Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי רציתי להתייעץ בנוגע לרכישת הונדה סיוויק בטווח השנתונים 2010-12 אוטומטית, מה הצריכת דלק, עלויות תחזוקה אמינות וכו'.

הרכב אמור לשמש זוג סטודנטים.

אפשר להציע אלטרנטיבות אחרות.

הדרישה שהאחזקה לא תהיה יקרה (טיפולים, צריכת דלק, חלפים,אמינות וכו').

שלא יהיה בקטגוריית המיני, לפחות סופר מיני, עדיפות להאצ'בק.

עד מחיר של 50K +-

פורסם

לי יש 2013- הרכב עד עכשיו אמין בטירוף (דופק עכשיו 3 פעמים על העץ של הספריה בבית)

אבל.. לפחות במנוע 1800-הביטוח,הטסט והטיפולים במיוחד במורשה יקרים יותר בהשוואה לרכב סטנדרטי כמו הקודם שהיה לי- I30 או רכב משפחתי אחר.

אותי אמנם הרכב הקודם האכיל מרורים אבל,אם תמצא אחת שמורה מיד פרטית ולא אחת שבילתה בציי הרכב, זו עסקה טובה (I30 רגיל או אפילו CW אם בא לך על תא מטען גדול עוד יותר-אישית בעיני הCW מכוערת יותר אבל כנראה זה רק אני).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לי יש 2013- הרכב עד עכשיו אמין בטירוף (דופק עכשיו 3 פעמים על העץ של הספריה בבית)

אבל.. לפחות במנוע 1800-הביטוח,הטסט והטיפולים במיוחד במורשה יקרים יותר בהשוואה לרכב סטנדרטי כמו הקודם שהיה לי- I30 או רכב משפחתי אחר.

אותי אמנם הרכב הקודם האכיל מרורים אבל,אם תמצא אחת שמורה מיד פרטית ולא אחת שבילתה בציי הרכב, זו עסקה טובה (I30 רגיל או אפילו CW אם בא לך על תא מטען גדול עוד יותר-אישית בעיני הCW מכוערת יותר אבל כנראה זה רק אני).

 

אישית לא אוהב יונדאי ושאר הקוריאניות, לעיתים אמינות לעיתים לא, חלקים זולים ,עגלות בדרך כלל וצורכות דלק מעל הממוצע.

מה הצריכת דלק הממוצעת של הסיוויק בערך ?

ההפרש באחזקה (טיפולים וביטוחים) גדול בהרבה ?

תודה .

פורסם
לי יש 2013- הרכב עד עכשיו אמין בטירוף (דופק עכשיו 3 פעמים על העץ של הספריה בבית)

כמה זמן הוא אצלך? למיטב זכרוני כמה חודשים. זה (טיפה) מוקדם מדי בשביל "אמין בטירוף", לא?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
כמה זמן הוא אצלך? למיטב זכרוני כמה חודשים. זה (טיפה) מוקדם מדי בשביל "אמין בטירוף", לא?

כמעט חודש,לא מספיק זמן אבל באופן כללי המנהל שלי לשעבר מחזיק גרסה אחת נמוכה יותר משנתון 2010 והרכב פרט לטיפולים התקופתיים היקרים די אמין.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אישית לא אוהב יונדאי ושאר הקוריאניות, לעיתים אמינות לעיתים לא, חלקים זולים ,עגלות בדרך כלל וצורכות דלק מעל הממוצע.

מה הצריכת דלק הממוצעת של הסיוויק בערך ?

ההפרש באחזקה (טיפולים וביטוחים) גדול בהרבה ?

תודה .

 

ביונדאי היתה לי צריכה של 1:11 משולבת ובסיוויק בינתיים 10.5-10.8 בלי להתפרע -כל הנתונים ללא מזגן.

ביטוח מקיף יקר יותר בכ -500 ש"ח לשנה,טיפול שנתי ? מוסכי היבואן של הונדה כמעט הכי יקרים מבין המורשים של כלל החברות.

יש לי קבלות ממוסך מתמחה ברכב יפני (חבר הפורום) -טיפולים נגמרו שם גם בכמעט 2000 ש"ח (לא אומר שלא בצדק) אבל זה בעיקר בגלל שהחלקים יקרים משמעותית יחסית ליונדאי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
כמעט חודש,לא מספיק זמן אבל באופן כללי המנהל שלי לשעבר מחזיק גרסה אחת נמוכה יותר משנתון 2010 והרכב פרט לטיפולים התקופתיים היקרים די אמין.
אני לא מנסה לרמוז שהסיוויק לא אמינה, רק שלכתוב מה שכתבת זה לא מדויק במקרה הטוב, ומטעה במקרה הרע.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לי יש סיוויק האצבק 2009 כבר 4 שנים

מרוצה ממנה עד הגג ,אמינה וטיפולים לא יקרים (לא חייב מורשה)

צריכת דלק סטנדרטית ל מנוע 1800

 

אגב אני מוכר את שלי אם תרצה.

פורסם
אני לא מנסה לרמוז שהסיוויק לא אמינה, רק שלכתוב מה שכתבת זה לא מדויק במקרה הטוב, ומטעה במקרה הרע.

הייתה לנו במשפחה 3 שנים שנת 2005 ללא בעיות אמינות פרט למצבר,צמיגים וטיפול שנתי.

שני מנהלים שלי לשעבר מחזיקים 2007 ו2010 גם ללא בעיות,לא מספיק לך ?

אז נכון שחודש לא אומר כלום על הבאות אבל מצד שני,הסברתי לפותח הנושא שהאחזקה של הרכב יותר יקרה

בלי קשר,בתקציב של פותח הנושא הוא ימצא אולי 2010 -רכב בן 8 ולך תדע באיזה מצב.

לדעתי,מאזדה 3 ספיריט היא אופציה לא פחות טובה וגם כאן 2010-11 אבל הרכב מעט יותר זול לאחזקה (לפחות בביטוח,לא מכיר ככ את מוסכי דלק מוטורס אם כי אבא שלי טיפל שם פעם אחת,היו בסדר ולא יותר מזה אבל זה היה שובר טיפול חינם והוציאו אותו בעוד כ-1,000 על כמה ליקויים -אנחנו מדברים על משהו כמו לפני 9 שנים).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לי יש סיוויק האצבק 2008 כבר 8 שנים

מרוצה ממנה עד הגג ,אמינה וטיפולים לא יקרים (לא במורשה)

צריכת דלק 1:10 +- לחיצות עם מזגן בעליות יביא ל1:8 נסיעה במישור 1:13.

0 תקלות

פורסם

אני עם סיוויק 2015.

אמנם עברה רק 40 אלף,אבל למעט טיפולים אין כלום.

צריכת דלק בעיקר בעיר 8 ליטר ל100 ק''מ.

הטיפול האחרון עלה 450 שקל. לא במורשה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...