Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחלות בסקודה סופרב


gabbaydot
שימו לב! השרשור הזה בן 2174 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה הסיבה שסקודה סופרב כבר לא מוצעת עם DSG7?!

היא מוצעת בגרסאת 1.8 עם גיר אוטומטי ובגרסא 2.0 עם גיר DSG6

יש לי סקודה סופרב 2011 מיומה הראשון יש רעשים איומים בהילוך שני לשלישי במהירויות נמוכות.

מה דעתכם , ניתן לדרוש להחליף את הגיר ל DSG6 במידה והחלפת המצמדים לא יעזור?

 

סקודה לא מכחישים את הבעיות שהתגלו בסופרב עם ה-DSG7 (ובכלל בשידוך ה-DSG7 למנועים עתירי מומנט) ולכן הם מעדיפים להציע את הרכב עם גירים שהם יודעים שלא יגרמו לתקלות שיעלו להם כסף.

 

נראה לי שהחלפה ל-DSG6 תהיה מאד יקרה (אם בכלל ניתן טכנית) ולכן נראה לי שהם יסרבו.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

על פי הידוע לי היצרן מודע לבעיה. כבר שמעתי על סיפורים שבהם עקפו את החבר׳ה של צ׳מפיון וקיבלו פיצויים מיצרן. יש בעיה עם צ׳מפיון? פנו ליצרן. אם יהיו מספיק פניות אני בטוח שהיבואן יקבל בראש. אחרי 10 פעמים לקונצרן יימאס מהבדיחה שעושים בצ׳מפיון על הלקוחות.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון עם הרבה מאוד סופרבים (עובד בחברת ליסינג) הרכב גומע שמן בצורה לא הגיונית- המון לקוחות מתלוננים על כך.

בנושא גירים / מנועים / מחשבים הבנתי מחבר שעובד בצ'מפיון שאכן יש המון תקלות בגירי הDSG אך אני אישית לא נתקלתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מישהו יכול להוסיף פרטים על הגיר אוט' הרגיל שמוצע כעת במכוניות סקודה? האם מדובר במידע אמין?

 

מעניין שבפולקסווגן פאסאט הזהה מכנית לסקודה סופרב עדיין מוצע גיר די.אס.ג'י. 7?

 

 

בנוסף, בדגמים רבים של פולקסווגן נמצא אותו הגיר די.אס.ג'י 7. האם גם במכוניות אחרות של הקונצרן מוצע גיר אוט' רגיל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משגע אותי איך הגרופים של המותג/קונצרן מצליחים לתרץ כל איוולת של צ'מפיון :shock:

 

סליחה, אבל להציע לו 22 אחוז פחות מהמחירון [שגם כך נמוך מאוד] בכדי לעשות טרייד אין לרכב מאותה החברה זה פשוט ביזיון ומעיד בעיקר על האמון שהיבואן נותן ברכב.

 

 

עוד דבר שאני לא מבין זה איך בחור שרכש רכב חדש עם אחריות בזיונית [כן, שנתיים זה עלוב, על הרכב שלי קיבלתי 4 שזה בדיוק פי-2] ובזמן האחריות החליף רכיבים בעלות של 30K ש"ח מעלה בדעתו להחליף את הרכב לאותו המותג ולאותו הדגם רק בכדי להינות שוב מאותו הרכב הסופר אמין הזה.

עוד יותר מוזר הדבר כאשר לוקחים בחשבון שהוא הפסיד על הרכב בערך 80K ש"ח במשך התקופה הקצרה מאוד שהוא אצלו [כולל הורדת הערך של צ'מפיון האדיבים].. :?

 

בקיצור, הרכב הזה ככל הנראה לא אמין וכאשר היבואן דורש סכומים כאלו אסטרונומים להחלפת מצמדים ומוח גיר אני בהחלט נוטש את הרעיון של לרכוש סופרב, לא חדשה ובטח שלא משומשת [וחבל כי מנסיעת המבחן דווקא הייתי דיי מרוצה].

 

השירשור הזה [בצרוף של עוד מספר שרשורים דומים] בהחלט עזר לי להגיע למסקנה לגבי הרכישה הממשמשת.

להתראות סופרב, שלום קאמרי :-D

 

תודה לבעלי הסופרב הכנים אשר חלקו עמנו את האמת, זה לא מובן מאליו.

 

עד לפני שנה בערך, הטריידים, וזה לא חשוב של איזה חברה, הציעו 18-22 אחוז מתחת למחירון. אם אתה עדין מקבל את זה, תהיה מאושר בחלקך. היבואנים מלאים במכוניות חדשות ועושים מבצעים בלי סוף, מה שהחליש מאוד את שוק המשומשות ואנשים כיום יותר משתלם להם להתאמץ עוד קצת ולקנות מכונית חדשה באחריות. היום יש טריידים שלא מתביישים להוריד 40 50 ואפילו 60 ! אחוז מערך הרכב תוך התחשבות ביכולת שלהם להיפתר ממנו. יש לא מעט דגמים שלא יגעו בהם בטריידים בשום מחיר. 22% שקיבלת הצעה, זה למעלה מסביר בתנאי השוק היום ולא קשור למה שהיבואן מעריך את המוצר שלו כהגדרתך, להיפך, מחיר כזה שמציעים לך דווקא צמעיד על כך שלרכב יש שוק טוב. הם חייבים להרוויח וזה לא אדם פרטי שרק מנסה להיפטר מהרכב כדי לקנות חדש. אצלם, מכירת הרכב היא הביזנס עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים לשעבר של סקודה אוקטביה 1.8 טי.אס.איי. עם גיר די.אס.ג'י. 7, סקרן אותי האם באמת הסופרב מוצעת מעתה אך ורק עם גיר אוטומטי רגיל ולא די.אס.ג'י.

 

על כן, הרמתי טלפון לאחת מסוכניות סקודה לברר את העניין.

 

 

נאמר לי שהאוקטביה 1.8 מגיעה אך ורק עם גיר די.אס.ג'י 7, לעומת זאת, הסופרב מוצעת במקביל הן עם גיר די.אס.ג'י. 7 והן עם גיר אוט' 6 הילוכים טיפטרוניק, כנראה שמדובר בגיר ששירת את הפאסאט לפני ששודרגה לגיר די.אס.ג'י.

 

לטענת הסוכנת, הדבר לא נובע מהמחלות בגיר די.אס.ג'י או בתלונות הלקוחות, אלא בשל העובדה (ואני מסתייג וטוען שהיא "מרחה" אותי) שיש ביקוש לסקודה סופרב בעולם, ולטענתה לוקח הרבה זמן לייצר את גירי די.אס.ג'י וכרגע בשל מחסור בגירים הללו, יש ליין של מכוניות סופרב שמוצע בגיר אוט' טיפטרוניק ולא גיר רובוטי די.אס.ג'י.

 

 

לשאלתי לעניין התקלה בגירי הדי.אס.ג'י, נתנה תשובה שכנראה נוסחה בידי יועצי תקשורת של קונצרן פולקסווגן. לטענתה מתוך 40,000 רכבים של הקונצרן שנמכרו עם גיר די.אס.ג'י, בפחות מ- 10 אחוזים נמצאו תקלות.

 

לא מאמין לה, משיחות שלי עם בעלים של סקודה אוקטביה וסופרב וכן דגמים אחרים של הקונצרן, מדובר בתקלה די נפוצה.

 

לטענתה מקור התקלה באקלים החם כאן במדינה, והיא טוענת שברכבים מדגמי 2012 ומעלה התגברו על התקלה.

 

 

אשרי המאמין.

 

מה שכן, מאוד אהבתי את הגיר די.אס.ג'י כאשר הוא היה תקין, כיום אני נוהג על רכב עם גיר רציף ומאוד מתגעגע לגיר הדי.אס.ג'י.

 

 

אשמח לקבל את תגובות החברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים לשעבר של סקודה אוקטביה 1.8 טי.אס.איי. עם גיר די.אס.ג'י. 7, סקרן אותי האם באמת הסופרב מוצעת מעתה אך ורק עם גיר אוטומטי רגיל ולא די.אס.ג'י.

 

על כן, הרמתי טלפון לאחת מסוכניות סקודה לברר את העניין.

 

 

נאמר לי שהאוקטביה 1.8 מגיעה אך ורק עם גיר די.אס.ג'י 7, לעומת זאת, הסופרב מוצעת במקביל הן עם גיר די.אס.ג'י. 7 והן עם גיר אוט' 6 הילוכים טיפטרוניק, כנראה שמדובר בגיר ששירת את הפאסאט לפני ששודרגה לגיר די.אס.ג'י.

 

לטענת הסוכנת, הדבר לא נובע מהמחלות בגיר די.אס.ג'י או בתלונות הלקוחות, אלא בשל העובדה (ואני מסתייג וטוען שהיא "מרחה" אותי) שיש ביקוש לסקודה סופרב בעולם, ולטענתה לוקח הרבה זמן לייצר את גירי די.אס.ג'י וכרגע בשל מחסור בגירים הללו, יש ליין של מכוניות סופרב שמוצע בגיר אוט' טיפטרוניק ולא גיר רובוטי די.אס.ג'י.

 

 

לשאלתי לעניין התקלה בגירי הדי.אס.ג'י, נתנה תשובה שכנראה נוסחה בידי יועצי תקשורת של קונצרן פולקסווגן. לטענתה מתוך 40,000 רכבים של הקונצרן שנמכרו עם גיר די.אס.ג'י, בפחות מ- 10 אחוזים נמצאו תקלות.

 

לא מאמין לה, משיחות שלי עם בעלים של סקודה אוקטביה וסופרב וכן דגמים אחרים של הקונצרן, מדובר בתקלה די נפוצה.

 

לטענתה מקור התקלה באקלים החם כאן במדינה, והיא טוענת שברכבים מדגמי 2012 ומעלה התגברו על התקלה.

 

 

אשרי המאמין.

 

מה שכן, מאוד אהבתי את הגיר די.אס.ג'י כאשר הוא היה תקין, כיום אני נוהג על רכב עם גיר רציף ומאוד מתגעגע לגיר הדי.אס.ג'י.

 

 

אשמח לקבל את תגובות החברים.

 

לא מרחו אותך. קראתי את מה שאמרו לך גם בכתבה ב"אוטו" שהתפרסמה לגבי הנושא, שמדובר באמת במחסור בגלל ביקושים גדולים למוצר בעולם ורק ב-2013 הם ידביקו את הפער בזכות חמישה מפעלים חדשים שבהקמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 שנים מאוחר יותר...
שלום לכולם,

 

עד אתמול הייתי משוכנע שהרכב הבא שלי הוא סקודה סופרב (1.8TSI אלגנס).

 

אבל היום בבוקר קראתי כי אחוז גבוה מאוד (מעל 50%) מהסופרבים נאלצים מתישהו במהלך חייהם להחליף או סט מצמדים או גיר (!) או מנוע (!)

 

האם יש ממש בטענות האלו...?

 

כי אם כן, נראה לי שאוותר בכאב לב רב, יש לומר, על הסופרב...

 

רכשתי רכב מדגם סופרב 1.8 אלגאנס עם גיר 7 הילוכים ובשבוע שעבר ראיתי על צג המכונית את הסימון של מפתח שבדי והרגשתי שהגיר עובר מהילוך 2 להילוך 4 וזהו.

הרכב במוסך מורשה צ'מפיון כבר 5 ימים.

המוח של הגיר התקלקל ודורשים על התיקון כמעט 9000 שקלים.

איך יתכן שכל הרכבים אחרי 5 שנים החלק הזה מתקלקל?

עושה שם רע לחברה ולדגם הכול כך מפואר ומשוכלל.

עברו 4 חודשים מתום האחריות

עריכה אחרונה על ידי שלמה מורג
תוספת
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכשתי רכב מדגם סופרב 1.8 אלגאנס עם גיר 7 הילוכים ובשבוע שעבר ראיתי על צג המכונית את הסימון של מפתח שבדי והרגשתי שהגיר עובר מהילוך 2 להילוך 4 וזהו.

הרכב במוסך מורשה צ'מפיון כבר 5 ימים.

המוח של הגיר התקלקל ודורשים על התיקון כמעט 9000 שקלים.

איך יתכן שכל הרכבים אחרי 5 שנים החלק הזה מתקלקל?

עושה שם רע לחברה ולדגם הכול כך מפואר ומשוכלל.

עברו 4 חודשים מתום האחריות

 

שלמה, אם היית נובר בפורום היית מגלה שמחלת גירי ה-dsg שקיים גם בסקודה היא לא שאלה של האם תתקלקל, אלא שאלה של מתי.

יש לי חבר שקנה סופרב ועד היום הוא מלקק את הפצעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל למה לוקחים ₪9000 כשזה עולה ₪8000 ? כמה אפשר לחלוב ?

 

זה גם לא עולה 8000 ש"ח יש מוסך בחולון שמשפץ ב-2800 + מע"מ. ועוד מקום בכפר קאסם ששמעתי שמשפץ גם בפחות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה צ'מפיון עושים. אני יודע מה הייתי עושה אם הייתי בעלים של רכב עם בעיה כזאת (שם משופץ)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2174 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...