Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחלות בסקודה סופרב


gabbaydot
שימו לב! השרשור הזה בן 2145 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי סקודה סופרב מספטמבר 2009 , הבעיות בגיר (רעידות בתחילת נסיעה החלו לאחר 10,000 ק"מ, לאחר אינספור בדיקות ותלונות וסבל החליפו את סט המצמדים ב 30,000 פעם ראשונה. הרעידות לא פסקו, לאחר אינספור תלונות, בדיקות וסבל נוסף, החליפו שוב את סט המצמדים ב 60,000 ק"מ . ב- 65,000 ק"מ, שבועיים מסוף האחריות, הלך המוח של הגיר. נדרשתי לשלם ולאחר מלחמה לא פשוטה הסכימו להחליף את המוח על חשבונם, נדרשתי לשלם רק עבור העבודה. אמ'מה, לא היה מוח והרכב עמד עוד 3 שבועות במוסך. (נתנו לי חלופי שכור). החליפו את המוח , היום, 85,000 ק"מ, הגיר עדיין לא תקין, רעידות בשילוב ההילוך הראשון, קפיצות וחוסר אחידות/רציפות בתחלת נסיעה, משום מה הבוחנים של צ'מפיון לא מרגישים כלום, לדעתם הכל בסדר, מעניין מה היו אומרים אם זה היה הרכב האישי שלהם. לאחר מלחמה נוספת לא פשוטה, קיבלתי עוד שנתיים אחריות או עד 150,000 ק"מ על הגיר והמוח של הגיר בלבד. בקיצור בשנתיים הרכב עמד יותר מחודש במוסך, במשך שנתיים לא נסעתי בו יום אחד תקין. אז...מי שחושב לקנות סקודה סופרב שידע שבצד הפינוק של הרכב המרווח (להוציא את בולמי הקרש שעושים לאי קיו הבודד שלך סלטה מדבוחה בחלל הגולגולת) שיקח בחשבון שנסעתי חלק מהזמן ברכב שכור ותמיד טוב לדעת להתכתב ברמה. אגב, למי שלא התיאש מהחפירות, רציתי להחליף בטרייד אין, הסכימו לתת לי 90 אלף עבור רכב שמחיר המחירון שלו 115 אלף, כנראה שגם הם יודעים מה הרכב שווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רק הערה אחת לגבי הטרייד:

אני לא יודע באיזו חברה, אבל אפילו בצ'מפיון זה הגיוני.

 

ראשית, גם הם צריכים להרוויח, וזה לא שסקודה הוא הרכב הכי סחיר כיד שניה. תכיר במציאות. גם יש כמה למכירה ביד2, אמנם לא הרבה, אבל יש - זה לא רכב נדיר.

שנית, הרבה מאוד אנשים מלכתחילה לא שילמו מחירון על הסופרב, אלא קיבלו הנחה, ובהתחלה היא היתה נדיבה מאוד. האם אתה רכשת במחירון? כי מה שקונים בזול גם מוכרים בזול... ואני מניח שהם יודעים כמה שילמת, כי זה מופיע להם במחשב.

שלישית, רכבים בני שנתיים/שלוש באמת מקבלים בד"כ הפחתה במחירון. לא כזו גדולה, אבל בהתחשב בשאר השיקולים שאני מפרט כאן (ואני משוכנע שהם חלקיים, משום שאינני סוחר רכב), זה אולי הגיוני.

רביעית, האם השוק החופשי ייתן לך יותר? אם אתה חשוב שכן - תרגיש חופשי למכור. את הגולפים הקודמים שלי מכרתי בשוק, משום שהטרייד של צ'מפיון הציע לי תמיד כמה אחוזים מתחת למחירון, ומתוך עיקרון מכרתי את הרכב תמיד ב- 1000 עד 2000 שח יותר, לרוכש פרטי מאושר.

 

בלי טרייד תקבל הנחה גדולה יותר על הרכב / אבזור נוסף. שיהיה בהצלחה בכל מקרה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משגע אותי איך הגרופים של המותג/קונצרן מצליחים לתרץ כל איוולת של צ'מפיון :shock:

 

סליחה, אבל להציע לו 22 אחוז פחות מהמחירון [שגם כך נמוך מאוד] בכדי לעשות טרייד אין לרכב מאותה החברה זה פשוט ביזיון ומעיד בעיקר על האמון שהיבואן נותן ברכב.

 

 

עוד דבר שאני לא מבין זה איך בחור שרכש רכב חדש עם אחריות בזיונית [כן, שנתיים זה עלוב, על הרכב שלי קיבלתי 4 שזה בדיוק פי-2] ובזמן האחריות החליף רכיבים בעלות של 30K ש"ח מעלה בדעתו להחליף את הרכב לאותו המותג ולאותו הדגם רק בכדי להינות שוב מאותו הרכב הסופר אמין הזה.

עוד יותר מוזר הדבר כאשר לוקחים בחשבון שהוא הפסיד על הרכב בערך 80K ש"ח במשך התקופה הקצרה מאוד שהוא אצלו [כולל הורדת הערך של צ'מפיון האדיבים].. :?

 

בקיצור, הרכב הזה ככל הנראה לא אמין וכאשר היבואן דורש סכומים כאלו אסטרונומים להחלפת מצמדים ומוח גיר אני בהחלט נוטש את הרעיון של לרכוש סופרב, לא חדשה ובטח שלא משומשת [וחבל כי מנסיעת המבחן דווקא הייתי דיי מרוצה].

 

השירשור הזה [בצרוף של עוד מספר שרשורים דומים] בהחלט עזר לי להגיע למסקנה לגבי הרכישה הממשמשת.

להתראות סופרב, שלום קאמרי :-D

 

תודה לבעלי הסופרב הכנים אשר חלקו עמנו את האמת, זה לא מובן מאליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לאבא שלי בזמנו הציעו מחיר נמוך מאוד על הגולף - אין מה להגיד, ארור היום בו ידרוך מישהו באוטודיל. הזלזול באינטליגנציה שם הוא מעבר לכל דמיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק הערה אחת לגבי הטרייד:

אני לא יודע באיזו חברה, אבל אפילו בצ'מפיון זה הגיוני.

 

ראשית, גם הם צריכים להרוויח, וזה לא שסקודה הוא הרכב הכי סחיר כיד שניה. תכיר במציאות. גם יש כמה למכירה ביד2, אמנם לא הרבה, אבל יש - זה לא רכב נדיר.

 

סקודה מאוד סחירה ביד 2.

בכל הדגמים.

פאביה/אוקטביה/סופרב.

 

לא בגלל זה קטלו אותו במחיר.

וגם הנחות מרחיקות לכת לא מקבלים בקניית סקודה חדשה. במרתון מכירות האחרון של צ'מפיון - סקודה אפילו לא היו בפנים. אני יכול להגיד לך שיש לך סיכוי גבוה יותר לקבל הנחה על פאסאט חדשה מאשר על סופרב חדשה. או על גולף מאשר על אוקטביה.

 

הסיבה היא שאוטו-דיל בפרט וטרייד-אין בכללי היא שיטה נוחה אבל יקרה ומעצבנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי נוסע על סופרב 2010. בנוגע לחלק מההתלבטויות פה, כחלק מהתפקיד שלו הוא זכאי לרכב שרד מהקבוצה המדוברת כך שביצענו, אני והוא נסיכות מבחן על חלק נכבד בדגמים בקבוצה. הסופרב עולה בכל פרמטר ופרמטר על כל! חבריה לקבוצה, בעיקר בנוחות הנסיעה,איכות החומרים, בידוד הרעשים, בשילוב עם ביצועי מנוע מרשימים למדי (מדובר בדגם 1.8 TSI גרסת אלגנס).

הרכב נסע חלק וללא בעיות בשנה הראשונה בה הרכב עבר כמעט 110 אלף ק"מ (כפי שציינתי רכב שרד), עד שהופיעו רעידות בגיר. הוחלפו סט מצמדים (תיקון שארך שבועיים בה אבי קיבל מאליבו חלופית וזוועתית), שלושה שבועות לאחר שהרכב חזר הופיעו שוב תקלות שונות ורעידות בגיר. הרכב נכנס שוב למוסך והוזמנה יחידת גיר שלמה מגרמניה. לאחר שלושה שבועות (בה שוב קיבל את המאליבו המזעזעת) חזר הרכב עם תיבה חדשה לחלוטין.

שוב, התקלות הן דומות אך מדובר ברכב עם נסועה עצומה!

 

בגדול, כרכב ,לטעמי הסופרב נותנת את המקסימום לנהג מבין רכבי הקבוצה. החיסרון הוא באמת בתקופת האחריות המעליבה שמספקת צ'מפיון ושירות שלהם שלפעמים מחפש תירוצים למה התקלה היא פחות נוראית ממה שהיא באמת.

Toyota Hilux Adventure 2019

Toyota Corolla GLI 2006

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משגע אותי איך הגרופים של המותג/קונצרן מצליחים לתרץ כל איוולת של צ'מפיון :shock:

 

סליחה, אבל להציע לו 22 אחוז פחות מהמחירון [שגם כך נמוך מאוד] בכדי לעשות טרייד אין לרכב מאותה החברה זה פשוט ביזיון ומעיד בעיקר על האמון שהיבואן נותן ברכב.

 

 

עוד דבר שאני לא מבין זה איך בחור שרכש רכב חדש עם אחריות בזיונית [כן, שנתיים זה עלוב, על הרכב שלי קיבלתי 4 שזה בדיוק פי-2] ובזמן האחריות החליף רכיבים בעלות של 30K ש"ח מעלה בדעתו להחליף את הרכב לאותו המותג ולאותו הדגם רק בכדי להינות שוב מאותו הרכב הסופר אמין הזה.

עוד יותר מוזר הדבר כאשר לוקחים בחשבון שהוא הפסיד על הרכב בערך 80K ש"ח במשך התקופה הקצרה מאוד שהוא אצלו [כולל הורדת הערך של צ'מפיון האדיבים].. :?

 

בקיצור, הרכב הזה ככל הנראה לא אמין וכאשר היבואן דורש סכומים כאלו אסטרונומים להחלפת מצמדים ומוח גיר אני בהחלט נוטש את הרעיון של לרכוש סופרב, לא חדשה ובטח שלא משומשת [וחבל כי מנסיעת המבחן דווקא הייתי דיי מרוצה].

 

השירשור הזה [בצרוף של עוד מספר שרשורים דומים] בהחלט עזר לי להגיע למסקנה לגבי הרכישה הממשמשת.

להתראות סופרב, שלום קאמרי :-D

 

תודה לבעלי הסופרב הכנים אשר חלקו עמנו את האמת, זה לא מובן מאליו.

 

קודם כל, טריידים נותנים 18-22 אחוז מתחת למחירון וזה נורמלי. כנראה אין לך ניסיון רב בזה אבל תפנה לכמה טריידים של יבואנים אחרים ותראה. היתרון בקנייה מטרייד הוא האחריות שאתה מקבל על הריג'קטים מהבדיקה. המצחיק אצלך הוא המשפט האחרון "להתראות סופרב, שלום קאמרי". אם זה באמת הכיוון שלך, מפגש אחד עם אנשי טויוטה ואתה תתגעגע לצ'מפיון, תאמין לי. ולעצם העניין, הסופרב היא אחת הטובות בסיגמנט שלה אם לא הכי טובה (חלק אומרים שהמונדיאו) ואם נותנים לך כיום חמש שנים אחריות על הגיר אז מה אכפת לך?! מי מחזיק מכונית חמש שנים?! וגם אם תמכור אותה אחרי שלוש שנים הקונה יקבל אותה עם עוד שנתיים אחריות על הגיר. איזה עוד יבואן נותן לך אחריות כזו על הגיר?! אתה חושב שבמרצדס תבוא ליבואן אחרי 4 שנים עם גיר תקול ומישהו יסתכל עליך?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה קישקושים ואי דיוקים קראתי בשירשור הזה....להלן מספר עובדות שיעשו סדר:

1. יש ברשותי סופרב שעבר מעל ל- 50K ק"מ.

2. לסופרב DSG-7 מחלת ילדות בבית המצמדים. בא לידי ביטוי בגימגום קל בין הילוך שני לשלישי. החלק הוחלף אצלי. למען הדיוק, אין מדובר בגיר! הגיר הוא למעשה גיר ידני (רובוטי), והמצמדים אלו שהוחלפו. מאז הרכב נוסע חלק.

3. במו אזניי שמעתי את מנכ"ל חטיבת סקודה מודיע שעקב הבעיה ההיא הוארכה תקופת האחריות על המצמדים ל- 5 שנים!!! כלומר, אין מה לחכות, גם מי שקנה בעבר, תקופת האחריות המורחבת, למיטב ידיעתי, תופסת לגביו.

4. הרכב מפנק בעשר רמות מעל לכל רכבי המנהלים בשוק. מי שרוצה לקנות מנוע שיביא אותו מנקודה לנקודה ושום דבר אחר לא מעניין אותו, שלא יקנה סופרב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה קישקושים ואי דיוקים קראתי בשירשור הזה....להלן מספר עובדות שיעשו סדר:

1. ,,,,,, ,,,,,

2. לסופרב DSG-7 מחלת ילדות בבית המצמדים. בא לידי ביטוי בגימגום קל בין הילוך שני לשלישי. החלק הוחלף אצלי. למען הדיוק, אין מדובר בגיר! הגיר הוא למעשה גיר ידני (רובוטי), והמצמדים אלו שהוחלפו. מאז הרכב נוסע חלק.

3. במו אזניי שמעתי את מנכ"ל חטיבת סקודה מודיע שעקב הבעיה ההיא ,,,,,,,

4. הרכב מפנק בעשר רמות מעל לכל רכבי המנהלים בשוק. מי שרוצה לקנות מנוע שיביא אותו מנקודה לנקודה ושום דבר אחר לא מעניין אותו, שלא יקנה סופרב.

 

אז על משקל הדברים שלך -

 

2 . מי שרוצה סלון מפנק - שיקנה סלון קטיפה/עור הבייתה - מצמדים וגיר זה ממש לא דבר חשוב ברכב ..

3 . פתאום ה מנכ"ל מכיר בבעיה - בשנתיים האחרונות אנשים התלוננו , ובצ'מפיון אמרו שזה נורמלי - מוח ממסרה ,מצמדים ככה זה ..

4 . לראות את הרכב במוסך במקום בנסיעה - זו פשרה לא הגיונית בעיני " על זה נאמר - טוב אחד ביד , משניים על העץ ( במוסך )"

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז על משקל הדברים שלך -

 

2 . מי שרוצה סלון מפנק - שיקנה סלון קטיפה/עור הבייתה - מצמדים וגיר זה ממש לא דבר חשוב ברכב ..

3 . פתאום ה מנכ"ל מכיר בבעיה - בשנתיים האחרונות אנשים התלוננו , ובצ'מפיון אמרו שזה נורמלי - מוח ממסרה ,מצמדים ככה זה ..

4 . לראות את הרכב במוסך במקום בנסיעה - זו פשרה לא הגיונית בעיני " על זה נאמר - טוב אחד ביד , משניים על העץ ( במוסך )"

 

אייל .

 

אין לי דרך אחרת להבין את התגובה שלך למעט אינטרס או טינה אישית כנגד המותג. כמה ריקולים היו בשנים האחרונות על פחנועים יפניים?

הסופרב שלי בילה שלוש שעות במוסך להחלפת בית מצמדים במהלך כמעט שלוש השנים האחרונות, ומאז אין כל בעיה. על איזה "בילוי במוסך" אתה מדבר? ואיך התחבר הגיר, ה"מוח", הממסרה (אפשר להוסיף מזמרה, מחרשה, טרקטור, כיד הדימיון הטובה עליך).

כן ידידי חובב הפחים הניידים, סלון חשוב גם על הכביש, ללא כל סתירה לרכיבים המכניים. וכן, ברכיבים חדשניים יש לפעמים מחלות ילדות. יחד עם זה אני מאד אוהב לצאת מהרמזור, גם אם זה בעליה לירושלים, ולראות במראה את המאזדות מקרטעות מאחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז על משקל הדברים שלך -

 

2 . - מצמדים וגיר זה ממש לא דבר חשוב ברכב ..

3 . פתאום ה מנכ"ל מכיר בבעיה - , ובצ'מפיון אמרו שזה נורמלי -

4 . " על זה נאמר - טוב אחד ביד , משניים על העץ ( במוסך )"

 

אייל .

בשבילך תרגום --

 

פחנוע - פח(רכב) נוע (נוסע/נייד) - פח רגיל - מיכל/כלי לזריקת זבל , אשפה וכו' בד"כ מקובע במקום .

אם הבנתי נכון :lol: במשוואה הזו אתה מתמודד - אני הייתי מעדיף פחנוע - ולא פח רגיל .

 

לכל רכב יש בעיות , לא זו הנקודה .

הבעיה היא - ההתייחסות לפתרון הבעיות של היבואן .

 

אז לשבח דבר שהוא על גבול הקנה רצוץ , כאשר אתה לא יודע מה יהיה מחר , לאור הניסיון המצטבר ..

 

לא היתי עונה אם לא הייתה משבח את ה מנכ"ל המהולל - כאשר התגובות הקודמות שלהם היו , אין כל בעיה בממסרה , זה נורמלי .

וגלגלו את הלקוחות מכל המדרגות ..

אני ואתה כלקוחות - לא צריכים לשבח ולהלל שרות נכון וטוב ללקוח , זה צריך להיות דבר רגיל נכון ומובן מאליו .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

מה הסיבה שסקודה סופרב כבר לא מוצעת עם DSG7?!

היא מוצעת בגרסאת 1.8 עם גיר אוטומטי ובגרסא 2.0 עם גיר DSG6

יש לי סקודה סופרב 2011 מיומה הראשון יש רעשים איומים בהילוך שני לשלישי במהירויות נמוכות.

מה דעתכם , ניתן לדרוש להחליף את הגיר ל DSG6 במידה והחלפת המצמדים לא יעזור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אני שמעתי על אוטו שאין סוף לגיר שלו.

מליבו עם גיר 4 הילוכים עתיק בלי שום התחכמויות שמיטרוניק. בדקתי ולא הגעתי למישהו שגמר את הגיר הזה. גם בגלל זה לא העדפתי את ה 2.4 עם ה 6 הילוכים החדש. אני מעדיף אמינות על עוד חצי ק"מ לליטר.

 

יונדאי אלנטרה 2005 גיר אוטומטי 4 הילוכים פשוט ודי מרגיז. עשתה 207 אלף ועוד לא נגענו בו. הסיבה היחידה שאני רוכש כבוד לרכב הזה

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2145 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...