Jump to content

AlonBZNR

  • הודעות

    43
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    רמת גן
  • מקצוע
    ייצור, מתכת

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של AlonBZNR

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. AlonBZNR

    קיה ספורטאג

    מתלבש גם כן על השרשור. אני עכשיו בתהליך לחפש לקנות קיה ספורטז' בתקציב של עד 110K פלוס מינוס. ראיתי שבתקציב יכולה להיכנס כזו של 2018 ואני גם חושב על הדגם של מנוע 2.0 בנזין. מבין התצורות השונות זו באמת האפשרות הכי טובה בשנתון הזה? היה שינוי משמעותי מ 2018 ל 2019 בדגם?
  2. שלום רב, זה פורום מצוין ואני לומד המון מהתשובות של המומחים כאן ולכן זה המקום הטוב ביותר לדעתי לשאול את השאלה הבאה - יש לי סוזוקי SX4 משנת 2013 שאני ואמי כתובים בתור הבעלים שלו (אני כבעלים נוסף). האם בהמעמד המכירה שלו שנינו צריכים לחתום על הטפסים או שמספיק שרק אחד מאיתנו יהיה? ועכשיו בנושא הרכישה - אותו הדבר, אני ואישתי על סף רכישת קיה ספורטז' 2018 - אנחנו רוצים שברישיון שנינו נהיה כתובים בתור הבעלים - יש משמעות משפטית מי מופיע בתור בעלים ומי בתור בעלים נוסף? תודה רבה על העזרה בכל מקרה!
  3. אפשר למצוא 3008 או C5 בטווח המחיר הזה? הבעיה מבחינתי כרגע היא שההיצע הוא לא גדול, בהשוואה לספורטז' למשל. לספורטז' יש הרבה היצע בשנתון הזה - ככה שאני יכול לדקדק ולבחור רכב אידיאלי מבחינת הנתונים במחיר שלי.
  4. באופן כללי בעיניי צבע לא סטנדרטי לרכב זה תמיד מיותר - אז זה משהו לא להתפשר עליו (צבע סטנדרטי כמו לבן, אפור, כסוף, כחול וכו' הם סבבה). לגבי שנתון - אפשר לרדת אחד או לעלות אחד עם עומד בתקציב, בתנאי שזה לא לפני\אחרי מתיחת פנים. רמת גימור לא קריטי לדעתי ברכב משומש. אם אין היסטוריית טיפולים מלאה או לפחות קבלות מהטיפולים האחרונים, הייתי מתרחק. זה מעלה חשד בעיניי שלא כל מה שנאמר אמת. לגבי קילומטרז' או כמות ידיים - תלוי בשנתון. רכב של 4 שנים בעיניי לא צריך להחליף יותר מ-2 ידיים. אם הוא החליף יותר מ-2 ידיים זה אומר דרשני. לא הייתי מוכן להיות יותר מיד שלישית או רביעית ברכב. לגבי קילומטרז' - אני חושב שעד 20K לשנה בממוצע זה סביר בעיניי. תאונות קלות - קורות לכל רכב. רכב עם פגיעת שילדה מבחינתי זה ייהרג ובל יעבור.
  5. היי, תודה על התגובה. קראתי עליו קצת ולדעתי יהיה לי קשה למצוא במגבלות התקציב 2018.
  6. תודה רבה על המענה. אלה הדברים שאני גם חושב לגבי הספורטאז' . מה ששמעתי מחבר שיש לו 3008 שהוא מאד מרוצה ממנה, אבל לצערו הייתה לו תקלה במחשב רכב ותיקון שלו היה מאד מאד יקר. שמעתי גם שמנועי טורבו נשחקים עם הזמן ולכן דורשים יותר טיפולים ועלויות אחזקה.
  7. שלום לכולם, אנחנו משפחה עם ילדה בת שנה ומתכננים להתרחב בזמן הקרוב. כרגע יש לנו ניסאן מיקרה 2014 קטנה (יד שנייה מליסינג) ועוד סוזוקי SX4 2013 (יד ראשונה). הסוזוקי כבר צפופה לנו עם כיסא אחד, עגלה ומזוודה שאנחנו נוסעים להורים ובהמשך התכנון להתרחב היא כבר לא תענה על הצרכים שלנו. התכנון הוא להחליף את הניסאן מיקרה בג'יפון קומפקטי בטווח של 100K, עם אפשרות להרחבה של התקציב לכיוון 120K. מבחינת הצרכים שלנו - 1) מרווח - שני כיסאות תינוק ומקום בתא המטען לשתי עגלות לפחות. 2) אבזור בטיחות - כמה שיותר, יותר טוב. 3) אמינות - מבחינת עלות חלפים, טיפולים במוסך ותפקוד הגיר לאורך השנים. 4) תנוחת נהיגה גבוהה - לכן העדיפות לג'יפון. 5) נוחות נסיעה 6) מנוע חזק שיסחוב בקלות רכב מלא 7) נסועה שנתית - הרכב צפוי לנסוע פחות מ - 10K בשנה, אז פחות קריטי לי לגבי צריכת דלק. עיקר הנסיעה תהיה בינעירונית. 8 ) לא רכב דיזל - בקטע עקרוני. 9) פתחי איוורור למושב האחורי עשיתי קצת מחקר והצלחתי לראות שבטווח המחירים הזה אני יכול למצוא כמה אפשרויות סבירות לשנתונים של 2018-2019: 1) קיה ספורטאז' 2018-2019 - כרגע העדיפות המובילה שלי כי מציעה את רוב מערכות הבטיחות בגרסה הבסיסית (לכן טוסון, האח התאום לא במשחק מבחינתי) ומרווחת מספיק בשביל שני כיסאות תינוק. גם האמינות של הדגם טובה למדי והוא גם מאד נפוץ ולכן סחיר. הסתכלתי על גרסת מנוע 2.0 ליטר, כי 1.6 ליטר נראה לי חלש מדי. המחיר הכי אטרקטיבי ואפשר למצוא אפילו פחות מ- 100K. 2) פיג'ו 3008 2018-2019 - ניצח בתחרויות רכב השנה פעם אחר פעם. נראה לי מתאים גם מבחינת האבזור וגם מבחינת הנוחות והמרווח אבל המחיר לדעתי יהיה גבוה יחסית לשנתונים האלה. אני גם חושש מעלות הטיפולים והחלפים. מסתכל על מנוע 1.6 ליטר בנזין טורבו. 3) סיטרואן C5 אירקרוס 2019 - מאד הרשים אותי בכל המבחנים שראיתי, גם מבחינת העיצוב ונוחות וגם מבחינת מרווח אבל החיסרון שלו הוא שתפעול כל המערכות הוא כמעט בלעדי למערכת המולטימדיה, מה שעשוי להסיח את הדעת מהנהיגה לדעתי. אני חושב שבגרסה הבסיסית לא נכלל מספיק אבזור בטיחות מתקדם, מה גם שהסחירות שלו לא אידיאלית לפי ההסתכלות שלי בלוחות ולכן המחיר יהיה יחסית גבוה ולדעתי מעבר לתקציב. גם כאן עלות הטיפולים והחלפים מדאיגה אותי קצת. מסתכל על מנוע 1.6 ליטר טורבו. 4) פורד קוגה 2018-2019 - אחרי מתיחת הפנים זה נראה רכב מצוין, אך מרגיש לי שהוא טיפה קטן יותר מהאחרים מבחינת מרווח. גם לגבי הסחירות שלו אני לא בטוח ולכן המבחר ודאי יהיה מוגבל. אני גם לא בטוח לגבי האמינות שלו. המנוע גם חלש יחסית למתחרים - 1.5 ליטר טורבו. אשמח לתובנות שלכם לגבי הדגמים הנ"ל או לדגמים אחרים שאולי לא חשבתי עליהם. אם אכן אלך על הספורטאז', האם עדיף לי לחפש בלוחות הפרטיים או דווקא ללכת למגרשים של החברות הגדולות ולחפש טריידאין על הניסאן? אני יודע שהדגם של ספורטז' במנוע 2.0 ליטר פחות נפוץ משאר הדגמים ולכן אני תוהה האם המבחר יהיה מוגבל יותר. תודה על העזרה בכל מקרה!
  8. זו גם התמונה שקיבלתי ממוסך יונדאי נוסף אליו ניגשתי עם הבדיקה. לטענתם, רוב הדברים כאן הם שטויות ואת כל השאר אפשר לעשות גם ככה בטיפול הבא של האוטו. עניין העבר הביטוחי קצת מדאיג אותי , אם כי המוכר סיפק לי טופס מחברת הביטוח שלו ובו מצוין עבר ביטוחי נקי בשנים האחרונות. העניין הוא מה שהיה בידיים הקודמות. בכל מקרה, כמה סביר לשלם על רכב כזה? 18000 בערך?
  9. הרכב טופל במוסך הרשמי של יונדאי ברחובות. ראיתי את כל הקבלות על הטיפולים. יחסית לרכבים אחרים שראיתי, זה דבר שהוא משמעותי בעיניי. שווה ללכת להתייעץ במוסך המורשה או לוותר לגמרי? אין מצב שסתם החמירו יותר מדי שם? אני פשוט מחפש רכב כזה כבר הרבה זמן, זה עומד בתקציב שלי וגם הבנאדם שמוכר אותו נראה באמת אדם הוגן וישר.
  10. המחירון שלו הוא 24000 בערך, המוכר מוכן לרדת לכיוון ה-20000. הלכנו להתייעץ גם במוסך של יונדאי ברחובות שבו האוטו טופל. איש השירות שטיפל באוטו במוסך הזה אמר לי בעצמו שהוא מכיר את האוטו הזה ומבחינה מכנית הוא במצב בסדר גמור. כל הבלאי שהיה שם לטענתו זה בלאי טבעי של אוטו במצב כזה. על איזה יישור קו אתה מדבר?
  11. אני מעוניין לקנות רכב יונדאי i20. בחנתי כמה אופציות בטווח המחיר שלי ומצאתי את הרכב הזה - מודל 2011 עם טסט עד אפריל. יש לו 163000 ק"מ בערך. פגשתי את המוכר ליד ביתו ועשינו גם סיבוב על האוטו. המוכר נראה אדם אמין מאד. הוא סיפר לי שהרכב בבעלותו מאמצע שנת 2016, לפניו הוא היה בבעלות פרטית והיד הראשונה הייתה מליסינג נהג יחיד (כל הפרטים תואמים למה שכתוב ברישיון). בכל התקופה שהרכב אצלו הוא טופל רק במוסכים מורשים של יונדאי (בבני-ברק וברחובות) והוא הציג לי את כל הקבלות המסודרות של כל הטיפולים שם - הרכב טופל בצורה מסודרת לפני כל טסט וכל מיני דברים נוספים שהיו צריכים לטפל בין לבין טופלו גם. נתתי לחבר שמבין קצת להסתכל על הטיפולים וכל מה שנעשה והוא אומר שזה נראה לו סבבה ממש. לקחנו את הרכב לבדיקה וזו התוצאה שהתקבלה: check_buy_hyundai_i20.pdf רציתי לשמוע ממומחים שמבינים כאן קצת, כמה מהדברים פה הם בלאי טבעי שמתאים לרכב בגיל כזה וקילומטרז' כזה וכמה דברים באמת צריכים להדאיג אותי? איך הייתם ממליצים לי להתקדם? חשוב לי להדגיש - פגשתי כמה וכמה מוכרים, חלק גדול מהם היו אנשים מאד לא נעימים שנראים גם לא אמינים. מצאתי פה מישהו שנראה אמין מאד ומסודר מאד ובעיניי גם זה חשוב מאד.
  12. תודה רבה חברים. יונדאי I20 שנת 2012 תיכנס בתקציב כזה?
  13. קטגוריה פחות משנה לו. רכב אוטומטי.
  14. היי אנשים, אני צריך המלצה בשביל חבר. הוא מחפש לקנות רכב משומש. עיקר הנסיעות שלו יהיו בסופ"ש מירושלים לאזור השרון, כמעט בלי נסיעות בתוך העיר במהלך השבוע. הוא מחפש רכב משנתון 2012 ומעלה, עדיפות לרכב יפני או קוריאני. מעדיף לקנות מפרטי ולא מסוכנות. התקציב הוא עד 32000 לערך. אודה לעזרה, תודה רבה!
  15. שלום לכולם, יש לי יונדאי I20 משנת 2011 והיום בזמן שניסיתי לחנות ברוורס - נדלקה לי פתאום נורית EPS ברכב וההגה נהיה קשה ולא ניתן לסיבוב. זו הפעם הראשונה שדבר כזה קורה לי מאז שקניתי את האוטו בינואר. כשכיביתי והדלקתי מחדש את המנוע הבעיה הסתדרה. כמה מודאג אני צריך להיות? מה אני אמור להסיק מזה? אני צריך לפנות למוסך במיידי? תודה, אלון.
×
×
  • תוכן חדש...