ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
היי ראיתי את הרכב לאישתי ב13 אלף נראה טוב כמו חדש הבעיה היא שהוא עבר יותר מ10 ידיים עשה 255 אלף קילומטר השאלה שלי היא כמה זמן המנוע מחזיק האם שווה לקנות המחיר הוא בסדר? את החסרונות של הרכב אני כבר יודע השאלה היא אם שווה לקנות אותו מבחינת הקילומטר שהרכב עשה והמחיר תודה חברה על הסבלנות אגב לי אין רשיון אז אני לא מבין דבר וחצי דבר הרכב הוא לאשתי
הודעה אחרונה מאת or_doc, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, בשעה טובה בת הזוג שלי ואני הצלחנו להסכים על רכב - הונדה סיוויק. הרעיון הוא לקנות רכב שישאר איתנו הרבה שנים, ויוכל להכיל גם מצטרפים עתידיים לתא המשפחתי. בגלל שזה רכב נפוץ יחסית, יש אותו לכל חברות הליסינג. האם כדאי לקחת מודל 2015 עם 80k, או למשל 2015 עם 50k, או בכלל 2014 עם 50k. יש מלא הצעות ואני לא מצליח להבין מה צריך ליהיות גבול השנתון והקילמוטרים. ברור שאנחנו מעדיפים לשלם כמה שפחות...
הודעה אחרונה מאת דור--, -
-
משפחתית ב ~ 110K 1 2
מאת apelt-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש לנו שני ילדים קטנים - שני כסאות תינוק. הרכב יסע כ 15K קילומטר בשנה, נסיעות קצרות בעיר. זה יהיה הרכב הראשי, אז מחפשים שיהיה אמין, בטיחותי, מרווח במושב האחורי ועם תא מטען מכובד. מה האופציה הכי מומלצת בסדר גודל של ~110K שקל? סטיישן / ג'יפון / משפחתית? תודה
הודעה אחרונה מאת bv12, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב עבור ההורים. אין דרישות מיוחדות מעבר לכך שהרכב יהיה אוטומטי (לא רובוטי) אמין ונח עם ק"מ נמוך בתקציב גג של 70K אבל עדיפות לפחות מזה. בדקנו בימים האחרונים מספר אופציות ובינתיים הכיוון הוא אחת מהאופציות האלו: -פיג'ו 208 2015 1.2 טורבו גרסת אקטיב, 30,000 ק"מ - הוצעה לנו ב56K אולי יהיה אפשר להוריד עוד קצת. -מיצובישי ספייס סטאר חדשה במסגרת מבצע הסתדרות המורים, מוצעת ב68,500 ש"ח כולל מערכת מולטימדיה ואגרת רישוי. ביבואן טוענים שבכל הרכבים במלאי יש פגמי צבע שאינם בולטים כתוצאה ממפגע של ציפורים ותהיה על כך הפחתה נוספת של 1-3% בהתאם להערכת שמאי של הרכב הספציפי. אופציה נוספת היא לרכוש את הספייס סטאר מליסינג 0 ק"מ (ללא המולטימדיה) ב-61,200. אני בעל …
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 488 צפיות
אהלן, בתקופה האחרונה אני חזק בחיפוש רכב מחליף לקיים ... מה שהכי חשוב לי זה הצריכת דלק מכיוון שאני נוסע כ25 אלף קמ בשנה ולפחות חצי מהם בפקק או מהירות נמוכה. חשבתי על רכב היברידי יד 2 מפרטי/ליסינג שנתון 2015 שמתאים לסכום שאני יכול להשקיע. השאלה היא הכדאיות של הרכב שכבר נמצא 3 שנים על הכביש ומבחינת עלות תחזוקה של הרכב. בהרבה אתרים מציינים שעלות הטיפולים של הרכב יקרים מאוד ולא תמיד משתלמות , מנגד תגובות גולשים שסותרים לגמרי את הכתוב באותם אתרים. אשמח אם מישהו יוכל לשפוך קצת אור, בעיקר בכדאיות אחזקה, טיפולים תקופתיים, של רכב היברידי משומש כ3 שנים על הכביש שעבר כ80אלף קמ. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברים, אני כבר חודש מסתבך באינטרנט ובין אנשים בחיפוש אחרי רכב, ועדיין לא הצלחתי למצוא.. אשמח אם תתנו לי כיוון, אגיד את הצרכים שלי.. בגדול אני מחפש רכב עם דגש חזק על אמינות וצריכת דלק נמוכה, הרכב לצעיר.. אז עדיפות למראה נורמאלי.. והנסיעות שלי זה עבודה בית (7 דק לכיוון) ולפעמים בסופי שבוע לצאת לטייל קצת בארץ.. בגדול אני נוסע לרוב לבד או עם עוד מישהו 1.. אז משפחתית גדולה פחות רלוונטית אליי.. הייתה לי התלבטות בין קיה פיקנטו 2013 מיצובישי ספייס סטאר 2013-4 סיאט איביזה 2013-4 (מהרכב הזה קצת ירדתי בגלל האמינות הנמוכה יחסית) הונדה סיוויק 2010 קומפורט 5 דלתות.. אני פתוח להצעות אשמח לשמוע ממכם המלצות, תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחר הולך לראות אוקטביה 1.2 ידנית, על פניו נתונים יבשים טובים. דברים שמרתיעים אותי זה עלילות הטיימינג וגג שמש שהותקן בארץ. אני מבין שזה דגם מנוע ישן עם 8 שסתומים שגם הגיע עם שרשרת טיימינג ולא רצועה, משיטות ברשת ישנן כמה תופעות, מותחנים בעייתים שקורסים ומזה הולך מנוע אך לרוב לגבי זה בוצע ריקול, כמו כן שרשרת טיימינג שנמתחת ומתחילה להרעיש. השאלות הן מה העלות של החלפת שרשרת טיימינג? האם ישנן עוד בעיות עם המנוע הזה? שקלתי אם לקחת לבדיקה במכון או במוסך מורשה, כנראה רק מורשה יוכל לענות לי על עניין המותחנים האם הם משופרים או ישנים. כמו כן גג שמש שהותקן בארץ ואצטרך לבדוק שאין שום סימני רטיבות שם. הרכב יד שניה עם מעט פחות מ 100 אלף ק''מ. נמסר לי שיש הי…
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 779 צפיות
היי אני מתעניין ברכישת אחת משלושת דגמי המיני של VAG (פולקווגן אפ/סקודה סיטיגו/סיאט מיי) מאזור שנתון 2013. מעניין אותי הדגם הרובוטי והייתי שמח לשמוע חוות דעת על תיבת ההילוכים? ההיבט העיקרי שמעניין אותי הוא האמינות, האם זו תיבה שאפשר לסמוך עליה לקילומטרים רבים או שכמו ב107/C1/אייגו יהיה צורך להחליף קלאץ' כל 60K ולחשוש מהתיבה באופן כללי? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Benor, -
-
שלום לכולם, עד אתמול הייתי משוכנע שהרכב הבא שלי הוא סקודה סופרב (1.8TSI אלגנס). אבל היום בבוקר קראתי כי אחוז גבוה מאוד (מעל 50%) מהסופרבים נאלצים מתישהו במהלך חייהם להחליף או סט מצמדים או גיר (!) או מנוע (!) האם יש ממש בטענות האלו...? כי אם כן, נראה לי שאוותר בכאב לב רב, יש לומר, על הסופרב...
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 741 צפיות
היי חברים צריך עזרה בדחיפות בחירת גיפון עירוני ביין קשקאי-סובארו xv ,מזדה cx5 ואחרות רוצה לציין רק יפניות באות בחשבון תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היי, ב206+ היה את הסיפור הידוע שרצועות הטיימינג החזיקו הרבה פחות ממה שהוצהר. נגיד והרצועה נקרעה וגרמה להחלפת מנוע (לחדש שיובא על ידי המוסך הרשמי). האם שווי הרכב יורד? האם עוד חלקים נפגמו או שהחלפת המנוע סגרה את הסיפור? תודה
הודעה אחרונה מאת ho2, -
-
- 0 תגובות
- 456 צפיות
שלום לכולם, רכב שיחליף שברולט ויאונט ויהיה באותו הגודל מבחינת אחסון עד 20000 ש"ח , יש חיה כזאת ? חשוב שיהיה אוטומטי. תודה
הודעה אחרונה מאת tu3s, -
טויוטה פריוס
מאת יוליוס-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם עדיף לקנות מהיבואן או 0 ק"מ? האם המחיר מצדיק לקנות 0 ק"מ? ומה קורה מבחינת אחריות וטיפול ברכב ? האם זה במוסך של טויוטה? ראיתי ששלחו לי קישור ש ב0 ק"מ עולה 127,000ש"ח ופחות איבזור. יבואן עולה 140,000ש"ח ו 5 שנים אחריות .
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 896 צפיות
מישהו פה המליץ להחתים את המוכר על מסמך המאשר שאין לרכב פגיעות בשלדה, במקרה ויש עלות בדיקה חלה עליו. האם אפשר קישור למסמך כזה או שזה צריך להיות סעיף בזיכרון הדברים? תודה
הודעה אחרונה מאת adir10, -
-
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום ותודה מראש על תשומת הלב, אני מחפש לקנות ב.מ.וו X1, מתלבט בין מספר דברים: מודל 2012 בנזין, 75,000 קילומטרז'. מודל 2010 טורבו דיזל, 155,000 קילומטרז. נפח המנוע של שניהם הוא 2000, 177 כ"ס. אני לא מבין גדול במכוניות לכן אשמח לשמוע על ההבדלים בין שני הדגמים, רצוי לציין שמבחינת מחיר - זהה ! דבר נוסף הוא הטיפולים - אני מתכנן להחזיק את הרכב כשנתיים, הפחידו אותי מאוד לגבי עלות הטיפולים, אשמח לדעה בעניין זה. תודה רבה רבה.
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום אני מחפש רכב משפחתי מ2012 ומעלה. עד כ40 אש''ח וכמה שפחות יותר טוב. ראיתי שאפשר לקנות בפחות מהתקציב שברולט קרוז 2013 וגם 2014. מצד שני, גם בתקציב, דגם הltz קיים ב2012 והוא נחשב לדגם היותר טוב. אני נוטה ללכת לכיוון של לקנות רכב יותר חדש גם אם הדגם פחות טוב. מה דעתכם? האם כדאי בכל זאת ללכת על דגם הltz האמריקאי?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום חברים. חבר שלי מעוניין לקנות רכב 7 מקומות. תקציב 40000 שקלים. לאחר חיפוש בפורום ראיתי הרבה התייחסות לגבי מאזדה 5 שהיא מצויינת או גם רנו סניק דיזל (לא בתקציב). הוא מצא דודג' ג'רני שנת 2010 בסביבות 40000 ש"ח. לא מצאתי כמעט מידע בפורום לגבי הרכב הזה. יש למישהו מידע קונקרטי אם כדאי להסתכל לכיוון הזה בכלל? אולי מנוע/גיר/מכלולים אחרים משותפים למכוניות אחרות? איך האחזקה שלה (חוץ מדלק), תקלות ידועות. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת fatboy1340, -
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
האם משתלם לרכוש הונדה אקורד יד 1 30000 קמ' מודל 2015 עם כל התוספות ב40,000 ש"ח? (הרכב לא היברידי)
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי רציתי להתייעץ בנוגע לרכישת הונדה סיוויק בטווח השנתונים 2010-12 אוטומטית, מה הצריכת דלק, עלויות תחזוקה אמינות וכו'. הרכב אמור לשמש זוג סטודנטים. אפשר להציע אלטרנטיבות אחרות. הדרישה שהאחזקה לא תהיה יקרה (טיפולים, צריכת דלק, חלפים,אמינות וכו'). שלא יהיה בקטגוריית המיני, לפחות סופר מיני, עדיפות להאצ'בק. עד מחיר של 50K +-
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי חברים, אני חדש פה אבל אוהב נורא לקרוא בפורום, הגיע הזמן להחליף את הפולו 2012 הישנה שלי בג'יפון חדש. ההתלבטות הראשונית הייתה בין 3 דגמים: פיג'ו 3008 סיאט אטקה סקודה קארוק אחרי שראיתי את כל הרכבים וקיבלתי הצעות מחיר על כולם הנטייה שלי היא ללכת על ה 3008 דיזל ברמת גימור פרימיום, המחיר שקיבלתי היה 165K לגרסת הדיזל פרימיום או 175K לגרסת הבנזין פרימיום, בסיאט הציעו לי את האטקה ברמת גימור אקסלנס ב 162K ( הרבה פחות אבזור ופינוקים מה 3008 ) ואם אני רוצה את האקסלנס פלוס המחיר כבר קופץ ל 189K (מחיר מטורף ולא מוצדק), מהסקודה קצת התאכזבתי מהגודל והנראות, גם המחיר לגרסת האבזור האמצעית היה 159990 לא כולל צבע מטאלי ולא כולל אגרת רישוי, בשביל להגיע לרמת אבזור הגבוהה המח…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אשמח להמלצות לבחירת רכב 2018 כמובן מתוך האפשרויות הבאות אליהם הגעתי לאחר השוואות ובדיקה ברשת.. מיצובישי ASX 2.0 אינסטייל רנו גרנד קופה אינטנס 1.2 בנזין טורבו שברולט טראקס 1.4 LT בנזין טורבו אופל מוקה 1.4 ENJOY+ אפשרויות נוספות: סוזוקי ויטרה 1.6 4x2 1.6 / 4X4 שברולט קרוז 1.4 טורבו טיוטה קורולה 1.6 sun מאזדה 3 סדאן 2.0 יש גם יונדאי וקיה אבל מעדיף לגוון לאחר פעמיים שבחרנו ביונדאי. אין עלויות דלק ותחזוקה, מה שחשוב, בטיחותי, חזק, ושיהיה מרווח ונוח, מולטימדיה, לא מכוער (עניין של טעם אבל בכל זאת) ומקום בתא המטען לעגלה סטנדרטית ובכלל.. בגדול אני מתלבט בין ה ASX תא מטען קטן ורכב דיי פשוט.. אבל ג'יפון וחזק יחסית, לבין הגרנד קופה המפ…
הודעה אחרונה מאת israeln261, -
-
- 9 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
עד היום הייתי עם לאנסר ספורטבק 2010 שהיא מושלמת אך שתיינית נוסע בסביבות ה12-13K בשנה מכיוון שאני נוסע כל יום לעבודה בדרך רצופה בעליות אני צריך רכב חזק אבל לאור מחיר הדלק חשוב שגם יהיה חסכוני תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 3 תגובות
- 721 צפיות
שלום, מחפש לקנות רכב משפחתית אוטומטי טוב למשפחה עם תינוק עד תקציב של 55 אלף. עדיפות לכמה שיותר חסכוני אם ניתן. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 913 צפיות
ערב טוב, כעיקרון זוג צעיר מחפש רכב יד שניה ראשון (איזור חיפה). להלן הבקשות: 1. סיגמנט / גודל הרכב לא רלוונטי (אין צורך ברכב מנהלים / משפחתי גדול מן הסתם אך במידת הצורך רכב מיני כן יכול להתאים). 2. בראש ובראשונה - אמינות. כמה שפחות מוסך, ועדיף טיפולים זולים יחסית. 3. תקציב מקסימאלי עד 30 אלף ש"ח. 4. רוב הנסיעות יהיו בתוך העיר, אך היות ומדובר על איזור חיפה - שלא יזחל ויזלול הרבה דלק בעליות. אשמח להמלצות, תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת lze22, -
-
יונדאי kona
מאת יוליוס- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איך הרכב מבחינת בטיחות,צריכת דלק,נוחות נסיעה? ממה שראיתי המחיר דומה לטויוטה פיריוס וקיה נירו. תא המטען 361 ליטר. יש שבוע מכירות ביונדאי. השאלה אם המחיר שווה את הרכב שיש באותה קטגוריה רכבים אחרים.
הודעה אחרונה מאת mrraz, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני עוברת על מודעות של סוחר (שלא מסתיר את היותו סוחר) בעמוד הפייסבוק שלו. עברתי על הרבה מודעות טרם ראיתי פירוט הכולל "ללא תאונות" (אני תוהה אם זה כל כך נדיר במחוזותנו להיות עם רכב ללא תאונה? האם כיפוף פח מאיזה עמוד חניה נחשב תאונה?) ומה פשר המונח "ללא תיקון צבע" (האם זה מעיד שאולי היה כיפוף פח פה ושם וזהו?) ושאלה נוספת - לפעמים במודעות רשום - אשפרות להחלפה, ולפעמים זה לא רשום. מה השיקול של הסוחר מתי כן לרשום אפשרות של החלפה ומתי לא?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 460 צפיות
שלום חברים , אני מתכנן לקנות רכב בימים הקרובים ולקחתי רכב לבדיקה אצל חבר שלי שעובד במוסך ( הוא אמר לי שיבדוק לי את הרכב שאני מתכנן לקנות משום שזה רכב ראשון שלי ) , הוא פתח את מכסה המנוע ובדק את החלקים (לא בטוח מה הוא בדק שם בגלל שאני לא מבין בזה כל כך) לאחר מכאן לקח את הרכב לסיבוב ואמר שהרכב במצב טוב, לפי מה שהבנתי יש בדיקות שעושים לגלגלים , לצבע וחיבור האוטו למחשב באופן כללי , האם הבדיקה שהוא עשה לי באמת מספיקה כדי להגיד את המצב של הרכב?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 553 צפיות
אהלן, בקרוב נגמר לי המלווה בוקר ולכן ארצה לקנות לעצמי רכב, תכננתי לבזבז על הרכב עד 10-11 אלף. בינתיים ראיתי את הסובארו B4 והאימפרזה שקפצו לי לעין והבנתי שהן סבבה בתור רכב ראשון. אשמח אם תוכלו לתת לי רכבים מומלצים בתור רכב ראשון (עדיפות שתהיה חסכונית). ובנוסף אשמח אם תוכלו לתת לי טיפים לגבי מה לחפש שקונים רכב יד 2 (+). תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Zeruxth, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
הי חברים, אז כפי שהכותרת גילתה, אני מתלבט בין מאזדה 2, 208 וסיטרואן סי3. מה חשוב לי? בטיחות, אבזור, מחיר וירידת ערך/סחירות (תכף נרחיב על עניין ירידת הערך). כרגע מדובר על רכב לזוג, אולי בעתיד משפחה קטנה ביצעתי את כל שלושת נסיעות המבחן. הc3 מהממת. הייתה גם הכי נוחה ומאובזרת מבין כל הרכבים. ה208 והמאזדה 2 היו סבירות, המאזדה 2 אולי טיפה יותר כיפית לנהיגה אבל אולי גם מעט צפופה. האופציות הן: מאזדה 2 דינאמיק: בסביבות ה105 אלף שח יבואן, 90.5 אלף שח מ0 קילומטר. הבדל מספיק משמעותי כדי לשקול קניה מ0 ק״מ. מצד שני, ימי המבצעים של מאזדה עדיין לא התחילו, אז אם תהיה הנחה משמעותית, כנראה שלא אלך על 0 ק״מ בכל מקרה. פג׳ו 208: גירסת הAccess plus מ0 ק״מ ב7…
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- 1 תגובות
- 641 צפיות
היי, אני מעוניין ברכישת גולף שנת 2015 טרדליין מנוע 1.4, 125 כ"ס, 47,000 ק"מ בסוזוקי טרייד ראשון לציון. 1. למישהו יש נסיון/חוו"ד לגבי המגרש של סוזוקי טרייד בראשון מערב (דוד רזיאל 3)? 2. מה הבעיות המוכרות של הדגם ומה חשוב לבדוק לפני הקנייה? 3. הרכב עלה על הכביש ביולי 2015. זה אומר שבוודאות הוא עדיין באחריות יצרן? מישהו יודע מה המדיניות של האחריות בצמפיון מוטורס לדגם הזה? תודה רבה מראש למגיבים.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
