ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,542 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 39 תגובות
- 8 אלף צפיות
שלום חברים, הגעתי למצב שאני מאוד מאוד מתלבט בין 2 רכבים. 1. סורנטו דיזל 4x4 2200 פרימיום 2. סקודה קודיאק 2000 דיזל אקסקלוסיב מצד אחד היה לי בעבר סופרב עם לא מעט תקלות וזה ממש מונע ממני להחליט על הקודיאק. מצד שני אולי שווה לתת צ'אנס לגיר החדש ... אשמח מאוד לשמוע את דעתכם בנושא מה עדיף מבין השתיים ולמה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 608 צפיות
אז ככה אני בן 20 ואני מחפש רכב חדש שמתאים לצעירים אני מעדיף מהקטגוריה של הסופר מיני רציתי את הפולו והיא לא מגיע לארץ כבר תקופה .. הבנתי שאת האיביזה FR אין גם בארץ וכרגע נתקעתי בלי אפשרויות אני לא כזה מבין ברכבים אבל אני מחפש רכב טוב שיש לו טיפה כוח ונראה טוב ואשמח לעזרה וייעוצים כי אני כרגע לא יודע.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי חבר'ה, אני מחפש לקנות רכב פנאי לא גדול. השימוש הוא בעיקר זוג מבוגרים. לכן הצורך הוא פנאי בשביל שיהיה גבוה -לשניהם כבר לא נוח 'להשתחל' במכונית פרטית סטנדרטית. הצרכים הם: אמינות, עלות טיפולים שפויה, וצריכת דלק. (שולשת אלו- כמה שיותר טוב). לא מעניין: 4x4, כוח מנוע, איבזור נוחות או בטיחות. התקציב הוא עד 55,000₪. תיבת הילוכים אוטומטית. האופציות שחשבנו עליהן זה סקודה יטי 2011-2014 שברולט טראקס 2011-2014 ניסאן קשקאי 2012-2015 טויוטה ראב4 2008-2012 ממש לא נעולים על דגמים ספיציפיים (אם פספסתי דגם שיכול להיות רלוונטי). בקיצור אחרי כל החפירות- בסדר גודל שצוין, במחיר שצוין, מה יהיה האופציה הטובה ביותר???? אני אחרי המון שנים …
הודעה אחרונה מאת אשרי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אשמח לעזרה ברכישת רכב בתקציב 140+-,. כמובן שעדיף בפחות אם יהיה רכב שיענה על הדרישות. לא חשוב חדש או יד 2 רק לא מיני/סופר מיני לפי סדר יורד. 1. אמינות, טיפולים זולים. 2. חסכוני בדלק, חושב בכיוון של היברידי 3. ביצועים, נוחות נסיעה. 4 אבזור. כל השאר פחות חשוב, תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 1 תגובות
- 624 צפיות
היום עשיתי נסיעת מבחן על הפיג'ו 3008 דיזל פרימיום, הרכב מגיע עם ג'אנט 19, הנסיעה הייתה כיפית אבל אבא שלי שנהג על הרכב גם אמר שהוא מרגיש טיפה נוקשה על במפרים (לא יותר מדי), בשביל לשנות את הג'אנטים ל18 חייבים להוסיף את ה grip control וזאת תוספת של עוד 5000 ש"ח (מנסה להוריד אותם במחיר), הייתם ממליצים לי להישאר עם ה 19 או שיש יתרון מובהק לג'אנט 18 מבחינת נוחות הנסיעה (ואולי עוד דברים שאני לא מודע אליהם)
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
הי כולם! חשקה נפשנו בפריוס, אבל התקציב הוא עד 50k. זה ישר מוריד אותנו לשנתון נמוך יותר, איפשהו בין 2010 ל- 2012. שאלות סוללה: 1. חלק מהרכבים שאנחנו רואים בלוחות רשומים ככאלו שהוחלפה להם הסוללה. האם המשמעות היא חיובית- כלומר שהרווחנו עוד כמה שנים טובות של חיסכון בדלק כאילו הרכב היה חדש? 2. במידה ולא הוחלפה סוללה- האם זה סביר לתכנן קנייה מתוך ידיעה שבקרוב נצטרך להשקיע עוד 10000 ש"ח בהחלפת סוללה? או שיש סיכוי שהרכב ימשיך לרוץ סבבה על הסוללה המקורית? 3. קילומטראז'- בהנחה שהרכב טופל טוב, סוללה חדשה וכו'- עד כמה צריך לדאוג מקילומטראז' גבוה? האם יש מה לדאוג מרכבים שעברו 200000- 300000 ק"מ? ושאלה אחרונה כללית יותר- אם מתקמצנים עוד יותר והולכים לכיוון של רכבים מל…
הודעה אחרונה מאת erezarmo, -
אני מעוניין ברכישת אחד מהרכבים הנ"ל, וכבר נפלתי עם רכבים בעבר, ואשמח לרכב אמין שישרת אותי לאורכי השנים הבאות בלי יותר מידי בלאגן. נאמר לי ששני אלו הם הרכבים האמינים ביותר, בליסינג אף רוצים מחיר גבוה יותר לטיוטה (80 אלף קמ 2014 ב73 אלף שקלים) ולמאזדה אותו מחיר שנה מעל עם חצי מכמות הק"מ. על פי אימרותיהם טיוטה לא נפגעת מקילומטרש ולכן זה לא משפיע לה על ירידת הערך באופן משמעותי. כאמור הייתי רוצה לשמוע דעה של אנשים שמבינים בנושא (בהעדפה הבנה ניכרת על בפנים הרכב), וניסיון עם שתי המכוניות. המאזדה 3 מגיעה מאובזרת הרבה יותר ושמעתי שניתן להתקין בה גםAndroid Auto ואף בטיוטה לא ניתן בשום צורה להתקין Waze. המאזדה 3 מגיעה מאוד מאובזרת, איכות הנסיעה בכביש לטעמי ה…
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בבקשה המלצות לרכב יד שניה עד 22000 ש"ח, שנתון 2009 ומעלה, אוטומט, אמין, תחזוקה זולה וכמה שפחות לבקר במוסך, משפחתי, בטיחותי, חסכוני בדלק, נסיעות בתוך העיר בעיקר. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 1 תגובות
- 550 צפיות
היי חברה, התלבטות, פולקסווגן גולף 2013 1.4 122 כוח סוס TSI או סיאט איביזה 2015 AM5 1.2 כוח סוס 105 ? לגבי מחיר התקציב עד 60000 וכן מצאתי את שניהם בטווח המחירים האלה. השאלה שלי לטווח הארוך, מי מהם אמין יותר מבחינה מכנית ? לגבי הנוחות והאיבזור הגולף לוקחת, הכל כפתורים וברמת מרצדס לגבי השנתון, האם זה משפיע שהגולף 2013 והאיביזה 2015 ? בבקשה תשובות לעניין. תודה.
הודעה אחרונה מאת opher50, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 579 צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לקנות רכב יד 2 בתקציב 45-50k סביבות גיל 3 (2014-15-16). אני נוסע 40 ק"מ כל כיוון לעבודה וצריך שגם ישרוד את העליות של חיפה. מעדיף אוטומט. לרוב לבד ברכב (מקס' 2 אנשים) אני לא ממש מבין בתחום, איזה רכבים מומלצים בתקציב שלי? חשבתי לכיוון מיני/סופר מיני. תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 881 צפיות
מה מומלץ? הכל פחות או יותר אותו מחיר. כ-35,000-40,000 ₪ . i30 וקיה סיד יותר יקרים.. יש גם אפשרות לפורד פוקוס - אבל זה גיר רובוטי, אז אני לא מעוניין.. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אף פעם לא התעסקתי עם מגרשים(למען האמת עד עכשיו היה בבעלותי רכב אחד אבל אני עוד צעיר חח) בכל מקרה, רציתי לדעת אם בקנית רכב יד שנייה ממגרש אני מקבל אחריות(בעיקר על הגיר), כי אני זוכר שחבר קנה לפני כשנה רכב שנת 2013 וקיבל אחריות ועבר טיפולים ובדיקת גיר על חשבון החברה. הרכב שאני רוצה הוא סיאט לאון דגם ספציפי COPA PLUS אוטומט 1.8 160כ"ס שנת 2013 בעיקרון אין לי בעיה לקחת הלוואה מהבנק, הבעיה שברכב בסכום כזה(הבנתי שנע בסביבות ה58-65 פלוס) אני מעדיף למשוך לפחות איזה שנה אם אפשר בלי לדאוג לטיפולים. 2. יש הבדל גדול בין הדגם של 2013 ל2012? 3. איך הרכב באופן כללי מבחינת אמינות ומחירים לטיפולים?(שוב, הדבר שאני הכי מפחד עליו ברכבים האלו הוא גיר) תודה רבה
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי חברים, שמעתי ממישהי בקבוצה של פיג'ו 3008 בפייסבוק שאמור להיכנס דגם עם הגיר החדש שלהם eat8 עם מנוע 1.5 טורבו דיזל, לפי מה שמנהל המכירות אמר לה הוא אמור להגיע לקראת אוגוסט, כדאי לחכות או שעדיף לקנות את הדגם שיש עכשיו עם הגיר 6 הילוכים מנוע 1.6? יש כאלה שאמרו שהגיר 6 הילוכים של פיג'ו נורא אמין ויש כאלה שאמרו שעדיף לחכות לגיר 8 הילוכים, ידוע לכם משהו בנושא?
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 3 תגובות
- 888 צפיות
אשמח לקבל את דעתכם בנוגע לרכב חלופי למשפחה בת 4 נפשות במקום סקודה ראפיד .
הודעה אחרונה מאת omerkot, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מדובר במשפחה של 4 נפשות, כיום יש ברשותי סקודה ראפיד 2013 ועכשיו אני רוצה משהו יותר מרווח ומפנק . אשמח לקבל את הייעוץ שלכם בנושא . תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
- 1 תגובות
- 555 צפיות
יש אפשרות לקנות את הרכב ממישהו שאני מכיר, לרכב כ-420,000 ק"מ, טופל כמו שצריך. המלצה /דיס-המלצה? מה לבדוק? מחלות ידועות? אשמח לכל אינפורמציה בנושא? תודה!
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב, ראיתי שסיאט לאון 1.0 רובוטית דגם סטייל מוצעת כעת במחיר מבצע של 99,900(בהנחה שנותרו עדיין רכבים במלאי) האם הקנייה מומלצת,ובטח במחיר שכזה? איך היא בייחס לאיביזה מבחינת אבזור,נוחות נסיעה,"סחיבה" ובכלל,תמורה לכסף ?אם יכולתי "להסתפק" באיביזה(הכוונה להסתפק בסופר מיני ), הלאון עדיין הייתה עדיפה עליה? האם "שווה להתפתות" למבצע הזה? תודה רבה וחג שמח.
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן, מתלבט בין אוטומט או ידני. האם יש שוני בינהם חוץ מהגיר עצמו? האם שניהם עם הנעה אחורית? צה לגבי תחזוקה? תודה Sent from my Le X820 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 6 אלף צפיות
מה עדיף דאצ'יה דאסטר 2018 או סובארו פורסטר 2015 ? הפוסטר עם קמ נמוך 30000 לא היתה בשטח כלל. מחכה לדעת מומחי הפורום.
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אחרי 10 שנים מושלמות עם הונדה סיוויק מפנקת בחודש הקרוב אני מקבל כסף והגיע הזמן לשדרג. את ההונדה קל לי מאוד למכור ,ואחרי המכירה אני רוצה לרכוש רכב בסכום של עד 80000 שקלים. הדרישות הם : א.רכב עד שנתיים שלוש ב.רכב אמין כי בכוונתי להחזיקו לפחות 4 /5 שנים .אני רוצה להכניס את הרכב לטיפול פעם בשנה בלי שום תיקונים מעצבנים. ג.רכב חזק ומהיר כמו ההונדה. 4. רכב משפחתי ומעלה. 5.רכב מפנק. תודה מראש לממליצים. חשבתי על מליבו ,קיה אופטימה.
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, כפי שרשמתי בכותרת אני מעוניין לקנות רכב עד 40 אלף. במחיר כזה דיי צפוי שזה יהיה משומש (יד 2). הבעיה היא שאני לא מחפש רכב שנמצא על הכביש יותר מ-5 שנים, מכמה סיבות פשוטות - אבזור, חיסכון דלק, ק"מ נמוך וכדומה. בגדול אני לא נוסע הרבה, זה מהבית לעבודה (פ"ת - רמת גן) אבל יוצא לטיולים פעם בכמה זמן (בעיקר חגים) - ים המלח, טבריה... מסתכל בעיקר על סופרמיני אוטומטי. לאחרונה הסתכלתי על שברולט ספארק, סוזוקי בלנו (החדשה), אלטו ועוד כמה רכבים מפיגו אבל הן לא לטעמי. אני מסתכל כבר כמה זמן על מיצובישי ספייס סטאר ויונדאי i20 והייתי שמח לשמוע חוות דעת ולדעת יותר על עלות התחזוקה וצריכת דלק או אם יש המלצה לרכב אחר שאולי פספסתי, העדפה לרכב אוטומטי. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
- 4 תגובות
- 898 צפיות
היי חברים, אני עם הקליאו כבר שנה וחודשיים ועשינו כמעט 30 אלף קילומטר. אני בסך הכל ממש מרוצה מהרכב - מושב נהג נוח עם מרווח טוב לרגליים, מנוע-גיר מצויינים, הגה נוח לחנייה, מערכת עם BT ובקרת שיוט, מצליח לקחת אותי בנוחות ממקום למקום וגם בנסיעות ארוכות. לאחרונה עדכנו את קטלוג הרכב אצלנו בחברה והוסיפו באופציות את הסיאט ארונה סטייל, מבחינת אבזור הרכב מהווה קפיצת דרך מטורפת(בקרת שיוט אדפטיבית שזה תכונה שאני מאוד רוצה ברכב, מערכת שמע איכותית עם יותר מ2 רמקולים - מגרעה של הקליאו ללא ספק, חלונות אוטומטיים, הגה מצופה עור וכו') וכל זה ללא המחיר של רכב גדול מידיי(אני נוסע לרוב לבד ורוצה לתמרן בין חניות צרות בלי להתבעס יתר על המידה). הבעיה שצפה לי, הייתה לי לפני הקליאו …
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לעזרתכם ולחוכמת ההמונים. מעוניין ברכישת רכב מסוג lexus is300h הייתי בסוכנות ועשיתי נסיעת מבחן. (חשוב לציין שכשהגעתי לנסיעת מבחן בכלל כיוונתי לכיוון גרסת הכניסה שעולה 229K גרסת הluxury) סה״כ התרשמתי מהרכב לטובה. הרכב שקיבלתי לנסיעת מבחן הוא בגרסת גימור high preimium (אין להם את גרסת הluxury שהיא גרסת הכניסה לתת לנסיעת מבחן.. כמה מפתיע) והוא מלא בפיטצ׳רים ופינוקים שאין בגרסת כניסה.. כמו מערכת שמע איכותית, מושבי עור, מסך מולטימדיה ענק, כיסאות חשמליים, פנסים טיפה שונים וכו׳ כשחזרתי מהנסיעת מבחן אמרתי לנציג מכירות שאמנם הרכב כיפי ומפנק אבל הרכב שהבאתם לי בנסיעת מבחן הוא רכב של 300K... קצת לא הוגן עכשיו, אם אני כבר אקח זה יהיה או את גרסת הכניסה…
הודעה אחרונה מאת ronen7, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בוקר טוב אני מחפש מידע ועצה למי שהיה לו או שיש לו נסיון עם מאזדה CX5. מכוון לשנת 2015. אני מעוניין לרכוש את הרכב אך מתלבט לגבי סוגי הגירסאות והמנועים. ההתלבטות הכי גדולה היא האם ההפרש במחיר מגירסת ה2.0 ליטר ל2.5 ליטר מצדיקה? כי הפחד הכי גדול שלי, זה שהרכב יהיה איטי וכבד. אני מבין שההבדל למעט נפח המנוע בדגמים הוא גודל החישוקים. שלמיטב הבנתי חישוקי ה-17 עדיפים מה-19 שבגירסאות היקרות יותר? תקנו אותי אם אני טועה. ומושבי עור שאני לא מעוניין וגם חלון בגג שאפשר לוותר עליו. אם יש הבדלים נוספים אשמח לדעת. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת hi1983, -
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן חברים. מחפש משפחתית לזוג +תינוק. חשוב שיהיה מספיק מקום לעגלה שתכנס בקלות לבאגאג'. אמינות ושכירות זה בטופ. צריכת דלק סבירה. נסוע של 15-20K בשנה. 75K זה התקציב המקסימלי אי אפשר לחרוג. חיפשנו עד עכשיו סוזוקי קרוסאובר, מאזדה 3, קורולה. קרוסאובר במצב טוב שנת 2014 גם בתקציב המקסימלי. מאזדה 3 וקורולה אין בתקציב הזה 2014. אשמח לשמוע על עוד המלצות שפספסתי.
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום, לאחר קריאה מעמיקה כאן בפורום ובאתרים אחרים, וקבלת הצעות מכמה סוכנויות, אני מבקש את עזרתכם בהתלבטות שלי. אני מחפש רכב 7 מקומות בתקציב של כ-70 אלף. אנחנו משפחה עם 4 ילדים קטנים (3 על בוסטר + תינוקת בסלקל) שנוסעת מעט מאוד (כ-8000 ק"מ בשנה גג), רוב הנסיעות בתוך העיר. הכי חשוב לי זה אמינות ומרווח (בדגש על מטען כשמושב 1 מתוך ה-2 הנוספים פתוח). פחות חשוב לי צריכת דלק ואני לא רוצה רכב ישן יותר מ-2014. לעניין ירידת ערך - אני מראש מחפש רכב שכבר עבר התרסקות מבחינת מחיר ובגלל המחיר הנמוך לכתחילה אני קצת פחות מודאג מירידת ערך. כמו כן, אני לא מאלה שמחליפים רכב כל 3 שנים אז חשוב לי יותר האמינות לטווח הארוך ולא הירידת ערך. רק חשוב לי שאפשר יהיה בסוף למכור במחיר הוגן יחסית א…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים רצות שמועות שבאוגוסט הקרוב צריכה להגיע לישראל 3008 גרסת דיזל משופרת (1.5 ליטר שמייצרת 130 כ"ס) ותיבה בת 8 הילוכים מישהו יודע על זה משהו?
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
יש לי כיום אופל אינסיגניה sri מאד מרוצה ! על הפרק : אופל אינסיגניה המפואר ביותר 260 כ״ס 4x4 או קדילק ats או אינפיניטי q50 אשמח על דעתכם תודה
הודעה אחרונה מאת ronen7, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אשמח לקבל ייעוץ והמלצות על רכב (חדש) אוטומט לפנסיונר בתקציב של עד 120K+-. זה בעיקר יהיה לנוסע 1, לפעמים 2. מה שחשוב זה בעיקר נוחות (תהיינה גם נסיעות ארוכות), אבזור כללי ואבזור בטיחות, תא מטען לא קטן מדי, מנוע לא חלש מדי וכמובן אוטו כמה שיותר אמין ושלא זולל הרבה דלק. מספר רכבים שהומלצו לי: 1. יונדאי i30 2. אופל קרוסלנד 3. סיאט איביזה 4. סיאט ארונה (יש בעיות עם הגיר של הסיאט?) מה דעתכם על הרכבים האלו ואילו רכבים אחרים יכולים להתאים לדעתכם? תודה רבה על העזרה
הודעה אחרונה מאת Michazzz, -
-
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן, בודק לגבי סקודה סופרב 2010 מנוע 1800 דגם אלגנס, הרכב עם 137,000 ק״מ, ידוע מחלת גיר ומנוע אבל אני לוקח לבדיקה לפני יש המלצה מה בדיוק לבדוק כדי לא ליפול עכשיו בהחלפה של אחד מהם ולהיפטר מעוד 10,000 שקל חוץ מסכום הרכב
הודעה אחרונה מאת ST12345,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 303 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- kagan217
- Itzik-b
- Igalz
- nadavd4
- רפי לין
- daniel.asu
- שביט
- נומד
- Shaike.Zam
- borsood
- פינדר
- mcshmupi
- eyalgr
- yosi554
- KipodYam
- אודי זק
- parnuk
- Night Driver
- Coresh
- mottis
- Avia
- shai590
- דובצע
- yossiaviel
- EliC25
- סולל הדרך
- עמרי לייט
- BRAVO_SX
- hans
- `Infinity
- meir_gi
- Yuvalino
- chrono
- natco
- ELI001
- shlomiko
- פריג'י
- BoazB11
- dj_dani
- zaf
- RBRB
- SurfHigh
- David32
- SlowRide
- guy.a
- amosbmw
- נירו72
- yoav911gt2
- blackpolo
- ypz
- kfirg
- Koby Millo
- menir1
- om2
- gpm11
- itaysamurai
