שאלה טובה, התשובה קצת מורכבת . במקור, חיפשתי רכב שני לבית, שנוסע הרבה (כלומר דגש על נוחות וחיסכון בדלק). מבצע חבר קצת הכניס רעש למערכת, כאשר הם יצאו בהנחות משמעותיות על דגמי הסובארו, מה שגרם למחשבה של שני ציפורים במכה אחת, כלומר, רכב נוח (גם אם לא מאד חסכוני) עם יכולת שטח (לגוון קצת את השבתות).
היום נהגתי ב-XV, הביצועים הרגישו סבירים, הרכב קצת רעש (גיר רציף?), אבל מכיוון שעברו כמה ימים בין שתי הנסיעות, קשה לי להגיע למסקנה השוואתית ברורה לגבי נוחות הנהיגה בשני הרכבים. אגב, לאחר הנחת חבר, מחיר שני הרכבים (XV קלאסיק 2 ליטר ונירו) די דומה, בסביבות 130+.
אגב, בקטנה, קיה מציעים "מתנה אוכלת" - איתוראן Save (שם קצת אירוני בעיניי) שמגיע בצירוף של קנס חודשי של 30 ש"ח. הסובארו מגיע עם קודנית וכספת.