Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחלות בסקודה סופרב


gabbaydot
שימו לב! השרשור הזה בן 2173 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני שוב אומר שאני מאוד מרוצה מהסופרב, וכן היו תקלות שטופלו לחלוטין במלואן במסגרת האחריות.

(סה"כ הרכב היה במוסך יומיים, פעם הוחלף המצמד בעלות של כ-15,000 שקל, ופעם מחשב גיר גם בעלות של כ-15,000 שקל, התקלה עצמה הייתה רעידות וגמגום בנסיעה בין הילוך ראשון לשני).

העלויות הגבוהות עצמן נובעות אני מאמין כי המוסך מעביר את החשבון ישר ליצרן\יבואן וזה מחיר ללא הנחה..מחיר מנופח :).

 

האוטו עצמו מדהים ומפנק ולפי דעתי מדורג ראשון ביחס עלות תועלת.

הפינוק והפאר וכמו כן המנוע והכוח הזמין הם פשוט תענוג על.

 

הדבר היחיד שהתקלות שהיו גרמו לי הן לשקול ברצינות להחליף את האוטו לדגם חדש (2012) מיד עם תום תקופת האחריות.

 

ה"דבר היחיד" הזה הופך לגמרי את מקומה בסולם העלות תועלת יחסית למתחרות שלא חייבים להחליף אחרי שנתיים , אחרי הנפילה הגדולה בערך ולפני עוד לפחות שנתיים בלי צרות (שאז רק מתחיל להיות כדאי למכור) - ברכב ממוצע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שאין מדובר במסקנה מחקרית או אפילו רצינית, אבל התחושה מכוחה המכוניות הללו טובות רק למשך תקופת האחריות ומי שמשום מה מחזיק רכב חדש מעט יותר משנתיים, צריך לחפש את האוטו החדש שלו אצל הקונקורציה, לא ממש מבשרת טובות, לא לקונצרן ולשמו הטוב ולא למי שמחפש אוטו כזה ביד שניה. ודווקא בגלל שאני משוכנע שהמקרים בהם מדובר הם מיעוט ולרוב המכוניות האלו מגלות אמינות טובה גם אחרי שנתיים, אני מעט מוטרד מהשאננות הזו שמגלים כאן חברים שאין להם בעיה שהאוטו "מתפרק", כי יש אחריות. אני בעוונותי מחזיק גם ברכב מאותה תוצרת כבר למעלה מאחת עשרה שנים וקרוב ל 200K ק"מ, מהקילומטר הראשון שלו ועד היום. הסיבה היחידה בשלה איני מחליף אותו היא שאני חושב שמדובר ביופי של אוטו, נוח, חזק וכן, אמין. מצער להיתקל ביורשים עם בעיות כה רציניות במכלולים "כבדים" שכאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שלאחר סיפור כזה כפי שמופיע מעלי ( שאינו יחיד לזכרוני ), כנראה שהגיע הזמן להתנצל בפני מי שבזמנו תמהתי לפשר החלפת המכוניות התכופה שלו, כדי שלא יימצא חלילה האוטו ללא מטרית האחריות. ובהקשר זה אני מניח בזהירות שלו הסכום המבהיל הזה שמעלי היה צריך לצאת מהכיס, יש סיכוי רב שהאוטו הבא היה מגיע מסוכנות ייבוא אחרת.

 

מתקבלת :-)

 

אגב בהקשר זה, הרי גם לי החליפו ב- DSG7 מח גיר. ב- 6 לא היו לי בעיות בדור הקודם, וטפו טפו טפו אני מקווה שלא יהיהו גם הפעם. מה שכן, גם אלה שהחליפו להם - לא שמעתי על מישהו שהיה צריך להחליף שוב, מה שגורם לי להניח (הנחה בלבד, כמובן) שמדובר על סדרה פגומה, שכרגיל צ'מפיון לא יודיע לך מראש על החלפה יזומה אלא יחכו לתחזוקת שבר. זה הרי זול יותר...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון כל שתי סופרבים אחת 1.tsi והשניה 2.0 כאשר ה2.0 עברה חיים לא קלים בלי לפתוח פה עד היום חוץ משמן לשניהם אחרי הדרך של אילת במהירות קצת יותר מכפולה של המותרת אפשר לומר שהאוטו לא ראה מוסך חוץ מטיפול שיגרתי.

גילוי נאות אני ממש לא שייך לקבוצת מורעלי ואג!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב. קח את המונדיאו אקובוסט. אני לא חושב שתצטער.

יותר מנוע, יותר אחריות, פחות ביטוח, יותר יפה. אז נכון. היא לא חונה לבד. התגברתי על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב. קח את המונדיאו אקובוסט. אני לא חושב שתצטער.

יותר מנוע, יותר אחריות, פחות ביטוח, יותר יפה. אז נכון. היא לא חונה לבד. התגברתי על זה.

 

וזקנות לא יצעקו לך ברחוב "טקסי"... :)

 

אני גם סבור שבגרסתא המעודכנת המונדאו היא הטובה ביותר, עולה על הפאסאט וכו' מבחינת אבזור, מרחב וכוח ועל הסופרב בכוח, מוניטין ועיצוב - לדעתי הסופרב פשוט מכוערת. נראית כמו צאצא בלתי חוקי של לימוזינה רוסית משנות ה-70 שעשתה אהבה עם מגאן סדאן דור ראשון (התחת הנורא ההוא...).

 

אופציה לא פחות טובה היא האינסיניה - אופל עם שורשים של קאדילק (או אולי להפך) עם מנוע גיבור ועיצוב נחמד. לגבי האמינות ושמירת הערך אין לי מושג, אבל בכל מקרה היא בהחלט מתחרה ראויה.

 

ועוד כמה חודשים תגיע המאליבו החדשה, שאמורה להיות עוד יותר טובה מהקודמת, שהיתה לא רעה לכשעצמה. וגם היונדאי I40 שנחשבת מוצלחת. ככה שיש די הרבה אופציות שפויות וטובות גם בלי הבעייתיות האפשרית בשילוב של TSI + DSG (ושכל מורעלי פולקסוואגן יירגעו - יש יותר מדי באאזז על הבעיות, ולפעמים מה שמטפטף עלינו זה באמת לא גשם!)

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזקנות לא יצעקו לך ברחוב "טקסי"... :)

 

אני גם סבור שבגרסתא המעודכנת המונדאו היא הטובה ביותר, עולה על הפאסאט וכו' מבחינת אבזור, מרחב וכוח ועל הסופרב בכוח, מוניטין ועיצוב - לדעתי הסופרב פשוט מכוערת. נראית כמו צאצא בלתי חוקי של לימוזינה רוסית משנות ה-70 שעשתה אהבה עם מגאן סדאן דור ראשון (התחת הנורא ההוא...).

 

אופציה לא פחות טובה היא האינסיניה - אופל עם שורשים של קאדילק (או אולי להפך) עם מנוע גיבור ועיצוב נחמד. לגבי האמינות ושמירת הערך אין לי מושג, אבל בכל מקרה היא בהחלט מתחרה ראויה.

 

ועוד כמה חודשים תגיע המאליבו החדשה, שאמורה להיות עוד יותר טובה מהקודמת, שהיתה לא רעה לכשעצמה. וגם היונדאי I40 שנחשבת מוצלחת. ככה שיש די הרבה אופציות שפויות וטובות גם בלי הבעייתיות האפשרית בשילוב של TSI + DSG (ושכל מורעלי פולקסוואגן יירגעו - יש יותר מדי באאזז על הבעיות, ולפעמים מה שמטפטף עלינו זה באמת לא גשם!)

 

 

את האינסיניה פסלתי די מהר.

היא אנם יפה עם מנוע חזק אבל יש מספר חסרונות :

הישיבה מאחור צפופה בהרבה מהמונדיאו, בעיקר אם יושבים מאחור 3 מבוגרים.

חוץ מזה היא מגיעה די ערומה: על צבע מטאלי יש תוספת תשלום, הצלחות מפלסטיק, על 5 דלתות יש תוספת תשלום, גג נפתח רק עם תוספת תשלום ועוד.

בקיצור, ההתלבטות שלי היתה בין המונדיאו והסופרב ואני מאוד מרוצה מההחלטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,

תודה רבה לכם על כל התגובות...

 

לסיכום, אם אני נדרש להסיק מסקנה ממה שכתבתם, אז אני מבין שיש דברים בגו ואכן, הסופרב הוא רכב עם אמינות נמוכה.

 

תרשו לי להתפרע ואפילו קצת ללכלך ולומר שהחבר'ה בפולקסווגן ראו שהסופרב נוגסת להם חתיכת ביס ברווחים, אז הם אמרו: "תנו לצ'כים האלה את המנוע הזה עם הגיר הזה... והרווחים יחזרו לגובה הנכון..."

 

בקיצור, הסופרב לא בשבילי... אז כנראה שאלך על האופציה השנייה שלי - קיה ספורטאז'.

 

תודה לכם וחג שמח!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,

תודה רבה לכם על כל התגובות...

 

לסיכום, אם אני נדרש להסיק מסקנה ממה שכתבתם, אז אני מבין שיש דברים בגו ואכן, הסופרב הוא רכב עם אמינות נמוכה.

 

תרשו לי להתפרע ואפילו קצת ללכלך ולומר שהחבר'ה בפולקסווגן ראו שהסופרב נוגסת להם חתיכת ביס ברווחים, אז הם אמרו: "תנו לצ'כים האלה את המנוע הזה עם הגיר הזה... והרווחים יחזרו לגובה הנכון..."

 

בקיצור, הסופרב לא בשבילי... אז כנראה שאלך על האופציה השנייה שלי - קיה ספורטאז'.

 

תודה לכם וחג שמח!!!

 

ויתרת מהר מדי לדעתי, לסופרב, כמו לשער מכוניות הקונצרן יש גיר ומנוע מהמתקדמים היום בשוק, ואכן היו מס' תקלות בתיבת ההליכוים של הקונצרן. אבל, אני מכיר כמה חברים שלהם יש מכוניות שנת 2010-11 פאסאט, לאון, שירוקו), כולם מרוצים ולא נתקלו בבעיות או תקלות. לי הייתה גולף היילין ולי הוחלף מנוע+גיר, אבל מאז הרבה השתנה.

המונדאו מכונית מעולה, אבל לטעמי פשוט מכוערת. לגבי העיצוב הפנימי? הסקודה מוקפדת יותר, יש לה בידוד רעשים טוב יותר והיא משרה אוירה מעט יותר יוקרתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הסופרב פשוט מכוערת. נראית כמו צאצא בלתי חוקי של לימוזינה רוסית משנות ה-70 שעשתה אהבה עם מגאן סדאן דור ראשון (התחת הנורא ההוא...).

 

סוף סוף.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,

תודה רבה לכם על כל התגובות...

לסיכום, אם אני נדרש להסיק מסקנה ממה שכתבתם, אז אני מבין שיש דברים בגו ואכן, הסופרב הוא רכב עם אמינות נמוכה.

תרשו לי להתפרע ואפילו קצת ללכלך ולומר שהחבר'ה בפולקסווגן ראו שהסופרב נוגסת להם חתיכת ביס ברווחים, אז הם אמרו: "תנו לצ'כים האלה את המנוע הזה עם הגיר הזה... והרווחים יחזרו לגובה הנכון..."

בקיצור, הסופרב לא בשבילי... אז כנראה שאלך על האופציה השנייה שלי - קיה ספורטאז'.

תודה לכם וחג שמח!!!

 

קצת נסחפת. אני מכיר לפחות סופרב אחת (אצל השני לא בדקתי) שנוסעות מעל שנה ללא בעיות.

אם ספורטאז' היתה האופציה השניה שלך, תרשה לי להמר שהיא בעצם הראשונה, וחיפשת תירוץ לקנות רכב מדרכות (או "סופר ג'יפ") - שפשוט נראה טוב. בהצלחה ותהנה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן, נהגי המוניות טוענים כולים כי ה-MK1 (אלה שנמכרו עד לפני כחודשיים) הן האמינות ביותר. "סוסי עבודה" כפי שהם אומרים.

 

כמה שזה נכון. העובדה שהיא עדיין מיוצרת, במקביל לדגם החדש, זה אומר הכל. מנוע ה-1.9 הוותיק עם תיבה ידנית הוא שילוב "ראש שקט".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אני שמעתי על אוטו שאין סוף לגיר שלו.

מליבו עם גיר 4 הילוכים עתיק בלי שום התחכמויות שמיטרוניק. בדקתי ולא הגעתי למישהו שגמר את הגיר הזה. גם בגלל זה לא העדפתי את ה 2.4 עם ה 6 הילוכים החדש. אני מעדיף אמינות על עוד חצי ק"מ לליטר.

 

ברור שלא הגעת כי לא הרבה מחזיקים את הרכב שנים רבות אלא משדרגים אותו לחדש או לרכב אחר בדיוק כמו בכל הרכבים היום :idea:

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2173 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...