ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 767 צפיות
היי, מחפש רכב בגודל של מאזדה 2 \ יאריס \ יונדאי i20 (כלומר יותר קטן ממשפחתית) בתקציב הנ"ל. דרישות: 1. אמינות \ אחזקה זולה 2. בטיחות סבירה 3. אוטמט. 4. בשום אופן לא חשמלי \ היברדי וכל זה. רכב בנזין. 5. שיהיה זמין במגרשים של יבואנים \ ליסינגים בצורה שאוכל בקלות למצוא "פריט" במצב טוב וגם לעשות טרייד אין על הרכב שלי (מאד ישן ולא מעוניין להתעסק עם אנשים שקונים רכבים כאלה). אשמח לשמוע כיוונים.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 834 צפיות
היי לכם, יודעת שזה אותו מנוע אבל שומעת ממקורות שונים שיש הבדל בין השתיים בנוחות ובפרמטרים נוספים, כמו גם באבזור ובתיבת ההילוכים.. שאלותיי: בהנחה שמדובר ברכב סטיישן משנת 2015 במחיר פחות או יותר זהה ובמספר דומה של קילומטרים, איזו עדיפה ולמה?? תודות
הודעה אחרונה מאת זהבה דברת, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 629 צפיות
שלום, מחפש רכב אוטומט עד 30 אלף שח. הרכב יסע אמצע שבוע ראשלצ-נתבג וסופש מדי פעם נסיעות לצפון (אחת לשבועיים/חודש-משמע עליות רבות וכ370 קמ בסופש) צריך רכב טוב, חסכוני בתקציב הנל. תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 540 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב חדש שיהיה הרכב העיקרי במשפחה, 2 מבוגרים + תינוק. הרכב מיועד בעיקר לאשתי, נסיעות קצרות (40 קילומטר +/-) שלוש פעמים בשבוע. דרישות עיקריות: תקציב עד 60K רכב שניתן להחנות בקלות (גרים בעיר) אמין - הרכב הקודם שווק חיים במפתיע גדול מספיק מאחורה להכיל 2 כיסאות לתינוק תא מטען גדול מספיק לעגלה ועוד קצת שטויות תנוחה ישיבה יחסית גבוה קיבלתי הצעה מעניינת מכולמוביל על רנו קליאו דור 4, 1.2 אוטומטית, יד 1 2015 עם 30 אלף קילומטר. אשתי מעוניינת ברכב אבל אני קיבלתי קצת פיק ברכיים שהתחלתי לחפש מידע בנוגע לאמינות הרכב, בעיקר בעקבות השרשורים על הבעיות עם מחשב הגיר. האם כדאי ללכת על הרנו למרות הבעיות האפשריות עם מחשב הגיר? …
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 0 תגובות
- 449 צפיות
כרגע עם מאזדה 3 האצבק דור ראשון, 1600 עם 4 הילוכים. דלק 1 ל9, כוח סביר שכבר מיציתי אותו, מעולה לרכב ראשון לדעתי אבל עם הזמן יש צורך ביותר כוח, עיצוב יפיפייה לפי דעתי שהלוואי ויכולתי להישאר איתו, עיצוב פנים די משעמם שגם אותו מיציתי. אני בן 19 ובעיקר נוסע בעיר לצורכי לימודים ויציאה עם החברים, רוב הזמן לבד ברכב ולפעמים עם עוד נוסע אחד. מחפש להגדיל נפח מנוע ולהגיע לאזור ה150כוח בישביל להרגיש באמת שיפור של כוח ברכב. מבחינת דלק אני לא מעוניין כולכך לרדת מ1 ל9. אני חושב שזה מספיק קשה גם ככה חח חשבתי על הרבה אפשרויות, כול הדרך מA3 2.0 אטמו עד לספיריט דור ראשון. לגבי הספיריט זו באמת אפשרות מעולה עם עיצוב שאני מאוד אוהב וסביבה מאוד מוכרת, אבל ה4 הילוכים ממש …
הודעה אחרונה מאת QuattroXD, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
משפחה צעירה עם שני ילדים בגילאים 2 ו-4. רכב א' הוא קיה ספורטז' בליסינג, ללא הגבלת דלק (אבל עם הגבלת ק"מ). מאחר ואני עובד במרחק 10 דקות נסיעה מהבית והאישה בת"א (30 ק"מ לכל כיוון), הרכב הועבר לצודקת, ואני נשארתי עם יונדאי I30CW שנתון 2010 שמתחילה להראות סימני התבגרות. גר בישוב ליד כפר סבא. מבחינת נסועה מדובר על כ-20 ק"מ ביום לעבודה (10-11 לכל כיוון) + נסיעות פעם בחודש לנתב"ג ובחזרה (כ-40 ק"מ לכל כיוון) + לעיתים רחוקות לאזור ת"א (30 ק"מ לכל כיוון) + סידורים נקודתיים מוגבלי ק"מ כרגע (בתוך הישוב ובכפר-סבא). אשמח לעצות לגבי רכב ב' מודל 2018 מאובזר ובטיחותי - תקציב 140K+-. יודע שמבחינה כלכלית טהורה אולי פחות חכם להתפנק, אבל בגילי המתקדם (נושק לארבעים), אני כבר …
הודעה אחרונה מאת m3rc1ful, -
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
שלום, מי מחברי הפורום , התנסה/קנה רכב דרך החברה הר"מ ? הכוונה לרכב בן שנה -שנתיים. האם יש מכון בדיקה בפ"ת מומלץ ,פרט לקומפיו-טסט ? האם נכון לעשות ,בנוסף לבדיקה במכון ,לקחת את הרכב למוסך 'חברה' ,על מנת שיבדקו ויתנו הצעות מחיר ,במידה וידרש תיקון ? תודה -עופר
הודעה אחרונה מאת יודוקוליס1, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קודם כל אני אגיד שבחיים לא קניתי רכב חדש, אלא תמיד יד שניה, בעיקר משיקולי תקציב . עכשיו אני רוצה להחליף את הרכב שלי ואני ממש מתלבט אם ללכת הפעם על רכב חדש, כי מן הסתם רכבים יד שניה דורשים יותר ביקורים במוסך וזה עולה לא מעט. השאלה היא אם הפער במחיר של חדש לעומת משומש יחד עם ירידת הערך (פה למשל https://www.galileasing.co.il/רכב-יד-שניה/ כתוב ש"בשנתיים הראשונות, מכונית חדשה מאבדת כ- 27% מערכה, ובשנה השלישית עוד כ- 15%. מכונית בת שלוש תאבד הרבה פחות מהערך שלה: כ- 12% בשנה") מתקזז עם עלויות המוסך ועם העובדה שיהיה מאוד קשה למכור אותו בסוף? ברור שאת החוויה של רכב מהניילונים אי אפשר להשוות, אבל מה נכון יותר מבחינה כלכלית? ואם קונים מחברה שנותנת אחריות על הרכב המשומש זה הופך את הע…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 529 צפיות
שלום לכולם, קיבלתי הצעה לרכישת קאדילק SRX שנת 2012 עם 70k בכ100 אלף ₪, ולפני שאני חושב על זה בכלל אני מעוניין לדעת עוד קצת על הדגם. איך הוא מבחינת אמינות? סחירות עתידית? יוקר אחזקה? הרכב עתיד לשנע את אמא שלי לטיפולים בבתי חולים וחזור אז דגש גבוה על נוחות הרכב מי שמכיר, ובנוסף לשמש את אבא שלי כרכב עיקרי להגיע לפגישות וכאלה. אודה לכולם על תשובה כנה ואמיתית
הודעה אחרונה מאת elonn1, -
- 4 תגובות
- 634 צפיות
שלום רב, בשעה טובה הצטרפה למשפחתנו בת מהממת ואנחנו כעת ארבעה. אני שוקל להחליף רכב. ברכבים הנוכחיים שלנו אין מקום לאשתי לשבת בין התינוקת לבין הילד הגדול שלנו שבין שנתיים וחצי. אופציה אחת לשים את התינוקת ליד הנהג, הפוך לכיוון הנסיעה ולבטל את כרית האויר ואז אשתי לא יושבת לידה אך יכולה לראות אותה וכו.. יחד עם זאת, רציתי לדעת אם יש לכם המלצות על רכב מרווח יותר (יש לנו דיהטסו סיריון ישנה והונדה גאז קצת יותר חדישה). הכוונה היא להחליף את הסיריון. המון תודה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
ממישהו שהחזיק ברכב. תודה Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 951 צפיות
היי, אני שוקל לקנות רכב 0 ק״מ ואם אקנה אותו הוא לא יגיע עם כספות ועם הרמת שמשות. סוכן המכירות טוען שהתקנה - אם אדרש לכך ע״י הביטוח - עולה כמה מאות שקלים. מישהו יודע אם זה נכון? מדובר במאזדה 3. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 0 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האם אפשר למצוא באינטרנט מידע על שגרת הטיפולים? כל כמה זמן/ק"מ בין טיפול לטיפול ומה אמורים לעשות בכל טיפול. האם הרכב נחשב אמין? מאחר ואין הרבה כאלה בארץ, יש איזשהו מידע מחו"ל על מחלות, רכיבים רגישים וכו'? ובכללי כמה לדעתכם אחזקה של רכב כזה יכולה להיות לא שפויה (במידה ומוציאים את ביטוח ודלק מהמשוואה)? מדובר על אופל אינסיגניה OPC - מנוע 2.8T V6
הודעה אחרונה מאת Menro, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 793 צפיות
שלום, מקריאה פה בעיקר לגבי ה-smax אני מבין שמנוע טורבו זה פוטנציאל לעלויות גבוהות בטיפולים או חלילה במקרה של תקלה? אני מתעניין לגבי רכב עם מנוע 1.4 בנזין עם מנוע טורבו (אלהמברה). האם זה משמעותית שונה ממנוע רגיל? האם למנועי טורבו יש נטיה ליותר בעיות? כמו כן, לרכב יש גיר dsg אבל הבנתי שהוא אמין יותר מהרגיל (6 הילוכים במקום 7). האם גם לזה יש משמעות מיוחדת מבחינת עלויות ואמינות?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מחפש רכב לאבא שלי אדם מבוגר לא רוצה רכב קטן כרגע יש לו סיוויק היבריד אבל הגיע הזמן להחליף..חשבנו על אוקטביה השאלה מהיותר אמין הצורה הישנה או החדשה וגם איזה דגם הכי אמין(לא דיזל) מעוניין באוקטביה בגלל הבגאז' הגדול נוסע כ7000 קמ בשנה ולכן אני לא חושב שאמור להיות בעיה מהגיר(בהנחה שקונה משהו במצב מצויין)פתוח לעוד הצעות עד כ40000...עם דגש על אוטו נוח ולא נמוך מידי
הודעה אחרונה מאת ארי62, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום חברים, אני שוקל לקנות טויוטה קורולה בטויוטה סלקט. 2014, יד ראשונה פרטי. ק"מ נמוך, מחיר טוב וגם נותנים אחריות לשנה. הציגו לי תוצאות בדיקה שהרכב עבר לפני שבועיים בדינמומטר והיה רשום: סעיף: שילדת מרכב: ליקויים בעלי משמעות נמוכה. פירוט: פגיעה מאחור, סימני פירוק/החלפה פגוש אחורי+ מגן פנימי, כיפופים בפח אחורי, תיקון בפגוש קדמי, פגיעות פח, פגמים בצבע. האם יש סיבה לחשוש מזה ? האם יכול להיות שיש פה פגיעה בשלדה? הייתם רוכשים את הרכב או מתרחקים? עוד נתונים:בהיסטוריית טיפולים של מוסך טויוטה מופיעים תיקונים מינואר 2016 אחרי תאונה אבל לא מצוינים ההחלפות של פגוש אחורי ומגן פנימי אלא רק של מגן קדמי פחחות וצבע ורפלקטור. תודה רבה מראש למגיבים
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי צריך חוות דעת על הבדיקה שעשיתי לרכב: דרך אגב הצמיגים הוחלפו כבר כל ליקויי מערכת החשמל גם תוקנה זה משאיר אותי עם ליקויי ה: שלדה מנוע מערכת קירור מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת minol, -
-
- 5 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
למומחי הפורום אנחנו מעוניינים לרכוש רכב ונודה לעזרתכם בקבלת ההחלטה נתוני הרכב קיה פורטה 2012 יד 2 (בעלות קודמת פרטית ולפני כן ליסינג) 111000 ק'מ מחיר מוצע 37 א' ממגרש פרטי הנחשב אמין ובעל לקוחות חוזרים בבדיקה ובנסיעה הרכב מרגיש במצב מכני טוב, אך בבדיקה המצורפת ניתן לראות שעבר שעבר פגיעה ויש מעיכה קטנה בסף אוזן קורה ( הבודק העלה את הרכב לליפט והראה את הקמט שמדובר בפגיעה קלה שאין לה השלכה על בבטיחות או באיכות הנסיעה) איננו יודעים את המשמעות של הדבר הזה והתוצאה הזו, תודה רבה! מצורף תוצאות הבדיקה
הודעה אחרונה מאת ronaldo17, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
מחפש רכב קטן וחסכוני, אוטומט, עד 8 אלף שקל. קילומטראז' פחות מ100. ראיתי כמה מציאות של פיג'ו 206 עם קילומטראז' כזה. מה עוד אפשר לגרד?
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
הולך לקנות יד שניה בקריית גת מישהו מכיר שם מכון בדיקה טוב?
הודעה אחרונה מאת אייזיק דייטש, -
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
ובכן הגיע הזמן להחליף את הפיקנטו ואנחנו מחפשים רכב משפחתי במקומה. כרגע אנחנו זוג אבל מתכננים להתרחב בשנה שנתיים הקרובות. סיבת ההחלפה העיקרית היא גודל הקיה, אני פשוט מפחד שהאישה נוסעת על הרכב הזה בגלל הגודל שלו. יצא לי לנהוג על רוב המשפחתיות בשנתונים שנכנסים לנו בתקציב. התלבטות העיקרית היא בין מאזדה 3 2.0 2014 או 2015. ליונדאי i35 מפוארת מאותו שנתון. זה רכב שני בבית את רוב הקילומטרים אנחנו עושים עם הרכב מהעבודה שלי ולכן הרכב לא צפוי לנסוע יותר מ10k בשנה. האם יש אלטרנטיבות עדיפות? אני לא מעוניין בקונצרן פולקסוואגן סקודה בגלל בעיות עם הגירים. חשוב לי. 1. אמינות 2. הנאה מנהיגה 3. בטיחות Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הי חברים, אולי קצת אוף טופיק אבל שווה לנסות בכל זאת לאחר שפתחתי את השרשור הנ״ל, עזרתם לי רבות והוזמנה בשעה טובה c3 חדשה. שמח וטוב לב הגעתי ליבואן, אבל נאמר לי שיש מצוקת צבעים ואין את שילוב הצבעים (או שילובי הצבעים) אותם אני רוצה..למרות שהם סטנדרטיים לחלוטין. למרות זאת, שילמתי את המקדמה והובטח לי שייעשו כל המאמצים. היום קיבלתי טלפון בו נאמר שאין צבעים כלל, יש שלושה שילובים בלבד עבור דגם השיין פאק (עם הבלימה האוטונומית) וזה מה יש. שני סוגים של כתום, ולבן עם גג אדום. נו, שוין. במידה ואבחר להמתין מעבר לסוף החודש, ההזמנה תתבטל, יגיעו צבעים נוספים מתישהו אבל כמובן שההנחה של ימי המכירות לא תהיה תקפה. האם מישהו נתקל בסיטואציה דומה? האם הגיוני לה…
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום מוצעת לי בליסנג הדגם החדש עם מנוע ה 1000 טורבו גיר רציף. רק הצבע השחור במלאי. מה פחות אוהב ? את מערכת המולטימדיה הלא מקורית ,אין אפל קארפליי . מה אוהב? מערכות בטיחות עד הגג . מה דעתכם עליה ?איך הגיר שלה בעיר? המון תודה
הודעה אחרונה מאת green, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עם סיוויק סדאן 2007 קרוב לשנתיים והתחלתי לחשוב על שדרוג. הסיוויק בסה"כ רכב מעולה וברמה הבסיסית משרת אותי ממש טוב, אך התחושה היא שמיציתי כבר את הרכב. אני רואה ברכב יותר מכלי תחבורה ורוצה לשדרג בכדי לקבל יותר "רכב", יותר ביצועי מנוע, יותר יכולות דינאמיות ואיבזור( כמובן מה שמתאפשר במסגרת התקציב). חשבתי על הפורד מונדיאו 2.0 טורבו טיטניום, קראתי המון שירשורים בפורום על הרכב המדובר, הרושם הוא שרכישה של מודינאו היא הכי רכב לכסף שאוכל לקבל בתקציב, המנוע ממש חזק, ביצועים דינאמיים טובים וצריכת דלק שפויה. מבחינת עלויות טיפולים פחות מטריד אותי, אבא שלי מכונאי רכב במקצועו ולכן אני יכול להתפשר על אחזקה יקרה יחסית, אני נוסע לא יותר מ 16,000 ק"מ בשנה כך שצריכת הדל…
הודעה אחרונה מאת Krd, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
אהלן-אהלן חברים , חדש כאן. טוב, אחרי שהתרגשנו, ניגש לעניין שלשמו נרשמתי לאתר (שהרשים אותי מאוד אגב בנתונים-אמינות המידע שהוא מציג על רכבים אחרי לא מעט הצלבות במרשתת שביצעתי). עשיתי חיפוש בפורום לגבי מה שאני מחפש, היו דברים דומים, ליד (כמו שאומר צדי צרפתי). אז ככה: אני מחפש רכב קטן (וחסכוני בדלק) שמיועד בעיקר לנסיעות בינעירוניות (בעקבות מעבר מגורים - בערך 30K בשנה) בעלות של 45-55k (סביר לא?) מה שחיפשתי ומשום מה צימצמתי את זה ל: 1. מיצובישי ספייס סטאר (80 כוח סוס, 1.2 ליטר, אוטומט), לפי המלצות כאן באתר, הוא חסכוני מאוד, אבל מאוד (19 ק"מ/ל). קראתי במרשתת וגם בהמלצות של יואב קווה (למי שמכיר וחבל שאי אפשר לתייג אותו כמו בפיכסבוק) על הרכב הזה. רכב בעל 3…
הודעה אחרונה מאת tepic, -
-
- 4 תגובות
- 915 צפיות
היי, בקרוב אצטרך לבחור רכב מהעבודה ל3 שנים הקרובות. לאחרונה נסעתי לאולם התצוגה וראיתי שעשו שינוי בדגמים, והחל מהרמה הבסיסית ביותר עם מנוע 1.5 ליטר(קומפורט)יש תאורה Full led, ג'נטים גדולים כמו בגרסא הבכירה ועוד כמה. האם מישהו יודע מתי הושק הדגם? האם מגרשי הליסינג מחזיקים אותו כבר או עדיין עם מלאי ישן? בנוסף, למי שמחזיק את הרכב-אני מוגבל בדלק עד סכום מסוים והייתי מעדיף רכב יחסית חסכוני, על פי נתונים יצרן הצריכה טובה ממש אך מה קורה בפועל? מעבר לנושא הבטיחות וצריכת הדלק-יש ליונדאי איוניק יתרונות נוספים על המאזדה? תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת adir10, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מחפש רכב סופר מיני זריז חסכוני ידני עדיפות למנוע טורבו תקציב 50k אם אפשר פחות יהיה מצויין
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לאחר שבחנתי כמה רכבים באותה קטגוריה, ולא התאימו לי מכל מיני סיבות,יצא לי לנהוג בקיה ריו שנת 2013 ידנית,מנוע 1250. נהנתי מאד מהנוחות,והמרווח הפנימי,מזגן התנהגות כביש,רכב דיי נעים,אבל הרגשתי שצריך למשוך קצת תהילוכים,כאילו היא טיפה חלשה,אם אתם מבינים למה אני מתכוון. יש גם דגם עם מנוע 1400,האם יש הבדל משמעותי מבחינת סחיבה,נסיעה? אודה לכל מי שהתנסה ומכיר,על כל טיפ או המלצה. שבוע טוב לכולם. עמית
הודעה אחרונה מאת עמית100, -
-
- 14 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם להורי יש רכב מדגם c4 פיקאסו שנת 2010 טורבו 1.6 עם 7 מקומות ישיבה שברשותנו מי 2013 הרכב נקנה מליסינג של אויס (מחירון על מחירון רכב קודם), וזו הטעות. הרכב לא מפסיק לעשות בעיות. כרגע המחירון עומד על 25K~ וברשותנו עוד 25K לקניה. במגרשים שונים קיבלנו הצעות דומות לרכב פורד פוקוס סטישן 13 עם אחריות בתקציב הנל (ביחד עם טריד אין) אשמח לדעת איך הרכב בכללי והאם יש עוד אפשרויות אחרות רצוי שיהיה רכב עם תא מטען גדול (סטישן) ולא חייב 7 מקומות . בטיחותי . אמין . בתודה איליה
הודעה אחרונה מאת poune, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 846 צפיות
מצאתי ב28K שעברה 121KM. שמעתי שיש בעיה עם צריכת הדלק, מישהו יודע לספר? ואם אפשר חוות לדעת על הרכב ממישהו שהתנסה.
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 529 אורחים (הצג רשימה מלאה)
