ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,542 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
למבינים , אני כבר המון זמן חושב איזה רכב לרכוש , ומאוד אהבתי את ההונדה סיביק האצבק קומפורט 2010 מנוע 1.8 140 כס. הסכום לא בשמים זה עומד בתקציב שלי . עכשיו השאלה העיקרית , לא ראיתי המון רכבים מהסוג הזה על הכביש ולא הרבה כאלה למכירה לעומת יונדאי קיה ומזדה שמפוצצות ברשת . השאלה שלי היא עד כמה ההונדה בדגם הנל רכב אמין ? טיפולים\חלקים? ואיך הוא על הכביש ... ובכלל האם כדאי לרכוש את הרכב הזה ? אשמח לתגובות מאלה שהתנסו.... תודה חברים
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 36 תגובות
- 10.3 אלף צפיות
שלום לכם אני מתלבט בין שני הרכבים האלה הונדה סיוויק האצ'בק חדשה בגימור ספורט דיזיין (2016) לפני המתיחת פנים. או מזדה 3 האצ'בק "פרימיום" מנוע 2.0 חדשה חשוב לי אמינות סחירות ירידת ערך וצריכת דלק נמוכה ככל האפשר. הנסועה שלי זה בממוצע 20000 ק"מ בשנה. נוסע בעיקר זוג או לבד. על מה לשים את הכסף ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני שוקל לקנות רכב 0 ק״מ ורציתי לשאול אם יש דברים שאני צריך להיזהר מהם / לשים לב אליהם. משנה ממי קונים את הרכב? זאת אומרת, חשוב שתהיה חברה אמינה? תודה מראש, אסף
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 1 תגובות
- 730 צפיות
אני מחפש לקנות את הרכב הזה אז הציעו לי לעשות ליסינג לאופל אסטרה ברלינה 2015 דגם enjoy 1.4T סדאן 140 כ"ס עם 101,000 ק"מ יד ראשונה מליסינג על בסיס מחיר של 54,200 ש"ח, לי זה נראה יקר מאוד. האם בגלל הליסינג שהוא 800 ש"ח לחודש ל-3 שנים + מקדמה של 5400 צריך להיות שינוי במחיר? וגם מציעים לי אחריות שלהם לשנה. אגב במקום אחר הציעו לי את האסטרה ברלינה 1.6T 2014 ב49,000 ש"ח, גרסא קצת יותר משודרגת עם 180 כ"ס עם קילומטרז' זהה וגם מליסינג. אני חשבתי יותר בסביבות ה-40,000 ש"ח על הראשונה ואולי קצת יותר על הדגם המפואר יותר, מה לדעתכם השווי שלהם, וכמה אני צריך לבקש בערך כדי לסגור עסקה טובה ומשתלמת?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אחותי הקטנה קיבלה רשיון בשעה טובה, מחפשים לה רכב. כרגע הכיוון הוא סיאט ארונה שנכנס בול בתקציב מאוזר היטב אבל היבואן פשוט גרוע ואני מנסה להתרחק ממנו. אשמח להמלצות ואלטרנטיבות.
הודעה אחרונה מאת tainka2405, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 504 צפיות
שלום, מחפשת לאמא שלי רכב חדש (היא חוששת לקנות משומש...). נוסעת מרבית הזמן לבד לעבודה וחזרה נסיעה עירונית קצרה, פעם בחודש בערך בינעירונית 100 ק"מ. דגש על בטיחות, אמינות לאורך זמן ואם אפשר בגאז סביר לקניות. עדיפות לדגם ידני. אשמח לקצת סדר בכל האפשרויות בשוק.. תודה! שיר
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
היי חברים, בימים הקרובים רכב חדש צריך להגיע לארץ ולעבור רישוי. בחברה אמרו שאין אפשרות לבחור מספר רישוי. האם יש למישהו קשרים בצ'מפיון על מנת לעזור בנושא? תודה מראש ואחלה יום!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אהלן, בקרוב אני עומד לרכוש פיג'ו 208 GTI יד שנייה , ורציתי לדעת על מחלות ילדות של הרכב , ואם יש דברים ספצייפים שצריך לשים לב אליהם , אני אקח את האוטו בכל מקרה למכון בדיקה (ד"א אם יש מכון מומלץ באזור הוד השרון-כפר סבא-רעננה אז אני אשמח להמלצה). מה ההבדל בין הדגם עם ה200 כוחות סוס לבין ה208 כוחות סוס ? האם השינוי שווה את ההפרש במחיר ? ובכללי אם יש פה אנשים שמחזיקים ברכב ויכולים לתת חוות דעת כללית. תודה.
הודעה אחרונה מאת save, -
פולקסווגן ג'טה 1 2
מאת ariella_a- 18 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי, אני מעוניינת לקחת רכב ליסינג. אני נוטה לקחת את הג'טה ( 2018 ) אבל חיפוש באינטרנט העלה הרבה בעיות בגיר. מצד שני, רוב מי שכתב על זה היה בעל דגמים ישנים. מישהו יכול לתת חוות דעת עדכנית יותר לגבי הרכב לגבי בעיות בגיר, רעידות וכו'? תודה!
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
מחפש רכב פנאי (SUV) חדש 2018 בגודל בינוני עד 200 אלף ש"ח. שיהיה מרווח, מהיר וצריכת דלק סבירה +. ההתלבטות שלי כרגע בין מאזדה CX5 לפולקסווגן טיגואן. גם סקודה קארוק עניינה אותי אבל די מודאג משנתיים אחריות על DSG. פתוח לאופציות נוספות. המלצות? תודה
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
קצת מידע על הרכב הנוכחי: פיג'ו 208 ידנית, נקנתה מהחברה בינואר 2016. אחריות ל5 שנים. מחירון באזור ה45k (לאחר הפחתת קילומטראז - 56kkm). סיבה להחלפה: עומד בפקקים כמעט שעתיים ביום, צריך אוטומט. הקנייה חייבת להיעשות בטרייד אין משיקולי נוחות ואני מוכן לשלם על הנוחות הזו (בדמות כיסוח מחיר הרכב שלי). תקציב: 100k, כולל טרייד אין. דרישות: אוטומט נוחות אבזור אמינות כח חסכוני (עד כמה שאפשר בדלק וטיפולים) סחירות מה ניסיתי כבר: 1) ביקור בסקודה וסיאט העלה שהם לא עושים טרייד אין על רכבי פיג'ו. לכן לא רלוונטיים 2) רנו קליאו: נתנו לי קרוב מאוד למחירון על הרכב והציעו לי להוסיף כמעט 70k על הקליאו 1.2 טורבו המאובזרת (לטעמי הצעה מופרזת לחלוטין על הרכב הזה …
הודעה אחרונה מאת gt3rs, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אישתי ואני חושבים על לקנות רכב חדש (כרגע הכיוון הוא הקיה הנירו), אבל יש כל מיני פרמטרים שאנחנו מנסים למדוד לפני שאנחנו ממהרים לרוץ ולקנות, כמו למשל מועד הקניה. האם משתלם למשל לקנות רכב חדש מהיבואן בסוף שנה כי יש מבצעים, או שדווקא במועד אחר?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 970 צפיות
שלום, זוג צעיר מחפשים רכב. כרגע בלי ילדים אבל עם תוכניות להתרחבות שנתון 2009+ עדיפות לרכב 5 דלתות נסיעות באזור המרכז אבל מידי פעם גיחות לצפון וירושלים וכו'.. מחפשים רכב אמין שיחזיק לנו 7שנים+
הודעה אחרונה מאת AnotherOne, -
-
סופר מיני?
מאת noamn111-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 817 צפיות
המלצות על סופר מיני חדשה תעשה 6 7 אלף בשנה הרוב בעיר כרגע עם I20 ורוצה להשתדרג .. תקציב סביב ה100 אלף תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עברתי קצת על הפורום ומצאתי כמה שאלות בנושא אבל די ישנות - אולי חלקן עדיין רלוונטיות אבל אשמח להתעדכן. אני רוצה לקנות רכב זריז, מהנה וניראה טוב. מעדיף לא משפחתית אלא רכב יותר קומפקטי. כמובן, שיהיה אמין, תחזוק לא יקר מידי (חסוני בדלק פחות קריטי). תקציב - 60000. גיר - אוטומט. כרגע 2 אופציות שעומדות על הפרק - 2010 שירוקו TSI 1.4 - 2013 רנו קליאו 1.2T אשמח לעזרתכם, תודה.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 773 צפיות
ערב טוב חברים חושב לקנות ניסן טידה מצאתי של 2010 107.000 ק"מ יד שלישית, היד הראשונה היתה בעלות חברה 18.000 ש"ח לוי יצחק שם עליה 21.000 כדאי???
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
יש לי אוטו ישן בן 23 שנה. תוכנית הגריטה הופסקה. איך אני מתפטר מאוטו ישן ללא מכירה? וכל מה שקשור לנושא? בתודה מראש לכל העונים
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום רב. אני מתעניין בקניית רכב. ברשותנו 2 רכבים, אחד ניסן טידה 2008 ואחד ניסן אלמרה 2004 (אין על יפניות). אנו גרים בעוטף עזה ונסיעה עד לעבודה הינה באזור ה120 ק"מ ביום. אני נוסע על האלמרה ומעוניין להחליפה לרכב שישתה לי פחות דלק (האלמרה לוקחת 1/12-13), בשנה יוצא לי באזור ה30K ואפילו יותר! אז כל 5/6 + קילומטר שאני חוסך לליטר הינו משמעותי ביותר. כרגע מה שאני רואה במחירים שפויים (30K), עם קילומטרז' נורמלי יחסית (100K~160K), ששותה 1/18-20 ושנתון יחסית גבוה (2010/2011) זה ההונדה אינסייט היברידית . הרכב הינו רכב שני, ואין צורך שיהיה מרווח וכו... בנוסף חשוב לי שהרכב יהיה יציב, בטיחותי (לא אלטו או קופסת גפרורים דומה לו), נוח יחסית לנהיגה ויפני (מקס' …
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 708 צפיות
למה מחירי סובארו אימפרזה נמוכים משמעותית ממחירים של מכוניות דומות כמו מאזדה. למשל סובארו אימפרזה ניו אייג 2006 אוטומטית עולה כ-9000 שקל מאזדה 3 2006 אוטומטית עולה כ-14,000 שקל. זה הפרש של 36 אחוז. יש סיבה? חוסר בחלפים? אמינות? או כל סיבה אחרת?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אז ככה יש לי מאזדה 3 2006 שעשתה 243KM הגיע הזמן להחליף רכב, הגעתי למגרש הציע לי יונדאי I20 שנת 2012 עשתה 122KM הייתה אצל משפחה ועברה לליסינג אני אהיה יד 2. אחרי דין ודברים הגענו לסיכום במידה ואני מעוניין לקחת את הרכב, מוסיף 25K + את הרכב.. הרכב שלי נגמר לו הטסט עוד חודש דרושים לו הרבה תיקוני צבע וכו', רציתי לדעת מה דעתכם על ה I20, איך היא אמינה ? מדבר כמובן על ה 1400 אוטומוט, הכי חשוב לי אמינות ושלא תאכל דלק כמו המאזדה ולא תראה מוסך כנ"ל.. והאם מומלץ לעשות בדיקה לרכב לפני זה חובה? בעל המגרש נותן לי 3 חודש אחריות גיר ומנוע .. הרבה אנשים שאני מכיר קנו אצלו רכבים ועשיתי סיבוב על הרכב ולא הרגשתי משהו בעייתי בגלל זה שואל תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Zoro11, -
-
- 0 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, אני זקוקה להמלצה מהו רכב מסחרי הכי טוב עם נפח אחורי הכי גדול וגבוה. (לצורך חנות ניידת וזקוקה לשטח רב וגבוה ככל האפשר) הדרישות: מותג אמין עם אחריות. נגיד תקציב עד 160 אלף... מסחרי רשיון ב'. אז מה שראיתי זה כמה דגמים אפשריים וחלקם בכלל יקרים יותר מהתקציב שלי: פיאט דוקאטו איווקו דיילי 4 טון יונדאי h350 רנו מאסטר ארוכה פורד t350 מי יכול להמליץ על המותג הכי אמין ופחות יקר עם נפח אחורי ענקי אבל שאני לא אוציא בצורה מטורפת את החסכונות שאין לי... תודה למשיבים
הודעה אחרונה מאת karin4sure, -
- 3 תגובות
- 707 צפיות
היי חברים אני מחפש רכב מסחרי קטן בסגנון הברלינגו עד 30000 . חשוב לי שהיא קודם כל תיהיה אמינה , אוטומטית וכמובן תא מטען גדול אגב המטען שאני מתכוון להעמיס לא כבד מידי . אחת ההתלבטויות שלי היא האם לקנות מאדם פרטי או לבצע עסקת ליסינג לרכב חדש יותר , אני יודע בליסינג יש הרבה אותיות קטנות וזה די להתחייב לעתיד שאף אחד מאיתנו לא יכול לצפות אותו ואני נגד הלוואות בכללי ,אבל במסגרת העבודה שלי כל יום שאני אעדר מהעבודה בגלל תקלות או טיפולים ברכב יותר ישן שהבלאי שלו יותר גדול מרכב חדש תוביל להפסדים שכן בלי האוטו אני מובטל . אולי בכלל עדיף לי ליסינג תפעולי ? ,אני די בדילמה פה ואשמח לעזרה . בתודה אלמוג
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ברצוני להקציב פלוס מינוס 100 אלף ( שום נתון לא קריטי אני גמיש ופתוח לרעיונות), לגיפון בינוני כוונתי לגיפון 5 מקומות לא מתחת לשנת 2013/14. חשובה לי האמינות, כוח זמין - ממש לא אוהב רכבים עצלים, פוזה לא ממש חשובה לי, לא שולל דיזל. לא נעול על מותג כזה או אחר. הרכב ישמש לנסיעות כביש יום יומיות לעבודה כ 10 ק"מ לכל כיוון ובערך פעם בשבוע בממוצע לנסיעות מחוץ לעיר. אני היום נוסע כ 5 שנים על רנו מגן דיזל שנרכשה בזמנו חדשה, רכב טוב אבל קצת נימאס לי. כמו כולם - שיהיה הכי הרבה רכב לכסף...
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 702 צפיות
אני מחפש רכב לנסיעות עירוניות ולפעמים בין עירוניות.. לצעיר גדול מאוד פיזית.. אז רצוי משהו שיהיה נוח לשבת בפנים.. בגדול מחפש משהו שיראה סבבה שיהיה לי אמין לטווח ארוך שלא אצטרך לדאוג מחברת רכב לא אמינה, ורצוי מאוד טיפולים וביטוח וכו' שיהיו זולים.. עם כל הדרישות האלה ו 40,000.. איזה רכבים לדעתכם כדאי לבדוק?.. (פחות חשוב הביצועים של הרכב, מעדיף חסכוני מאשר זריז וחזק)
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
קניית רכב סופר מיני 1 2
מאת larab-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לקנות רכב סופר מיני ומתלבטת בין מספר דגמים, ביניהם טויוטה יאריס, סוזוקי סוויפט, סיאט איביזה ופולקסווגן פולו (סקודה פאביה גם הייתה אופציה, אך היא פחות יפה לטעמי). התקציב הוא עד כ-85 אלף ש"ח עם אפשרות לרכב יד 2 או חדש, כתלות במחיר (כמובן...) ובשמירת השווי של הרכב. הדברים שחשובים לי: בטיחות, צריכת דלק, עלות טיפולים וביטוח, ואמינות. אשמח לשמוע על התנסויותכם עם רכבים אלו ולקבל המלצות. תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, ראשית תודה על מדריכים מועילים שנתנו לי מידע בסיסי וחשוב לגבי רכישת רכב יד2. מישהו נכנס בי עם הרכב והאוטו הישן שלי נשלח בעצב גדול לפירוק. אני נאלץ לתבוע את הצד השני בבית משפט ולכן עד שאקבל את הכסף יקח זמן אז צריך לקנות רכב כבר עכשיו. אנסה לפרט את צרכיי ומה שחשוב לי, בתקווה שתעזרו לי תקציב התקציב שקבעתי בהתחלה אמנם היה נמוך מ20,000 ש"ח אבל לאחר חיפוש קל החלטתי להעלות קצת את התקציב כדי שיהיה בכל זאת משהו יותר נחמד וסביר. התחלתי ב15 אלף ועליתי עד בערך 20. ההתלבטות שלי היא מצד אחד אם אקנה רכב יקר יותר - אז אני מקווה לראות פחות מוסך ולחוות פחות תקלות והוצאות כסף, אך מצד שני אני משלם מראש יותר וגם ירידת הערך כל שנה היא גדולה יותר כל שאני מפסיד…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הי, מעוניינת לקנות לבתי רכב שמיועד לנסיעות אזור ראשל"צ - תל אביב צריך להיות אוטומט, חסכוני ואמין, ולא מאוד ענתיקה. ריאלי למצוא משהו בסביבות 15,000? אשמח להמלצות, תודה!
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום רב אני מעוניין לקנות רכב ואני מטלבט בין סיאט לאון FR גיר רגיל שנת 2014-2015 לבין המאזדה 3 ספיריט שנת 2014-2015 אישית אני מקוון יותר לכיוון של סיאט, אך החשש שהרבה אנשים אמרו לי שהתחזקוה וביטוח יקרים... אחרי בדיקה מצאתי שהביטוח יעלה לי 4700 ללאון (מקיף) ולמאזדה 5200(מקיף) עכשיו עד כמה יותר יקר לתחזק לאון במחינה מכנית, טיפולים רגילים הם ראיתי שהם בערך אותו טווח מחירים לשנהם -\+ 500-700 שייח אבל עד כמה תיהיה יותר יקרה בחלפים? את הנושא של הגיר DSG אני יודע וכן ישר הורדתי אותו ועברתי לגיר רגיל. אשמח לעזרה תודה = )
הודעה אחרונה מאת kurko1992, -
- 16 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
יש כרגע מבצע בשלמה סיסקט על 3 המכוניות האלו. יונדאי 2015 והסקודה והטיוטה 2014. 60 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה. איזה רכב משלושתם הכי: חסכוני מבודד רעשי כביש נוחות נסיעה יציבות בכביש והכי פחות תקלות תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת trekampt, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אשמח להמלצות ודיס-המלצות לרכב סופר מיני משנתון 2015 ואילך, בדגש על אמינות ובטיחות. התקציב הוא 40 אש"ח, עם אפשרות למתוח בעוד 10 אש"ח נוספים. השאיפה היא תיבת הילוכים אוטומטית, אך גם ידנית באה בחשבון. עיקר הנסועה תהיה בעיר (ר"ג-ת"א) ובערך 3 פעמים בשבוע נסיעה בינעירונית לאזור אשדוד-יבנה. נוחות ויציבות המרכב הם פרמטרים חשובים גם כן. מה פחות חשוב: ניהוג, ביצועים, וצריכת דלק (עד רמה מסוימת). כרגע רכבים שנראה שעומדים בדרישות: - פורד פיאסטה 15' אוט' Trend. - פיג'ו 208 15' ידנית/אוט' Active. תודה!
הודעה אחרונה מאת wncrazy, -
-
מי מחובר 58 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 384 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אריה שאג
- borsood
- eladns
- MIHAEL
- korenz1213
- yahaga
- ANUTKK
- דובצע
- fatboy1340
- lanosforce
- כוכב השחר
- farkash7
- om2
- quizlette85117701
- matan_mil
- flytomars
- Avia
- amosbmw
- shlomiko
- zvigolden
- `Infinity
- סולל הדרך
- rev-Match
- AUDIO KING
- Shai.sku
- פריג'י
- gpro
- davemustaine87
- Haim_gds
- Yuvalino
- רפי לין
- orsh99
- T_A
- mikk
- קוסקוס
- SlowRide
- earlofbug
- guy.a
- EliC25
- מרדכי1
- אבי ים
- mikyl
- Be roo
- method
- BoazB11
- לירון .ה.
- גולדן191
- malcishua
- Jeka88
- מלטבשי
- Michaelgir
- discoTD5
- asix
- ישה
- M H
- tan tan
- yuvk
- פיזיקאי שימושי
