ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
מסיים תקופה ארוכה עם אוקטביה 1.8 2010 ו2014. אין תלונות על הרכב, מחפשים הפעם משהו שונה. ההתלבטות היא בין הקארוק 1.5 סטייל לבין האטקה 1.4 סטייל פלוס. יתרונות לסקודה: מנוע חדש יותר כניסה חכמה ללא מפתח. תאורת לד בפנסים הראשיים. יתרונות לאטקה: מחיר מעט זול יותר. זיהוי רכבים בשטחים מתים. חוח שעונים דיגיטלי. טרם יצא לי לנהוג עליהם, בשבוע הקרוב מתואמות לי נסיעות מבחן. המלצות מנסיון שלכם? האטקה יותר ותיקה אז אשמח גם לשמוע לגביה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לפני כמה ימים קניתי רכב ועשינו העברת בעלות על השם שלי ושילמתי לו במזומן אבל לא עשינו שום חוזה או זכרון דברים והסכום ששילמתי לו לא מצויין בשום מקום האם הוא יכול לחזור אלי ולבקש את הכסף שוב או את הרכב בחזרה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 845 צפיות
בוקר טוב, הוריי מחפשים לרכוש רכב יד שניה שנתון 2013-2014 ודנים על שני הרכבים האלו עם נטיה קטנה לסוזוקי אשמח לדעתכם או הזהרתכם תודה מראש
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 855 צפיות
היי למישהו יש נסיון עם הסבה לגפמ של אוטלנדר? יש לי סיויק שעברה 30 אלף ובינתיים מבסוט עד הגג. אשמח לתגובות של אנשים עם נסיון עבור אוטלנדר בלבד תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Zorly, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בן 21 מחפש רכב לנסיעות יום יומיות- ראשון - תל אביב דרישות חסכוני בדלק אמינות מופתית ל3 שנים (מתכוון להחזיק את הרכב ל3 שנים בלבד ואין זמן לבלות במוסכי יבואן) כוח- (בעיקר תאוצה 0-100 אבל גם יכולות דינמיות קצת ) ומראה צעיר בתקציב שלי נכנס רנו קליאו החדשה או יונדאי i10 בגרסה הכי מאובזרת או פיקנטו הרנו עם מנוע טורבו על פניו נראית חזקה משמעותית משתי האחרות, אם כי החששות הם אחרים מה בדבר האמינות המוניטין של רנו מפחיד את ההורים שלי? וצריכת הדלק? מתכוון להחזיק ברכב ל3 שנים בלבד* תודה רבה
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אני מחפש יעוץ בקניית רכב ראשון מה שאני מחפש זה רכב ספורטיבי/ ספורט, ידני, אבל עם מקום לחמישה אנשים (אז לא מיאטה). כמות דלתות לא קריטית. הרכבים ששקלתי בינתיים זה קליאו B RS (או B2 RS, אותו רכב בערך) 2001- 2004, סובארו B3 hatchback sport 2008, והונדה סיוויק האטצ'בק 1.8 2007-2009. לגבי הרנו - כנראה הרכב הכי ספורטיבי מבין השלושה האלה, וגם הכי חזק. החסרון שלה זה שהיא רנו, וישנה, אז היא כנראה לא אמינה במיוחד. מצד שני, היא הרכב הכי זול מבין השלושה - סביבות 15K. הסובארו - עולה סביבות ה30K, היחידה שזמינה כרגע מונמכת קצת ועם אגזוז לחץ ברישיון, מה שקצת מוסיף לה בעיניי. יש לה גם AWD בניגוד לאחרות. היחידה מבין השלוש שהספקתי לנהוג בה בינתיים, סה"כ מכונית מהנה,…
הודעה אחרונה מאת johnnybs, -
-
- 1 תגובות
- 782 צפיות
היי, לאחרונה אני מתלבט לגבי הדאצ'יה דאסטר החדשה, ישבתי בה באולם התצוגה וניכר כי היא אכן עברה שינוי גדול מאוד, גם בעיצוב החיצוני ובעיקר בפנים הרכב-את הדאסטר הקודמת פסלתי על הסף בגלל הפלסטיקה הזולה והמיושנת בהגזמה. הדבר היחידי שעדיין גורם לי להתלבט הוא עניין הבטיחות-קראתי את מבחן הדרך פה ונוספים ועדיין קיבלתי מרגיש שלא תשובה מספקת. הבנתי שהדגם החדש מצויד ב6 כריות אוויר שזה מכובד, הבהרה-אני לא מדבר על כלל המערכות האקטיביות שנפוצות היום(בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב וכו'), אלא על הגנה ממשית על נוסעים בזמן תאונה(הבנתי שמבחני הריסוק מדברים על דגם נחות יותר שלא נמכר בארץ). מעבר לכך, התלבטות נוספת היא בין הגירסא הידנית עם מנוע ה1.2 בנזין לעומת ה1.5 די…
הודעה אחרונה מאת omerkot, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 674 צפיות
היי לכולם, אני שוקל לרכוש רכב יונדאי i20 INSPIRE שנת 2015 יד 1, 23000 קילומטר. בדו"ח הבדיקה (הסיכום) מטעם קומיוטסט נרשם שהכל תקין למעט: מנוע - נרשם "מערכת שמן=חוסר שמן במנוע, בדיקת תצרוכת שמן בנסיעה" שלדת מרכב - נרשם "תיקוני מרכב, משמעות שולית נזק לפגושים, מעיכות/מעוך/שריטות בצבע + פגמים" חוץ מזה הכל היה ירוק בבדיקה. מנוע קיבל ציון 96 מתוך 100 שלדת מרכב 99 מתוך 100 סכום כללי 100 האם לדעתכם יש בעיה במנוע/בשלדה שאני אמור לדאוג ממנה?? האם הרכב תקין לקנייה? תודה רבה לעונים
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם. בכוונתי לרכוש רכב יד שניה בסכום של עד 40,000 ש"ח. אני מחפש רכב משפחתי (לא מיני) בגלל הגודל הפיזי ותא-המטען, ולא כ"כ מפריע לי נפח המנוע. אחרי חיפוש מעמיק ביד-2 וכן במגרשי רכב של אלבר ואלדן וכדו', התברר כי אני יכול לרכוש רכב מיצובישי אטראז' שנת 2014 או אפי' 2015 עם קילומטרז' של בערך עד 110,000 ק"מ (במגרשים מדובר ברכב סטנדרט ללא אבזור וביד-2 רוב הרכבים הנ"ל הם מהדגם המשופר (אינסטייל) בו יש גלגלי מגנזיום, מולטימדיה, כפתור הנעה ועוד. יש אפי' אפשרות לרכוש רכב שנמצא עדיין באחריות היבואן בחודשים הקרובים. האופציות האחרות הם ללכת על הונדה אינסייט משנתון 2012-2013, יונדאי I30 CW - או טויוטה קורולה משנתונים 2009-2010 - שאז אני כבר נכנס לבעיות של הגיר הרוב…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני שוקל להחליף את הספיריט המצוינת שלי מודל 2009 ב 3 2.0 PREMIUM חדשה. מה צפוי להיות המחיר/הטבות במבצע הנוכחי? האם דלק מוטורס יפתיעו הפעם?
הודעה אחרונה מאת borisYalzin, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 993 צפיות
היי, לקחתי רכב מסוכנות יונדאי לבדיקה בקומפיוטסט ובבדיקה נמצאו הליקויים הבאים: מערכת שילדה ומרכב ליקויים בעלי משמעות נמוכה (לא תקין) - תיקון בגוף מימין, פגמים בצבע, פגושים מתוקנים אני לא הייתי נוכח בבדיקה (אח שלי לקח אותו) ונאמר לו מהבודק שזה לא משהו חריג ושהרכב בסדר גמור מעבר לזה, כאשר בדקתי עם הסוכנות נאמר לי שהרכב לא עבר תאונה ולכן מדובר רק בתיקון ולא החלפה (לפי מה שנאמר לי תיקון לא גורם לירידת ערך) מה דעתכם? האם השינויים הם באמת מינוריים וכדאי לקחת את הרכב או שיכול להיות שהוא עבר משהו ולא כדאי להסתכן? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת benjamin1, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 913 צפיות
אני שוקל לקנות או סיאט איביזה שנת 2012+ ידני 1.2TSI או גולף 2011-2013 אוטומטית 1.2TSI או סקודה פאביה בשנים 2011-2013 סקודה פאביה ידנית 1.2TSI או סקודה פאביה אוטומטית 1.2TSI מה עדיף כולם בתציב של עד 40 אלף וקמ לא יותר מ120 אלף חשש מקניית אוטומטיות בגלל הגיר DSG 7 ההילוכים שהבנתי ששם זה קלאצים יבשים והשמן שונה מהגיר הקודם (DSG 6)
הודעה אחרונה מאת Xeinok, -
-
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, אני מתלבט לגבי AUDI A3 2008, 1.8T יודע שעניין הגיר לעוס ומאוס אבל לא הגעתי למסקנה חד משמעית אחי הגדול שמבין ברכב מעט הרבה יותר ממני טען שהגיר האוטומט שמגיע בדגמים ללא הטורבו הוא ממש נוראי ונוטה להתקלקל לא מעט ועדיף להתרחק ממנו עכשיו לגבי הדגמי טורבו הבנתי שהם מגיעים עם DSG6 (?) הוא בסדר? זה הדגם ללא התקלות המיוחדות וכו'? תוןדה מראש
הודעה אחרונה מאת Shaihod, -
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
לפני רכישת מאזדה 3 ספורט קומפורט משנת 2004 , יד שניה, קילומטרז' נמוך ומחיר סבבה, העיניין הוא שהבנתי שהמזדות 3 הראשונות זללו דלק ושהייתה להן בעיה רצינית בקטע הזה, כמה זה קריטי? לגבי בדיקת הרכב - יש עוד משהו שאני צריך לדעת לגבית בדיקת הרכב, מכוני בדיקה וכאלה? הבנאדם מתחייב על מנוע, גיר ושלדה, אבל האם ברכב שכזה מומלץ שאבדוק עוד דברים? מחשב רכב וכל מיני כאלה? או שמכוני הבדיקה מכסים גם את זה? בכללי, מה דעתכם על הרכב והאם מומלץ בהתחשב בנסיבות, דלק, איכות ואמינות? תודה לכם!
הודעה אחרונה מאת goldi40, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל מידע ממקור ראשון לגבי וולוו S60. בשנתונים 2009- 2010: שוני בין הדגמים, עליות אחזקה, אמינות הרכב וכו'.. תודה..
הודעה אחרונה מאת danidin30, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי אנשים, אני צריך המלצה בשביל חבר. הוא מחפש לקנות רכב משומש. עיקר הנסיעות שלו יהיו בסופ"ש מירושלים לאזור השרון, כמעט בלי נסיעות בתוך העיר במהלך השבוע. הוא מחפש רכב משנתון 2012 ומעלה, עדיפות לרכב יפני או קוריאני. מעדיף לקנות מפרטי ולא מסוכנות. התקציב הוא עד 32000 לערך. אודה לעזרה, תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 17.3 אלף צפיות
הי בהמשך לפוסט הקודם שפרסמתי, האם משהו ביצע מדידות קרינה בקיה נירו ויכול לחלוק רשמים/מדידות או כל דבר שישפוך אור על הנושא. בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
-
רכב 6/7 מקומות
מאת calcar- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, לאור התרחבות המשפחה אני מחפש רכב שמתאים לזוג + 4 ילדים (בגילאים 6, 4 ותאומים בני חצי שנה). הרכב ישמש בעיקר לפיזור בבקרים ולנסיעות משפחתיות קצרות. לא צפוי לעבור 10K ק"מ בשנה (אני משער שאפילו הרבה פחות). התא מטען צריך להיות מספיק גדול בשביל להכיל עגלת תאומים. מעדיף רכב לא גדול מדי, אבל מרווח. מבחינת תקציב - חשבתי על אזור 80K, אבל יש גמישות לשני הכיוונים... חשובה לי האמינות. מעדיף רכב שכבר עשה את נפילת המחיר הגדולה. מעיון קצר בפורום נראה שאופציות כמו רנו סניק ופורד s-max עשויות להיות רלוונטיות? אשמח לשמוע תובנות ודגשים נוספים (כולל כמובן הצעות אחרות. אני רחוק מלהבין בתחום.) בנוגע לסניק - מהו שנתון המינימום שכדאי לבדוק (קראתי שהיה שינו…
הודעה אחרונה מאת calcar, -
- 0 תגובות
- 559 צפיות
לנד קרוזר ארוך 2006 מנוע 3 ליטר טורבו דיזל 166 כ"ס, אוטומט, luxury 250 אלף קילומטר כל המכלולים מקוריים. האם צפויות תקלות משמעותיות בשנים הקרובות? שמעתי שגם המנוע וגם הגיר הם לא שיא האמינות בדגמים האלה האם יש מחלות ידועות לדגם? מה עלות האחזקה הצפויה לנסועה ממוצעת? מה מחיר השוק של הרכב? האם כדאי למתוח עוד קצת ולנסות לעלות לגרסת מנוע 173 כ"ס, או לחילופין, לרדת בשנתונים (מבחינת אמינות וכדאיות רכישה)?
הודעה אחרונה מאת otaltj, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום חברים, במסגרת תהליך של קניית גולף 2015, 1.4, ביררתי מול צ'מפיון מוטורס את היסטוריית הטיפולים של הרכב ונמסר לי שהוחלף מח גיר ומגדש טורבו במסגרת האחריות. האם הייתם רוכשים את הרכב או מתרחקים ממנו כי זה מעיד על צרות בהמשך? בצ'מפיון טוענים שהחלקים הוחלפו בחדשים מקוריים ואף נותנים אחריות מורחבת על החלקים הספציפיים מעבר לאחריות יצרן הכללית שנגמרת ביולי הקרוב. תודה רבה מראש למגיבים.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן חברים עוזר לחבר בחיפוש אחר הכלה הבאה. כרגע הוא מתנייד באקורד 2.0 שנת 2009 והוא מעוניין ברכב שיראה ממש טוב מבחוץ (הוא מאוד אהב נגיד את ה-CLA של מרצדס, אבל היא לא בתקציב), שיהיה סמל כמה שפחות עממי ותא נוסעים כמה שיותר נעים לעין. מבחינת שנתון, לא פחות מ2009. התקציב עד 90K ש"ח. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 604 צפיות
שלום לכולם, צריך המלצה ברכישת רכב קטן אמין וחסכוני בתקציב של 30 אלף. עד יד 3 עם ק"מ סביבות 100 אלף. מתלבט בין: 1. טיוטה ספייס ורסו 2011 2. מיצובישי אטראז 2014 3. הונדה ג'אז 2007-2008 4. סוזוגי סוופט , 2008-2011 תודה, מראש
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 3 תגובות
- 572 צפיות
שלום לכולם , הגיע הזמן להחליף רכב , התקציב הוא כ 40K מתלבט בין i30 2012-2011 , קיה פורטה 2011 והאמת פה אני תקוע , אני יודע ששתיהן בחירות לא רעות. אבל אני תוהה אם יש אפשרות שלישית , יש לציין שהדרישה היא למנועי טורבו קטנים או 1.6, כלומר כל מכוניות כגון פיקנטו ואחיותיה לא באות בחשבון , הנסועה השנתית תהיה בערך 25-30K אשמח לשמוע רעיונות מעניינים. תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לשמוע את דעתכם מניסיונכם, מעניין אותי לדעת האם בעלי מאזדה 3 משנתון 2015 שמפרסמים את המכונית שלהם בסביבות 85-90 אלף ש"ח? איך אפשר לקבל מחיר כזה כאשר מאזדה 3 נמכרת עם מנוע 2000 סמ"ק בליסינג 0 ק"מ ב- 113K?. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, אני יודע שהנושא נטחן עד דק ופשפשתי בהיסטורית הפורום להבין קצת יותר, הבנתי שקשה עד בלתי אפשרי לאמת את נושא ה"נהג יחיד". באחת התגובות כתב מישהו "לחייב את נציג המכירות לצרף מסמך בו הוא מאשר שהרכב אכן ננהג ע"י אדם יחיד", אז היום ניסיתי את מזלי והנציג טוען שאין לו אפשרות כזו, הוסיף גם שהוא מבין את מהות הבקשה וזו לא פעם ראשונה שנתקל בבקשה כזו אבל הוא לא יכול להפיק כזה מסמך. (מדובר בחברת טריידאין גדולה ומוכרת). יש עוד מה לעשות ? הייתם מבטלים עסקה רק בגלל זה ? תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 769 צפיות
היי, החלטתי לרכוש אוטלנדר 7 מקומות (ברמה הבסיסית) התקציב שלי מאפשר רכישה של רכב משנתון 2013-2015 ומטה. אשמח לדעת האם יש הבדלים כלשהם שכדאי לשים אליהם לב בין השנתונים. אם אני זוכר נכון ראיתי איפשהו שבשנה כלשהי צריכת הדלק השתפרה משמעותית (לא הצלחתי למצוא לאחר מכן שוב) תודה מראש על העזרה. (בחנתי אפשרויות של רכבים אחרים, לא מעונין לבחון שוב, אשמח להתמקד בפרמטרים של אוטלנדר, תודה)
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
אישית אני מאוהב בטויטה. היה לי 5 שנים קורולה. היות ואני גומע כ25 אלף ק"מ בשנה, אני אמור לחסוך כ5 אלף שקל בשנה. מצד שני אני חייב שיהיה הכי נח ומרווח, וכן שקט בנסיעה מהירה. מאידך, היות ואני מתכוון להשאר עם הרכב לאיזה 8-10 שנים, חשוב לי מאד גם שיהיה מאובזר בטכנולוגיה מתקדמת הן בנוחות והן בבטיחות. אני למעשה כמעט סגור על פריוס, אבל אני שומע יותר ויותר על מתחרות יעילות כדוגמת הקיה נירו ויונדאי איוניק. אשמח לקבל חוות דעת מסכמת. תודה.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, אני חושב לקנות רכב שכמעט לא נסעו בו, בן פחות משנה ואני אהיה היד השלישית. לטענת המוכר, היד הראשונה קנה בית ולכן מכר. והוא מוכר כי קיבל רכב מהעבודה. הרכב ישב כל השנה הזו בחניה מקורה בלי לנסוע. השאלה היא: אם אעשה בדיקה לפני קנייה, האם אוכל לקנות את האוטו בלב שקט, או שמשהו פה מסריח ולא כדאי להתעסק עם זה? הרכב מתומחר במחיר גבוה יחסית למחירון אבל נמוך משמעותית מהמחיר ב-0 ק"מ. תודה, אמיר Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Michazzz, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 835 צפיות
האם מישהו מכיר את סוכנות השנה במתם מוטורס וסוכנות משנה האחים פרטוש בעכו ? מתלבטים מהיכן כדאי לרכוש את הרכב ואצל מי השירות הוגן בטיפול שנתי . היינו אצל שניהם לפני קנייה .מתקשים להחליט. לצערי ב 2 הרכבים הקודמים של ניסן במוסך מורשה קרסו שילמנו על טיפולי הרכב בין 4,000-5000 ₪ לשנה . החלטנו לעבור לטויוטה כנראה פיריוס .
הודעה אחרונה מאת Michazzz, -
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
היי ראיתי את הרכב לאישתי ב13 אלף נראה טוב כמו חדש הבעיה היא שהוא עבר יותר מ10 ידיים עשה 255 אלף קילומטר השאלה שלי היא כמה זמן המנוע מחזיק האם שווה לקנות המחיר הוא בסדר? את החסרונות של הרכב אני כבר יודע השאלה היא אם שווה לקנות אותו מבחינת הקילומטר שהרכב עשה והמחיר תודה חברה על הסבלנות אגב לי אין רשיון אז אני לא מבין דבר וחצי דבר הרכב הוא לאשתי
הודעה אחרונה מאת or_doc,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 219 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Avia
- Aviady001
- Rongaflugen
- פריג'י
- גולדן191
- Assafo2
- Derish
- Camaro 92
- omricn
- orankohn
- mikk
- נתנאל - Net
- natco
- iEminem
- אהרן ג
- חד אופן
- ברווז
- asix
- axSupreme
- Jeka88
- TheArcane
- פלוני אלמוני21
- SlowRide
- itamarg
- 3n
- פינדר
- TvrSpee12
- Arielz2405
- shlomiko
- Coresh
- Supertigre
- `Infinity
- OR1
- IsraelR
- Night Driver
- falou
- דוב המערות
- BoazB11
- blackice
- TZR84
- pooh-bear
- mikyl
- lanosforce
- SurfHigh
- אליה
- McV
- mcshmupi
- MIHAEL
- david3692
- yuvk
- גיא_מ
- Or05230
