRide
- hans
- שמעון ויזמן
- ברווז
- 3n
- Shay Shd Dave
- santiago
- David32
- פונציק
- DJI
- Pavlik
- RedLabel
- amosbmw
- אריה שאג
- baer
- tan tan
- stx
- guy.a
- liads
- Derish
- AUDIO KING
- falou
- נולד לליסינג
- EliC25
- אייל
- גיימס
- Night Driver
- PASHUT
- Itzik-b
- point of view
- מיץ פטל
- פינדר
- Moshe c
- Mike Lowrey
- GTI33
