היי,
לקחתי רכב מסוכנות יונדאי לבדיקה בקומפיוטסט ובבדיקה נמצאו הליקויים הבאים:
מערכת שילדה ומרכב ליקויים בעלי משמעות נמוכה (לא תקין) - תיקון בגוף מימין, פגמים בצבע, פגושים מתוקנים
אני לא הייתי נוכח בבדיקה (אח שלי לקח אותו) ונאמר לו מהבודק שזה לא משהו חריג ושהרכב בסדר גמור
מעבר לזה, כאשר בדקתי עם הסוכנות נאמר לי שהרכב לא עבר תאונה ולכן מדובר רק בתיקון ולא החלפה
(לפי מה שנאמר לי תיקון לא גורם לירידת ערך)
מה דעתכם? האם השינויים הם באמת מינוריים וכדאי לקחת את הרכב או שיכול להיות שהוא עבר משהו ולא כדאי להסתכן?
תודה מראש!